به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کارنامه‌های تابستانیبارسلونا
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱:۳۰) (۱,۵۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


همانند هر سال که میلیون‌ها هوادار بارسا در سراسر جهان کارنامه‌های خود را به خانه می‌آورند، آنوپ جتهوا، مربی سطح اول فوتبال در انگلیس، در یک مقاله در سایت هواداران بارسا (توتال بارسا) سعی دارد تا به بازیکنان بارسا نمره در خور وضعیتشان را بدهد.

نگاهی به عملکرد بازیکنان در بازی‌های این فصل به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم بازیکنانی که تیم به آنها نیاز دارند را تشخیص دهیم و نیاز‌های ما در فصل بعدی با این بررسی عملکرد مشخص خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

طبق الگویی که در دو کارنامه‌های کریسمسی منتشر شد، در اینجا نیز دوباره، نمره دهی اینگونه خواهد بود: A = استثنایی، B = خوب، عملکرد مناسب، C = نیاز به پیشرفت در فصل بعد برای بازگشت به مسیر اصلی، D = در حال تلاش.

1- ویکتور والدس – B: به دلیل مصدومیت والدس خود را شایسته ادامه حضور در جمع آبی اناری‌ها نمی‌دانست. ویکتور فصل را عالی آغاز کرد، اما مصدومیت بدی که برای وی از ناحیه زانو در نیم فصل دوم به وجود آمد او را از ادامه مسابقات بازداشت. با این وجود، بسیاری از هواداران بارسلونا احساس کردند که با جانشینی پینتو، او می‌تواند خود را با ترکیب بارسا وفق دهد و عملکرد خوبی داشته باشد. با آرزوی موفقیت در ماجراجویی‌های بعدی تو والدس. متشکر به خاطر همه چیز.

2- مارتین مونتویا - C: در فصل قبل انتقادات زیادی از مونتویا شد. به هر حال وی بازی‌های زیادی را ارائه نکرده است تا بتوان وضعیت وی را مورد تحلیل و بررسی قرارداد و البته مارتین نیاز به پیشرفت دارد؛ مخصوصاً اگر قرار باشد دنی آلوس از تیم جدا شود.

3- جرارد پیکه - B: انتقاداتی که از پیکه می‌شود عادلانه است. بسیار سخت خواهد بود زمانی که در تیمی دفاع کنی که بازیکنان خط میانی به تو نیاز دارند و از تو حمایت می‌کنند. بدون سریعترین بودن، پیکه هنوز هم یکی از ارکان اساسی دفاع تیم محسوب می‌شود و قد و قامت و قدرت بدنی وی می‌تواند در مواقع حساس به کمک تیم بیاید. با پیشرفت نسبتاً خوب بارترا، پیکه باید هنوز هم با قدرت بالا و جسارت همیشگی در ترکیب تیم بدرخشد. به هر حال، اگر چه پیکه تمایل زیادی به حضور در مناطقی به مراتب جلو‌تر از پست اصلی‌اش دارد، ولی با حضور دنی آلوس، پافشاری او نسبت به این قضیه نیز کاهش یافته است. مشخصاً این خصوصیت تقصیر وی نیست، به هر جهت، هنوز هم نقد‌های فراوانی از این مدافع می‌شود ولی او همچنان شایستگی این را دارد که تا چندسال دیگر نیز از بهترین‌ها در پست خود باشد.

4- سسک فابرگاس – C: تمام آنچه که در کارنامه‌های کریسمسی درباره فابرگاس گفته شد، به حقیقت پیوست. هر چه پیشتر و پیشتر رفتیم، تیمها نیز بیشتر از سیستم اتوبوسی بهره گرفتند و عملاً فابرگاس نیز بیشتر و بیشتر غیرقابل استفاده‌تر شد. نداشتن فضای کافی برای گردش توپ، کابوسی برای فابرگاس است، زیرا او نمی‌تواند توپهای سرگردان را به بازیکنان دیگر تیم انتقال دهد در شرایطی که درست مهاجمان و سایر بازیکنان تیم در کنار او باشند. پست و موقعیتی که وی در تیم پیدا کرد، نه می‌توانست اجازه دریبل را به سسک بدهد و نه حرکت سرعتی با توپ. مسلماً او نمی‌تواند در هر نقطه‌ای از زمین بدرخشد.

