به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی به نمایش تیم خوشبین استمصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۵) (۵۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


کاپیتان بارسلونا اعتقاد دارد که: «ما تیمی آماده برای کسب هر سه جام ممکن در این فصل داریم». او ادامه داد: «من برای اینکه عضو مهم و موثری در تیم باشم تلاش می‌کنم و هر زمان مربی به من نیاز داشته باشد، من حضور خواهم داشت».

کاپیتان تیم عصر پنج شنبه در گفتگویی تلوزیونی عنوان کرد که به روند پیشرفت تیم تحت نظر لوئیز انریکه خوشبین است. او تشریح کرد: «ما کار خود را به خوبی انجام می‌دهیم و در مجموع اوقات خوبی را سپری می‌کنیم. بحث درباره خواسته‌های مربی از ماست و من احساس خوبی در این مورد دارم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کاپیتان تیم همچنین اعتقاد دارد این ترکیب از بازیکنان «قادر هستند که برای هر سه جام ممکن بجنگند». اما او اضافه می‌کند: «ما باید محتاط باشیم. جایگاه ما در لیگ خود بیانگر تلاش ماست و تیم همچنان به سختی کار می‌کند». کاپیتان کاتالانی باشگاه تاکنون کمتر به عنوان عضو ثابت تیم در بازیها حضور داشته است، اما او بیان کرد: «من هر زمان که مربی نیاز داشته باشد، در خدمت تیم خواهم بود. این مهم است که من همواره آماده و بدور از مصدومیت در بهترین فرم خود باشم. من قسمتی از پیش فصل را بدلیل مصدومیت جزئی از دست دادم، اما به ترکیب تیم بازگشتم و اکنون در زمان حضور در زمین، کاملا آماده‌ام. من برای اینکه عضو مهم و تاثیر‌گذاری در تیم باشم، می‌جنگم و می‌خوام نشان دهم که جایگاه ویژه‌ای در میان بازیکنان دارم. این فصل از لیگ بسیار سخت و توام با رقابتی سنگین خواهد بود، همانطور که فصل قبل اینچنین بود».

رقابت برای کسب جایگاه در تیم

لوئیز انریکه استفاده از ترکیب چرخشی برای رقابت‌های این فصل را مورد تاکید قرار داده است و ژاوی این موضوع را امتیازی برای تیم می‌داند: «همه بازیکنان مفید و آماده حضور در ترکیب تیم هستند. این روشی مناسب است برای اینکه همه بازیکنان در خدمت ایده‌های مربی تیم باشند و من فکر می‌کنم که با هر بازی بیشتر، ما در دفاع و حمله آماده‌تر و منسجم‌تر می‌شویم».

ژاوی در مورد لئو مسی افزود: «او بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. او کماکان یکی از پایه‌های اصلی تیم محسوب می‌شود. او گل میزند و پاس گل میدهد، زیرا لئو بهترین بازیکن جهان است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
SAMPADIGIRL
پاسخ به: ژاوی به نمایش تیم خوشبین است
امسال سه گانه مال بارساست


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۲:۰۱)
 
mnri19
پاسخ به: ژاوی به نمایش تیم خوشبین است
سلام میدونم ربطی به موضوع نداره
ولی جدول گلزنان و پاس گل های لالیگا رو دیگه توسایت ثبت نمیکنین

من تو قسمت امار و اطلاعات سایت هم رفتم ولی فقط یه جدول سفید دیدم
لطفا بررسی کنید


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
heroes
پاسخ به: ژاوی به نمایش تیم خوشبین است
خیلی می خوامت
اسطوره


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
 
samiar
پاسخ به: ژاوی به نمایش تیم خوشبین است
ma ham khoshbinim b omide movafaghiat


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!