به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پای صحبت اتوئو بعد از بازیلیگ قهرمانان
فرستنده SMS در تاريخ دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۱۷:۵۹) (۱,۳۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Soccer News
مترجم: آرین جاوید / FCBarcelona.ir


ملی‌پوش کامرونی بارسا، ساموئل اتوو که در بازی دیشب راس دقیقه ۴۳ یک موقعیت بسیار عالی را به راحتی از دست داد، بعد از مسابقه و توقف بارسا برابر راسینگ سانتاندر پشت میز مصاحبه سایت Sport Catalunya نشت و در باره بازی توضیح داد.

چرا در اولین بازی لیگ متوقف شدید؟

آن‌ها روش مقابله با ما را به خوبی بلد بودند. همچنین می‌دانستند که چگونه با حیله‌های فوتبالی تیم ما و خط حمله ما را گمراه کنند. ترکیب دفاعی آن‌ها خط حمله ما را آزار شدیدی می‌داد.


آیا دلیل اصلی توقف این بود؟

از نظر من دلیل اصلی توقف ما در اولین بازی لیگ این بود که راسینگ برای شکست بارسا پا به میدان گذاشته بود. همچنین تشویق هواداران حریف روی روحیه ما تاثیر جدی می‌گذاشت.

نحوه بازی راسینگ چطور بود؟

آن‌ها هر لحظه در زمین متفاوت بازی می‌کردند، همین باعث می‌شد تا تمام اندیشه‌های رایکارد اشتباه شود. از نظر من آن‌ها در برابر ستارگان ما بازی خوبی را ارائه دادند.

آیا راسینگ بازیکنان باهوشی داشت؟

قطعا بازیکنان راسینگ باهوش بودند. آن‌ها روش بازی ما را به طور کامل می‌دانستند، همچنین به طور فوق‌العاده‌ای خط دفاع را بسته بودند.

آیا نتیجه بازی عادلانه بود؟

ما عالی بازی کردیم و تنها چیزی که دیشب نیاز داشتیم یک گل بود. این عادلانه نیست که بگوییم خوش شانس نبودیم، این جمله را می‌توان این طور بیان کرد: 'ما نتوانستیم پیروز شویم.' از نتیجه نه راضی‌ام و نه خوشحال، زیرا ما نه بردیم و نه باختیم.

نظرت در باره تعویض‌های رایکارد چیست؟

او سرمربی است و اجازه هر کاری را دارد، اما این طور که فکر می‌کنم و همه هواداران دیشب شاهد بودند، در آن بازی نوبت دکو و هانری بود که مدت زمان زیادی را روی نیمکت تحمل کنند، اما شاید بازی بعدی نوبت من، رونالدینیو و یا مسی باشد.

در این باره بیشتر توضیح بده...

این فوتبال است. رایکارد تصمیم می‌گیرد که چه حالت و ترکیبی بهترین وضعیت تیم است، زیرا او مربی است. نشستن یک بازیکن روی نیمکت حتی به مدت 90 دقیقه به این معنی نیست که او بد بازی می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۲۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۱)
 
harry1
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۴۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۵)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
خوب جناب مدیر کل! اینطور که من متوجه شدم شمایی که هنوز رنگ "خارج" رو ندیدی می خوای به منی که ده ساله کانادا ساکن هستم انگلیسی یاد بدی؟ خوب می تونی سایت بارسا رو تعطیل کنی سایت آموزش زبان بزنی؟ یا شایدم بخوای سی دی نصرت 2 رو بزنی !
خدمتت و محض آموزشت عرض کنم جملات و کلمات و در واقع idiom های انگلیسی وقتی به فارسی ترجمه میشن باید معادل متناسب به جاشون قرار داده بشه و این گونه کلمات رو نمیشه و نباید کلمه به کلمه ترجمه کرد. برای این که راحت تر درک کنی چندتا مثال میزنم. کلماتی مثلshut up یا here we go یا thats set یا rise and shine یا age before beauty یا give up یا bullshit و هزاران کلمه دیگه اینها اگر کلمه به کلمه معنی بشن معنی نمیدن یا معنی خنده داری میدن. اما همه مترادف فارسی دارن. پس از این به بعد اگه میخوای حرفی رو تو هوا به کسی بزنی قبلش تحقیق کن ببین طرف اطلاعاتی در این مورد داره یا نه. این باره اول نیست که تو این سایت به من بی احترامی میشه اما من همیشه نظرمو بدون اهانت به کسی گفتم اما مثل اینکه تساوی اخیر بارسا خیلی فشار بهتون آورده. بهر هال این باره آخر همه باشه که به کسی بی احترامی میکنید چه به من چه به مسئولین سایت چه به بازدید کنندگان.بار آخرتون هم نباشه من یا امثاله من کاری نمیتونیم بکنیم اما این تربیت و سطح فرهنگیه پائین خودتونو میرسونه. امیدوارم مشخص شده باشه که جهل از کیه!! با تشکر


چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۶ (۳:۴۲)
 
mohammadpishro
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
گندزديد بابا تازه 2 تا هم به تيرك زدن اونا اون 4 رويايي! چي شد...........


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۴:۲۴)
 
nima_barca
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
اتوئو بااينكه موقعيتها رو تازگيها خيلي از دست ميده ولي براي تيم خيلي موثر بازي ميكنه.اميدوارم اتوئو ي آماده دو فصل پيش بشه.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۴:۰۵)
 
No10
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
مساوی در هفته اول در خانه ریسینگ انچنان هم بد نیست کلا ریسینگ متخصص ازار تیمهای بزرگ در خانه خود است . سال قبل والنسیا را دراین استادیوم برد.اما نکته اینجاست که ایا واقعا همه نقشه های ریکارد برای حریفان شناخته شده است یا خیر؟ ایا بااینهمه مدافع خوب و جدید وقدیم باید هنوز شاهد بازی اوله گر باشیم؟ضربه هانری که به تیر دروازه خورد اگر گل می شد ...................


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱:۲۶)
 
Sattar_d
پاسخ به: پای صحبت اتوئو بعد از بازی
اتو ئو بعد از مصدومیت سال گذشتش خیلی از موقعیت هاشو از دست می ده باید تمرین کنه خیلی زیاد البته به نظر من اون بهترین فوروارد حال حاضر دنیاست


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۱۹:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!