به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۳۹) (۲,۲۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


بارسا در شبی که بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیتهای زیادی روی دروازه حریف فرانسوی خود خلق کرد، اما روی سه اشتباه فردی دروازه‌اش را باز شده دید تا اولین شکست فصل خود را متحمل شود. با وجود شکست، نمایش قابل قبول بازیکنان بارسا چشمنواز و قابل ستایش بود.

حالا بارسا باید مراقب رکورد بدون شکست و بدون گل خورده خود در لالیگا باشد و به انتظار بازیهای آینده خود در لیگ قهرمانان بنشیند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
@Messi@
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
اینم تراشتنگن که همتون میگفتین عالی هست ولی من میدونستم هیچی نیست. فقط براوو


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۸)
 
R.MESSI
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
متاسفانه بازی رو ندیدم و از شب بازی به بعد این اولین باریه که میام به سایت.
خلاصه بازی رو دیدم و چیزی که بیشتر از همه توجه من رو به خودش جلب کرد اشتباه فاحش تراشتگن خصوصا روی گل دوم بود ولی به هر حال بازی خوبی بود و مسی خیلی سرحال و آماده به نظر می رسید. امیدوارم بتونیم خیلی بهتر بشیم و چنین گلهای بدی رو دریافت نکنیم. ان شاءالله بازیهای بعدی جبران میکنن.
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۷)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازی خوبی بود ولی بارسا بازی رو شل گرفت و گل خورد . من به این بارسا امید وارم و مطمئنم بهترین تیم جهان است


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۲)
 
Senorita10
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
می خوام سر پدرو رو از بدنش جدا کنم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۲۰)
 
fshiri92
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
حتی اگر 1 بازی دیگه رو هم مساوی کنیم با پیروزی تو نیو کمپ راحت سر گروه می شیم .
فقط باید زودتر زمان بگذره و این ماشین گلزنی به تیم اضافه بشه .اگه دیشب بود راحت 4-3 برده بودیم .
با بازگشت پیکه و ورملئلن تو ضربات ایستگاهی بهتر می شیم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۹)
 
samiar
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
ba timaye ghadar to defaye tim moshkel darim yekamam bad shans bodim b soarez shadidan niyaz darim


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
این باخت تقصیر انریکه است آخه ما 3 تا دفاع قد بلند داریم چرا می ره ماسکرانو رو می زاره تو دفاع راکتیچ بد بود آلوز افتضاح بوستکس چپ راست جا می موند پدرو یه احمق به تمام عیار آلبا گند زد . انقدر نگید براوو اونهم می بینیم هنوز محک جدی نخورده تو لالیگا تراشتگن بد شانس بود که روز بد دفاع ها بود دیگه چه کار کنه بازی کامپیوتری نیست که همه رو بگیره دفاع سوتی می داد گل می خوردیم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۰۱)
 
moji.aref
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
بهتره به نیمه پر لیوان هم نگاه کرد .
مسی داره بر میگرده به روزهای خوبش
تیم از پاسکاری های بیهوده سال گذشته فاصله گرفته و اگه بعضی از بازیکنان دقت کنن به مراتب موقعیت های بیشتری خلق میشه
تو زمین تیمی مثل پی اس جی کاملا برتر بودیم و اصلا شایسته شکست نبودیم
انریکه شجاعت بازی دادن به بازیکن های جوان رو داره و دیدیم امشب اگه کمی بخت هم یار بود یکیشون میتونست گل بزنه
نیمار داره رفته رفته با سیستم بارسا هماهنگ میشه و موقعیت شناسیش روی گل دوم بارسا شایسته تقدیر
یادمون باشه شبی که یک دروازه بان دو تا عکس العمل خوب داره نیایم اینجا ازش بت بسازیم و یک شب که با اشتباهات مدافعانش روبرو هست بیایم و بکوبیمش . تر اشتگن قطعا دروازه بان کامل و خوبیه و تا سال های سال مطمئن هستم بارسا نیازی به خریدن دروازه بان شماره یک نداره . شایسته نیست که این بدگویی ها به این دروازه بان جوان اون هم تو دومین حضورش در لباس بارسا بشه .
نقل قول
این خط این هم نشون بشینید و درس دادن انریکه به لوران بلان تو بازی برگشت رو ببینید . جایی که سوارز بر میگرده و قطعا تمام دفاع ها به اون بازی میرسن . اول بازی اگه آلوز هوس نمیکرد تو جریمه دریبل بزنه و بعدش خطای هند رو مرتکب نمیشد تیم داشت کاملا به بازی مسلط میشد و نبض بازی رو بدست میگرفت ولی یک اشتباه بچه گانه تمرکز تیمی رو به باد داد. خوب یادمه تو بازی دو سال پیش هم تو زمینشون دو تا گل مفت و بچه گانه خوردیم ولی بازی برگشت نشون میدیم بهشون که شانس همیشه باهاشون یار نیست


کاملا درسته حرفات داداش


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۳)
 
moji.aref
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
البته جای نگرانی نیست. با اضافه شدن پیکه و فرمالن تو خط دفاعی و سوارز تو خط حمله بی نهایت ترسناک میشیم و تو نوکمپ
باهاشون تسویه حساب میکنیم


بله منم حرفم همینه. تیم الان جای خالی سوآرز رو خیلی حس میکنه

نقل قول
اما به این هم دقت کنیم که مسی فوق العاده بود داره برمیگرده به روزای اوجش و این خیلی خوبه کاش به جای تعویض راکیتیچ بوسکتس رو میکشید بیرون کلاً تو بازی محو بود


کاملا باهات موافقم داداش. بازی مسی دیشب منو یاد زمان گوآردیولا و تیتوی فقید انداخت. امیدوارم که این روند صعودی مسی سریع تر بشه

نقل قول
چیزی که به چشم میاد ، وابستگی عجیب تیم به پادشاه مسی هست.


