به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۸) (۴,۴۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۴.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
..مشخصا از اونایی هستی که طرفدار برزیل و و بازیکنای برزیلی
هستن و حالا داری میمیری نیمار اومده بارسا.


درسته داداش. این آدم بارسایی نیست، اصلا هم نیست.


پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۳)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
سلام. این آخرین باریه که جوابت میدم. چون تو معنی اسطوره رو نمیفهمی و ارزش بحث کردن نداری .میخوام چند تا نمونه بهت بگم که بدونی همه اینجا باهات مخالفن: خیلی ببخشید اولا این که کسی که اول توهین کرد تو بودی. نکنه یادت رفته همین بالا کامنت اولیت مسی رو آشغال خطلاب کردی و منم در جواب تویه احمق مث خودت حرف زدم. حالا ببین کیا با من هستن و کیا پشت تو هستن: اینا همه در پاسخ به کامنت تو هست تا بدونی شانت اینجا کجاست:

1-
نقل قول
چون جواب قاطع خواستی میگم..خفه شو برو تو سایت خوکای مادرید و اونجا از تیمت حمایت کن...مشخصا از اونایی هستی که طرفدار برزیل و و بازیکنای برزیلی هستن و حالا داری میمیری نیمار اومده بارسا....اینجا انگار صاحب نداره که هر کی میاد جفنگ میگه...الکی خودتو یه بارسایی منطقی نشون نده...دو کلمه نمیتونی درست حرف بزنی..از اول تا اخر بد و بیراه گفتی بعد جواب درست میخوای...خفه شو دهنتو ببند..اینم جواب قاطع...


2-
نقل قول
احمق کثافت تو اینجا از این گوه خوری ها نکن اینجا همه بارسایی هستن بی شخصیت ...غلط میکنی به مسی و تیمش توهین میکنی تو مگه کی هستی جز یه آشغال که خودشو جای طرفدار جا زده و هر چی دلش میخواد میگه ....مدیر سایت این عوضی رو از سایت بنداز بیرون تا بیشتر چاک دهنمو باز نکردم .....


3-
نقل قول
تو میدونی تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی کسب 4 توپ طلا برای بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی تو یه بازی 5 گل زدن یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد رائول و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یعنی چی؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد افسانه ای گرد مولر و زدن 91 گل در یک سال یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی زدن 50 گل در لالیگا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی 6 نفر رو دریبل کردن و زدن تو گل یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
تو میدونی هت تریک تو ال کلاسیکو یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی سه بار متوالی کفش طلا رو بردن یعنی چی؟؟؟؟

بعید میدونم با اراجیفی که گفتی بتونی اینا رو درک کنی!!!!!
متاسفم...


4-
نقل قول
هیچ بارسایی حق نداره به مسی توهین کنه
مسی هر چه قدر هم که افت کنه در قلب ما خواهد بود
از همه ممنونم که جواب قاطعی به اون ضد بارسایی دادند


5-
نقل قول
یادمون نره همین مسی بود که پنج شش تا بازیکن رئالو دریبل میزد و گل.....یادمون نره این مسی بود که با اون قد کوتاهش تو فینال جلو منچستر اون ضربه سر زیبا رو زد و گل......یادمون نره این مسی بود که با کمک بقیه 5-0 رئالو با مورینیو بردیم یادمون نره ...........مسی در تاریخ بارسا جاودانه شد مثل پویول رونالدینیو ژاوی و....... پس هیچ بارسایی حق نداره مسی که این همه برای ماشادی آورده رو توهین کنه. زنده باد مسی زنده باد بلرسا


