به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونااخبار بارسا
فرستنده علیرضا میرزایی در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۰۰) (۱,۵۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی/ FCBarcelona.ir


لوئیس انریکه، بازیکن سابق آبی اناری‌ها قرارداد دوساله خود به عنوان سرمربی بارسلونا را در دفاتر باشگاه در نیوکمپ امضا کرد. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه، یوردی مستره و آندونی زوبی زاره تا در حین امضای این قرارداد حضور داشتند.

صبح روز چهارشنبه در نیوکمپ، لوئیس انریکه مارتینس گارسیا قرارداد دوساله خود با بارسلونا را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به ثبت رساند. بازیکن سابق آبی اناری‌ها قرارداد خود را اندکی پیش از حضور در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود با رسانه‌ها به عنوان سرمربی بارسا امضا کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

این مراسم در اتاق ریاست باشگاه در ورزشگاه نیوکمپ با حضور انریکه، بازیکن و سرمربی سابق تیم دوم بارسا، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، یوردی مستره معاون ورزشی باشگاه و آندونی زوبی زاره تا مدیر ورزشی باشگاه برگزار شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kouros
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
قطعا مربیگری بارسا برای هر مربی با تیم های دیگه خیلی فرق داره
تو بارسا هم ستاره ها در اختیارتن هم مالکیت توپ تو بازی بنام بارسا خورده
پس لوئیز جان این گوی و این میدان با ستاره هاش
ببینم چ میکنی انشالله


دوشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۳ (۶:۴۱)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
پس این طور که معلومه انریکه خیلی اعتقاد به مالکیت توپ دارد.خوشم اومد.
مثال خوبی که زد:اگر توپ دستت نباشه باید مثل تایر لاستیک دنبالش بیوفتی.
همه ی افکار پپ و انریکه باهم مشترکه ،اما انریکه به حالت فیزیکی بازیکن ها اهمیت می ده.
امیدورام موفق باشه.
ازت ممنونم(Hazara )


پنج‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۲۶)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
امیدوارم چند خرید خوب انجام بده


پنج‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ (۷:۵۸)
 
zahed_barca
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
بیایین خوش بین باشیم من خودم کلوپ رو بهترین گزینه میدونستم ولی حالا که انریکه شده دوس دارم خوش بین باشمو براش ارزوی موفقیت کنم از مارتینو هم ممنونم اون تلاش خودشو کرد اما نشد


پنج‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ (۳:۱۸)
 
hasanlm10love
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
امیدوارم موفق باشی


پنج‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ (۰:۲۴)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
بسیار عااالی


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۸)
 
justin
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
عش است و انریکه


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۳۳)
 
soccer2000
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
به امید موفقیت و دروکردن همه جام ها


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۳۴)
 
rezasobhani
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
پیش به سوی قهرمانی


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶)
 
PXIMN
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
ب امید بازگشت به روزهای اوج...


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۲۰)
 
