به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و ماسکرانو در پی قهرمانی در جام جهانیجام جهانی ۲۰۱۴
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۳ (۰:۲۲) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


تیم ملی آرژانتین در صورت پیروزی در دیدار امشب، سومین قهرمانی خود در جامهای جهانی را جشن خواهد گرفت. این در حالی است که آنها برای انجام چنین کاری، تیمی به نام آلمان را پیش رو دارند که در مرحله قبل با نتیجه شوکه کننده 7-1 برزیل میزبان را شکست داده است.

پس از گذشت یک ماه از شروع جام جهانی، اکنون تنها دو تیم در آن باقی مانده‌اند. امشب در ورزشگاه ماراکانا شهر ریو دو ژانیرو، آرژانتین و آلمان طی یک فینال مهیج و دیدنی به مصاف همدیگر خواهند رفت. خاویر ماسکرانو و لیونل مسی دو بازیکن ملی‌پوش بارسلونا، در ترکیب تیم ملی آرژانتین حضور دارند و تلاش می‌کنند تا این تیم را به سومین قهرمانی خود در جامهای جهانی برسانند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دو بازیکن کلیدی

دو بازیکن ملی‌پوش بارسلونا، جزء کلیدی‌ترین بازیکنان آرژانتین در جام جهانی 2014 محسوب می‌شوند. لئو مسی تاکنون 4 گل به ثمر رسانده و در تمامی گلهای به ثمر رسیده تیمش نیز نقش داشته است، در حالی که ماسکرانو مانند یک ژنرال واقعی خط هافبک آلبی سلسته را رهبری کرده و تاکنون چندین بار با عملکردهای درخشان دفاعی خود، آنها را از خطر حذف شدن نجات داده است. سابه یا از ارزشهای این دو بازیکن به خوبی آگاهی دارد و بدون شک هر دو بازیکن را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد داد.

این سخت‌ترین آزمون برای قهرمان جامهای جهانی 1978 و 1986 محسوب می‌شود، زیرا آنها بایستی مقابل آلمان قدرتمندترین تیم حاضر در جام جهانی 2014 صف آرایی کنند. از بین ستاره‌های بی‌شمار ژرمنها می‌توان به مولر کسی که تا به اینجای کار 5 گل را به ثمر رسانده، تونی کروس کسی که در دیدار مقابل برزیل بهترین بازیکن میدان شد، کلوزه کسی که با گلزنی در دیدار قبل تیمش به آقای گل تمامی ادوار جام جهانی تبدل شد و مانوئل نویر کسی که با عکس العمل‌های شگفت انگیز خودش تاکنون چندین بار دروازه تیمش را نجات داده، اشاره کرد. اما سوای توانایی‌های فردی، این سبک بازی آلمانهاست که آنها را در این جام منحصر به فرد جلوه داده است. برد 7-1 آنها در نیمه نهایی جام جهانی و آن هم در مقابل برزیل میزبان، نتیجه ایست که نه تنها ورزش فوتبال، بلکه جهان ورزش را تحت تاثیر قرار داد.

دفاع مطمئن و خط حمله زهردار

هر دو تیم در 6 بازی قبلی خود در جام، عملکرد دفاعی خوبی را از خود نشان داده‌اند. آرژانتین تاکنون 3 گل و آلمان نیز 4 گل را دریافت کرده است. اما در حالی که آلبی سلسته در بازیهای قبلی خود 8 گل (4 گل توسط مسی) را به ثمر رسانده، ژرمنها تاکنون بیش از دو برابر آنها (17 گل) دروازه حریفان خود را باز کرده‌اند و میانگین فوق‌العاده 3 گل در هر بازی را از خود بر جا گذاشته‌اند. لازم به ذکر است که تعداد گلهای زده آلمان پس از دیدار قبلی این تیم مقابل برزیل، افزایش چشمگیری داشت.

بنابراین، امشب ورزشگاه ماراکانا نبرد سخت و فشرده‌ای را میان دو تیم کارکشته و باتجربه در عرصه جامهای جهانی شاهد خواهد بود. باشگاه بارسلونا نیز به نوعی در این فینال سهیم خواهد بود. مسی و ماسکرانو با حضور در میدان در کانون توجهات قرار دارند، اما جوزپ ماریا باراتومئو ریاست باشگاه بارسلونا، آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی تیم، کارلس پویول دستیار جدید او و کارلس ویاروبی نائب رئیس باشگاه نیز بازی را از سکوها تماشا خواهند کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
soccer2000
پاسخ به: مسی و ماسکرانو در پی قهرمانی در جام جهانی
شایسته قهرمانی بودند


سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۳)
 
kamiba
پاسخ به: مسی و ماسکرانو در پی قهرمانی در جام جهانی
رفت تا دور بعد!!!1


سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!