و....
دیگه زیاد میشه اگه همشو بگم.
بله. حرفاتو واقعا در بازی مسی با الچه قبول دارم. درسته مسی بد بازی کرد. ولی اینجای حرفمو دقت کن. مسی توی قلب ماست! درمقابل. همین نیمار نه فقط 1 بازی ، نه فقط 2 بازی ، بلکه چندین بازی پشت سرهم سیستم بارسا رو بهم میریخت و اینو مطمئنم و شک ندارم که خودتم قبول داری. پس یه کم به عقلت رجوع کن. مقایسه کردن مسی 27 ساله با کوهی از افتخارات و تجربه و تکنیک و... با نیماری که بچه هست و تازه اومده کار هیچ بارسایی منطقی نیست. هیچ بارسایی نمیاد مسی رو زیر فهش کنه و اونو تخریب کنه و بیاد پشت نیمار رو بگیره!!! هه. بخدا خودت خندت نمیگیره؟؟!!! چطور اسم خودتو میزاری بارسایی؟؟
بعدشم بله یادم میاد بازی نیم فصل اول با الچه بارسا 4-0 زد. خودمم بازی رو میدیدم. ولی اینکه عملکرد تیم تو نیم فصل دوم ضعیف بوده بخاطر افت همه بازیکناس نه مسی!! خیلی احمقانه هست که دلیل نبردن بازی ها رو توسط بارسا حضور مسی بدونی!! باتو نیستم ولی هیچ احمقی همچین فکری نمیکنه!! که مسی باعث نبردن بازی های بارساست!! مسی همیشه ریتم بازی بارسا رو سریع کرده و بهترین بازیکن بارساست. خیلی از موقعیت هایی که ایجاد میشه بخاطر حضور مسی و هوشش هست. تو چطور جرات میکنی خدای هوش و نبوغ یعنی مسی رو با نیمار مقایسه کنی؟؟ مسی همیشه عالی بوده و هست. اگه مسی 1 بازی با الچه خراب کرده نیمار بازی ها خراب کرده!! میخوای صد هزار تا بازی مثال بزنم که بارسا بخاطر وجود مسی اون بازیا رو برد؟؟!!! یادت باشه داری درمورد کی حرف میزنی و کی رو میاری پایین!! مسی اونقدر بزرگه که با حرفای مزخرف تو پایین نمیاد.
اما موضوع بعد: خودت فهش دادن رو شروع کردی و اگه عقلت میرسه برو کامنت اولت رو ببین. اونجا خودت هرچی از دهنت دراومد نثار مسی کردی و منم مقابله به مثل کردم!! چیزی که عوض داره گله نداره!! هرموقع جرات کردی به مسی توهین کنی با من طرفی!!
اما موضوع سوم: کسی که عاشق مسی باشه، کسی که واسش بمیره! تو همه جا دوستش داره. نه فقط تو یه جا ، مث این میمونه که من ژاوی رو تو بارسا دوست داشته باشم ولی توی تیم ملی اسپانیا اونو کثیف خطاب کنم!"(استغفرالله)
نمیتونی ذاتت رو بپوشونی. از حرفات مشخصه. کسی که عاشق مسی هست همه جا عاشقشه!! تو هر موقعیتی از مسی دفاع میکنه. اصلا چرا مسی، در مورد عشق میگم. کسی که عاشق باشه توهر موقعیتی از عشقش دفاع میکنه ، همیشه طرفدار اونه. دو رو نیست! که بگه یه جا هستم یه جا نیستم!!حالا در مورد مسی. تو اگه واقعا مسی رو دوست داشتی هیچ وقت، هیچ وقت به خودت اجازه نمیدادی اونو احمق و کثیف خطاب کنی!! اتفاقا من از برزیل حالم بهم میخوره. ولی هیچ موقع بازیکنای اونا رو کثیف و.. خطلاب نمیکنم. شخصیت یه نفر از حرف اولش مشخصه که تو بارها شخصیت و حدت رو نشون دادی. در ضمن. همونطور که تومیگی اگه کوه به کوه رسید ، برزیل هم قهرمان جام جهانی میشه!! باش تا بشه!! هه. آرزو بر جوانان عیب نیست. مطمئن باش خدا با مسی هست و به لطف خدا و به کوری چشم تو و هرچی ضد مسی و ضد بارسایی هست مسی قهرمان جهان میشه تا بفهمی کینگ مسی رو به یه بچه نفروشی!
اتفاقا بازی فینال جام کنفدراسیون ها رو دیدم. بازی ساعت 4 صبح بود. همش هم دیدم. قبول هم دارم که نیمار تو تیم ملی خوبه. ولی اونقدر هم که میگی خوب نیست. نیمار حالا حالا ها جا داره تا بتونه انگشت کوچیکه مسی بشه. خودتم میدونی. امیدوارم اسپانیا اینبار انتقام اون باخت رو بگیره و ثابت کنه تیم برتر جهان اسپانیاس( نه برزیلی که با حمایت هواداراش به این قهرمانی کنفدراسیون ها رسید! حاضرم شرط ببندم اگه این جام کنفدراسیون ها توی هرجای دیگه بود برزیل قهرمان نمیشد چون بار تاکتیکی بسیار ضعیف تری نسبت به اسپانیا داره) من تو عمرم طرفدار تو تیم ملی خارجی هستم. 1 اسپانیا 2 آرژانتین و همیشه و از همون کوچیکیم از برزیل حالم بهم میخورده. متنفرم. ولی بازیکناش رو بهشون توهین نمیکنم. در حالی تو به خودت اجازه میدی به مسی توهین کنی.
من دوتا چیز از جام جهانی میخوام
1- حذف برزیل به دست هرتیمی! واسم فرقی نداره کی به این تیم میزنه. فقط اینو مطمئن باش برزیل با این تیمش قهرمان جهان نمیشه و راحت حذفه!
2-تکرار قهرمانی لاروخا و دفا از عنوانی که واقعا شایسته لاروخا هست (نه تیم مث برزیل که بازیکناش خیلی ضعیفن) و یا قهرمانی آرژانتین به همراه کینگ مسی.
ایشالله توی جام جهانی مسی قهرمان میشه و اگه خدای نکرده نشد اسپانیا بتونه از عنوانش دفاع کنه ولی بازم میگم. این برزیل حذفه و قهرمان نمیشه. الکی دلتو صابو نزن. دیگه هم حق نداری به مسی توهین کنی و اونو با کسی مث نیمار مقایسه کنی! که نه تنها من بلکه همه افراد این سایت باهات مخالفت میکنن. چون همه ما اینجا قبل از هرچیز عاشق مسی هستیم نه نیمار تازه وارد! هه
تو برزیلی هستی که مجبور شدی بارسایی باشی!! اینو همه فهمیدن. مطمئن باش.
مشت نمونه خرواره!


پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی یک روز اگر چوب در کار نباشه، اینجا رو می کنید چاله میدون؟! آبروی هرچی بارساییه بردید!

کسی که جواب فحش رو با فحش میده، چه فرقی با نفری که فحاشی رو شروع می کنه داره؟!

مطمئنا هر نوع بی ادبی و فحاشی و لمپنیزم در این سایت با مجازات سنگین مواجه خواهد شد!


پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۵۷)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
امید وارم ببازیم و اتلتیکو به حقش برسه!
این فصل با این تیم لیاقت هیچ جامی رو نداریم.


پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۳۳)
 
hassansooler
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
چون حقیقت تلخه اینو میگی بی شعور
مگه تربیت یادت ندادن کثافت؟؟
مگه من تو نظرم به کسی توهین کردم که مثل خر اومدی وسط؟؟؟
برو گم شو کثافت
حقیقت تلخه.
درک می کنم!


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۴)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
چون جواب قاطع خواستی میگم..خفه شو برو تو سایت خوکای مادرید و اونجا از تیمت حمایت کن...مشخصا از اونایی هستی که طرفدار برزیل و و بازیکنای برزیلی هستن و حالا داری میمیری نیمار اومده بارسا....اینجا انگار صاحب نداره که هر کی میاد جفنگ میگه...الکی خودتو یه بارسایی منطقی نشون نده...دو کلمه نمیتونی درست حرف بزنی..از اول تا اخر بد و بیراه گفتی بعد جواب درست میخوای...خفه شو دهنتو ببند..اینم جواب قاطع...


