به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسهاخبار بارسا
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۳۵) (۷۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولائی / FCBarcelona.ir


هفته بارسلونا با یک بازی دوستانه در فرانسه پایان می‌پذیرد. این دیدار فرصتی برای براوو، راکیتیچ، متئو و رافینیا است تا نخستین بازی خود برای تیم اصلی را انجام دهند.

بارسلونا امروز دومین بازی دوستانه پیش فصل خود را در ساعت 23:15 انجام خواهد داد. پس از یک هفته تمرین دشوار در بیرمنگهام تیم به سمت خانه حرکت کرده ولی در میانه راه در فرانسه متوقف شده است تا یک دیدار دوستانه مقابل المپیک جیمناسته کلاب نیس (OGC) برگزار کند. دو هفته کامل از آخرین بازی دوستانه بارسا که با برد 1-0 مقابل هوئلوا به پایان رسید می‌گذرد اما پس از هفته‌ای پر از جلسات تمرینی در انگلستان، هفته پیش رو تیم سه بازی تدارکاتی را انجام خواهد داد. پس از نیس، بارسا به جنوا سفر خواهد کرد تا مقابل ناپولی (15 مرداد) قرار بگیرد و پس از آن به فنلاند می‌رود تا با قهرمان این کشود یعنی هلسینکی (18 مرداد) پیکار کند.


بازگشت ملی‌پوشان

امشب می‌تواند شب خاصی برای چهار نفر از اعضای تیم باشد. خرید‌های جدید یعنی براوو، راکیتیچ و متئو می‌توانند نخستین بازی خودشان را در تیم اصلی تجربه کنند؛ همانند رافینیا که پس از بازگشت از سلتا نتوانست به خاطر مصدومیت مقابل رکرتیوو هوئلوا به میدان برود.

در همین حال پیکه، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا و پدرو ماده‌اند تا پس از حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی 2014 دوباره بازی کنند. این بدان معنی است که تنها بازیکنانی که هنوز به جمع تیم برای فصل 2014/15 ملحق نشده‌اند، به غیر از لوییس سوارز محروم، آلوس، ماسکرانو، نیمار و مسی هستند که هنوز در تعطیلات به سر می‌برند و سانگ که به دلایل خانوادگی مجبور شد اردوی بیرمنگهام را ترک کند.

نیس آماده برای شروع

این روزها هنوز روزهای آغازین برای بارسلونا است اما برای نیس قضیه فرق می‌کند. آخر هفته بعدی باید در نخستین بازی لوشامپیونه به مصاف تولوز بروند و این آخرین فرصت آنها برای آماده‌سازی خود است.

نیس همانند بارسا بخشی از پیش فصل خود را در انگلستان گذراند. در آنجا به برنتفورد (3-2) و نورویچ سیتی (5-1) باختند. امسال پیش فصل ناامید کننده‌ای برای «جوجه عقاب‌ها» بوده است. علاوه بر آن دو بازی، آنها مقابل پاریس سن ژرمن و بوردو نیز شکست خوردند.

تیم تحت هدایت کلاد پوئل فصل قبل به سختی از سقوط گریخت. در نقل و انتقالات تابستانی تا به حال داوید اوسپینا، دروازبان تیم ملی کلمبیا را به آرسنال فروخته و جولین فرکاترن بلژیکی و نیکولاس هالت سوئدی را جذب کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
بازی های دوستانه خوبی داریم
نیس و ناپوولی تیم های خوبی برای ازمایش بازیکنامونن


جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱:۰۴)
 
kamiba
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۴۷)
 
PXIMN
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
ب امید لوله کردن همه تیما...!


یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۵۵)
 
سوداگر
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
امیدوارم همه موفق باشن انشاالله این همه نکته مثبت بودتوی متن خیلی هم زحمت پاش کشیده شده آقا این مطلب رواصلاح کنیدولی خیلی دست شمادردنکنه بابت اطلاع رسونی دقیق وبی نظیرتون


یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱:۰۷)
 
R.Zoro
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
آقا کسی فرکانس ی شبکه رایگانو نداره بده بازی رو ببینیم ؟؟؟


یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
Revenger
پاسخ به: نیس - بارسلونا: بازی دوستانه در فرانسه
نقل قول
در همین حال پیکه، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا و پدرو ماده اند

منو باش تا حالا فک میکردم اینا نر هستن
پس نگو ماده اند
داداش این متن رو اصلاح کنین زشته


شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۲۳:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!