به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتانمصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۵:۵۵) (۱,۲۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


ژاوی در نشست خبری که پس از تمرین امروز برگزار شد برای پاسخگویی به سوال خبرنگاران به جمع آنها آمد. او درباره مسائل مختلف پیرامون شرایط تیم و تصمیماتی که در گذشته مبنی بر ترک باشگاه اتخاذ کرده بود سخن گفت.

ژاوی هرناندز برای نخستین بار در فصل جدید در یک نشست خبری عمومی شرکت کرد و درباره تصمیم خود در رابطه با ماندن در باشگاه گفت: «من فصل پیش را با ناراحتی به پایان رساندم. من با دو موضع ناراحت کننده در بخش شخصی و گروهی مواجه شده بودم که شاید بزرگترین ناکامی در طول عمر ورزشی من محسوب می‌شد. من در بازی پایانی لیگ بروی نیمکت نشستم و حس کردم که برای تیم دیگر مفید نیستم؛ همان حسی را که در تیم ملی آن را حس کردم، بنابراین اندکی احساسی تصمیم گرفتم و به باشگاه اعلام کردم که باید به همکاری خود پایان دهیم. امیدوارم که مردم شرایط مرا در آن زمان درک کنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی ادامه داد: «در زمانی که تعطیلات به سر می‌بردم با زوبیزارتا و لوییس انریکه که به من اطمینان دادند که هنوز هم برای تیم مهم و ارزشمند هستم، صحبت کردم.می خواهم تا از صبر و بردباری باشگاه تشکر کنم. تصمیم من صرفاً فوتبالی بود و بر خلاف چیزهایی که گفته و نوشته شد، هیچ گونه ارتباطی به مسائل مالی یا چیزهایی مانند آن نداشت. اکنون من از بودن در باشگاه بسیار خوشحالم و به آینده امیدوارم».

ژاوی تاکید کرد که نقش انریکه در ماندن او نقشی کلیدی و بیش از هر کس دیگری بود. او افزود: «او با صراحت با من صحبت کرد و گفت که دوران جدیدی آغاز شده است. او گفت که من هم باید تنها مانند هر کس دیگری در تمرینات نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم. درست مانند سایر بازیکنان و اعضای تیم. من دوست دارم تا اینطور فکر کنم. من او را از زمان‌های قدیم به خوبی می‌شناسم و رابطه خوبی با او داشتم. من دوباره ایستاده‌ام؛ قدرتمند و با انگیزه».

ژاوی کناره‌گیری خود را از حضور در تیم ملی تایید کرد و گفت: «ما امروز در رختکن برای انتخاب کاپیتان تیم رای‌گیری کردیم. من آماده‌ام تا آنچه در توان دارم را انجام دهم و برای من باعث افتخار خواهد بود تا بعد از کارلس پویول این عنوان را دریافت کنم».

هافبک خلاق بارسلونا همچنین نظر خود را درباره بارسای جدید انریکه این طور بیان کرد: «من احساس بسیار خوبی دارم و بازیکنان جدید تیم نیز بسیار خوب هستند. فکر می‌کنم که بتوانیم به مقام خوبی در پایان فصل برسیم. بازگشت نیمار، مسی، آلوس و ماسکرانو نیز برای ما بسیار مهم است. آنها جداگانه تمرین کردند اما خوشحال و آماده به نظر می‌رسیدند».

در پایان ژاوی درباره خرید جدید بارسا یعنی لوییس سوارز اظهار نظر کرد: «این یک خرید بسیار خوب است. به اعتقاد من او یکی از برترین مهاجمان جهان است. او پس از یک فصل رویایی به بارسا آمده و تنها باید صبر کند تا زمان محرومیت خود را سپری کند. بیاید امیدوار باشیم تا کمی از این مدت را کم کنند. من رابطه خوبی با وی دارم و او فرد خوبی است. او پس از اشتباه خود عذرخواهی کرد و ما نیز با آغوش باز پذیرای او هستیم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
همه امیدواریم که این فصل بهترین فصل حضورت در بارسا باشه .


شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲)
 
danialfarzane
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
همیشه تو قلب مایی کاپیتان


جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۵۴)
 
AliN10
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
واقعااااااااا............. خدایا شکرت

ایشالا ک بارسای 2009 امسال با رهبری و کاپیتان جدید از نو برخیزه ... الهی امین خدایا ب امید تو


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰)
 
shakib10
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
واقعا حرف نداره. یادتونه جومونگ ک میگفت ب داداشاش شما ستون های گوگوریو هستید.حالا باید بگم ژاوی اینیستا این ها ستون های بارسلوناهستند و زوده ک بخوان جایی برند.ان شاا... ک بتونه قدرت پاسکاری زمینی بارسا رو برگردونه و با یک new تیکی تاکا این فصلو شروع کنیم.زنده باد همشون


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۳۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
واقعا دوری کاپیتان سخته ولی وقته بازوبندو رو دسته تو ببینم یه خرده آرامشم برمیگرده ... !
نقل قول
برای من باعث افتخار خواهد بود تا بعد از کارلس پویول این عنوان را دریافت کنم



چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۵۶)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
نقش کلیدی ژاوی در بارسا انکار ناپذیره حتی اگه 40 سالش باشه
بارسلونا حالاحالاها بهش احتیاج داره
باید از انریکه بخاطر حفظ ژاوی ممنون بود . این فرق مربی ای هست که فلسفه باشگاه و اهدافش رو میدونه و درک کرده با مربی ای که از اونسر دنیا با طرز تفکر دیگه ای وارد باشگاه میشه . هیچ وقت تصویر ژاوی و بغضی که در بازی آخر لیگ مقابل اتلتیکو هنگام گرم کردن داشت رو فراموش نخواهم کرد . اما ژاوی باید بدونه در نگاه عاشقان بارسا او در صف اول ایستاده و به شدت قلبمون براش میتپه
زنده باشی مهندس


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۵۶)
 
PXIMN
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
خیلی خوشحالم ک تو بارسا موندی،امیدوارم بازم به روزای اوجت برگردی...


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۰۷)
 
9alexissss9
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
چند روز پیش الکس سانگ هافبک کامرونی بارسلونا، به طور ناگهانی اردوی این تیم را ترک کرد و همان روز اعلام شد که دلیل این موضوع مشکلات خانوادگی بوده است. پس از چند روز مشخص شد که دلیل غیت وی، بیماری خطرناکی بوده است که به طور ناگهانی پسرش به آن دچار شده است و زندگی اش را تهدید می کرده است. خوشبختانه پس از چند روز او به تمرینات با خبر خوش برگشت و مشخص شد که فرزندش بار دیگر به زندگی برگشته است.

او پس از وقوع این اتفاق در زندگی اش، این نامه در در اینستاگرام خود منتشر کرد:

"آن لحظه ای که می فهمی زندگی اعطا شده از سوی خداوند از تو گرفته خواهد شد، آن لحظه ای که می فهمی همه چیز در یک ثانیه به طور کامل تغییر کرده است، شروع به دعا کردن می کنی، که خداوندا این بیماری را به جای پسرم، به من منتقل کن و دقیقا همان لحظه از خداوند شرمساری، به دلیل این که فقط در زمان مشکلات او را عبادت می کنی!

روزهای گذشته فرزند من همانند جهنم گذشت اما از خدا متشکرم برای این که او از این خطر سالم بیرون آمد. از خدا متشکرم برای این که اجازه داد دوباره فرزندم در میان ما باشد. از تمامی پزشکان و پرستاران برای تعهد و فداکاری که در کارشان داشتند، متشکرم. من می دانم که در این چند روز همیشه در تعقیبتان بودم و میلیون ها بار از شما (پزشکان) سوال کردم اما شما تحمل کردید و من نمی توانم به اندازه کافی از صبر و شکیبایی شما تشکر کنم.

به زندگی دوباره خوش آمدی مرد کوچک قوی من، عشق من نسبت به تو بزرگ تر از آسمان است."

الکس سانگ
منبع:طرفداری
میگم اینکه که دعاش میگیره.از خدا بخواد یه تیم براش پیدا بشه زودتر بره از بارسا.خخخخخخ


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۴۱)
 
9alexissss9
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
دمت گرم انریکه که باعث شدی کاپیتان بمونه.اگه تاتای بی عرضه بود الان ژاوی توی تیمای عربی بود.این نشون میده انریکه چقدر خوبه و ما رو بیشتر امیدوار میکنه


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸)
 
Revenger
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
نقل قول
حس کردم که برای تیم دیگر مفید نیستم

اینطوری نگو دلم میگیره
هیچ معماری ای بدون مهندس انجام نمیگیره
امروز بارسا برای بازسازی شیرازه تیمش به مهندس قهاری مثل تو نیاز شدید داره و از داشتنت به خودش میباله
واقعا در پست خودت استادی ژاوی


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۲۴)
 
kingehsan
پاسخ به: نقش کلیدی انریکه در ماندن ژاوی از زبان کاپیتان
کاپیتان،
واقعا چه ناجوانمردانه باتو رفتار کردیم، در زمان سختی یادمون رفت که چه شخص بزرگی هستی، عذر می خوام که چه زود فراموش کردیم پاس های هوشمندانتو که با تک تک اونا به وجد می اومدیم، عذر می خوام که مکتب واقعی بارسلون، یعنی اخلاقو فراموش کردیم و بابت یه فصل بی نصیب موندن از جام ،فقط یک فصل، رضا دادیم که از تیم بری،عذر می خوام که ما با رفتارمون باعث شدیم که لحظه ای احساس کنی توی تیم اضافی هستی، و در نهایت ازت متشکرم برای بازی های زیبایی که برای ما تا به امروز ارئه کردی و خواهی کرد و متشکرم برای اون نجابت خاصت توی زمین و بیرون زمین که هرچی انتقاد بی اساس شنیدی ،فقط صبر کردی، صبر، صبر، صبر...
نبود ژاوی = نابودی بارسا


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۷:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۱ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!