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹)
 
hassansooler
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
با سلام مجدد.
آقای موجی:
اولا اون کلمه ی بیشعوری که من بهت گفتم تو کامنت قبلیم بخاطر این بود که تو نطر قبلی خودت بیست بار منو خر خطاب کردی با اینکه من هیچ توهینی نکردم. اگه هم میخای چیزی بگی باید...../
دوما الان هم شعورت نمیکشه و بازم داری فحش میدی/
سوما چرا بیراهه میری؟ چرا جوابمو قاطع نمیدی؟؟؟
قبول داری که کینگ مسی تو اون بازی با الچه بدترین بازی عمرش بود؟
قبول داری که کینگ مسی تو اون بازی فقط راه رفت؟
قبول داری که کینگ مسی تو اون بازی توپا رو زیاد لو می داد؟
قبول داری که کینگ مسی تو اون بازی فقط به فکر ساق پاهاش بود؟
قبول داری که کینگ مسی تو اون بازی ....
اینا رو قبول داری یا نه؟؟؟/
جوابش دو چیزه: اره یا نه
نمیخاد بگی که مسی صد بازی اینجوری بازی کنه ما دوسش داریم.
جوابو بده . اره یا نه
مطمئنم که تمامی بارسا دوستان پاسخشون بله است. خودتم میدونم که جوابت بله است.
این برای این.
سوال بعدیم که میخام جوابمو بدی و دوست دارم تمامی کاربر ها جوابو بدن:
قبول داری که بارسا تو بازی هایی که کینگ مسی مصدوم شد بهتر بازی می کرد و بهتر گل می زد؟
تو اون بازی ها بیشتر 90 درصد بازی رو بردیم اما با اومدن مسی و فقط پاس دادن به اون .....
در همون بازی هایی که کینگ مسی مصدوم شد، پدرو هت تریک کردف الکسیس هت تریک کرد، نیمار هت تریک کرد...
اما حالا که با اومدن مسی و پاس دادن به او دیگه نه خبری از هت تریک بازیکنان دیگست و نه پیروزی های پر گل و ....
اینو قبول داری؟
قبول داری که بارسا در دوران مصدومیت مسی بهتر بازی می کرد؟
مثلا همین بازی رفت با همین الچه بارسا چهار بر صفر بازی برد که در همون بازی و بدون مسی، الکسیس هت تریک کرد و یکی هم پدرو زد. تازه ژاوی هم پنالتی بیرون زد. اگه یادت نمیاد راهنماییت کنم همون بازی که الکسیس ضربه آزاد گل زد. همون بازی.اما در همین بازی برگشت و با مسی با الکسیس و با پدرو و با ژاوی اصلا نتونستیم حمله کنیم. برای چی؟
میدونی آخرین باری که بارسا در یک بازی چهار گل زد کی بود، دقیقا در ال کلاسیکو و هفته ی 29 لالیگا که 4-3 مالدیوا رو بردیم. بدون احتساب لیگ قهرمانان وکوپا دل ری. اگه بخایم اینارو حساب کنیم بارسا در لیگ قهرمانان هم از هشتم تا بازی اتلتیکو نتونست حتی 3 گل هم بزنه.
برای ایناست که ما داریم میسوزیم. یاد بارسای کبیر بخیر. یاد مسی بارسایی بخیر.
مسی رو دوست دارم زمانی که برای توپ میدوید و با چنگ و دندون توپ رو از حریف می گرفت و استارت می زد. دقیقا زمان سال 2009 تا 2012. زمانی که مسی براش پاهاش مهم نبود و فقط به فکر بارسا بود.
آری زمانی که مسی با پاهای بارسایی حرکت می کرد، نه با پای استخوانی. با پای بارسایی حرکت می کرد و مصدومیت براش وجود نداشت اما حالا.....
اینا جواباته پسر با امار. مسی از وقتی که از بند مصدومیت بیرون اومده و تو ترکیب فیکس بازی می کنه، همه دارن بهش پاس می دن و قطعا از علل گل نزدن و عدم پیروزی مقابل گرانادا و الچه و وایادولید(ببین چه تیمایی!) پاس دادن های بسیار بسیار به مسی و عدم توجه به بازیکنان دیگست. همین.
اما درباره ی نیمار:
ببینم یه بار دیگه داری نیمار رو با الفاظ رکیک و مخصوص خودت توهین می کنی، تو نظر بعدیم یه جور دیگه جوابتو میدم. موسی به دین خود، عیسی هم به دین خود.
تو نظر قبلیم باز به کینگ مسی توهینی نکردم و شما داری به نیمار توهین می کنی. از ما گفتن که حواست باشه و گرنه در هر خط جملم فحش میشنوی/
اما در باره ی ارژانچین:
هنوز اون هت تریک مسی در مقابل تیم عزیزم برزیل و اون خوشالی کثیفش یادمه و یادمم نخواهد رفت. بخاطر همین از آرژانتین بدم میاد و خدا خدا می کنم که برزیل بیفته و کینگ نیمار پوست آرژآنتینیهای کثیف رو بکنه.
مسی تو بارسا عاشقشم اما در تیم کثافت آرژانتین یه کم....
اگه کوه به کوه رسید و دو چشم همدیگر رو دیدن و یزید با مولامون دست دوستی داد، اونوقت آرژانتین قهرمان جام جهانی تو برزیل میشه!!!
بهت گفتم که اگه خدا هم بخاد آرژانتین نمیتونه. مطئمن.
درباره اینکه گفتی نیمار تک به تک خراب می کنه، مگه هیمن تک به تکمسی با الچه یادت رفته. ها؟؟؟
مطمئنم و 90000000000000000000 درصد یقین دارم که اگه فینال جام کنفدراسیون ها میدیدی همین جور حرفی درباره ی کینگ نیمار نمیزدی.
نگاه نکردی که نیمار در همون بازی چطوری در جلوی اسپانیاییها و ماتادور ها پادشاهی میکرد و به قول فردوسی پور هر کاری که میخاد سر این ناتادور ها در میاره. ندیدی اون بازی رو پسر. اگه میدیدی همینجور حرفی نمیزدی
ندیدی که نیمار همین پیکه و راموس و حتی ژاوی (به احترام ژاوی صلوات) مقدس چطوری از دست نیمار عاجز بودند. راستی انیستا هم بود. اها ویا هم بود. یادم نرفته پدرو هم بگم که بود. همه تو اون بازی یک طرف نیمار به قول فردوسی پور یک طرف. ببین اینا حرفای من نیستو همش با سند و مدرک.
هر کس این بازی رو دیده با حرفای من موافقه. نیمار تازه سال اولشه. بزار تا جام جهانیه و سال بعد بیاد نشونت میده.
دو تا آرزو دارم تو جام جهانیه.
1- برزیل بیفته با آلمان( که کفتن اگه برزیل و آلمان اول بیان بالا از تو گروهشون تا فینال به هم نمیخورند) به این دلیله که نیمار گوشه ی نخصصیش پوست این لامپ مهتابیه رو بکنه. کشتش بده که استفراغ کنه این لام. به این دلیل که بایرن وقتی بارسا رو برد خوشحالی لام و یادمم نیمره با اون مولر پدر جنده که چطور با هم خوشحالی می کردن و دستاشون رو بالا می بردند.
2- بیفتیم با آرژانتینیها. انتقام رو هت تریک مسی رو نیمار بگیره و قطعا با برزیل می درخشه. البته برزیل بعد از اون صد بار آرژانتین رو برده.
تو جام جهانیم همینطوریه. پوست آرژانتین رو میکنیم و جسدشون رو میندازیم جلوی.........
زنده باد برزیل و برزیلیه. زنده با نیمار و نیمار دوستان
فهمیدی رفیق گلم؟؟
جوابمو قاطع بده.
هر نظری داری بگو با چشمان بینا می بینم.
فقط اگه فحش دادی دیگه جونت با خودت....
viva barca. viva messi in the barca
viva brezil. vivia NEYMAR


