به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 1-1 اتلیتکو مادرید؛ لالیگا از قفس پرید!گزارش بازی
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۷) (۴۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


در مهم‌ترین بازی این فصل لالیگا بارسلونا و اتلتیکو مادرید، در یک بازی فینال گونه به مصاف یکدیگر رفتند. بارسلونا در ابتدا موفق شد با زدن گل زیبا توسط سانچس پیش بیافتد ولی گودین با زدن گل از روی ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا در نهایت با پایدار ماندن همین نتیجه، اتلتیکو مادرید قهرمان این فصل لالیگا شود.

بارسلونا در صورت پیروزی برابر اتلتیکو قادر بود تا پنجمین جام قهرمانی لالیگا خود را در شش فصل اخیر بالا سر برد، اما تساوی 1-1 در نیوکمپ برابر اتلتیکو، بارسلونا را محکوم به نائب قهرمان شدن، کرد. بارسا که در این بازی نیاز مبرم به پیروزی داشت، تا دقایق آخر به اتلتیکو فشار آورد، اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد. پس از گل الکسیس در نیمه اول اتلتیکو مادرید هجومی‌تر به بازی ادامه داد و هنگامی که گودین، با یک ضربه سر دروازه پینتو را گشود، کار به تساوی کشیده شد و همین یک امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی توسط میهمانان این مسابقه کافی بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اما یکی از صحنه‌ها زیبا مسابقه، تشویق اتلتیکو توسط هواداران بارسلونا پس از بازی بود، که با این تشویق، هواداران بارسا قهرمانی را به اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه تبریک گفتند.

شروع محتاطانه بازی

هر دو تیم کار را محتاطانه آغاز کردند و با مصدومیت دقیقه 15 کاستا و دقیقه 21 توران، کار برای سیمئونه سخت شد. شاید جدی‌ترین موقعیت نیمه اول شوت از راه دور آدریانو بود. در ادامه بازی نیز البته دو تیم بازی مستقیم و کمی نفوذ از کناره‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

گل شکوهمند سانچس

هر چند اتلتیکو سعی می‌کرد آرام آرام، شیوه بازی خود را به بارسلونا تحمیل کند، اما ناگهان با یک ضربه دیدنی، این الکسیس سانچس بود که ورزشگاه را به وجد آورد و نگاه 96.973 تماشاگر را به خود دوخت. دنی آلوس که نفوذ‌های بسیاری از سمت راست به سمت دروازه اتلتیکو انجام داد، کمی مورد یارگیری قرارداده شد و در همین حال، فابرگاس با یک سانتر دیدنی توپ را به مسی رساند و وی نیز با کنترل سینه توپ، آنرا جلو پا سانچس کاشت، تا الکسیس سانچس با یک شلیک دیدنی دروازه اتلتیکو را باز کند. در این ضربه هیچ کاری از دست کورتوآ بر نمی‌آمد و پس از گل شدن توپ، هواداران بارسلونا از فرط خوشحالی و امید به قهرمانی ورزشگاه را به یک باره منفجر کردند.

گل تساوی بخش گودین

این اولین بار در بازی‌های اخیر این فصل بارسلونا برابر اتلتیکو بود که آبی اناری‌ها موفق شده بودند تا خود را در شرایط برد ببیند؛ اما این گل به معنا باز شدن خطوط دفاعی اتلتیکو و سر و پا حمله شدن این تیم بود و سرانجام گودین، پس از یک سانتر، توانست با ضربه سر دروازه بارسلونا را در دقیقه 49 بازی، بگشاید. سیمئونه و شاگردانش، حالا بوی قهرمانی به مشامشان دوباره رسیده بود. بارسلونا فرصت زیادی برای زدن گل نداشت و هر هنگام که نگاه آبی اناری‌ها به ساعت مسابقه می‌افتاد، سراسر دلهره و نگرانی در دل آنها ایجاد می‌شد. البته مسی در ادامه موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند اما داور این گل را مردود اعلام کرد و دنی آلوس نیز با یک ضربه سعی کرد دروازه اتلتیکو و کورتوآ را باز کند، اما موفق به این امر نشد. اتلتیکو نیز بر روی سانتر‌ها خطرناک به نظر می‌رسید و چند بار نیز توانست دروازه بارسلونا را تهدید کند.

پایان غم انگیز بازی

آبی اناری‌ها تا آخرین لحظات مسابقه جنگیدند و حتی در دقیقه 93 نیز پینتو از دروازه خارج شد تا شاید موفق شود از روی سانتر از نقطه کرنر دروازه را باز کند، اما موفق به این امر نشد. سرانجام نیز اتلتیکو مادرید با صدای سوت داور مسابقه موفق شد با کسب تساوی 1-1 برابر بارسلونا، قهرمان این فصل لیگای اسپانیا شود.

هواداران بارسلونا نیز نه تنها بازیکنان تیم خود را تشویق کردند، بلکه به ستایش و تشویق از تیم قهرمان این فصل یعنی اتلتیکو مادرید نیز پرداختند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!