5- کارلس پویول – B: ممنون بابت همه چیز کارلس. بدون نیاز به هیچ پیشرفت، انتقاد و ستایشی؛ در این فصل نیز هیچ چیزی از قدرت و غیرت شگفت انگیز کاپیتان نتوانست بکاهد.

6- ژاوی هرناندز – B: همه ما می‌دانیم که ژاوی هرچه باید در نیم فصل اول از خود به نمایش می‌داد را نشان داد و در نیم فصل دوم نیز تمام تلاش خود را کرد تا بهترین بازی خود را به مرصه ظهور بگذارد. شاید او هیچگاه نتواند به روزهای اوج خودش بازگردد، اما از همان زمانی که یایا توره و سیدو کیتا هم در بارسا حضور داشتند، ژاوی نهایت تلاش خود را می‌کرد تا همیشه تیم در هنگام دفاع پایدار و مستحکم به نظر برسد. شاید پیدا کردن جایگزینی برای وی بتواند بهترین کار ممکن باشد تا از ژاوی فقط در بازی‌های مهمی که بارسا نیاز به کنترل توپ بالا دارد، استفاده شود. البته صادقانه باید درباره ژاوی گفت که در این جام جهانی مشاهده خواهیم کرد که یک هافبک طراح چگونه باید بازیکنان دیگر تیم را به خوبی تغذیه کند.

7- پدرو رودریگز – C: در نیم فصل اول، حجمه انتقادات به سوی پدرو بسیار فراوان بود، اما وی کمی، بار انتقاد را از دوش خود با هت تریک برابر ختافه برداشت. همانطور که در نیم فصل دوم مشاهده کردیم، پدرو به هیچ وجه عملکرد بهتری از خود به نمایش نگذاشت. اگرچه لوئیز انریکه بسیار درباره بازگشت پدرو به دوران اوجش امیدوار است اما نمره C برای هر دو نیم فصل وی، نمره‌ای عادلانه است.

8- آندرس اینیستا – B: برجسته‌ترین کارهای اینیستا در این فصل، گل وی برابر رئال مادرید یا پاس گل وی به نیمار در بازی با اتلتیکو مادرید است. اما به طور کلی اینیستا بهتر از اینها می‌تواند ظاهر شود. همه ما به خوبی می‌دانیم که خلاقیت بسیار خوب وی در فصل گذشته، کمک شایانی به تیم کرد و جای هیچ انتقاد بیش از اندازه‌ای برای اینیستا باقی نمی‌ماند. یک جام جهانی امیدوار کننده و یک دوره استراحت خوب می‌تواند او را در جهتی سوق دهد تا بتواند باز هم روشن کننده موتور موفقیت‌های بارسلونای انریکه باشد.

9- الکسیس سانچس – C: همانند پدرو، سانچس نیز انتظاراتی که از یک مهاجم سطح بالای فوتبال که شماره 9 بارسا را نیز به تن دارد را بر آورده نکرد. در فصلی که گذشت، گل چیپ فوق‌العاده زیبای وی به دیگو لوپز در بازی برابر رئال مادرید یا ضربه تماشایی وی در بازی آخر لیگ برابر اتلتیکو که منجر به جلو افتادن بارسا در آن بازی شد، نمی‌تواند پوششی بر عملکرد ضعیف الکسیس در مقابل دروازه حریفان باشد. او نسبتاً خوب کار کرد ولی این مقدار کافی نبود و وی زمانی را نیز حتی برای این داشت تا خود را دوباره بازیابی کند و عملکرد خوبی داشته باشد. آیا شما واقعاً می‌توانید بگوئید که سانچس پیشرفتی داشته است؟ او قطعاً در حد خودش خوب کار نکرده است. از او انتظار می‌رود که با تکنیک و قدرت بالای حمل توپ خودش، توپ را به سمت دروازه حریفان پیش ببرد اما با یک نگاه ساده بر آمار می‌توان به راحتی متوجه شد که او توپ‌های زیادی را نیز در مقابل دروازه از دست می‌دهد و عملکرد او نه خوب بوده و نه بد. نمی‌توانیم چشم‌های خود را بر واقعیت ببندیم، اگر او بخواهد در فصل بعد نیز همینگونه کار کند و پیشرفت خوبی نداشته باشد، مطمئن باشید زمان رفتن وی از بارسا فرا رسیده است.

