به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیممصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ (۲۰:۱۲) (۶۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


رییس باشگاه بارسلونا پس از درخشش آبی اناری‌ها در نخستین بازی لیگ و آغاز رقابت‌ها با یک پیروزی شیرین، از شیوه کار انریکه در بکار‌گیری تمام بازیکنان ابراز رضایت کرد. وی همچنین به طور خاصی تحت تاثیر بازی مونیر قرار گرفت.

جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا درست پس از پیروزی 3-0 آبی اناری‌ها مقابل الچه در نخستین بازی لیگ به جمع خبرنگاران آمد. او با انگیزه و اشتیاق فراوان که حاصل بازی خوب بازیکنان بود برای پاسخگویی به سوالات حاضر شد و گفت: «لوییس انریکه این اطمینان را ایجاد کرد که همه بازیکنان در فعالیت تیم سهیم هستند.مونیر واقعاً نشان داد که چقدر خوب است. او یک استعداد درخشان است که آینده روشنی را پیش رو دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او افزود: «انریکه بهترین خرید فصل ما بود. او این چالش سنگین را پذیرفت و در ادامه زوبیزارتا هم کار خود را در جذب بازیکنان جدید به خوبی انجام داد. امشب هواداران نام او را صدا زدند و این باعث خواهد شد تا او انگیزه بیشتری بدست آورد. او واقعاً خوب به کار خود ادامه می‌دهد». همچنین بارتومئو درباره مسی گفت: «مسی بهترین بازیکن دنیاست. او یک بار دیگر این موضوع را ثابت کرد. او یک گل به ثمر رساند و یک گل را طرح ریزی کرد. این همان مسی‌ای است که همه می‌شناسیم».

از وی درباره توقعاتش از فصل پیش رو سوال شد و او پاسخ داد: «ما رقیبان فراوانی در لیگ داریم که مهمترین آنها مدافع عنوان قهرمانی، اتلتیکو است. آنها رقیب بسیار سرسختی هستند. آنها شایسته احترام هستند، همانطور که تمام تیم‌ها برای ما ارزشمند و محترم هستند».

بارتومئو درباره حکم محرومیت بارسا از خرید بازیکن جدید در فصل آینده نیز گفت: «می دانیم که فیفا حکم خود را تصویب کرده است. ما در گذشته مرتکب چند اشتباه شدیم اما همواره قصد ما حرکت در مسیر قانون بود. ما می‌دانستیم که باید با حکم دادگاه مواجه شویم و سرانجام زمان آن فرا رسید». طبق گفته بارتومئو باشگاه این حکم را همچنان غیر معقول می‌داند و به همین دلیل تقاضای تجدید نظر کرده بود.

بارتومئو همچنین افزود که باشگاه برای فصل جدید برنامه ریزی کرده بود: «با علم بر اینکه ممکن بود ما نتوانیم در فصل آینده در بازه نقل و انتقالات فعالیت کنیم و از طرفی دیگر نیاز شدیدی به خرید بازیکن احساس می‌شد، ما سعی بر فعالیت گسترده در این زمینه کردیم. بسیار دور از ذهن بود که دادگاه نظر خود را تغییر دهد. توقع چنین مساله‌ای را داشتیم اما همچنان تاکید می‌کنم که این مدت محرومیت بسیار زیاد است». بارتومئو گفت که همچنان بازه نقل و انتقالات برای ما باز است و عنوان کرد: «هنوز چند روز باقی مانده است و ما به دنبال اهداف خود هستیم. باید منتظر بمانیم تا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi91
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
بچه ها میخواین شبکه سه و ورزش همه بازی های بارسا رو پخش کنه؟ پس همین الان کلمه بارسلونا رو به ۳۰۰۰۰۹۲۵ بفرستین. نظرسنجی گزاشتن. همه بفرستن تا بازی ها پخش بشه…


چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۳ (۱۸:۲۴)
 
kamiba
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
هنوز زوده در خصوص این تیم اظهار نظر نهایی رو اعلام کنیم. ولی همیشه میشه امیدوار بود. امیدوارم که با خرید رویس و کوادرادو تیم برای فصل آینده بسته بشه


سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳ (۱۸:۰۸)
 
fshiri92
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
سا فردا دوگلاس را رسما به عنوان بازیکن جدید معرفی خواهد کرد .
منبع : اسپورت
زوبی جان خسته نباشید به جای کوادرادو و رویس رفتی اینو خریدی با 6 میلیون .
رسما دفاع راست تیم برای سال بعد تعطیل شد و بازیکن هم 1 سال نمی تونیم بخریم و قرارداد آلوز هم سال بعد تموم میشه و نمیشه تمدید کرد .
کوادرادو هم پرید و رویس هم تو این 4 روز عمرا بیاد .
دست زوبی درد نکنه


سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳ (۶:۰۷)
 
9alexissss9
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
جون مادرت کوادرادو رو بخر


سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳ (۲:۳۹)
 
sirvanist
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
رئیس خیلی خوبیه..راسل که افتضاح بود..


سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۳ (۱:۴۵)
 
shakib10
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
خوبه زحمت زیادی میکشه.دستش دردنکنه.


دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
ینی اگه این پارسال به جای راسل بود هیچ وقت اون قد بدبختی نمی کشیدیم ...... مطمئنم اگه راسل مونده بود الآن مسی داشت تو پاری سن ژرمن بازی میکرد!!!!!!!!!!!!!


دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ (۲۳:۱۰)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
بارتومئو برای بارسا زحمت زیادی کشید و نتیجه اش راهم با سه گانه می گیرد


دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
onlypuyol
پاسخ به: رضایت بارتومئو از نخستین بازی تیم
واقعا رئیس خوبیه منطقی فکر کنیم ..


دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ (۲۲:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!