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷)
 
e.g.joey
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
احمق کثافت تو اینجا از این گوه خوری ها نکن اینجا همه بارسایی هستن بی شخصیت ...غلط میکنی به مسی و تیمش توهین میکنی تو مگه کی هستی جز یه آشغال که خودشو جای طرفدار جا زده و هر چی دلش میخواد میگه ....مدیر سایت این عوضی رو از سایت بنداز بیرون تا بیشتر چاک دهنمو باز نکردم .....


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
گور پدر و هر چی آرژانتینیه.....


خجالت بکش. مردک آشغال. بچه ها بیاین حالیش کنین. این پسره نفهم داره به مسی توهین میکنه. با این اراجیفت مشخص کردی که 2 روزه طرفدار بارسایی!! در اصل بارسا نه، طرفدار نیماری!! همه فهمیدن. همه شخصیت مزخرفت رو شناختن. کسی که طرفدار بارسا باشه هیچ وقت به مسی که همه کار واسه بارسا کرده و بهترین بازیکن تاریخ بارساست توهین نمیکنه.


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱۲)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
یادمون نره همین مسی بود که پنج شش تا بازیکن رئالو دریبل میزد و گل.....یادمون نره این مسی بود که با اون قد کوتاهش تو فینال جلو منچستر اون ضربه سر زیبا رو زد و گل......یادمون نره این مسی بود که با کمک بقیه 5-0 رئالو با مورینیو بردیم یادمون نره ...........مسی در تاریخ بارسا جاودانه شد مثل پویول رونالدینیو ژاوی و....... پس هیچ بارسایی حق نداره مسی که این همه برای ماشادی
آورده رو توهین کنه. زنده باد مسی زنده باد بلرسا


احسنت داداش. این جواب خیلی خوبیه به طرفدار نماها. اونایی که فقط رو ظاهر طرفدار بارسا هستن. و مرسی از بقیه بچه ها که همه باهم جواب این ضد بارسایی رو دادن. زنده باد همتون و زنده باد بارسا و زنده باد مسی.
(کسی که چشم دیدن مسی رو تو جام جهانی و بارسا نداره شک نکنید که بارسایی نیست. )
همه ما عاشق مسی هستیم و همیشه بهش افتخار میکینیم چون اسطورمونه و کارایی کرده که خیلیا فقط تو خواب انجام میدن.
زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۰۸)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
با سلام مجدد
اول من جواب این موجی رو بدم
اول مردک بی شعور، من از سال 2007 طرفدار بارسا هستم که بعید میبدونم تو اون موقع میدونستی فوتبال ینی چه!!!!!!!!!!!!
دوما مسی اگه با خدا هم بخاد( دقت کن خدا هم بخاد) نمیتونه قهرمان جام جهانی باشه چون مال برزیل و کینگ نیماره.understand?
سوما جواب منو ندادی، مسی در این بازی چکار کرد؟
یه کار مثبتشو بگو؟؟؟
به جز اینکه تک به تک خراب کرد، توپا رو یکی پس از دیگری لو داد کار دیگه ای کرد؟؟؟
نه خداییش کرد؟
این سوالمو بده.
چی کرد مسی تو این بازی؟

بدبهت این که مسی سرور ماست و خوب بازی می کنه و بارسا مدیون اوست، اینا همش تعصب کورکـــــــــــــــــــــــــــــــــورانست،میدونی کــــــــــــــور کــــــــــــــــــــــــــورانست که شما نمیخاید چشمتون رو به حقایق باز کنید.
نمیخاید باور کنید که مسی آرژانتین براش مهم تره تا بارسا. نیمخاید قبول کنید که مسی فقط هدفش نگاه کردن به ساقای پاش هست تا چیزیش نشه.
آقای موجی نمیخای قبول کنی این دیگه بحث دیگه یا داره....
ولی این رو مطمئن باش که مسی پشت گوششو دید قهرمانی تو برزیل رو هم می بینه. قهرمانی برای برزیله و انشالا سال بعد بهترین بازیکن جهان هم نیماره.
شک نکن.
همونطور که گفتم مسی اگه خدا هم کنارش بازی کنه نمیتونه قهرمان جام جهانی با آرژانتین باشه.
گور پدر و هر چی آرژانتینیه.....


