به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»مصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۷) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه بیان کرد که: «رقبای آینده ما سخت کار خواهند کرد و عملکردی دفاعی در برابر ما خواهند داشت». ترکیب بازی امشب، تاثیری در بازیکنان انتخابی برای بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

لوئیز انریکه بوضوح از اهمیت و خطر بازی امشب تیم در برابر گرانادا آگاه است: «رقیب امشب ما صاحب دفاعی قدرتمند و پشتکاری عالیست. آنها میتوانند به خوبی توپ را در مناطق مختلف زمین به گردش دربیاورند. بازی آسانی برای ما نخواهد بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرمربی تیم از اصرار مداوم خود بر پیشرفت روزانه تیم گفت و بیان کرد که تساوی هفته گذشته در برابر مالاگا نباید توجه آنها را از حریف امشب خود دور کند. او تاکید کرد که وظیفه ش در باشگاه یافتن راه حل‌هایی برای مشکلات ایجاد شده توسط حریفان تیم است اما اضافه کرد: «ما نمی‌خواهیم که قابل پیش بینی عمل کنیم».

عملکرد مشترک رقیبان

او اشاره کرد که تا به اینجای فصل، تمامی رقبای تیم به استثنای بیلبائو عملکردی سراسر دفاعی به منظرو خنثی کردن خط حمله قدرتمند بارسا در پیش گرفته‌اند: «آنها همگی یک برنامه در برابر ما داشته‌اند». بخوبی مشخص است که گرانادا نیز عملکردی مشابه در بازی امشب در پیش خواهد گرفت. بدون هیچ تردیدی، سرمربی تیم عنوان کرد که ترکیب بازی امشب تیم تاثیری بر بازیکنان انتخاب شده برای بازی در پاریس ندارد: «ای موضوع مربوط به هفته پیش رو نیست، مسئله‌ای درباره سه هفته حساس آینده ماست».
هنگامی که از او درباره وضعیت فعلی جدول لیگا پرسیده شد، وی بیان کرد که از رقابتی حتی کمی بیشتر از حد کنونی نیز ناخوشایند نخواهد بود: «تا پیش از فصل گذشته، اینطور به نظر می‌رسید که تنها دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. فصل گذشته اتلتیکو مادرید نیز به این لیست اضافه شد؛ شاید سه تیم دیگر نیز امسال بتوانند رقبای دیگری باشند. من فکر میکنم که این مسئله برای همه جذابیت بیشتری خواهد داشت».

مدعیان بیشتر برای قهرمانی

بارسا اکنون به همراه سویا و والنسیا تنها صدرنشینان جدول لالیگاست. سرمربی تیم خواستار روشن شدن این مسئله است که او هنوز اعتقاد زیادی به بازی ژاوی و نقش موثر وی برای تیم دارد و مصمم است که در صورت نیاز تیم، به او فرصت بازی بیشتری خواهد رسید. یک از مسائلی که انریکه تمایلی برای ورود به آن نداشت، رکورد شکنی براوو در 5 بازی ابتدایی لیگ بود: «من نمی‌خواهم که وارد تعبیر این موضوع شوم. اگر ما به پیروزی برسیم تنها مسئله مهم برای ما همین نکته خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»
همه امیدوارن که بارسا روز به روز بهتر بشه


دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰)
 
barca_barca_yavar
پاسخ به: انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»
امیدوارم با یه برنامه عالی بتونه تیم رو به شرایط خوب خودش برگردونه


شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۶)
 
هدیه
پاسخ به: انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»
به امید خدا برنده ایم


شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۵۴)
 
samiar
پاسخ به: انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»
midonim vali ma ham barsa hastim


شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!