10- لیونل مسی – C: همه ما بر قدرت‌های مسی واقف هستیم و اگر چه که وی گلهای زیادی را در این فصل برای بارسلونا به ثمر رساند ولی انتظارات را نیز برآورده نکرد. بازی‌های پیش فصلی که وی برای آرژانتین انجام داد، ما را امیدوار کرد تا مسی را باز هم در شرایطی ببینم که بتواند در فصل بعد ستاره بارسلونا باشد. حالا همه منتظر هستند تا عملکرد وی در جام جهانی را ببیند و امیدوار هستند تا مسی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. جای تاسف خواهد بود اگر او در جام جهانی خوب کار نکند. نکته اصلی این است که مسی باید بسیار بهتر از فصلی که در بارسا گذراند، عمل کند. آیا او به اندازه کافی خوب بود تا قرارداد جدیدی با تیم امضا کند؟ من زیاد مطمئن نیستم. اما به هر حال مسی، مسی است!

منتظر قسمت بعدی این کارنامه باشید!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
اگه نمره دهی دست من بود همه رو c میدادم جز ویکی و البا و پیکه


پنج‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۳ (۵:۱۸)
 
alijooon
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
من که نمی فهمم!!! آخه چطوری الکسیس سانچز C بگیره پدرو هم C بگیره؟؟!! اگه الکسیس C باشه پس پدرو باید E باشه!
رفتن ژاوی هم غیر منتظره بود. ولی اتفاقی بود ک باید می افتاد، نمی تونست که تا آخر عمر تو بارسا بمونه! باید امیدوار باشیم که ژاوی های دیگه تو بارسا ظهور کنند.
ایشالا که این خریدای جدیدم تو بارسا پدیده میشن


شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۳۴)
 
kamiba
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
با روحیه ای که بارسایی های اسپانیا دارن. انریکه کار بسیار سختی رو برای آماده سازی پیش رو داره


شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۷)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
امیدوارم فصل خوبی رو داشته باشیم


جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۱۶)
 
shakib10
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺑﺎﻥ ﺷﯿﻠﯽ ﺑﺎ ۱۲ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎﺭﺳﺎ . ﺍﯾﻦ ﺯﻭﺑﯽ ﻣﻐﺰ
ﺧﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺑﺎﻥ ﺍﻭﻝ ﺗﯿﻢ ۱۸ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ
ﻣﯿﺪﻥ ﺑﻌﺪ ۱۲ﺗﺎ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺑﺎﻥ ﺩﻭﻡ ؟ ترشتگن 80میلیون برای پنج فصل قرارداد بست نکه 18میلیون


جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۵:۵۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
مسی امادست، من نگران پیکه و پدرو و ایوان و این بازیکن جدیدام، ترکیب تیم بدجور بهم خورده، به خصوص نبود ژاوی


جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ (۳:۳۶)
 
hamed5
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
خدا کنه مسی امسال آماده باشه


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۲۱)
 
erfff
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
اینم خبرش مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۱۷)
 
Ali586
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
آقا به نظر من اشتباه محضه که بخوان بازیکن زیاد بگیرن .....شما الان نگاه کنید ما داخل پست هافبک یه پدیده داریم (سرجی روبرتو) که خودم شخصا بهش اعتقاد دارم .....در پست مهاجم بهترین خط مهاجم دنیا رو داریم .....در پست گل کیپر که دگ....فقط ما تنها پستی که خیلی ضعف داریم دفاعه که باید حتما هوملز رو بیارن چون دگ بهتر از اون دگ نیست .....
من این ترکیب رو برای فصب لعد می خوام:

اشتگن
البا....پیکه....هوملز.....دنی
بوسکتس....راکیتیچ(روبرتو)......اینیستا
نیمار..........مسی........سانچز(دلوفئو)


