به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)جام جهانی ۲۰۱۴
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۳ (۱۸:۵۱) (۶۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی/ FCBarcelona.ir


تیم ملی آرژانتین، شب گذشته با نمایش یک بازی خوب از خود موفق شد تیم ملی بلژیک را 1-0 شکست دهد و به نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کند؛ جایی که هلند رقیب سختی برای آنها خواهد بود.

آرژانتین بعد از 24 سال انتظار بالاخره به نیمه نهایی جام جهانی رسید. عملکرد طلایی مسی و ماسکرانو، دفاع منسجم آرژانتین و گل دقیقه هشتم هیگواین برای صعود آرژانتین به مرحله نیمه نهایی جام بیستم کافی بود.


همچون گذشته، مسی و ماسکرانو در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین قرار داشتند و در جایگاه خود به عنوان مهاجم و هافبک بازی کردند. سابه یا هر چه در توان داشت را به بازیکنانش منتقل کرد و آرژانتین در یک بازی خوب به برتری رسید. مسی در آغاز بازی یک حرکت انفرادی خوب را انجام داد و پس از آن، هیگواین با یک شلیک دیدنی و مهارناشدنی، دروازه تیبو کورتوا را گشود.

آرژانتین در ضد حملات نیز با ترکیب هیگواین، مسی و دی ماریا بلژیک را آسوده نمی‌گذاشت. به هر حال، زمانی که دی ماریا به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد، وظیفه دی ماریا نیز بر دوش مسی افتاد. در دقیقه چهلم بازی، مسی این فرصت را داشت تا از روی ضربه آزاد دروازه بلژیک را باز کند، اما موفق به این امر نشد. چند دقیقه پس از این موقعیت نیز، میرالس فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت که توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 55 بازی، هیگواین فرصت این را داشت تا آرژانتین را با اختلاف دو گل پیش بیندازد، اما تیرک دروازه مانع دو گله شدن هیگواین شد. سرمربی تیم ملی بلژیک، در دقایق پایانی دو تعویض تهاجمی را انجام داد تا شاید بتواند تیمش را به گل برساند. البته بلژیک با این تعویض‌ها چند شانس خوب برای به گل رسیدن از طریق سانتر را داشت که مدافعان آرژانتین با واکنش‌های خوب این فرصت‌ها را از بلژیک گرفتند. در لحظات پایانی بازی نیز، مسی شانس باز کردن دروازه بلژیک را داشت تا خیال همه از بابت برد آرژانتین راحت شود، اما کورتوا با واکنش خوب خود مانع این کار شد.

مسی و ماسکرانو در تیم ملی آرژانتین، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف هلند بروند.

آمار بازی

آرژانتین 1-0 بلژیک

آرژانتین: رومرو؛ باسانتا، گارای، دمیکلیس، زابالتا؛ بیلیا، ماسکرانو، دی ماریا (پرز از دقیقه 32)، لاوتزی (پالاسیو از دقیقه 70)؛ مسی و هیگواین (گاگو از دقیقه 81)

بلژیک: کورتوآ؛ آلدرویلد، فن بویتن، کمپانی، فرتونگن؛ ویتسل، دی بروین، فلینی، میرالاس (مرتنس از دقیقه 59)، هازارد (چادلی از دقیقه 75) و اوریگی (لوکاکو از دقیقه 59)

گل: هیگواین (دقیقه 8)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Dariush_HERO
پاسخ به: مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)
هلند رو له ميكنن
بابا همين هلند جلو كاستاريكا داش كم مياورد
مسي كه هست حله


سه‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۳ (۵:۳۷)
 
soccer2000
پاسخ به: مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)
گل قشنگی زد
حیف که مسی موقعیتش رو خراب کرد


دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۰)
 
barcelona18999
پاسخ به: مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)
آقاااااااااااااا...من واقعا نگران آرژانتینم...تو رو خدا یکم بهتر بازی کنن...باید حداقل برن فینال!!!چرا یجوری بازی میکنن...بابا بازی بعدی هلنده... دی کاریا هم که مصدوم شد و...
اون مسی رو هم که همش 3-4 نر دورشن تا توپ بهش میرسه میریزن رو سرش نمیذارن کارش رو انجام بده...کلا هم فکرکنم با کورتوآ مشکل داره...خدا کنه مسی بترکونه با هلند
راستی تیمای دیگه خیلی با اختلاف گل بردن اومدن نیمه نهایی که فقط به آرژانتین میگن؟؟؟
به امید صعود به فینال و....قهرماااانی


یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹)
 
PXIMN
پاسخ به: مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)
خدا کنه هلند رو بترکونن!


یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۹)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام بیستم (1-0)
به اميد قهرمانييييييييييييي


یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۳ (۱۹:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۹ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!