زنده باد لئو مسی


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰)
 
mr.khaass
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
چه فکری پیش خودتون کردید ؟! که کمتر از یک ماه به دوران اوجمون برگشتیم و از این به بعد باید شب قبل خواب تعداد قهرمانیای جدیدمون رو بشمریم ؟ نه عزیزم به این راحتیا نیست ما تو اون دوران یه خط دفاع ناب داشتیم با یه هافبک اماده
ابیدال رفت پویول رفت دنی اخر عمر مفید فوتبالیشه بوسکتس افت کرده ژاوی داره خدافظی می کنه و اینیستا که همه ی امید ما به اون تو هافبکه افت و خیزای شدیدی داره و دیروز دیدید که چه راحت شوالیه ما توپا رو لو میده !
دوستای عزیزم انریکه که جادوگر نیست باید صبر کرد فعلا که تو این دو ماه خط حمله رو رو به راه کرده و دیدید چقدر موقعیت داشتیم امیدواریم هافبکمون هم به روزهای ارمانی برگرده
فقط تنها نگرانی من به شخصه اینیستاست که یه ذخیره ی خوب نداریم براش و این دو فصلی که محرومیم چجوری باید سر کنیم با افت و خیزاش !


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹)
 
moji.aref
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
در وحله اول باید بگم که از این باخت نااراحت نیستن. چون بارسا خیلی خوب بازی کرد و بنظرم سزاوار شکست نبود. بارسا تو آغاز بازی با غرور وارد میدان شد. و بعد از دیقه ضربش رو خورد. البته میگم که تمام گل هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی بازیکنان بود. برعکس بقیه دوستان. من هیچ مشکلی در دفاع تیمی نمیبینم و دفاع تیم داره عالی کار میکنه. بهتره باهم گل هایی که خوردیم رو مرور کنیم. گل اول رو اشتباه ماسکرانو بود. بارها گفتم و بازم میگم که ماسکرانو باید توی پست خودش بازی کنه. واقعا برام جای تعجب بود که چرا انریکه پیکه رو بازی نداد! این از گل اول. حالا گل دوم هم که اشتباه محض تراشتگن بود. نباید بهش خورده گرفت. بالاخره 22 سالشه و جوونه. هنوز جا داره تا به یه دروازه بان عالی و خوب تبدیل بشه. ولی چیزی که مسلمه اینه که استعداد خیلی عالی داره. اشتباه اون در خروج از دروازه باعث شد بارسا گل دوم رو هم بخوره. و گل سوم هم که بازم اشتباه ماسکرانوف ببینید. متیو بارها توپ لو داد. راکیتیچ هم بارها توپ رو لو داد. همچین بوستکتس هم همینطور. دیشب دفاع تیمی و نظم تیمی مشکلی نداشت. اصلا نمیشه گفت که تیم دفاعش مشکل داشت. تنها اشکال اشتباهات فردی بود که امیدوارم انریکه اینا رو در بازی های بعد رفع کنه تا باخیال راحت و بعنوان تیم اول صعود کنیم. یه نکته دیگه هم که لازم میدونم بگم اینه که برگشت تیم بعد از گل خوردن و واکنش تیم بسیار منو هیجان زده کرد. کار تیم فوق العاده بود. وقتی دیقه 10 گل خوردیم تیم بلافاصله در دیقه 12 واکنش نشون داد و گل زد اونم با یه تیکی تاکای ناب و عالی. و همینطور واکنش در مقابل گل سوم. اینا خیلی منو امیدوار کرد که این تیم امسال لیاقت قهرمانی رو داره بدون شک. ببینید بارسا چقدر خوب و روان بازی کرد دیشب. بازی کاملا تو مشت بارسا بود و پی اس جی از روی اشتباهات فردی ما گل زد. این تیم منو بسیار امیدوار کرد. یادم نمیاد توی دوسه سال اخیر بارسا در مقابل یه تیم قوی بعد از گل خوردن اینطور واکنش نشون داده باشه، واقعا عالی و تحسین برانگیز بود. در ضمن کمبود تیم هم نبود سوارز بودو یه لحظه تصور کنید اگه اون تک به تک اخری که گیر ساندرو اومد رو سوآرز میزد. صد در صد گل بود. مطمئنم با اومدن سوآرز هم صد در صد این مشکل حل میشه. چون بارسا دیشب نشون داد کهقادره پی اس جی رو توی خونه خودش شکست بده. اگه سوآرز بود بارسا مشکلی نداشت و راحت میتونست بازی رو ببره. در کل تیم مشکلی نداشت و اشتباهات فردی مارو زمین گیر کرد که امیدوارم و مطئنم که انریکه اینا رو رفع میکنه. با بازگشت سوآرز و توجه بهتر انریکه به ژاوی. تراشتگن هم جوونه و نباید ازش ایراد گرفت. همه ما اشتباهات عجیب روزای اول والدس رو یادمون هست. اینم دقیقا مث همونه. باید کم کم بگذره و تجربه کسب کنه. چون دروازه بارسا در آینده بدست تراشتگن محافظت میشه. حالا میفهمم که انتخاب براوو بعنوان دروازه بان لالیگا انتخاب کاملا درستی بود.
به امیدروزای بهتر واسه بارسا
بچه ها خودتونو ناراحت نکنید. این بارسایی که من دیدم دیشب فوق العاده بود و کم کم با اومدن سوآرز تکمیل میشه. امسال سال قهرمانی ماست.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
از نظر من باید ژاوی به جای اینیستا میومد و راکیتیچ داخل میموند توی دفاع مطمئنم پیکه بهتر از متئو میتونست باشه و واقعا باید تاسف خورد واسه اونای که میگن ماسکرانو بده واقعا اگه ماسکرانو نبود 2 تا دیگه راحت خورده بودیم تو این بازی با این سطح پیکه کاربردی تر بود و فقط تنها قسمتی که نمیشه بهش خرده گرفت بازی دادن به پدرو و ساندرو و مونیر هست چون کسه دیگه رو الان نداریم و اگر تو این بازی سوارز بود به جای مونیر یا ساندرو حل بود همه چی و به نظرم مشکل دنی آلوز نبود مشکل نبود همزمان ژاوی و راکیتیچ بود چون همه میدونیم اینیستا نتونسته خوب بازی کنه ولی اگر اول ژاوی بازی میکرد و در نیمه دوم به جاش اینیستا میومد خیلی زهردار تر میشد تیم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۲)
 
shakib10
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
خدایی تیم سرخیلی عالی ساختن پاریسیا.بعد همه انتقادای سرسخت میکنن از تیم و دفاع حق بدید .بابا ترشتگن اولین بازیش تو همچین جویه!!!