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۰۶)
 
sabzake
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
دروازه بان شیلی با ۱۲ میلیون اومد بارسا. این زوبی مغز خر خورده فک کنم واسه دروازه بان اول تیم ۱۸ میلیون میدن بعد ۱۲تا واسه دروازه بان دوم ؟!
تا الان ۲تا هافبک اصلی تیم ، سسک و ژاوی ، از تیم جدا شدن و فقط یه هافبک گرفتیم و فکر هم نکنم باز هافبک بگیریم. فکر کنم قرار باشه این فصل رافائل الکانترا و دلوفئو و سرجیو ربرتو وارد ترکیب اصلی بشن
خدایا زوبی رو نابود کن از دستش راحت شیم.
از حذف شدن اسپانیا هم خوشحال شدم این دلبوسکه گند زد با بازیکن دعوت کردن و ترکیب چیدن. همه خراب کاری ها رو راموس و کاسیاس کردن بعد پیکه رو کشید بیرون از ترکیب نکبت


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۴۹)
 
shakib10
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
کی گفته ایگواین میخوادبیادبارسا.اصلا اعلام کرده تو لالیگا نمی مونه.ممکنه بره یا یووه یا ارسنال


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۰۹)
 
erfff
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
به به ایگواین داره میاد بارسا . این نشون دهنده ی اینه که فصل خوبی پیش رو داریم


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۲۹)
 
soccer2000
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
امیدوارم همه فصلی رو که گذشت فراموش کنیم و فصل های آینده رو تا ابد به خاطر بسپریم


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۳۸)
 
messi-.10
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
این نشان دهنده فصل فاجعه باره بارساست


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۵۶)
 
9alexissss9
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
راموس اصلا جایگزین خوبی واسه پویول نبود.دلبوشکه هم که تو این بازی به پیکه بازی نداد


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۸:۰۸)
 
9alexissss9
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
سانگ که باید نمره E بگیره.
قهرمان جام جهانی بارسلونا بود نه اسپانیا.خیلی دوست دارم کاتالونیا از اسپانیا جدا بشه ببینیم اسپانیا بدون بازیکنای بارسا چی داره؟یه سال بارسا افت کرد ببین چه به روز اسپانیا اومده


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۸:۰۶)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
مقاله خوب بود . به خصوص این که سعی شده بود نیمه پر و خالی لیوان با هم دیده بشه !
یه نکته اساسی هم در مورد ژاوی و هم سیستم چرخش توپ بارسلونای این فصل وجود داشت : سرعت پایین ...
تو سبکی که بخواید از همه فضای زمین استفاده کنید و با پاسکاری های متعدد به جلو برید اگه سرعت انتقال و پاس های کوتاه کم باشه مطمئنن دفاع حرف به شما فرصت ایجاد موقعیت نمیده .
ژاوی این فصل و به طور کلی بارسای این فصل بسیار کند تر از فصلای سابق یود .
رفتن ژاوی و اضافه کردن چند بازیکن جوان که تو خود مدرسه لاماسیا بودن باز هم سرعت رو به بازسلونای بزرگ برمیگردونه .
من فکر میکنم رفتن ژاوی مثل رفت رونالدینیو به نفع بارسا باشه .
گرچه عمیقا نمیتونم خاطرات ژاوی و اون عوض کردن ریتم بازیرو توسط این بازیکن فوق العاده فراموش کنم .
دلم نمیخواد این جملرو بگم ولی یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه !
با اصلاحات ساختاری و فنی باز هم با قدرت برخواهیم گشت ...



پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۸:۰۲)
 
***messi***
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
اسپانیا کاملا مستحق حذف بود.
افول بارسا = افول اسپانیا



پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۷:۵۴)
 
sahraei
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
ژاوی نشون داد چه قدر بزرگه که با بالارفتن سنش هم بارسا فلج شد و هم اسپانیا!
این جام هایی هم که بردن باید بیارن تو موزه بارسلونا .


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۶:۰۴)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
خبر مهمممممممممممم

ژاوی هرناندزهافبک بازی سازوباتجربه ی کاتالان هاطبق قراردادی به باشگاه ال عربی پیوست وبااین تصمیم خودهمه رادرشک فروبرد
قابل ذکراست این خبربه صورت رسمی اعلام شده است


هم‌تيمي پيشين ستاره خط مياني بارسلونا خبر پيوستن وي به تيم العربي قطر را تاييد و دليل آن را فاش کرد.
دوران پرافتخار و درخشان حضور ژاوي هرناندس در بارسلونا تا چند هفته آينده به پايان مي‌رسد و او پس از ويکتور والدس و کارلس پويول، سومين بازيکني خواهد بود که آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا را در تابستان امسال ترک مي‌کند و راهي قطر مي‌شود تا براي تيم العربي بازي کند.

