به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۰:۱۴) (۸۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوییس انریکه سرمربی جدید تیم بارسلونا در اولین نشست خبری خود به صحبت در مورد مسائل مختلفی از جمله نقش هر یک از بازیکنان در تیم پرداخت.

لوییس انریکه سرمربی جدید بارسلونا در اولین نشست خبری خود، درباره مسائل مختلفی از جمله نقش بازیکنان در بارسلونای تحت هدایت او به صحبت پرداخت. وی همچنین در ادامه به اظهار نظر در مورد بازیکنان حاضر در جام جهانی، تیم باشگاه، شرایط سه دروازه بان تیم و گزینه‌های مختلف در خط حمله پرداخت. این مربی جوان بدون شک، در طی چند روز آینده باید به مسائل مختلفی پیرامون تیم خود فکر کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در ادامه، اظهار نظرهای انریکه درباره بازیکنان مختلف تیم را مشاهده خواهید کرد.

لیونل مسی: «از نظر من و بسیاری دیگر، مسی هنوز بهترین بازیکن دنیاست. نظرات مختلفی پیرامون او وجود دارد، اما من پس از مشاهده بازیهای خوب او در فصل قبل و همچنین در جام جهانی، شک ندارم که او هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست. ما فکر می‌کنیم که به ثمر رساندن 60 گل در طول یک فصل عادی است، اما این کار همه چیز هست به جز عادی!».

خاویر ماسکرانو: «با وجود او در تیم، ما راه حل‌های بسیار زیادی را مقابل خود می‌بینیم. من از بازیکنانی که می‌توانند در چند پست بازی کنند، خوشم می‌آید. در حقیقت بازیکنی که توانایی بازی در قلب دفاع و خط میانی را به نحو احسن دارد، پشتوانه خوبی برای تیم خواهد بود. مشخص نیست که او در چه پستی بازی خواهد کرد؛ این موضوع بستگی به نیازهای تیم و شرایط بازی دارد».

سه دروازبان: «در حال حاضر اگر بخواهم ترکیب تیم را انتخاب کنم، بدون شک ماسیپ را درون دروازه قرار خواهم داد، زیرا شناخت عمیقی نسبت به او دارم و می‌دانم که دروازه بان فوق‌العاده‌ای است. من بازیهای تراشتگن و براوو را تماشا کرده‌ام، اما هنوز آنها را از لحاظ شخصیتی نمی‌شناسم. من اطمینان دارم که حضور این سه دروازه بان به سود تیم خواهد بود. قبل از تصمیم‌گیری باید عملکرد هر سه را مشاهده کنم، اما بدون شک عجولانه تصمیم نمی‌گیرم. خوشحالم که سه دروازه بان آماده در ترکیب تیم حضور دارند».

براوو و تراشتگن: «بدون شک براوو دروازبان قابلی است. او در بخش مهار توپهای هوائی، بازی با پا و بازی خوانی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است، اما تراشتگن نیز چنین خصوصیاتی را دارد. حضور در درون دروازه بارسا کار آسانی نیست، اما ما از داشتن سه دروازبان فعلی خود راضی هستیم».

دنی آلوس: «قرارداد او هنوز با باشگاه به اتمام نرسیده است و ما همیشه خواهان بهترین بازیکنان در هر پست هستیم. او در چند سال گذشته بهترین بازیهای خودش را برای تیم انجام داده است و این حق را دارد که بهترین گزینه را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند. او باید تصمیم بگیرد، اما در حال حاضر ما بر روی او حساب می‌کنیم، زیرا عضوی از ترکیب تیم ماست».

آدریانو: «او با باشگاه قرارداد دارد و جزئی از ترکیب تیم محسوب می‌شود. شما هیچوقت از پیشنهادهایی که در آینده مطرح می‌شوند اطلاع ندارید، اما ما به عنوان عضوی از ترکیب تیم بر روی او حساب باز کرده‌ایم و این موضوع را به خود او نیز اطلاع داده‌ایم».

لوییس سوارز: «در شرایط ایده آل دوست داریم که همه بازیکنان را از همان روز اول در اختیار داشته باشیم، اما هنگامی که او را به خدمت گرفتیم از شرایط او اطلاع داشتیم. هنوز هم امیدواریم که تغییری در محرومیت او ایجاد شود، اما حتی اگر تغییری صورت نگیرد نیز دلیلی برای تاسف وجود ندارد. باید یادآوری کنم که ما بازیکنان خوب دیگری نیز دراختیار داریم. فصل طولانی پیش رو داریم و بدون شک فرصت بازی به همه خواهد رسید. بنابراین، محرومیت سوارز توجهی برای عدم عملکرد مناسب تیم نیست».

مثلث هجومی تیم (مسی-نیمار-سوارز): «مربیان، همیشه بهترین بازیکنان را برای ترکیب تیم می‌خواهند و ما آنها را در اختیار داریم. از این موضوع خوشحالم، اما این سه تنها کسانی نیستند که که به میدان خواهند رفت. بازیکنان دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند در خط حمله حضور داشته باشند. برای داشتن تیمی فوق‌العاده، همه بازیکنان بایستی همکاری داشته باشند».

تیم ب: «امیدوارم آنها عملکردی از خود نشان دهند که انتخاب نکردن آنها برای من غیر ممکن شود. درهای ورودی تیم اصلی همیشه برای کسانی که شایستگی حضور در آن را دارند، باز است. من تنها 22 یا 23 بازیکن در اختیار ندارم، بلکه تمامی بازیکنان تیم ب پشت آنها حضور دارند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Revenger
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»



چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱)
 
kouros
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

با نهایت تاسف بعد از بررسی تصاویری که لینکش رو دوست عزیزمون maldini گذاشته بودن به صحت رابطه باشگاه با عوامل وحشی و ضد انسانی اسرائیل پی بردم
همین بزرگترین و قاطع ترین دلیلی هست که در نهایت عشقم به بارسلونا و به نشانه اعتراض به این حرکت بیشرمانه بازیکنان این تیم بزرگ دست از طرفداری بارسلونا برمیدارم
و تیم رویاییم رو به تاریخ میسپارم
تصاویر زیر رو که محض اطمینانتون براتون آپلود کردم متاسفانه از سایت اصلی باشگاه دانلود شده که به این تصاویر هم کلی غره شدن و باهاش مانور تبلیغاتی گسترده ای انجام دادن
هر بدی تو این مدت از من حقیر دیدین به بزرگی خودتون حلال کنین
انشالله همیشه موفق باشین و تو این روزهای عزیز مردم مظلوم فلسطین رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارین
یا حق











دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ (۷:۱۴)
 
Senorita10
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
افرین معلومه که بهترینه


دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۳ (۴:۰۲)
 
PXIMN
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
100% مسی بهترینه!


یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۱۸:۱۸)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
اون روحیه جنگندگیه خودت رو به تیم اضافه کنی خیلی از مشکلات حل میشه


یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
صد در صد مسی هنوز بهترین بازیکن دنیاست و خواهد موند


یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۵:۳۲)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
از کجا می دونی؟
نقل قول
اصلا به تراشتگن اعتقاد نداره



یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۲:۱۶)
 
barca20909
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
اصلا به تراشتگن اعتقاد نداره


یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۱:۴۱)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: انریکه: «از نظر من، مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست»
یه امید توپ طلای پنجم لیونل مسی


یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۳ (۰:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!