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۴۹)
 
fshiri92
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
لین که اشتباه تیم و مربی تو این بازی گروهی معلوم بشه خیلی بهتره .
مسی بهترین بازیکن زمین وبود هر کار که می تونست کرد .
با اضفه شدن سوارز خط حملمون همه دفاع ها رو می ترکونه فقط باید تو خط دفاع و ضربات ایستگاهی خیلی بهتر شیم که با اومدن ورمائلن و پیکه میشه .
4 تا بازی مونده که غیر از بازی خارج خونه با آژاکس باقیش راحته و این پی اس جی رو حتی با زلاتان تو نیو کمپ آتیش می زنیم و جای ناراحتی نداره الان باید رو لالیگا تمرکز کنیم .
منتظر سوارز هستیم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷)
 
R.Zoro
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
مارک : با استرس بازی میکرد ولی رو گلایی که خورد بجز دومی کاری نمیتونست بکنه چون هر جفتشون از فاصله خیلی نزدیک به ثمر رسیدن

دنی : دنی دنی دنی !!! از اواخر فصل پیش نظرم این بود که دنی تو فاز دفاعی تموم شده و تو فاز هجومی هم بعضی موقع ها ی جرقه هایی میزنه و تو بازی دیشبم نشون داد که دیگه نمیشه تو بازیای بزرگ بهش اعتماد کرد فکر کنم دیگه زمانش رسیده باشه که مونتویا مدافع راست اصلی تیممون باشه البته اگه میخوایم تو بازیای بزرگ موفق باشیم !

ماسکی : اصلا نمیتونم شدت شت بودن ماسکی تو دفاع رو با کلمات بیان کنم پس ترجیح میدم به فحش هایی که تو این چند ساله بخاطر گند زدنای مکررش تو دفاع بهش دادم قناعت کنم !

متئو : عملکرد متوسطی داشت نسبت به بازیای قبلیش ولی در کل حتی بهترین مدافع وسطای تاریخ هم اگه زوج دفاعیشون ماسکی باشه بعید میدونم میتونستن در حد خودشون بازی کنن !

آلبا : بدون شک ضعیف ترین بازی فصلشو انجام داد و امیدوارم دیگه این عملکردشو تکرار نکنه

بوسی : همیشه معتقد بودم روزی که بوسی خوب نباشه فاتحه خط دفاع و هافبکمونو باید خوند که دیشبم دقیقا از اون شبا بود که بوسی خوب نبود و خط هافبک ما کلا در حد خودش نتونست ظاهر شه

راکیتیچ : تلاش خودشو کرد ولی رو صحنه گل دوم میتونست هد رو بزنه و نزاره اشتباه مارک با اشتباه خودش منجر به گل زدن ی بازیکن نه چندان قد بلند بشه

اینیستا : هنوز تو این فصل اون اینیستای سال های قبلو ندیدم و دیشبم نیمه اول متوسط رو به بالا و نیمه دوم ضعیف بود

پدرو : ههههههههههههههههه لرد اعظم به همین قناعت میکنم

مسی : یاد این جمله میفتم همیشه وقتی میخوام از مسی چیزی بگم : مسی همیشه خوبه حتی اگه روز بدش باشه !!! دیشب با اختلاف بهترین بازیکن ما و بازی بود و حیف شد که تو بازی عالی بود که اکثر تیم ضعیف کار کردن !

نیمار : بهمراه مسی از خوبای تیم بودش. پرتحرک بود و ی گل زیبا هم زد و کلا اکثر مواقع تو جریان بازی بود

تعویضیا :

ژاوی : زیاد تو زمین نبود و موقعی هم که بود خوب کار کرد میتونست خیلی زودتر بجای راکیتیچ یا اینی که خوب کار نکردن به بازی بیاد

ساندرو : پرتحرکیشو دوست دارم و اینکه دیده میشه تو جریان بازی هم خودش ی حسنه برخلاف پدرو که خداشاهده اگه نباشه چیزی عوض شه !!

مونیر : با اختلاف حتی اگه با ی پا هم بازی کنه از پدرو بهتره !!! واقعا دلیل نیمکت نشینیش و بازی رسیدن به پدرو رو درک نمیکنم

در آخرم باید بگم تیم ما با 3 لرد بزرگی که این فصل داریم شاید تو لالیگا بتونه موفق بشه ولی قطعا تو لیگ قهرمانان نمیتونیم موفق باشیم مخصوصا تو بازیای بزرگ

دنی, ماسکی , پدرو با این 3 تا لرد ما تو هر بازی 8 نفره بازی میکنیم طبیعیه که ببازیم یا بد نتیجه بگیریم نه؟؟؟


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۳)
 
kamiba
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
ترکیب درستی رو انتخاب نکرده بود. براوو و پیکه باید بجای تراشتگن و ماسکی بازی میکردن. باید در بازی برگشت این بازی رو جبران کنیم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۹)
 
messi-.10
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
همچنان نقطه ضعف روی ضربات ایستگاهی و دروازه بان هم خیلی کم تجربه ست دفاع هم تو این بازی خیلی ضعیف اما میشه با تمرین بیشتر بهتر بشیم
زنده باد بارسلونا


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
بهترین بازیکن زمین هم مسی شد.
منبع :
مشاهده لینک
چشمش نزنیم به اوجش برگشته و نبض و رهبری تیم رو گرفته دستش.