هفته گذشته بود که رسانه‌هاي اسپانيايي از عقد يک پيش قرارداد ميان ژاوي و تيم العربي قطر خبر دادند و اعلام کردند ستاره ملي پوش بارسا بابت هر شش ماه حضورش در ليگ قطر حقوقي معادل 8 ميليون يورو دريافت خواهد کرد.

در ابتدا تصور مي‌شد اين خبر چيزي جز يک شايعه‌ براي از بين بردن تمرکز ستاره خط مياني بارسلونا در ماموريت ملي‌اش در جام جهاني 2014 نيست اما سسک فابرگاس تاييد کرد که هموطن او چهارمين بازيکني است که امسال از بارسا جدا مي‌شود.

فابرگاس که خود هم بارسلونا را ترک کرده تا به چلسي ملحق شود به نشريه مارکا گفت: ژاوي و پويول بارسلونا را ترک کردند چون مي‌خواستند از کانون توجه خارج شوند و زمان بيشتري را در کنار خانواده‌هاي خود سپري کنند. آنها بارسلونا را ترک کردند چون مي‌خواستند حرفه آرام‌تري داشته باشند و در آن از آنها انتظارات کمتري وجود داشته باشد.

کاپيتان دوم کاتالان‌ها که در 723 بازي‌اش در 16 فصل 81 گل به ثمر رسانده، در حالي نيوکمپ را ترک مي‌کند که در 16 فصل حضورش در بارسا افتخارات فراواني به دست آورده و در واقع به عنوان پرافتخارترين بازيکن بارسا شناخته مي‌شود. او 7 قهرماني در لاليگا، دو قهرماني در جام حذفي اسپانيا،‌ 6 قهرماني در سوپرجام اسپانيا، 3 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و دو قهرماني در سوپرجام اروپا کسب کرده است.


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۵:۱۴)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
یا خدااااااااااااااااااااااااا.....اسپانیا جذف شد ینیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اینو ببازه ینی حذف شد...چهار سال پیشم فرانسه تقریبا با این وضع حذف شد....ینی هشت سال پیش قهرمان جام جهانی بود و دوره بعئ توی بازی سوم حذف شد فک کنم....
اگه اسپانیا ببازه ینی تو بازی دوم حذف شد و رکورد دار میشه....
گل ها هم تقصیر کاسیاس نبود بدبختت.....
کاستا هم که چون دو رگه است و برزیلی هم هست همه هو میکنن وقتی توپ رو میگیره.....
اسپانیا اصن اون اسپانیای سابق نیس.....
بخدا اگه بجای آرژانتین...اسپانیا هم گروه ما بود حتما صعود میکردیم...واقعا که افتضاحه....


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۵:۰۳)
 
sahraei
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
سر پايي ريدم به ژابي الونسو احمق كثيف، هم توپ لو داد اسپانيا گل خورد هم تك به تك گل نكرد. مشكل از بارساييا نيست مشكل رئاليهاي احمقه.ببينم الان كه ژاوي تو نيست ديگه ميخوان به كي گير بدن.


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۴:۲۴)
 
ali-suarez
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
چرت ترین چیزی که تا حالا دیدم
الکسیس C?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۳:۴۹)
 
iniesta.reza
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
معلومه مدیرای بارسا دارن چه غلطی میکنند
ژاوی رفت العربیه!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا فکری برای جانشین همچین بازیکنی که مغز متفکر تیم و طراح تمام حمله ها و ریتم دهنده ی بازی تیم بود کردند
کسی که از بچگی با سبک منحصربفرد بارسا بزرگ شده


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۳:۴۷)
 
***messi***
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
ژاوی داره از بارسا میره اونوخت یه خبر ازش نمیذارین واقعا که!


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۳:۱۷)
 
PXIMN
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
انشاالله فصل دیگه همشون A باشن!


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲:۵۰)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
به امید بهتر شدن همشوووووووووووووون به ویژه داداش مسیییییییی


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۲:۳۳)
 
Nimo.710MH
پاسخ به: کارنامه های تابستانی
امید وارم در فصل بعد کارنامه ی هم A یا B باشد به ویژه بازیکنان کلیدی مثل مسی و اینیستا و ژاوی


پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!