به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک بردجام جهانی ۲۰۱۴
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۶) (۵۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


پس از برگزار شدن بسیاری از بازی‌های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی، تیمها خود را برای بازی سوم خود آماده می‌کنند. برزیل و کرواسی شانس صعود دارند، شیلی و آرژانتین صعودشان قطعی شده و اسپانیا و کامرون تیمهایی هستند که به دور بعد صعود نخواهند کرد.

دور سوم از بازیهای گروهی روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تیمها آخرین بازی‌های خود را در طی رقابت‌های جام جهانی انجام خواهند داد. این در حالی است که آبی اناری‌ها در تیمهای ملی خود شرایط یکسانی ندارند و اسپانیا و کامرون از صعود بازمانده‌اند، شیلی و آرژانتین صعود خود را قطعی کرده‌اند و برزیل و کرواسی هم در انتظار صعود به مرحله بعد هستند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برزیل به دنبال نشان دادن صلاحیت حضور در دور حذفی

برزیل پس از تساوی در بازی با مکزیک، همچنان احتمال این را دارد که به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. پیروزی برابر کامرون، صعود آنها را به عنوان تیم نخست گروهشان قطعی می‌کند، البته برزیل برای صعود تنها به یک امتیاز نیاز دارد و البته احتمال شکست آنها نیز می‌رود. برزیل شانس زیادی برای پیروزی در این بازی دارد و اسکولاری می‌تواند با در اختیار گرفتن دنی آلوس و نیمار، ترکیب تیم خود را قوی‌تر کند و کامرون هم که تاکنون هیچ امتیازی کسب نکرده، روحیه خوبی برای پیروزی در این مسابقه ندارد. سانگ نیز این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است.

برای راکیتیچ که تازه به بارسلونا پیوسته و کرواسی شرایط صعود بسیار ساده است؛ تنها شکست دادن مکزیک. البته اگر برزیل مقابل کامرون متحمل شکست شود و کرواسی یک تساوی بگیرد، کرواسی با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. همه این عوامل دست به دست هم خواهد داد تا مسابقات پایانی این گروه، بازی‌های جذابی باشد.

آخرین رقیب اسپانیا در جام جهانی؛ استرالیا

اسپانیا نیز در شرایطی به کوریتیبا بازگشته است که در دو بازی پیشین خود متحمل شکست شده و حالا نیز باید به مصاف استرالیایی برود که شرایط زیاد متفاوتی با اسپانیا ندارد. ژاوی، اینیستا، بوسکتس، پدرو، جوردی آلبا و پیکه در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند. پیروزی اسپانیا در این بازی تنها یک نکته مثبت برای آنها خواهد داشت؛ اینکه، قهرمان دوره قبل، در این دوره تیم آخر گروه خود نخواهد شد!

در همین حال، الکسیس و یارانش از صعود به مرحله بعد مطمئن هستند و بازی آخر تعیین کننده صدر نشین و تیم دوم گروه خواهد بود. صدرنشین این گروه به احتمال زیاد، برابر یکی از دو تیم مکزیک و کرواسی قرار خواهد گرفت و تیم دوم نیز با احتمال فراوان در بازی اول دور حذفی خود، به مصاف برزیل خواهد رفت. شاید دلیل سخت بودن بازی برابر برزیل، شرط میزبانی این کشور است که با طرفداران زیاد برزیل، هر تیمی به نگرانی و دلهره زیادی خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
soccer2000
پاسخ به: برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک برد
به امید موفقیت مسی و آرژانتین


شنبه، ۷ تیر ۱۳۹۳ (۱۹:۰۶)
 
alijooon
پاسخ به: برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک برد
مسی ، نیمار و الکسیس نشون دادن که بهترین های تیمشونن. دمشون گرم


سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۱)
 
PXIMN
پاسخ به: برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک برد
حیف شد اسپانیا حذف شد


سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۳ (۱۸:۰۷)
 
486858
پاسخ به: برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک برد
بهتر اسپانیا حذف شد


سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴)
 
kamiba
پاسخ به: برزیل و کرواسی امیدوار به صعود؛ اسپانیا در انتظار یک برد
اسپانیایی های بارسا که حذف شدن
فقط نیمار مونده و مسی و ماسکرانو و الکسیس
راکیتیچ هم که دیشب رفت برای استراحت


سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!