آقا لطفا دروغ ننویسید!بهترین بازیکن زمین داوید لویز شد.
اینم آدرسش:سایت یوفا
مسی دیگه مسی قبل از بازی با پاری سن ژرمن پارسال نشد و احتمالا نخواهدشد.
این مسی نصف اون مسی هم نیس.
با اینکه من طرفدار دو آتیشه مسی ام اینو میگم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۶:۵۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
انشالله سوارز زودتر اضافه بشه چون تو همچين بازيائي با اين شكل حمله كردن حضور يه تمام كننده خيلي حس ميشه.. اين بازي شده بوديم بارساي پارسال دوباره.. جلو اينجور تيما به مشكل ميخوريم هنوز
اما مهمتر
اون موقع كه بعد 4-5 سال نخريدن دفاع وسط و از دست دادن جامهاي مختلف به همين علت ميرن يه دفاع 32 ساله كه بالاترين سطحي كه بازي كرده تو تيم والنسيا و همين لاليگا بوده و يه مدافع كه كل فصل قبل رو به خاطر مصدوميت بازي نكرده و الانم بعد از 2ماه هنوز يه بازي هم انجام نداده ميخرن ‌‍‌‍و تازه بازم مربي مياد ماسكرانو رو ميذاره تو پست غير تخصصيش و پيكه رو بازي نميده معلومه تو همچين بازي به مشكل ميخوريم.
همه تو جو 7 تا بازي بدون گل خورده بوديم اما اين خط دفاعي جلو تيماي بزرگ بازم به مشكل ميخوره..متيو سطحش به اين بازيا نميخوره .. قرار نيست هميشه جلو الچه و لوانته بازي كنيم..آخه اگه پيكه رو نيمخواد ميدادن ميرفت جاش يه دفاع خوب ميگرفتن به خدا ديگه طاقت نداريم رو هر توپي جلو تيمهاي قوي دلمون بلرزه.اين بازي ثابت كرد انگار اين فصلم همينطوره
كلا خريدهاي جديد تو همچين بازي بايد كمك ميكردن و نقطه ضعفهاي پارسالو پوشش ميدادن كه نكردن...
بازم همه اميدواريم با اومدن سوارز و اضافه شدن فرمالن تو دفاع كنار پيكه و فيكس شدنشون و استفاده بيشتر از مهندس ژاوي(به خدا هنوزم بين بودن تا نبودنش كلي فاصله هست) بهتر بشيم..
ViVA BARCA


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۶:۱۴)
 
XAVi.6
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
انشالله سوارز زودتر اضافه بشه چون تو همچين بازيائي با اين شكل حمله كردن حضور يه تمام كننده خيلي حس ميشه.. اين بازي شده بوديم بارساي پارسال دوباره.. جلو اينجور تيما به مشكل ميخوريم هنوز
اما مهمتر
اون موقع كه بعد 4-5 سال نخريدن دفاع وسط و از دست دادن جامهاي مختلف به همين علت ميرن يه دفاع 32 ساله كه بالاترين سطحي كه بازي كرده تو تيم والنسيا و همين لاليگا بوده و يه مدافع كه كل فصل قبل رو به خاطر مصدوميت بازي نكرده و الانم بعد از 2ماه هنوز يه بازي هم انجام نداده ميخرن ‌‍‌‍و تازه بازم مربي مياد ماسكرانو رو ميذاره تو پست غير تخصصيش و پيكه رو بازي نميده معلومه تو همچين بازي به مشكل ميخوريم.
همه تو جو 7 تا بازي بدون گل خورده بوديم اما اين خط دفاعي جلو تيماي بزرگ بازم به مشكل ميخوره..متيو سطحش به اين بازيا نميخوره .. قرار نيست هميشه جلو الچه و لوانته بازي كنيم..آخه اگه پيكه رو نيمخواد ميدادن ميرفت جاش يه دفاع خوب ميگرفتن به خدا ديگه طاقت نداريم رو هر توپي جلو تيمهاي قوي دلمون بلرزه.اين بازي ثابت كرد انگار اين فصلم همينطوره
كلا خريدهاي جديد تو همچين بازي بايد كمك ميكردن و نقطه ضعفهاي پارسالو پوشش ميدادن كه نكردن...
بازم همه اميدواريم با اومدن سوارز و اضافه شدن فرمالن تو دفاع كنار پيكه و فيكس شدنشون و استفاده بيشتر از مهندس ژاوي(به خدا هنوزم بين بودن تا نبودنش كلي فاصله هست) بهتر بشيم..
ViVA BARCA


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۵:۵۷)
 
sha65
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بچا خیلی دوست داشتند کاوانی هم گل بزنه ولی هرچی تعارف زدند بنده خدا خجالت کشید. قرار نیست همه رو ببریم ولی دوست دارم حریف روی برتری ببره تا سوتیای ما


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۵:۳۹)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
این نیز بگذرد
باخت خوبی بود
ماسچرانو باید جای بوسکتس رو بگیره
پدرو


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۵:۰۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازيتون عالي بود...ا باختين با اقتدار باختين...ياشاسين بارسلونا


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۵:۰۳)
 
sahraei
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
خوب بود خیییلی هم خوب بود به قول یکی از بچه ها باخت گواردیولایی بود. من اصلا ناراحت نیستم چون خوب بازی کردیم یه خرده دقت میکردیم کارشون تموم بود.اما فدای سر همشون. بالاخره ترن اشتگن هم باید بازی کنه دروازبان اینده تیمه. انریکه اتفاقا کار درستی انجام میده که تراشتگن رو بازی میده . خیلی جوونه یه خرده بهش فرصت بدیم تا اعتماد به نفسشو بالاببره بعد ببینید که چطوری براو رو نیمکت نشین میکنه.
یک دوسال گذشته هر وقت میباختیم خیلی افتضاح بودیم اما الان خوب بودیم و باختیم.
سوارز به این تیم اضافه بشه بعد ببینید ریال مالدیو چطوری سلاخی میشه!!!!!


