به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می‌گویداخبار بارسا
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۷) (۷۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


باشگاه فرانسوی روز یک شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجم قدرتمند خود را در بازی برابر بارسا در اختیار نخواهد داشت. ستاره سوئدی و هم باشگاهیش، مکسول، از روزهای حضور در بارسا صحبت می‌کنند.

روز گذشته عدم حضور زلاتان ابراهیموویچ در بارسا قطعی شد. او که دو هفته از رقابت‌های فوتبال فرانسه را نیز به همراه کین و تولاس بدلیل مصدومیت پاشنه پای خود از دست داده، امیدوار است که برای بازیهای آتی اروپایی از مصدومیتش رهایی یابد. او که در فصل 2009/2010 در بارسا حضور داشت، بسیار مشتاق رویارویی با باشگاه سابق خود بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او در گفتگو با شبکه باشگاه PSG عنوان کرد: «بازی در برابر بارسا لحظه‌ای خاص برای من است. من در یکسال حضور خود در باشگاه، نکات زیادی چه در داخل و چه در خارج زمین فراگرفتم. بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان نمایشی تماشایی برای همه خواهد بود. این بازی تجربه‌ای عالی برای همه ماست؛ یک بازی بزرگ که من گمان میکنم ما نیز برای آن آماده‌ایم. امیدوارم که نتایجی بهتر از دور قبل کسب کنیم».

مدرسه تاکتیک‌های فوتبال

مکسول که او نیز در بازه زمانی سالهای 2009 تا 2011 عضو تیم بارسلونا بوده است، اینگونه بیان کرد: «باشگاه بارسلونا یک درس در دنیای امروز فوتبال است. مدرسه‌ای از تمامی تاکتیک‌های فوتبالی برای من... باشگاه خود یک افسانه فوتبال به شمار می‌آید. من بسیاری از تاکتیک‌های فوتبالی را بارسلونا فراگرفتم. من در زمان خوبی وارد باشگاه شدم، زیرا که با کسب عناوین متعدد قهرمانی برای ما همراه بود. بازیکنان تیم چه از نظر فردی و چه در بعد تیمی فوق‌العاده ظاهر می‌شدند. من زمانی رویایی را در تیم سپری کردم. شهر بارسلون نیز مکانی بینظیر برای زندگی است. من از آن دوران خاطرات خوش بسیاری دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gold.Marble
پاسخ به: ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می گوید
زمان حضورش توی بارسا بازیکن کاملی بود . .

ولی من اصن ازش خوشم نمیاد !!


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۰۷)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می گوید
دلیل بد دهنی ایبرا رو به پپ نمیدونم.اگه کسی میدونه بگه....................


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
 
kamiba
پاسخ به: ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می گوید
حیف شد که زلاتان در زمان نا مناسبی به بارسا پیوست. من به عنوان یه بارسایی از لاتان خوشم میاد. به نظر من به زلاتان میشه گفت کامل ترین بازیکن!


سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۲۵)
 
shakib10
پاسخ به: ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می گوید
به جرات میتونم بگم که اون روزا دقیقا مثل اومدن الان سوارزه!!حس خیلی عالی به من وخیلیای دیگه منتقل کرد!!!!واقعابارسا قوی ترشداما نمیدونم چرا مشکل پیداکرد حیف بود


سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!