به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تجربیات تازه واردهاآبی و اناری‌ها
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۳ (۲:۲۹) (۸۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در این فصل انقلابی در نقل و انتقالات به وجود آورد و بازیکانی را به خدمت گرفت که نه تنها مورد نیاز باشگاه بودند، بلکه بیشتر آنها با تجربه نیز هستند و می‌توانند در مواقع مورد نیاز با تجربه خود به کمک تیم بیایند.

تجربه یک شاخص مثبت و مفید است. اگر واقعاً چنین باشد، بارسلونا خریدها بسیار خوبی در این تابستان انجام داده است؛ بازیکن‌های خریداری شده نه تنها نیاز تیم بوده‌اند، بلکه هر کدامشان تجارب زیادی دارند و برخی از آنها، حتی کاپیتان تیم قبلی خود نیز بوده‌اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آشنا با اسپانیا

متئو، براوو و راکیتیچ آشنایی کافی را با لیگای اسپانیا دارند. هر کدام از این بازیکنان چند فصل در لالیگا بازی کرده‌اند و با این لیگ آشنایی دارند. بازیکنان کروات و فرانسوی جدید بارسا، در فصل قبل کاپیتان‌های تیم‌های خود بوده‌اند؛ متئو در والنسیا و راکیتیچ در سویا. شایان ذکر است که، براوو یکی از بازیکنان کلیدی رئال سوسیداد بود و کاپیتان تیم ملی شیلی نیز هست. همیشه خوب است که بازیکنانی تا این حد با تجربه داشته باشید و لوئیز انریکه، سه بازیکن با تجربه به تازگی به خدمت گرفته است.

لوئیس سوارز، کاپیتان آژاکس

سوارز در شرایطی به بارسا آمده که نه تنها رهبری تیم ملی اروگوئه را به دوش می‌کشد، بلکه یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیورپول بوده است. البته که وی، هیچگاه با حضور جرارد با تجربه، کاپیتان لیورپول نشده است. البته سوارز سابقه کاپیتانی دارد؛ در زمانی که وی در هلند و در آژاکس آمستردام بازی می‌کرد، کاپیتان تیم بود. بعد از حضور متعدد در رقابت‌ها بسیار مهم، او به بازیکنی با تجربه تبدیل شده است.

تراشتگن، رافینیا و دلوفئو، جویای تجربه

سه بازیکن دیگری که در این تابستان به بارسلونا ملحق شده‌اند، در سالهای اولیه دوران حرفه‌ای فوتبال خود به سر می‌برند. اما آنها نیز می‌دانند که چطور در بالاترین سطح فوتبال بازی کنند و تجاربی در این سطح دارند. دروازبان جوان آلمانی، تراشتگن در بروسیا مونشن گلادباخ، دروازبان اصلی بود و در فصل قبل بوندسلیگا نیز، به اعتقاد برخی کارشناسان از نویر هم بهتر کار کرد. رافینیا پیش از این در سلتاویگو تحت سرمربیگری لوئیز انریکه بوده است و با نحوه کار این مربی آشنا است. دلوفئو نیز در تیم اورتون بازیکن تاثیرگذاری بود و در بسیاری از بازی‌های لیگ برتر انگلستان بازی کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدن و یه مدافع دیگه هم بگیرن که دیگه کامل میشه و بارسا میره برای کسب قهرمانی ها


شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۳۵)
 
سوداگر
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
این خوبه که مابازیکن گرفتیم وبازیکن فروختیم ولی باید یه ترتیب اثری داده بشه که درفصل نقل وانتقالات زیادبازیکن ردوبدل نکنیم چون هزینه داره ومعمولا هم هزینه اش رودرابتداومیانه فصل پرداخت میشه امیدوارم اینجوری نشه


پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۰۷)
 
9alexissss9
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
پارسال که به جز نیمار خرید دیگه ای نداشتیم و این همه مصدوم دادیم و افت کردیم رئالو رفت و برگشت زدیم.امسال که با این بازیکنا نتیجه 5-0 . 6-2 تکرار میشه


پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹)
 
PXIMN
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
ب امید یه فصل رویایی!


پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۳ (۹:۵۳)
 
onlypuyol
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
ان شاالله همشون عالی باشن . . . .


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۲۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
تیم جوونتر یعنی دوندگی بیشتر به همراه انگیزه بالاتر !
بیصبرانه منتظر شروع ماه شهریور و آغاز مسابقات رسمیم ...


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۳ (۵:۲۸)
 
shakib10
پاسخ به: تجربیات تازه واردها
عشق من ترشتگنه منتظرم بازیشو ببینم و اینکه جلو ریال عالی بازی کنه تا بفهمن هر بازیکن گم نامی الکی نیست.زورشون میاد چون میگن این تو دروازه تیم ملی المان اصلا نایستاده. ولی بعد از بازی در بارسا ان شا ا... درتیم ملی ببینیمش


چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۳ (۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!