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۴۰)
 
ejlwww
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بعد از یک سال ونیم سکوت الان میگم که پدرو واقعا هویجه،کلا گیج میزنه تو بازی،پدرویی که یه زمان امید تیم بود چرا به این روز افتاده،
تراشتگن هم کم تجربس و در آینده دروازه بان بزرگی میشه،بالاخره حتی دروازه بان های با تجربه بالا اشتباه میکنن چه برسه به تراشتگن جوان
مسی از همه بهتر بود،در کل حقمون مساوی بود که نشد،ایشاالله نیوکمپ...


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۳۹)
 
Reza29.4
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
با اینکه باختیم اما بازی عالی بود من وقت ندارم کامنتا رو بخونم ولب بیانصافی بخوام یم انتقاد کنیم من برم طرفداری جواب دوستان رئالی رو بدم راستی:

مورد داشتیم رئالی اینقدر که از باخت امشب بارسا خوشحال شده از قهرمانیشون تو اروپا خوشحال نشده


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۳۰)
 
xbehzad
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نبود براوو و پیکه به تیم ضربه زد
خط همله هم بخاطر پدرو زیاد خوب نبود.باید منطزر سوارز باشیم



چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۲۰)
 
shakib10
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
افرین حامدحرفات قشنگه واقعا.دقیقاهمینه.بابا والدز اول کی بود بعدچی شد.بخدا این رو دست والدزو میزنه حالا ببینید این تازه اول راهه الکی دومین دروازبان بوندسلیگا نشده


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۸)
 
bardiya30
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازی خوبی بود و اگه اشتباهات کمی داشتیم به راحتی میبردیم
در دفاع خوب ظاهر نشدیم از دنی گرفته تا آلبا که روز خیلی بدش بود و متیو که چندتا سرتوپ خورد و از بازی خارج میشد و اما ماسکرانو در کل خوب بود با اینکه اشتباهاتی داشت
امیدوارم زوج متیو و پیکه رو ببینم چون هر دو دفاع مرکزی هستن و بهتر با هم کنار میان
بعد از عقب افتادن خوب خودمون رو جمع کردیم و تساوی کردیم اما باز روی توپ هوایی و اشتباهات فردی گل دوم رو خوردیم و بازی پیچیده شد
امشب تیم از لحاظ دفاع تیمی خوب کار نکرد و فضا زیاد به تیم حریف داد و همین عامل باعث ضدحمله های اونا شد
پاریسی ها تاکتیک خاصی نداشتن فقط دفاع و ضد حمله یا همون توپهای هوایی

امیدوارم این باخت انریکه رو قانع کنه دفاع وسط هاش رو به درستی انتخاب کنه و به تجربش اضافه بشه که دیگه از این باختهای مسخره نیاریم
با اومدن تعویضی ها تیم بیشتر جون گرفت و موقعیت های بیشتری ساختیم
ای کاش مانند منیر شوت بزنیم چون در این بازی های که فضا نیست شوت در چهارچوب گره رو باز کنه
تراشتگن روی گل دوم مقصر بود اما باید قبول کنیم دروازبان باید بازی کنه تا اعتماد به نفسش بالا بره اونم بازیکنی که جوونه و به تیم بزرگی اومده اما در کل خوب بود

در کل این تیم به مرور زمان بهتر و بهتر میشه و الان کنار این بازی خوب نتیجه مهمتره تا به ثبات اصلی بریم و یک نکته مهم باید سرعت پاس رو بالا ببریم تا تیم حریف آشفته بشه و نتونه خودش رو جمع کنه


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۷)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
از معدود بازی هایی بود که بارسا خوب بازی کرد اما باخت،حداقل حق ما مساوی بود،ضربات آخر خیلی بد بودیم تو ایجاد موقعیت خوب بودیم اما توی تمام کننده گی خوب نبودیم.
بارسا در نیمه ی اول با سیستم3_3_4بازی میکرد که نیمار وسط مسی راست بود و پدرو هم سمت چپ در عوض پی اس جی با سیستم 3_3_4 بازی کرد.
توی نیمه ی اول مسی نقش مهاجم هدف رو بازی میکرد که توی گل اول و چند تا موقعیت کاملاً مشخص بود توی اینجا یک چیزی رو داخل پرانتز بگم(بارسا تا قبل از این بازی محک جدیی نخورده بود اگه اون موقعی که بارسا توی بازی های تدراکاتی خوب عمل میکرد وبازی های سختی رو بازی میکرد اشکالات برطرف میشد) مشکل بارسادفاع نیست یا بهتر بگم مشکلات فردی مدافعان نیست بلکه تاکتیک اشتباه مدافعان هست،شما نگاه کنید که میانگین قدی دفاع اش خیلی خوب بود اما گل خورد دلیلش اتباهات تاتیکی مدافعان بود.
مشکل بعد پرس بود یا بهتر بگم دامنه پرس،که وقتی یه بازی من از دامنه پرس بارسا جدا میشد ضد حمله صورت میگرفت در واقع بیشتر پرس هایی که بارسا انجام میده بازیکنان هافبک یا مهاجم ها هستند که با وجود کند بودن هافبک ها راحت از دامنه در می آمدند.
گل اول سر اشتباه فردی ماسکرانو بود که نباید میذاشت لوئیز برگرده، گل دوم سر اشتباه فردی مارک بود، و گل سوم هم سر اشتباه متئو یا فکر میکنم ماسکرانو بود پس نتیجه میگریم تاتیک خوب بوده اما ما دوگل که در نیمه اول دریافت کردیم حد اقل باید یه گل دریافت میکردیم اگر اشتباهت فردی نمی کردیم.
من توی مصاحبه قبل بازی با پی اس جی انریکه رو خوندم گفت توی بازی از فضای پشت مدافعان حیف اشتفاده میکنیم که این حرف لوچو کاملاً برعکس شد حریف از فضای پشت مدافعان ما استفاده کافی رو بردن.
ما هنوز هم توی ضد حمله ها ضعف داریم برای حل این مشکل باید اشتباهت فردی رو کم کنیم همین کاری جز این برای بارسا نیست.
یه نکته خیلی مهم اینه که وقتی بارسا پی اس جی رو به پرس میبرد وقتی که پاس های عری رد وبدل میکردند حرکت زنجیر وار مدافعان پی اس جی خیلی کند بود و فضا برای نیمار و آلبا و دنی و پدرو یا مونیر خیلی خوب بود اما با توجه به پرس شدید هافبک های دفاعی پی اس جی نمیتونستند این نواحی رو پوشش بدن که دلیل تعویض ایوان همین بود.
نیمه دوم پی اس جی همون ترکیب و بارسا با سیستم 2_1_3_4 بازی کرد که شماره ی یک رو که نوشتم مسی است که پشت مهاجمان تو میزد و وظیفه اش رسوندن توپ به مهاجمان بود که این کاملاً اشتباه بود چون مسی وقتی وسط اومد دقیقاً مقابلش هافبک های دفاعی حریف بودند که در واقع راحت تر بگم حریف در نیمه ی دوم هدفش این بود هافبک های مارو از مهاجم هایمون دور کنه که این کار رو کرد که بیشتر موقعیت هایی که ساختیم توسط هافبک طرح ریزی نشد بلکه توسط مهاجمان خلاق ایجاد شد.
با اومدن ژاوی بازی بارسا نظم گرفت خوب بازی رو باز میکردند اما با تراکم دفاعی حریف موقیعیت خوب درست نمیشد.
به هر حال بازی خوبی بود اما باختیم.اشکال نداره توکل بر خدا
مارک=6
متئو=6.5
ماسکرانو=7.5
بوسکتس=5
ایوان=5.5
اینیستا=7
پدرو=5
نیمار=7.5
مسی=7.5
مونیر=4.5
ژاوی=4.5
سندرو=2