اولا اینکه خیلی آشغالی، خیلی رو داری بخدا. خوبه میبینی همه باهات مخالفت کردن. همه تورو ضد بارسایی میدونن. بازم میای حرف میزنی؟؟ چطور روت میشه میای اینجا دوباره؟؟ برو خجالت بکش. کسی که به مسی میگه بیشعور لیاقتش همون نیمار مزخرفه. لازم نیست واسه من دروغ سرهم ببافی. حاضرم قسم بخورم تو اگه 2007 طرفدار بارسا بودی اینطور به مسی توهین نمیکردی. اصلا کاملا واضحه که تو تازه طرفدار بارسا شدی. این از حرفات مشخصه. من یه عمره طرفدار بارسام و تو یکی نمیتونی منو خر کنی. امثال تورو زیاد دیدم و میشناسم. بعدشم جوابتو همون جا بالا دادم. گفتم اگه مسی 100 تا بازی هم فقط تو زمین راه بره و همه توپا روبزنه بیرون بازم ما عاشقشیم و بازم دوستش داریم. بازم واسش میمیریم. میگی نه؟؟ برو از همه بپرس!! همه اینجا عاشق مسی هستن. همه. چون اسطورمونه. چون همه کار برای باشگاه کرده. چون باعث قهرمانی های بارسا شده. اینا هم اصلا کوکورانه نیست. اتفاقا کورکورانه تویی که نیماری که هنوز 22 سالش نشده رو کینگ خطاب میکنی و فکر میکنی با برزیل قهرمان میشه!! این نیمار هنوز تجربه ای کسب نکرده. هه. خداییش چطور جرات میکنی یه بچه رو مث نیمار با یه اسطوره مث مسی که کوهی از افتخارات پشت سرش قرار داره مقایسه کنی؟؟ خندت نمگیره؟؟ خجالت نمیکشی؟؟ برو. اونوقتی که مسی داشت پشت سرهم رکوردا رو میزد کدوم گوری بودی؟؟ چرا اون وقت نبودی؟؟؟ هه. خودت خری فکر کردی بقیه هم مث خودتن. حقایق ایناست:
نقل قول
تو میدونی تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی کسب 4 توپ طلا برای بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی تو یه بازی 5 گل زدن یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد رائول و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یعنی چی؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد افسانه ای گرد مولر و زدن 91 گل در یک سال یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی زدن 50 گل در لالیگا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی 6 نفر رو دریبل کردن و زدن تو گل یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
تو میدونی هت تریک تو ال کلاسیکو یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی سه بار متوالی کفش طلا رو بردن یعنی چی؟؟؟؟

بعید میدونم با اراجیفی که گفتی بتونی اینا رو درک کنی!!!!!

فهمیدی؟؟ اینا حقایقه. نه اون مزخرفاتی که تو درباره مسی و آرژانتین میگی. پارسال مسی ماشاالله هزار ماشاالله هر بازی حداقل دابل میکرد. تو کدوم گوری بودی؟؟ میدونم. اونموقع نیماری نبود تو هم نبودی!! امسال طبیعیه که همه بازیکنا محتاط تر بازی کنن.چون جام جهانی درپیشه و حق هم دارن. حقیقت اینه که اون نیمار مزخزفت رکورد گل نکردن تک به تک هارو داره. تک به تک هایی که (یادش بخیر) ویای عزیز چقدر راحت و بی دغدغه گلشون میکرد. هعی... یاد ویا افتادم. ویا صدبرابر شرف داره به این نیمار. از همه سوال بکن و همه همینو میگن. حالا بگذریم. نمیخوام بحث ویا رو باز کنم اینجا.
نه نتها من ، بلکه از هر بارسایی دیگه بپرسی باور نمیکنه که تو از 2007 طرفدار بارسا باشی. چون اگه بودی و کارهای خارق العاده مسی رو تجربه میکردی و به افتخارش سرتعظیم فرود میاوردی هیچ وقت به کله پوکت نمیزد که اینطور بهش توهین کنی. اصلا قابل قبول نیست حرفت. کسی که از 2007 طرفدار بارساست اصلا و به هیچ وجه اینطور به مسی توهین نمیکنه. برو خودتو خر کن. همه ما بارسایی هستیم و کسی که قدیمی باشه از حرفاش و صحبتاش معلومه!! خیلی جالبه! میگه از 2007 طرفدار بارسام و بعدشم از نیماری که هنوز 1 سال نیست اومده بارسا طرفداری میکنه و فوش مسی میده!!! ههه. خودتو ضایع کردی. برو.
ایشاالله و به لطف خدا و به کوری چشم تو و هرچی ضد مسی و ضد بارسایی هست مسی با آرژانتین قهرمان جهان میشه تا دهن تو و امثال تو بسته بشه.
.................
تو مو بینی و مجنون پیچش مو


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۸)
 
Masoudinho
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بدترین چیز تفرقه است. نیمار هم میتونه روزی مثل مسی بشه.همه باهمیم


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۸)
 
R.MESSI
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
همش تقصیر مسیه تو در حدی نیستی که بخای برای بارسا شرط بزاری میگه میخام برای جام جهانی آماده باشم و گفته که آرزوم قهرمانی در جام جهانیه ای گیک.. قهرمان نشی مردک بی شعور. مگه نیمار مرده که تو قهرمان شوی همین هاشم طوری جلوت وایسه که جوم نخوری... کثافت تو این بازی همش راه رفت... خداییش تو این بازی چی کرد به جز راه رفتن؟؟ از وقتی که گفته که برای بارسا شرط گذاشته حالم از قیافش به هم میخوره مردک کثافت.. همش راه میره که میخاد برای جام جهانی آماده باشه... به خدا آرژانتین قهرمان جام جهانی نمیشه... برزیل قهرمان و کینگ نیمار. نه تیله مسی. مسی نیست آهن. معدن کهنه است این کثافت.. اعصابمون رو خرد کرده همش داره راه میره.. شما بگید که توی این بازی این معدن کهنه چه کار کرد؟/ اگه یه کار مثبتی کرد من میرم بیرون و پشت سرمم هم نگاه نمی کنم به این شرط که بگید مدن کهنه در این بازی چی کرد؟/ نه این بازی بازی های قبلی چی کرد؟؟ بازی با ختافه به جز این گل چی کرد>>>> نه بگید.. در حدی نیسی که بخای برای بارسا شرط بزاری.. جام جهانی میرینی نه قهرمان میشی. نیمار طوری جام ببره که توی خواب هم نبینی. پله خوب بهت گفت. بو یه جام جهانی ببر بعد بیا حرف بزن همش انیستا و ژاوی پاست میدادن و گل میزدی بخیالت گوهی بودی. حالا که کاپیتان ژاوی پیر شده و انیستا رو فرم نیست چرا کاری نمیکنی؟؟؟ تو جام جهانی هم همینطوری.... اگه حرفام بد بود اونوقت بگید. یه سوال از شما دارم؟؟/ مسی تو این بازی چه کرد بجز راه رفتن؟/ ها؟؟؟ این بازیکن لایق 20 میلیون یوروهه؟؟؟ میدونی بیست میلیون یورو میشه بیش از 100 میلیارد در سال؟؟/ چی کار میکینی؟؟ اگه حرفام بد بود اونوقت بگید..


