به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانیجام جهانی ۲۰۱۴
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۰:۵۶) (۶۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که سه بازیکن و یک مربی سابق بارسلونا، از شانس حضور در دیدار نهایی این جام برخوردارند.

پس از دو روز رقابت سخت و فشرده در مرحله یک چهارم نهایی، تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی به 4 تیم کاهش یافت. در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، سه بازیکن از تیم بارسلونا به نامهای آلوس، مسی و ماسکرانو حضور دارند. یکی از نکات جالب توجه این دور از مسابقات نیز حضور لوییس فن خال سرمربی سابق تیم بارسلونا بر روی نیمکت مربیگری تیم هلند می‌باشد؛ تیمی که هنوز نتوانسته به قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند.


دیدار اول مرحله نیمه نهایی، ساعت 00:30 روز چهارشنبه بین دو تیم برزیل و آلمان برگزار خواهد شد. در دیدار دوم این دور از رقابت‌ها نیز ساعت 00:30 روز پنجشنبه آرژانتین به مصاف هلند خواهد رفت.

برزیل بدون نیمار

اگرچه برزیل در مرحله یک چهارم نهایی با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد کلمبیا یکی از بهترین تیمهای حاضر در جام را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد اما این تیم بهای بسیار سنگینی را بابت این پیروزی پرداخت. در این دیدار، نیمار مهاجم تیم بارسلونا دچار مصدومیت از ناحیه کمر شده و ادامه جام را از دست داد. برزیل اکنون با بهره بردن از آلوس در ترکیب خود، بایستی مقابل آلمانی صف آرایی کند که در دور قبل موفق شد فرانسه را از گردونه رقابتها حذف کند. اسکولاری سرمربی برزیل همچنین قادر نخواهد بود تا از تیاگو سیلوا استفاده کند؛ بازیکنی که پس از دریافت کارت زرد در دیدار مقابل کلمبیا از حضور در مرحله نیمه نهایی محروم خواهد بود. دنی آلوس مدافع کناری بارسا، در دیدار جمعه شب تیمش به میدان نرفت اما به احتمال زیاد از ابتدا مقابل آلمان حضور خواهد یافت.

روز گذشته، نیمار طی سخنان کوتاهی اینگونه ناراحتی خود را از مصدومیتش اعلام کرد: «آنها رویای بازی کردن در فینال جام جهانی را از من گرفتند اما رویای قهرمانی در جام جهانی هنوز برای من پایان نیافته است».

ماسکرانو و مسی، دو عضو کلیدی آرژانتین

ماسکرانو و مسی نیز در پی پیروزی خفیف یک بر صفر تیمشان مقابل بلژیک، در مرحله نیمه نهایی حضور خواهند داشت. آرژانتین در نیمه اول این دیدار بازی را به خوبی کنترل کرد و موفق شد یک گل نیز به ثمر برساند اما در اواخر نیمه دوم سختی زیادی برای حفظ نتیجه کشید. آنها در مرحله بعد با هلند دیدار خواهند کرد؛ تیمی که شب گذشته با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل کاستاریکا، به تاریخ‌سازی این تیم خاتمه داد. این در حالی است که آرژانتین نیز دی ماریا؛ یکی از اعضای کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. هواداران آرژانتین امیدوارند که ماسکرانو عملکرد خوب شب گذشته خود را تکرار کرده و مسی نیز همانند بازیهای قبل سرحال باشد تا بتوانند پس از 28 سال قهرمانی جام جهانی را تجربه کنند.

مسی نیز پس از دیدار شنبه شب تیمش مقابل بلژیک عنوان کرد: «در دیدار مقابل بلژیک واقعا یک تیم بودیم و من از نحوه بازی کردن تیم بسیار خوشحالم. من همه هواداران آلبی سلسته را در آغوش می‌گیرم و به آنها می‌گویم که هنوز هم در جام حضور داریم. راهیابی به مرحله نیمه نهایی پس از 24 سال، انگیزه بسیار بالایی به ما داده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
soccer2000
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
به امید قهرمانی آرژانتین


چهارشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶)
 
fshiri92
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
مارکوس روخو و آگوئرو می تونن تو نیمه نهایی بازی کنن .
از اونور هلند دی یونگ و ولار مدافعش رو نداره .
سخته ولی امیدوارم ارژانتین بره فینال


سه‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۳ (۰:۲۹)
 
PXIMN
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
جای نیمار خالیه...


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۲۰:۰۷)
 
kamiba
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
زنده باد بارسا و بارسایی


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲)
 
Gold.Marble
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
ولی حیف نیمـــ♥ـــار دیگه نیستش...
با این وضعیت احتمال باخت برزیـــل خیلی زیاده!
واقعا دلم میخواد برنده فینال برزیل-آرژانتین ، بـرزیـــ♥ــل باشه...


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹)
 
9alexissss9
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
نه دیگه انصافا دیماریا ده برابر ریکی آلوارزه.حیف شد دیماریا و نیمارمصدوم شدن.اینجوری دیگه المان برزیل رو میبره.دوس داشتم آرژانتین و برزیل فینال رو برگزار میکردن و مسی جام رو بالای سر میبرد


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۷:۲۲)
 
***messi***
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
انگشت کوچیکه دیماریا هم نیست!


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۲:۰۲)
 
messi91
پاسخ به: حضور پر رنگ آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی جام جهانی
به نظرم ریکی آلوارز بهتر از دیماریا هست..
با نطرم موافقید//


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۱:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!