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۶)
 
sinas1384
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بهترین بازیکن زمین هم مسی شد.
منبع :
مشاهده لینک
چشمش نزنیم به اوجش برگشته و نبض و رهبری تیم رو گرفته دستش.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۵)
 
shakib10
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
ابتدا نگات منفی رو بگم.اینکه متیو و دنی خیلی اشتباه شدیدی داشتند درحد فاجعه.ودیگری اوردن دیرهنگام رامیرز ومونیر.بیرون انداختن راکیتیچ درعین اینکه بهترین بازیشوداشت میکرد بخدا.نکته مثبت بازی خوب نیمار و مسیه که عالی شده وهی پیشرفت میکنن.اماب نظرمن دروازبان رو نباید زیاد ازش ایرادبگیریم بدلیل اینکه سرمربی فقط بازیای سختو میده دستش .با اون جو ورزشگاه خوب بیچاره خیلی فشارش روش میاداونم ادمه .من میگم برعکس براوو برااین بازیا بهتره اینطورکه معلومه اما بازیتی نسبتا معمولی لیگوبدن ترشتگن تاراه بیافته.بابا بنظرمن دفاع مشکل داشت ن دروازبان


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۳)
 
Jafar-xavi
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بی خیال


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
این خط این هم نشون بشینید و درس دادن انریکه به لوران بلان تو بازی برگشت رو ببینید . جایی که سوارز بر میگرده و قطعا تمام دفاع ها به اون بازی میرسن . اول بازی اگه آلوز هوس نمیکرد تو جریمه دریبل بزنه و بعدش خطای هند رو مرتکب نمیشد تیم داشت کاملا به بازی مسلط میشد و نبض بازی رو بدست میگرفت ولی یک اشتباه بچه گانه تمرکز تیمی رو به باد داد. خوب یادمه تو بازی دو سال پیش هم تو زمینشون دو تا گل مفت و بچه گانه خوردیم ولی بازی برگشت نشون میدیم بهشون که شانس همیشه باهاشون یار نیست


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۱۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بهتره به نیمه پر لیوان هم نگاه کرد .
مسی داره بر میگرده به روزهای خوبش
تیم از پاسکاری های بیهوده سال گذشته فاصله گرفته و اگه بعضی از بازیکنان دقت کنن به مراتب موقعیت های بیشتری خلق میشه
تو زمین تیمی مثل پی اس جی کاملا برتر بودیم و اصلا شایسته شکست نبودیم
انریکه شجاعت بازی دادن به بازیکن های جوان رو داره و دیدیم امشب اگه کمی بخت هم یار بود یکیشون میتونست گل بزنه
نیمار داره رفته رفته با سیستم بارسا هماهنگ میشه و موقعیت شناسیش روی گل دوم بارسا شایسته تقدیر
یادمون باشه شبی که یک دروازه بان دو تا عکس العمل خوب داره نیایم اینجا ازش بت بسازیم و یک شب که با اشتباهات مدافعانش روبرو هست بیایم و بکوبیمش . تر اشتگن قطعا دروازه بان کامل و خوبیه و تا سال های سال مطمئن هستم بارسا نیازی به خریدن دروازه بان شماره یک نداره . شایسته نیست که این بدگویی ها به این دروازه بان جوان اون هم تو دومین حضورش در لباس بارسا بشه


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۰۶)
 
parsafcb
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بجای ماسکرانو باید پیکه بازی میکرد
در مورد پدرو هم باید بگم هنوز تو بازیای بزرگ ناچاریم تحملش کنیم چون پدرو هرچقدرم مزخرف باشه فیکس بازی کردن مونیر و ساندرو تو همچین بازیایی یه ریسک بزرگه


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۰۵)
 
ddanesh
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
هوا بد بود شبکه 3 نمیگرفت نشد بازیو ببینم
چیز مهمی از دست ندادی. چقدر دلم حوس شمال کرده همین طور باران


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۰۴)
 
LionMessi
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بنظر من باخت امشب ما فقط بخاطر ترس هافبکامون از شوت زدن
اینهمه فضای خالی جلوشونه اما باز پاس تو عرض میدن
اینجور بازی ها فقط شوت پشت 18 یا پاسهای تک ضرب و سریع میتونه کمک کنه مثل گل اول
با این سبک بازی بارسا شاید رعالو راحت ببره اما تو لیگ قهرمانان نمیتونه نتیجه ای بگیره
اگه بجای psg الان چلسی جولومون بود ابروریزی میشد


