به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت به خانه، بازگشت به پیروزی ( بارسا 6-0 خرانادا )گزارش بازی
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۳:۲۶) (۷۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


تیم هفته شلوغ خود را با شکست سنگین خرانادا در خانه به پایان برد. ششمین بازی بدون دریافت حتی یک گل، با بهترین رکورد تاریخ بارسا برابری می‌کند.

لوئیز انریکه احتمالا اکنون با اطمینان به تصمیماتش درباره بازی امشب نگاه می‌کند. پس از گذشت تمام مسائل و حاشیه‌های این دو روز، سرمربی بارسا از نگرانی‌های بازی امشب با پیروزی پرگل تیم رها شده است. او گفته بود که خرانادا در دفاع و ضدحمله بسیار منسجم عمل می‌کند. با اینکه دقایق ابتدایی بازی به دلیل ترس تیم از حمله بی‌مهابا کمی کند و آرام سپری شد، اما در نهایت دفاع تیم حریف شکست و روند گلزنی بارسا آغاز شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دیوار دفاعی بزرگ

پس از شروع بازی در ساعت 6 (به وقت محلی)، بارسا به شیوه بازی خود وفادار نشان میداد. دقایق ابتدایی بازی با گردش راحت و روان توپ در میانه زمین به دست بارسا به منظور ایجاد موقعیت و نفوذ به دفاع خرانادا سپری شد. در 15 دقیقه آغازین بازی کاملا مشخص شد که تیم رقیب برنامه‌ای جز دفاع مطلق با تمامی بازیکنان خود ندارد. بارسا به شیوه بازی خود برای هرچه نزدیک‌تر شدن به دروازه پایبند بود. شوتهای پیاپی بازیکنان برای گلزنی تیم نیز ناکام ماند.

برتری بارسا

درست در زمانی که بنظر میرسید بازی امشب نیز صرف پیدا شدن راهی برای نفوذ به دفاع حریف خواهد گذشت، نیمار جونیور بهترین استفاده ممکن را از اشتباه بزرگ خط دفاعی خرانادا کرد و پس از دریافت توپ و حرکت با آن، از میان پاهای مدافع حریف اقدام به شوتزنی کرد که پس از پرواز توپ بر فراز دروازه بان تیم، وارد دروازه شد. سپس در دقیقه 42 بازی، بوسیله حرکت عالی مسی در سمت چپ دفاع حریف و عبور از دو بازیکن، با ارسال دیدنی او ایوان راکیتیچ گل دوم بارسا را با ضربه سر تماشایی خود به ثمر رساند. تنها دو دقیقه بعد در حالی که بازیکنان خرانادا آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند، نیمار برتری بارسا را به 3 گل افزایش داد.

پیروزی آسان

پس از آغاز بازی، بارسا تمام آنچه برای ادامه نیاز داشت را در اختیار خود می‌دید؛ مالکیت توپ آرامش را بر بازی حکمفرما کرده بود و تیم حریف نیز کمتر مجال ایجاد خطر بروی دروازه بارسا را داشت. ابتدا در دقیقه 61 بازی، مسی با همکاری دیدنی ژاوی و آلوز، گلی زیبا و بیاد ماندنی را به ثمر رساند. این گل، 400 مین گل رسمی او بود. در دقیقه 65، نیمار روی پاس خلاقانه مسی که از گوشه چپ محوطه حریف نفوذ کرده بود، با حرکت و مکثی عالی، هتریک خود در این بازی را کامل کرد. در نهایت با توپ ربایی مسی و حرکت انفرادی او، گل ششم تیم نیز به ثمر رسید تا شب رویایی نوکمپ به پایان برسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: بازگشت به خانه، بازگشت به پیروزی ( بارسا 6-0 خرانادا )
این یک بازی خوب برای بارسا بود
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰)
 
shakib10
پاسخ به: بازگشت به خانه، بازگشت به پیروزی ( بارسا 6-0 خرانادا )
همگی عالیییییییییییییی


یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!