تو میدونی تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی کسب 4 توپ طلا برای بارسا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی تو یه بازی 5 گل زدن یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد رائول و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یعنی چی؟؟؟؟
تو میدونی شکستن رکورد افسانه ای گرد مولر و زدن 91 گل در یک سال یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی زدن 50 گل در لالیگا یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی 6 نفر رو دریبل کردن و زدن تو گل یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
تو میدونی هت تریک تو ال کلاسیکو یعنی چی؟؟؟؟؟
تو میدونی سه بار متوالی کفش طلا رو بردن یعنی چی؟؟؟؟

بعید میدونم با اراجیفی که گفتی بتونی اینا رو درک کنی!!!!!
متاسفم...


سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۲۵)
 
hassansooler
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
با سلام مجدد
اول من جواب این موجی رو بدم
اول مردک بی شعور، من از سال 2007 طرفدار بارسا هستم که بعید میبدونم تو اون موقع میدونستی فوتبال ینی چه!!!!!!!!!!!!
دوما مسی اگه با خدا هم بخاد( دقت کن خدا هم بخاد) نمیتونه قهرمان جام جهانی باشه چون مال برزیل و کینگ نیماره.understand?
سوما جواب منو ندادی، مسی در این بازی چکار کرد؟
یه کار مثبتشو بگو؟؟؟
به جز اینکه تک به تک خراب کرد، توپا رو یکی پس از دیگری لو داد کار دیگه ای کرد؟؟؟
نه خداییش کرد؟
این سوالمو بده.
چی کرد مسی تو این بازی؟

بدبهت این که مسی سرور ماست و خوب بازی می کنه و بارسا مدیون اوست، اینا همش تعصب کورکـــــــــــــــــــــــــــــــــورانست،میدونی کــــــــــــــور کــــــــــــــــــــــــــورانست که شما نمیخاید چشمتون رو به حقایق باز کنید.
نمیخاید باور کنید که مسی آرژانتین براش مهم تره تا بارسا. نیمخاید قبول کنید که مسی فقط هدفش نگاه کردن به ساقای پاش هست تا چیزیش نشه.
آقای موجی نمیخای قبول کنی این دیگه بحث دیگه یا داره....
ولی این رو مطمئن باش که مسی پشت گوششو دید قهرمانی تو برزیل رو هم می بینه. قهرمانی برای برزیله و انشالا سال بعد بهترین بازیکن جهان هم نیماره.
شک نکن.
همونطور که گفتم مسی اگه خدا هم کنارش بازی کنه نمیتونه قهرمان جام جهانی با آرژانتین باشه.
گور پدر و هر چی آرژانتینیه.....


سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۰)
 
*aliakbari*
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
همش تقصیر مسیه
تو در حدی نیستی که بخای برای بارسا شرط بزاری
میگه میخام برای جام جهانی آماده باشم و گفته که آرزوم قهرمانی در جام جهانیه
ای گیک.. قهرمان نشی مردک بی شعور. مگه نیمار مرده که تو قهرمان شوی
همین هاشم طوری جلوت وایسه که جوم نخوری...
کثافت تو این بازی همش راه رفت...
خداییش تو این بازی چی کرد به جز راه رفتن؟؟
از وقتی که گفته که برای بارسا شرط گذاشته حالم از قیافش به هم میخوره مردک کثافت..
همش راه میره که میخاد برای جام جهانی آماده باشه...
به خدا آرژانتین قهرمان جام جهانی نمیشه... برزیل قهرمان و کینگ نیمار. نه تیله مسی. مسی نیست آهن. معدن کهنه است این کثافت..
اعصابمون رو خرد کرده همش داره راه میره..
شما بگید که توی این بازی این معدن کهنه چه کار کرد؟/
اگه یه کار مثبتی کرد من میرم بیرون و پشت سرمم هم نگاه نمی کنم به این شرط که بگید مدن کهنه در این بازی چی کرد؟/
نه این بازی بازی های قبلی چی کرد؟؟
بازی با ختافه به جز این گل چی کرد>>>>
نه بگید..
در حدی نیسی که بخای برای بارسا شرط بزاری..
جام جهانی میرینی نه قهرمان میشی.
نیمار طوری جام ببره که توی خواب هم نبینی.
پله خوب بهت گفت. بو یه جام جهانی ببر بعد بیا حرف بزن
همش انیستا و ژاوی پاست میدادن و گل میزدی بخیالت گوهی بودی.
حالا که کاپیتان ژاوی پیر شده و انیستا رو فرم نیست چرا کاری نمیکنی؟؟؟
تو جام جهانی هم همینطوری....

اگه حرفام بد بود اونوقت بگید.
یه سوال از شما دارم؟؟/
مسی تو این بازی چه کرد بجز راه رفتن؟/ ها؟؟؟
این بازیکن لایق 20 میلیون یوروهه؟؟؟
میدونی بیست میلیون یورو میشه بیش از 100 میلیارد در سال؟؟/
چی کار میکینی؟؟
اگه حرفام بد بود اونوقت بگید..