Hazara
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
سلام اول تبریک می گم به تمام هواداران بارسا من این مطلب رو از سایت طرفداری گرفتم که در باره ی انریکه هستش امیدوارم بخونینش:
«مارتینو روز شنبه لالیگا را در نیوکمپ از دست داد و پس از آن دیدار استعفا داد، مربی آرژانیتینی عذرخواهی کرد و گفت سزاوار این نیست که برای یک فصل دیگر هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.
خیلی از هواداران به خاطر شیوه بازی تیم او ناراضی بودند. البته باید گفت برخی نتایج هم واقعا ضعیف رقم می خورد.
" اگر مربی این تیم، از خانه یا هلندی نیست پس بحث در موردش وجود دارد." مارتینو عنوان سوپر کاپ را به دست آورد اما پایان نا امید کننده ای داشت، به نظر می رسید این مرد اهل آمریکای جنوبی نمی تواند خودش را با باشگاه کاتالان هماهنگ کند.
او نمی توانست مثل پپ باشد، هر روز با بازیکنانی باید صحبت می کرد که بیشترشان از لاماسیا آماده بودند. لوئیز انریکه اما فرق می کند، او در مسیری متفاوت است؛ درست است که در خیخون و رئال هم بازی کرده اما باید یادمان باشد بهترین بازی هایش را برای آبی اناری ها به نمایش گذاشت، او همیشه گفت من بارسلونایی هستم و احساس متفاوتی نسبت به این تیم دارم.
او یک بار گفت: " من همیشه طرفدار بارسا بودم، دوست دارم تیمم همیشه حمله کند، شاید چون من همیشه در فوتبالم حمله می کردم، این که می گویند اگر حمله کنید پولوتیک می خورید دروغ است، مربی شایسته است که با بازیکنانش انطباق داشته باشد."
پس از بازنشستگی، لوئیز انریکه قدم به قدم جلو آمد، زمانی که پپ از تیم B بارسا به تیم اول رفت، او جانشین پپ در تیم دوم بارسا شد و آن تیم را قهرمان کرد. سپس برای نخستین بار مربی یک تیم بزرگ شد، البته در رم زیاد خوب کار نکرد و پس از یک سال پایتخت ایتالیا را ترک کرد.
با این حال، او فلسفه خود را در ایتالیا پیاده کرد، قرار این بود که حضور انریکه یک پروژه بلند مدت باشد، اما پس از اولین سال بدون توجه به تغییرات اساسی که در سبک بازی رم به وجود آورده بود اخراج شد، او بر روی بازیکنان و جو تیم تاثیرات زیادی گذاشت، اما مسئولین تیم رم آن طور که وعده داده بودند عمل نکردند و عدم حمایت آن ها باعث شد که لوئیز انریکه مارتینز از رم اخراج شود.
بار اول؛ لوئیز انریکه زود تر از وقت مقرر از تیم اخراج شد، قبل از این که اهداف بلند پروازانه خود را به ثمر بنشاند.
نیکولاس بوردیسو در مورد او گفت: " بودن در رم به همراه انریکه یک تجربه منحصر به فرد بود، ما همه چیز از او آموختیم و این شگفت انگیز بود، او مربی است که برای هر گونه چالش آمادگی دارد."
چالش در بارسلونا بسیار بزرگ تر است، مخصوصا پس از نتایج خارق العاده تیم به همراه پپ، آن ها بازی هایی را به نمایش گذاشتند که بسیار جذاب و دیدنی بود، حالا بازیکن سابق تیم و دستیارانش باید آماده باشند.
دلاپنا بازیکن سابق بارسا می گوید: " لوئیز انریکه مربی ایده آل بارسلون است؛ او بهترین فرد است که می تواند به تیم کمک کند، کار در این باشگاه با تیم های دیگر متفاوت است، شما باید بدانید چه انتظاری ازتان می رود و در چه زمانی چه کاری باید بکنید، انریکه بهتر از هر کسی این چیزها را می داند."
هافبک سابق تیم ملی اسپانیا، هشت سال در نیوکمپ بازی کرد، انریکه 109 گل در 300 بازی به ثمر رساند، این در حالی بود که برای رئال 213 بار به میدان رفت و تنها 18 گل زد!
او به طور رایگان و آزاد از رئال مادرید به بارسلونا ملحق شد.
او در بارسا B کار کرده، اعتقادش به حفظ توپ است، یکی از نقاط قوت بارسا، سبک نام آشنا. انریکه معتقد است شما وقتی توپ را ندارید باید دائما دنبال آن بدوید، مانند تایر ماشین.
لوئیز انریکه از این نظر به پپ گواردیولا شباهت دارد، او تاکید فراوانی به تناسب اندام و تغذیه بازیکنان دارد.
آنتونیو لنگاس هافبک سابق بارسا B می گوید: " او یک مربی است که شما را به سمت خواسته هایش هل می دهد، او در برنامه ریزی یک مربی بسیار دقیق است، او هیچ چیز را به شانس نمی سپارد و توجه مهمی به شرایط فیزیکی بازیکنان دارد؛ او دوست دارد به طور فردی بازیکنان توسعه پیدا کنند و ببیند چگونه هفته به هفته بازیکنان پیشرفت کرده اند."
در رم این خواسته ها برآورده نشد و با فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم نیز به مشکل بر خورد، در حالی که اوایل فصل در مورد تیم سلتا که تحت نظر انریکه بود تردید وجود داشت اما همگان در طول فصل دیدند که بازی این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته است و در هفته های پایانی مربیگری او مسئولین بارسا را تحت تاثیر قرار داد.
او با سبک پپ، رابطه مشابهی دارد با این تفاوت که انریکه تاکید بسیار بیشتری به اندام بازیکنان می کند، مرد 44 سال بازیکنانش را همیشه در بهترین حالت بدنی می خواهد.
او تنها چند روز پس از مذاکره با زوبی زارتا از سلتا به نیوکمپ آمد و هدایت تیم سابقش را بر عهده گرفت.
لوئیز انریکه قبلا که در بارسا B حضور داشت به بازیکنانش گفته بود: " آن هایی که قوی تر هستند، شانس مصدوم شدنشان کمتر و شانس بیشتری برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب دارند."
به نظر می رسد فصل دشواری در انتظار لوئیز انریکه باشد، شاید اوضاع پیچیده تر از این فصل شود، اما لوئیز انریکه تلاش خواهد کرد که بارسا را به روزهای اوجش بازگرداند، با همون اصول و فلسفه اولیه باشگاه.
پپ گواردیولا زمانی که سرمربی بارسلون شد گفت: " ما در حال رفتن و سوار شدن هستیم، ببنید من کمربند ایمنی ام را محکم بسته ام."
حال انتظار می رود همین اوضاع برای لوئیز انریکه وجود داشته باشد، او می داند در این باشگاه باید خواسته های هواداران و مسئولین را برآورده کند.
قطعا این راه خطرناک است.»