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۰۲)
 
Alireza17
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازی خوب و امیدوارکننده ای بود. مثل همیشه با بودن پدروی بی خاصیت 10 نفره بودیم. آلوز هم که به جز سانترهای بی هدف و پاس های رو به عقب کار خاصی انجام نمیده. ولی جای هیچ نگرانی نیست.ایشالا تو بازیهای بعد با اومدن سوارز جبران کنیم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۴:۰۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
خواهشا تمام چیزی که تیم ساخته رو با اشتباهات فردی دو یا سه نفر به باد ندید . یادتون نرفته که تیم 6 بازی در لیگ و 1 بازی در چمپیونزلیگ گل نخورد و حالا به هر دلیل شاید بی تجربگی سرمربی شایدم اشتباهات فردی باختیم . مسی واقعا نیاز داره یک مهاجم کامل کنارش باشه مهاجمی که ترس رو به جون دفاع های حریف بندازه تا نتونن تمام تمرکز تیمی شون رو بگذارن رو مسی . واقعا مسی امشب عالی بود نمیدونم بهترین بازیکن زمین کی شد ولی به نظرم کاملا شایستگیش رو داشت چون تقریبا بی نقص و فوق العاده بود


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۹)
 
sinas1384
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
باختیم ولی خوب بازی کردیم.
پدرو واقعن افت کرده و توازن حمله رو به باد داده ..
سوارز که بیاد بجای پدرو خیلی بهتر میشیم.
تر اشتگن هم هنوز آماده نیست که یکی از دلایلش بازی نکردنه .
ولی در هر حال بهتر از پارسال هستیم.
همین اول کار اشکالات تیم معلوم بشه بهتره تا مراحل سخت تر.
چیزی که به چشم میاد ، وابستگی عجیب تیم به پادشاه مسی هست.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
در خوب بودن آلوز تو این سال ها برای هیچ کس پنهان نیست که چه پتانسیلی داره ولی داره میره روی موج سینوسی یک بازی خوب یک بازی بد . آلوز باید از حواشیش کم کنه . حواشی ای که حتی دیده شده نیمار و هم تحت تاثیر قرار میده . حضور مداوم و پر رنگ در شبکه های اجتماعی چیزی هست که نیمار هم داره به اون سمت میره . واقعا حیفه بازیکنی با این استعداد به مت حواشی بره


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۵)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
فکر کنم سوارز بیاد وضع مون خوب شه خدایی پدرو اصلا در حد بارسا نیست کاش سانچز مونده بود و پدرو میرفت


کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۴)
 
YaserABI
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازهم مشکل در خط دفاع
باز مشکل در ضد حمله خوردن استفاده نکردن از ضد حمله
توپ خراب کردن مدافعان
مشکل اصلی آماده نبودن اینیستا
شوت نزدن هافبکها پشت هجده قدم مخصوصا بوسکتس
آلبا هم که مشکل داره تودادن پاس آخر
نیمار همچنان سردرگم
مسی فوق العاده
گل اول کلاس تیکی تاکا


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
اما به این هم دقت کنیم که مسی فوق العاده بود داره برمیگرده به روزای اوجش و این خیلی خوبه کاش به جای تعویض راکیتیچ بوسکتس رو میکشید بیرون کلاً تو بازی محو بود


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
بازی خیلی قشنگ و هجومی ای بود که به خاطر بی تجربی انریکه باختیم ، هرچند که در جریان بازی اصلا مستحق باخت نبودیم و بیشتر موقعیت داشتیم.
.
استفاده همزمان از زوج ماسکرانو و متئو و همینطور حضور دنی آلوس در کنار اونا بزرگترین اشتباه ممکن بود. اگه مونتویا و پیکه به جای ماسکرانو و دنی آلوس تو زمین بودن به جرئت میتونم بگم حداقل 2 تا از گل ها رو نمیخوردیم. تازه آلبا هم امشب از معدود بازی های بدشو انجام داد تا کل دفاع نمره ضعیفی بگیره!! حتی انریکه میتونست ماسکرانو رو به جای بوسکتس بازی بده.
.
اشتباه بعدی هم در بازی دادن به پدرو. قطعا ساندرو میتونست موثرتر باشه که اونو هم دیر به زمین آورد تو پستی اشتباه. امسال اولین تجربه اروپایی انریکه اس و مطمئنا این اشتباهات در آینده به حداقل میرسه.
.
البته جای نگرانی نیست. با اضافه شدن پیکه و فرمالن تو خط دفاعی و سوارز تو خط حمله بی نهایت ترسناک میشیم و تو نوکمپ باهاشون تسویه حساب میکنیم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۲)
 
parsafcb
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
گل اول تقصیر ماسکرانو بود
گل دوم به کل تقصیر ترشتگن
گل سومم که آلبا عین ماست وایساد نگا کرد از سمت چپ سانتر کردن
وایی خدا این فصلم تو کرنر باز بهمون گل میزنن یه کرنر یه کاشته
اونوقت ما صد تا کرنر زدیم نصف بازیم که توپ دست آلوز بود..... رو اعصاب و بی فایده


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
فکر کنم سوارز بیاد وضع مون خوب شه خدایی پدرو اصلا در حد بارسا نیست کاش سانچز مونده بود و پدرو میرفت


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۰)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
نقل قول
اینیستا یه تنه تیمو به گند کشید با این بازی فرسایشیش


به اینیستا چیکار دارین؟
اول باید امثالی مثه پدرو و دنی آلوز رو نام ببرین نه اینیستا
تراشتگن هم افتضاح بود امشب
آخه من واقعا نمیفهمم تراشتگن رو چرا توی این بازی گذاشت؟
این بازی اولین بازی تراشتگن توی این فصل بود...اگه براوو بود میبردیم...مطمئنم....
این یکی از نشونه های مربی بی تجربه و جدیده...من نمیگم انریکه بده ولی یه خورده بی تجربه اس