خف باااو،خفففف


سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۴۳)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
آفرین بچه ها. خوشم اومدم خیلی محکم و قاطع و هم صدا جواب اون ضد بارسایی بیشعور رو دادیم. دمتون گرم. بهش ثابت کردین که :
بارسا یعنی مسی، مسی یعنی بارسا

زنده باد کینگ مسی
زنده باد بارسا


سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
 
sinasina
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
از بازیهای دو ماه اخیر بارسا که کلا بی روحیه بازی می کردن بگذریم، یه نکته وجود داره و اون افت شدید بازیکنایی مثل فابرگاس، ژاوی، اینیستا ، پدور و حتی مسی تو هفته های اخیر هست. وضع طوری شده که تیو و کوئنکا که زمان گواردیولا استعدادهای بزرگی برای آینده خط حمله بارسا به حساب میومدن کاملا ناپدید شدن و تابستان از تیم جدا میشن
بعضیا میگن که بازیکنا ریسک نمیکنن تا به جام جهانی برسن ولی آیا سال 2010 هم بازیکنا اینطوری بودن و تا آخرین بازی فصل خوب کار نکردن؟
از نظر من این افت تنها یه دلیل داره و اونم عدم شناخت مارتینو از بازیکناست و یه جورایی مثل روبات باهاشون رفتار میکنه
جای مدیرای بارسا بودم بعد حذف از لیگ قهرمانان این آقا رو برکنار میکردم چون واقعا بارسا که مشخصه هر تیم اروپایی دیگه ای رو هم بدن دستش برای مربیگری همین بلا رو سرش میاره


سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۸)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
فکر کن با این خط حمله قشنگ مون بخوایم به دفاع اتلتیکو حمله کنیم! عمراً حتی یه موقعیت گل ایجاد کنیم چه برسه به اینکه ببریم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۴۵)
 
78TARANE
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا که ...


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۱۲)
 
soccer2000
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
هیچ بارسایی حق نداره به مسی توهین کنه
مسی هر چه قدر هم که افت کنه در قلب ما خواهد بود
از همه ممنونم که جواب قاطعی به اون ضد بارسایی دادند


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۶)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
گویا یه خوکی از خوکدونی فرار کرده و اومده اینجا داره زر میزنه...کثافت اون هیکل نجست اشغال که معلوم نیست از کدوم گوری اومدی..نیمار نیمارم نکن که بازیکن بارساست وگرنه جوابتو میدادم...زنده باد بارسا..زنده باد کاتالونیا... زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۱)
 
h-barca
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یادمون نره همین مسی بود که پنج شش تا بازیکن رئالو دریبل میزد و گل.....یادمون نره این مسی بود که با اون قد کوتاهش تو فینال جلو منچستر اون ضربه سر زیبا رو زد و گل......یادمون نره این مسی بود که با کمک بقیه 5-0 رئالو با مورینیو بردیم یادمون نره ...........مسی در تاریخ بارسا جاودانه شد مثل پویول رونالدینیو ژاوی و....... پس هیچ بارسایی حق نداره مسی که این همه برای ماشادی آورده رو توهین کنه. زنده باد مسی زنده باد بلرسا


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲)
 
PXIMN
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
انشاالله اتلتیکو رو میبریم و قهرمان میشیم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۳۳)
 
justin
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
حیف شد با ختیم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲)
 
mmessssiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
اهای حسن اشغال دفعه اخرت باشه به مسی توهین میکنی.اینو بدون که اگه مسی نبود بارسایی هم نبود. برو با همون نیمار چلاقت حال کن.


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹)
 
ireh4505
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
کثافت تو این بازی همش راه رفت... خداییش تو این بازی چی کرد به جز راه رفتن؟؟ از وقتی که گفته که برای بارسا شرط گذاشته حالم از قیافش به هم میخوره مردک کثافت.. همش راه میره که میخاد برای جام جهانی آماده باشه... به خدا آرژانتین قهرمان جام جهانی نمیشه... برزیل قهرمان و کینگ نیمار. نه تیله مسی. مسی نیست آهن. معدن کهنه است این کثافت.. اعصابمون رو خرد کرده همش داره راه میره.. شما بگید که توی این بازی این معدن کهنه چه کار کرد؟/ اگه یه کار مثبتی کرد من میرم بیرون و پشت سرمم هم نگاه نمی کنم به این شرط که بگید مدن کهنه در این بازی چی کرد؟/ نه این بازی بازی های قبلی چی کرد؟؟ بازی با ختافه به جز این گل چی کرد>>>> نه بگید.. در حدی نیسی که بخای برای بارسا شرط بزاری.. جام جهانی میرینی نه قهرمان میشی. نیمار طوری جام ببره که توی خواب هم نبینی. پله خوب بهت گفت. بو یه جام جهانی ببر بعد بیا حرف بزن همش انیستا و ژاوی پاست میدادن و گل میزدی بخیالت گوهی بودی. حالا که کاپیتان ژاوی پیر شده و انیستا رو فرم نیست چرا کاری نمیکنی؟؟؟ تو جام جهانی هم همینطوری....


اولا به جای این درباره ی مسی بد گفتی می رفتی درباره مارتینو حرف می زدی که چرا بازیکنان انگیزه ندارند دلیلش هم واضح است پپ وقتی به بارسا اومد سختگیر بود هر بازیکنی که دیر به تمرین می اومد جریمه می کرد به تیم نظم داده بود و وقتی هم که از بارسا رفت نکته جالبی گفت من به خاطر این بارسا را ترک کردم دیگر بازیکنان غرور گذشته دارند انگیزه نمی توانم به انها به دهم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴)
 
mmessssiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دوستان من اینا همش تبانی است. مگه میشه بارسا تو این شرایط با الجه مساوی کنه. مگه میشه رئال و اتلتیکو تو این شرایط نبرن.هیچوقت سه تا تیم همزمان افت نمیکنن اینو بدونین. بخاطر تبانیه که بارسا میل به برد نداشت. رئیس فدراسیون اسپانیا بخاطر اینکه لاتیگا از دو قطبی بودن در بیاد و لیگ رو حساس کنه همه چیزو به فینال کشوند تا خودش پول بیشتری در بیاره. ولی بازم با این شرایط ایشالا قهرمان شیم.


