به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

5 نکته از دیدار برابر گرانادابارسلونا
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۱۵) (۷۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


مسی و نیمار، دفاع بی‌عیب و نقص تیم، دو گل در دقایق پایانی نیمه اول، راکیتیچ و تغییرات ترکیب تیم نکات مهم بازی دیشب بودند.

تغییرات بیشتر

لوئیز انریکه کماکان به تغییرات گسترده خود در ترکیب تیم در هر بازی ادامه می‌دهد. از بازی با لوانته تا دیدار برابر مالاگا سه تغییر و از بازی چهارشنبه گذشته تا مسابقه دیشب تیم 6 تغییر در ترکیب تیم مشاهده شد. ژاوی نیز برای اولین بار در ترکیب ابتدایی بازی در این فصل قرار گرفت. لوئیز انریکه پیوسته بیان می‌کند که او به تمامی بازیکنانش نیاز دارد و این حقیقت که به جز فرمایلن(مصدومیت)، ماسیپ(مصدومیت) و سوارز(محرومیت)، همه بازیکنان فرصت بازی داشته‌اند، تاییدی بر گفتار اوست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دفاع

هیچ کدام از تغییرات خط دفاعی باعث تزلزل عملکرد بارسا در این جبهه نشده است. پس از گذشت 6 بازی در این فصل تیم هنوز هیچ گلی دریافت نکرده است و در لالیگا با تفاضل گل 17 پیشتاز است. در برابر گرانادا، ماسکرانو و متئو وظیفه پوشش ضد حمله‌های سریع و ناگهانی تیم رقیب را بر عهده داشتند.

گلزنی‌های پیاپی تیم

عملکرد فوق‌العاده تیم در به ثمر رساندن گلی پس از گل دیگر در فاصله‌های زمانی بسیار کم قابل توجه است. در این بازی بارسلونا دو مرتبه به این روش گلزنی کرد. پیش از پایان نیمه نخست، راکیتیچ (43) و نیمار (45) برای بارسا اینگونه عمل کردند.

راکیتیچ

نقش هافبک کروات تیم در هر بازی پرنگ‌تر از قبل می‌شود. پس از گل فوق‌العاده او در برابر لوانته، دیشب او دومین گل فصل خود را با ضربه سری زیبا به ثمر رساند. او هرگز از توپ ربایی در میانه میدان خسته نمی‌شود. هنگام تعویض وی در دقیقه 58، تمامی ورزشگاه به نشانه احترام به بازی عالی او یک صدا وی را تشویق کردند.

مسی و نیمار

بازیسازی مسی و گلزنی نیمار. همانطور که در بازی برابر لوانته و بیلبائو شاهد بودیم، زوج مهارنشدنی این دو بازیکن با گلزنی برای بارسا هم معنی شده است. دیشب آنها در به ثمر رسیدند 5 گل تیم همکاری داشتند و در مجموع 11 گل به ثمر رسانده‌اند که سهم نیمار 6 و سهم مسی 5 گل بوده است. مسی همچنین مهارت فوق‌العاده خود در بازیسازی را نیز به نمایش گذاشته است. با دو پاس گل امشب وی، او اکنون در فصل جدید لالیگا 7 پاس گل داده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
barca_barca_yavar
پاسخ به: 5 نکته از دیدار برابر گرانادا
امثال رونالدینیو و ریوالدو و روماریو و رونالدو برزیلی کجا و این نیمار کجا....
اگه من مربی بودم تو نیمفصل دوم میفروختمش.... بیشتر دنبال جنگولک بازی دراوردن بیچاره اون پسری که زیر دست این بزرگ شه


دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!