به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

داگلاس: «آماده‌ام تا برای بارسا بازی کنم»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ (۱۹:۵۰) (۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


مدافع برزیلی جدید بارسا در نخستین مصاحبه مطبوعاتی رسمی خود در بارسا شرکت کرد و ابراز امیدواری کرد تا بتواند با تلاش خود، جایی در ترکیب اصلی بارسا برای خود بیابد.

داگلاس پریرا، مدافع وهفتمین خرید تابستانه بارسا که قرار است تا در فصل جدید شماره 16 تیم را بر تن کند در مصاحبه خود گفت: «به محض اینکه این پیراهن را دیدم، متوجه شدم که باید تلاش فراوانی انجام دهم تا بتوانم موفق باشم». این اولین مصاحبه مطبوعاتی داگلاس پس از پیوستن به بارسا بود که عصر روز جمعه برگزار شد. او گفت: «بسیار خوشحالم که در شهر بارسلونا هستم و باید برای بارسا بازی کنم و برای تمرین در کنار دوستان جدیدم لحظه شماری می‌کنم. از زمانی که وارد بارسلونا شدم، همه چیز سطی فراتر از آنچه که تجربه کرده بودم را داشت؛ شهر، باشگاه، ورزشگاه و...».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او همچنین گفت: «از باشگاه بخاطر اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم. اکنون همه چیز به عهده من است تا تمام تلاش خود را بکنم و پاسخ اعتماد آنها را بدهم. سعی می‌کنم تا دستورات سرمربی را اجرا کنم تا بتوانم جایی در ترکیب تیم داشته باشم و سعی می‌کنم هر چه او بخواهد را انجام دهم». داگلاس که امروز هم در تمرینات تیم شرکت کرد، ادعا کرد که از سطح آمادگی خود تیز فراتر قرار دارد. او توضیح داد: «اوضاع جسمانی‌ام خوب است و چند هفته اخیر را با قدرت به تمرین مشغول بودم. با تیم و دوستان جدیدم تمرین خواهم کرد و نشان خواهم داد که چه چیزی به عنوان یک بازیکن می‌توانم ارائه کنم».

داگلاس در پاسخ به اظهاراتی درباره اینکه آیا او استاندارد‌های لازم برای بارسا را در اختیار دارد یا خیر اینگونه پاسخ داد: «من احساس می‌کنم که آماده‌ام. به اینجا آمده‌ام که فوتبال بازی کنم و همین کار را نیز می‌کنم». او در خصوص انتقال خود به بارسا و احساس خوشحالی خود گفت: «اکنون باید تلاش کنم تا این رویا را به حقیقت برسانم».

او در جایگاهی بازی خواهد کرد که دنی آلوس و مونتویا نیز در آن قرار دارند، اما وی اعتقاد دارد که رقابت او را قوی‌تر خواهد ساخت و گفت: «با آلوس صحبت می‌کنم تا درباره باشگاه بیشتر بدانم. اگر بتوانم به اندازه آلوس با بارسا به افتخارات فراوانی برسم، یک مرد خوش شانس و خوشحال خواهم بود! بازی برای چنین تیمی سطح بازی مرا بهتر خواهد کرد زیرا اینجا بهترین باشگاه دنیاست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
PXIMN
پاسخ به: داگلاس: «آماده ام تا برای بارسا بازی کنم»
امیدوارم اینم مثل دنی تو بارسا بدرخشه!


یکشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۳ (۳:۰۹)
 
barca20909
پاسخ به: داگلاس: «آماده ام تا برای بارسا بازی کنم»
اصلا هم به درد نمیخوره فقط باعث حیف شدن مونتویا میشه


شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ (۲۲:۱۲)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: داگلاس: «آماده ام تا برای بارسا بازی کنم»
ای کاش لااقل در حد و اندازه های دنی باشه


شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ (۲۱:۱۵)
 
R.MESSI
پاسخ به: داگلاس: «آماده ام تا برای بارسا بازی کنم»
باید تلاش زیادی بکنه تا بتونه تو ترکیب اصلی قرار بگیره.
امیدوارم موفق باشه.


شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ (۲۰:۳۴)
 
samanehbarca
پاسخ به: داگلاس: «آماده ام تا برای بارسا بازی کنم»
امیوارم خوب کار کنه..


شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ (۲۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!