به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز برنامه‌های پیش فصل از روز دوشنبهاخبار بارسا
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۰) (۶۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


روز دوشنبه ده بازیکن از تیم اصلی و چندین بازیکن تیم ب بارسلونا، برنامه‌های پیش فصل این تیم را با انجام آزمایشهای مختلف پزشکی و جسمانی آغاز خواهند کرد.

اعضای تیم اصلی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه 23 تیر، کار خود در فصل 2014/15 را با انجام آزمایشهای مختلف پزشکی و جسمانی آغاز خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مجموعاً 22 بازیکن (10 بازیکن از تیم اصلی و 12 بازیکن از تیم ب) برای آغاز برنامه‌های پیش فصل در روز دوشنبه فراخوانده شده‌اند. اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح می‌باشد: تراشتگن، ماسیپ، مونتویا، بارترا، آدریانو، سرجی روبرتو، رافینیا، دلوفئو، آفلای و کریستین تیو از تیم اصلی و پاتریک، بگناک، دیاگنه، گریمالدو، سمپر، هلیلوویچ، مونیر، ساندرو، دنی نیه تو، خوان رومن، دونگو و آداما از تیم ب.

روز دوشنبه روزی است که بارسلونای لوییس انریکه کار خود را آغاز خواهد کرد. در این روز همچنین تراشتگن، ماسیپ، رافینیا و دلوفئو اولین حضور خود در تمرینات تیم اصلی را تجربه خواهند کرد. در تیم ب نیز چنین شرایطی برای دیاگنه، هلیلوویچ، مونیر و آداما صدق می‌کند.

7 جلسه تمرینی طی 4 روز

صبح روز دوشنبه، 22 بازیکن آزمایشهای پزشکی پیش فصل خود را انجام خواهند داد. آنها روز سه شنبه تمرینات خود را آغاز کرده و تا روز جمعه، روزانه دو جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد، به غیر از روز پنجشنبه که در نوبت عصر تمرین نخواهند کرد. جلسات تمرینی، هر روزه ساعت 9:30 و 18:30 در کمپ تمرینی سیوداد اسپورتیوا برگزار خواهد شد.

روز شنبه هیچ جلسه تمرینی برگزار نخواهد شد، زیرا بارسلونای 2014/15 اولین بازی تدارکاتی پیش فصل خود را در این روز برگزار خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه نوئوینو کولوبینو، مقابل رکراتیوو هوئلوا و به مناسبت پنجاهمین سالگرد جام کلمبینو برگزار خواهد شد.

اضافه شدن بازیکنان ملی از روز 2 مرداد

لازم به ذکر است که بازیکنانی که در جام جهانی 2014 حضور داشتند، از روز 2 مرداد به تیم اضافه خواهند شد. بازیکنان اسپانیایی (پیکه، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا و پدرو)، بازیکن کامرونی (سانگ) و بازیکن کروات (راکیتیچ) روز پنجشنبه 2 مرداد باز خواهند گشت، در حالی که کلودیو براوو بازیکن شیلیایی بارسا که تیم او در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه رقابتها کنار رفت، از روز شنبه 4 مرداد به تیم ملحق خواهد شد. پس از آن، تیم بارسلونا اردوی پیش فصل 6 روزه خود در انگلستان را در تاسیسات سنت جورجس پارک برپا خواهد کرد.

سپس، بارسا در چندین مسابقه دوستانه شرکت خواهد کرد. در حال حاضر علاوه بر جام کلمبینو، چهار دیدار دیگر نیز برنامه ریزی شده است. در روز 11 مرداد، آبی و اناری پوشان در شهر نیس به مصاف تیم نیس خواهند رفت؛ تیمی که فصل پیش را با حضور در بین چهار تیم برتر لیگ لوشامپیونه به پایان رساند. چهار روز بعد در روز 15 مرداد آنها در شهر جنوا ایتالیا به مصاف ناپولی خواهند رفت. در تاریخ 18 مرداد نیز آنها در پایتخت فنلاند، با هلسینکی دیدار خواهند کرد. روز 27 مرداد نیز پرونده بازیهای پیش فصل تیم، با برگزاری جام خوان گمپر مقابل تیم لئون مکزیک بسته خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: آغاز برنامه های پیش فصل از روز دوشنبه
به امید شروع یه فصل تکرار نشدنی.


سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۶)
 
PXIMN
پاسخ به: آغاز برنامه های پیش فصل از روز دوشنبه
ب امید شروع یک فصل رویایی!


سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۳ (۲:۵۵)
 
118118
پاسخ به: آغاز برنامه های پیش فصل از روز دوشنبه
خیلی حیف شد ضربات اخر را به بدترین شکل ممکن زدن مبارکه طرفدارای المان باشه


دوشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۳ (۵:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!