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
هر شکستی تلخی های خودش رو داره
ولی این بازی با 3 موقعیت تیم حریف سه بار دروازه بارسا باز شده
3 موقعیتی که هر سه با اشتباهات مدافعان بارسا به ثمر رسید
گل اول رو در حالی خوردیم که با یک زیر توپ زدن ساده توسط آلوز میشد هیچ خطری دروازه بارسا تهدید نکنه
بارسایی که تا اون موقع حاکم میدان بود
گل دوم اشتباه در یارگیری باعث شد دید تر اشتگن هم بسته بشه و نتونه عکس العملی از خودش نشون بده
در مورد پدرو رودریگز به اصلی رسیدم که حضور او متناسب با 10 نفره بازی کردن تیم هست . عدم خلاقیت ، ناتوانی در رساندن پاس سالم به بازیکنان خودی ، عدم پرسینگ مناسب و دویدن های بی هدف شده حاصل بازی های پدرو برای بارسا
من از این تیم نا امید نیستم داریم خوب بازی میکنیم ولی نباید ماسکرانو تو دفاع بازی کنه حتی در مواقعی آلبا هم باید نیمکت نشین باشه و متیو در دفاع چپ و پیکه و فرمالن در دفاع وسط بازی کنن
با حضور سوارز دیگه به این راحتی این موقعیت ها به هدر نمی رن
شجاعت انریکه در آوردن ساندرو به جاآلوز قابل تحسین و ستایش هست


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
واقعا دوست ندارم آلوز رو تو این شرایط ببینم خیلی بد بازی میکنه پر اشتباه. میخواد دریبل بزنه نمیتونه میخواد سانتر کنه گند میکاره تو خط دفاعی هم که کلا غایبه!


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۸)
 
masoud908
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
دفاع فاجعه تر از پارسال
الکی دلمون خوش بود به چند تا بازی با تیمای درپیت تو لالیگا که گل نخوردیم
یهو جلوی یه تیم درست حسابی 3 تا خوردیم و چند تا هم نخوردیم
جای البا دسته بیل میذاشتیم بهتر کار میکرد یعنی هر کی میومد جلوش نه نمیگفت و جا خالی میداد تو حمله هم هیچ کاری نکرد
دنی الوز که تعطیل کلا شده توپ بگیره یه سانتر بلند ما هم که همه مهاجمامون 2.10 سانتی مترن استفاده میکنن
ترشتگن هم که دیگه رو گل دوم صددرصد مقصر بود گل سومم لایی خورد
متئو هم که کل یوم داغونه دلمون خوشه دفاع خریدیم دو دفاع پی اس جی رو ما میخواستیم رفتیم کیو گرفتیم
ماسکرانو بد نبود
اینیستا که اصلا یک صدم اینیستای در اوج هم نیست
راکیتیچ هم ضعیف بازی کرد
بوسکتس هم چند تا سوتی داد
پدرو هم که نقش هویج رو میتونیم بهش اعطا کنیم . سوارز زودتر ظهور کن ما رو از دستش نجات بده
مسی و نیمار نسبتا بهتر بودن در مقایسه با بقیه ولی مانع باخت نشدند
در کل امسال لیگ قهرمانان عمرا با این دفاع فاجعه به جایی برسیم مگر لالیگا جلوی این تیمای درپیتی امتیاز ندیم بتونیم بگیریم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
ضریب اشتباهات پاریسی ها کم بود و بسیار هوشمندانه پاسکاری میکردن. متأسفانه اصلاً پیش بینی درستی از چیدمان بازیکنان پاریسی در حالت حمله نداشتیم و به همین خاطر جاگیری و آرایش دفاعی مناسبی رو شاهد نبودیم. حیف شد که 2 گل زیبا به ثمر رسوندیم و بدون هیچ امتیازی بازی به اتمام رسید. از اینیستا انتظار داشتم که در 2 موقعیت بسیار خوبی که نصیبش شد، حد اقل یک گل میزد.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۵)
 
sabzake
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
دنی الوز که از فصل قبل حضورش تو تیم اضافست ب سانترهای افتضاحی که انجام میده تمام توپ ها رو خراب میکنه.
مربی هم که با وجود ۳ دفاع تخصصی توی دفاع مساکرانو رو میزاره اونجا تقصیر خودش نیست، احمقه


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۵)
 
messi-6810
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
اینیستا یه تنه تیمو به گند کشید با این بازی فرسایشیش


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۴)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
احتمالاً دفاع امشب همه مونو یاد دفاع متزلزل فصل گذشته مون انداخت. نه تنها به قول فردوسی پور فستیوالی از اشتباهات بود رو ضدحمله هم زود جا میموند و خیلی کند عمل میکرد


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۴)
 
هدیه
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
هوا بد بود شبکه 3 نمیگرفت نشد بازیو ببینم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
به نظرم دلیل اصلی اینکه براوو بیشتر دروازه هستش به خاطر بهتر بودنشه و دلیل اصلی بهتر بودنش تجربشه


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۴)
 
parsafcb
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
مسی و نیمار خوب
انیستا متوسط
آلوز فوق العاده رو اعصاب
ترشتگن هم که خیلی بد بود
دفاعا هم بد
بقیه متوسط نسبتا بد
خرید هامونم به درد نخورد باز هم این فصل هر کرنر باید سکته بزنیم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۳)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
چرا براوو بازي نكرد؟حداقلش اين بود كه يك گل كمتر ميخورديم
چرا انقدر بد شانس بوديم؟


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۲)
 
ashibala
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
آقا سعید کاش تیتر می زدی : فاجعه ای به نام پدرو
از همین تیتر می تونستی برای دنی الوزم استفاده کنی


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۲)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
باختیم اما خوب بازی کردیم فقط کاملاً خلا سوارز تو تیم احساس میشه اون سمت حمله مون خیلی ضعف داریم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۱)
 
parsafcb
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
واییییی دفاع وحشتناک بود


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۱)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
اگه براوو بود بازی رو میبردیم
مطمئنم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۳:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!