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۳۹)
 
najieman
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
من بازیهای انریکه رو خوب یادمه. بازیکن خوبی بود اما هیچوقت یه فوق ستاره نبود. تو دوران مربیگریش هم چیز خاصی نداشت. نه تو رم و نه سلتا. ولی امیدوارم انریکه هم مثل پپ برامون خوش یمن باشه. هرچند من هنوزم معتقدم دی بوئر بهترین گزینه بود. امیدوارم انریکه دوباره تیم رو به دوران اوجش برگردونه. تیم بیشتر از هرچیز انگیزه و تمرکز میخواد با تعصب و شوری که انریکه داشت مطمئنم این کار رو خوب میتونه بکنه اما در مورد بحث فنی و بدنسازی باید به دستیارانش دلخوش بود.
به هرحال به خونه خوش اومدی لوئیز...


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۳)
 
9alexissss9
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
نقل قول:]والا من 2-3 بار بازی سلتا رو دیدم ، هیچ شباهتی به فلسفه بارسا نداشت!
فکر کنم یکی از بزرگترین چالش هاش همین باشه که یا باید تیم رو از فلسفه اش جدا کنه یا خودش و افکارش رو با فلسفه تیم تطبیق بده ![/quote]


آخه عزیزم انریکه بارسای بی رو قهرمان کرده با پپ و تیتو بوده.پس فلسفه ش همون فلسفه بارساس.شما توقع داری سلتا تیکی تاکا بازی کنه؟به نظر من بهترین مربی باری بارسا انریکه هست بقیه گزینه ها هم که سنشون بالاست و انگیزه نمیتونن بدن مثل فن خال و کرایوف


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳۸)
 
sinakh
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
دوست عزیز اخه ابزار انریکه توی سلتاویگو رو میزنی به بارسا
در ضمن این فصل هیچ تیمی رئال رو با اختلاف دو گل شکست نداده بود به غیر از سلتاویگو


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳)
 
Reza180
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
امیدوارم مثل همیشه بارسلونا یه سبک فوق العاده رو با مربی جدید خودش به جا بذاره و همرو دیوونه ی خودش کنه...


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
لوئیز انریکه بهترین مربی ممکن برای بارساست! خنده داره که عده ای فقط دنبال اسامی بزرگن و هیچی از مکتب بارسا نمی دونن و اسم خودشون رو هم می ذارن هوادار بارسا!


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۵)
 
Patrick
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
والا من 2-3 بار بازی سلتا رو دیدم ، هیچ شباهتی به فلسفه بارسا نداشت!
فکر کنم یکی از بزرگترین چالش هاش همین باشه که یا باید تیم رو از فلسفه اش جدا کنه یا خودش و افکارش رو با فلسفه تیم تطبیق بده !
البته یک شانس بزرگی که داره اینه که امسال بارسا نتیجه نگرفت و همین باعث شد بعد از سال ها بلاخره بارسا دنبال مدافعان خوب باشه !
کلا نتیجه گیریش واسه فصل بعد منوط به 2 تا موضوع هست
1: نحوه عملکرد مدیران تیم در بازار نقل و انتقلات
2: نحوه تطبیق دادن تیم با فلسفه ی خودش
به هر حال تبریک به تمام بارسایی ها ، لااقل از دست مارتینو راحت شدیم(البته به نظر من بیشتر تیم مقصر بود تا مربی )


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۰)
 
Patrick
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
اگه کمی منطقی و بدور از تعصب باشید متوجه می شین که نمیشه به فصل بعد هم امیدوار بود
من موندم وقتی این همه مربی سرشناس هست که بدرد سبک بارسا میخوره چرا میرن دنبال افراد ی که رزومه خوبی ندارن
زوبی زارتا باید بره تا بارسا درست شه


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
آقا یکی به من بگه که لوئیز انریکه افکار چه جوریه؟
از نویسندگان سایت تقاضا دارم که یک متنی رو درباره ی افکار لوئیز انریکه بنویسند.
ممنون میشم.


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱۵)
 
Gold.Marble
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
آخی دیگه خیالمون راحت شد

امیدوارم موفــــق باشه


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۰۳)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
امیدوارم بارسا با انریکه بتونه به دوران اوجش برگرده

خوش اومدی انریکه


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۴۴)
 
iniesta.reza
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
ایشالا موفق بشی لوییز عزیز و بارسا رو دوباره به قله ی افتخارات برسونی


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۲۱)
 
mojtabadehg
پاسخ به: انریکه و امضای قرارداد دوساله با بارسلونا
امیدوارم برامون خوش قدم باشه


چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!