به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امتحان فرانسوی بارسالیگ قهرمانان
فرستنده علی رضایی در تاريخ سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳) (۶۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


ورزشگاه پارک دس پرنس پاریس، امشب شاهد یک دوئل تماشایی میان دو تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه و بارسلونای اسپانیا خواهد بود. پاریسی‌ها در حالی امشب به مصاف آبی اناری‌های بارسلون می‌روند که ابراهیموویچ، تیاگو سیلوا و لاوتزی را در اختیار ندارند.

رقابت‌های لیگ قهرمانان امشب برای بارسا در ورزشگاه پارک دس پرنس پاریس رقم خواهد خورد. پاریس سنت ژرمن و بارسلونا، دو غول بزرگ اروپایی، در تکرار بازی نیمه نهایی رقابت‌های دو فصل پیش، امشب به مصاف یکدیگر می‌روند. بارسا در آن سال با غلبه بر حریف فرانسوی با توجه به گل زده در خانه حریف و کسب نتیجه 3-3، به دور بعد صعود کرد. با توجه به این که دیدار امشب به اهمیت دیدار سال 2013 نخواهد بود، کسب یک پیروزی در پاریس می‌تواند مسیر بارسا را برای صعود ار گروه F این رقابت‌ها بسیار هموار کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این بازی بعنوان سخت‌ترین دیدار بارسا در مرحله گروهی شناخته می‌شود و به هیچ عنوان برای آبی اناری‌ها آسان نخواهد بود که از رکورد بسته نگاه داشتن دروازه خود را در هفت بازی (شش بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان) حفظ و امتداد ببخشند. پس از کسب نتیجه‌ای ناخواسته در دیدار برابر مالاگا، بارسا در بازی مقابل خرانادا با شش گل قدرت خود را علاوه بر خط دفاع، بار دیگر در خط حمله به رخ حریفان کشید.

غایبان بزرگ دیدار

پاریس سنت ژمن پرستاره که در بازی نخست مرحله گروهی مقابل آژاکس آمستردام به تساوی 1-1 رضایت داد، در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ لوشامپیونه فرانسه هستند. آنها در هشت بازی انجام شده بدون شکست ظاهر شدند اما پنج دیدار از این میان به تساوی ختم شده است. امشب آنها باید در حالی برابر بارسا قرار بگیرند که سه یازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارند. این سه بازیکن به ترتیب کاپیتان تیاگو سیلوا، ازکوئل لاوتزی و زلاتان ابراهیموویچ، بازیکن سابق بارسلونا هستند. هرچند بدون حضور این سه بازیکن، پی اس جی می‌تواند با بهره بردن از بازیکنانی مانند داوید لوییس، لوکاس مورا و ادینسون کاوانی بسیار خطرناک ظاهر شود. این میدان لیگ قهرمانان است و بارسا امیدوار است تا بتواند از این امتحان فرانسوی نمره قبولی را کسب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: امتحان فرانسوی بارسا
تو این امتحان که سربلند نبودیم.


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۱)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: امتحان فرانسوی بارسا
تا الان كه عقبيم
اما ايشاا...نيمه دوم جبران ميكنيم


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۲:۴۶)
 
iniesta.reza
پاسخ به: امتحان فرانسوی بارسا
ایشالا با یک بازی زیبا و چشم نواز یه برد شیرین کسب کنیم


سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!