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۰۸)
 
e.g.joey
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا متاسفم که این به قول خودش هوادار داره در مورد اسطوره باشگاه این طوری حرف میزنه با چه جراتی ؟؟احمق بارسا رو مسی بارسا کرد بفهم بارسا رو اسطوره ها بارسا کردن (مسی . پویول . ژاوی و ..... ) پس دهنتو ببند و نظر نده اگه خیلی ناراحتی هرری تا وقتی که نیمار از بارسا اومد بیرون افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹)
 
rezafcmessi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دوست من خودت رو هوادار بارسا جلوه نده اگه طرفدار نیماری پس وقتی نیمار تو زمینه حق حرف زدن داری وقتی نیست لطفا....
اینم تو مغزت جا بده بارسا یعنی مسی و مسی یعنی بارسا
حق بی احترامی به هیچکس رو نداری مسی برای تمام هواداران واقعی بارسا و حتی دیگر تیمها عزیز و تو قلب تمام هوادارن بارساست
به هرکس بی احترامی کنی نشانه شخصیتت توست پس حواست باشه بی شخصیت نشی
مسی نماد بارساست مثل پویول و ژاوی و بقیه بازیکنان و در تمام قهرمانی های بارسا سهم زیادی داشته و هرگز از یاد ما نمیره
حق انتقاد داری ولی حق فحش دادن و بی احترامی رو به هیچکس نداری تو این سایت

با این کارهات داری وجهه نیمار رو تو این سایت خراب میکنی ما هوادارن نیمار و تمام بازیکنان بارسا رو دوست داریم ولی امثال مسی و پویول ،ژاوی و اندرس و یکی دوتای دیگه فراتر از بقیه دوست داریم

انشالله که هفته آینده جام رو در دستان نماد بارسا کاپیتان با تعصب پویول دوست داشتنی ببینم

زنده باد بارسا


زنده باد مسی افسانه ای


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۰۴)
 
niloofar_messi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
حسن تو خفه شو.......
بارسا مدیون مسی هست پس تو برو گمشو بیرون دیگه ام حرف مفت نزن بیشعوررر...
بارسا هرچی داره از مسی داره تو باید بری طرفداره نیمارشی نه بارسا تو طرفدار نیستی اه اه.....
پس برو بیرون
کلا همه افت کردن... کل بازیکنا اف کردن...پس بدون


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۳۴)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
کثافت تو این بازی همش راه رفت...
خداییش تو این بازی چی کرد به جز راه رفتن؟؟
از وقتی که گفته که برای بارسا شرط گذاشته حالم از قیافش به هم میخوره مردک کثافت..
همش راه میره که میخاد برای جام جهانی آماده باشه...
به خدا آرژانتین قهرمان جام جهانی نمیشه... برزیل قهرمان و کینگ نیمار. نه تیله مسی. مسی نیست آهن. معدن کهنه است این کثافت..
اعصابمون رو خرد کرده همش داره راه میره..
شما بگید که توی این بازی این معدن کهنه چه کار کرد؟/
اگه یه کار مثبتی کرد من میرم بیرون و پشت سرمم هم نگاه نمی کنم به این شرط که بگید مدن کهنه در این بازی چی کرد؟/
نه این بازی بازی های قبلی چی کرد؟؟
بازی با ختافه به جز این گل چی کرد>>>>
نه بگید..
در حدی نیسی که بخای برای بارسا شرط بزاری..
جام جهانی میرینی نه قهرمان میشی.
نیمار طوری جام ببره که توی خواب هم نبینی.
پله خوب بهت گفت. بو یه جام جهانی ببر بعد بیا حرف بزن
همش انیستا و ژاوی پاست میدادن و گل میزدی بخیالت گوهی بودی.
حالا که کاپیتان ژاوی پیر شده و انیستا رو فرم نیست چرا کاری نمیکنی؟؟؟
تو جام جهانی هم همینطوری....


آقای محترم چند بار هم بهت گفتم که هر غلطی میخوای بکنی بکن ولی حق نداری توی این سایت به مسی توهین کنی. درسته مسی افت کرده، ولی مسی هست که به بارسا همه چیو داده. مسی اونقدر به گردن بارسا حق داره که اگه صدتا بازی هم فقط تو زمین راه بره( صدتا بازی) بازم اسطوره باشگاه. بازم باشگاه دوران طلایی خودشو مدیون مسی هست. تو غلط میکنی که به مسی فوش میدی. کاملا معلومه و مشخصه که تو طرفدار نیماری ، نه بارسا نه مسی و نه بقیه!!! اون طوری که لقب کینگ مسی رو دادی به اون نیمار. بارسا همچین طرفدارایی نمی خواد. برو بابا. ایشالله و به کوری چشم تو و همه بدخواهان، مسی قهرمان جهان میشه تا شما ها دهنتون بسته بشه. واقعا دام تاسف میخورم که با یه بارسایی دارم سر مسی کل کل میکنم!! چقدر تفرقه زیاد شده. بابا مسی همون کسیه که همه کار واسه بارسا کرده. بهترین گلزن تاریخ باشگاه هست. بهترین رکوردا رو برای باشگاه زده. همه چی به بارسا داده. انوقت تو چطور به خودت اجازه میدی و جرات میکنی که به مسی توهین کنی؟؟ بله. ماهم از بازی مسی که افت کرده انتقاد میکنیم ولی بهش فوش نمیدیم. چون اسطورمونه. چون براش ارزش قائلیم. چون اون مسیه که تو بارسا آقایی میکنه نه اون نیماری که از لیگ درپیت برزیل اومده!!! برو بچه جون. بارسا همچین طرفداری نمیخواد. مطمئنم از وقتی نیمار اومده تو بارسا طرفدار بارسا شدی. شک ندارم. کاملا مطمئنم. چرا این همه سنگ اون نیمار مزخرف رو به سینه میزنی؟؟؟ اینکه هیچ غلطی نکرده. جز اینه که با سیستم بارسا جور نیست و همیشه تو بازی بارسا اختلال ایجاد کرده!! رکورد گل نکردن تک به تک ها رو داره!! واقعا خندم میگیره. اونقدر تک روی میکنه که حد نداره!!! این بچه ای که تو داری ازش طرفداری میکنی هنوز یه سالم نیس که توبارساست. اگه واقع طرفدار ارسا باشی باید از مسی طرفداری کنی.از رکورد هایی که زده. از افتخاراتی که آورده. بارسا به مسی مدیونه و حقشه که 20 میلیون بگیره. یادت باشه اینجا سایت بارساست و مهم ترین بازیکنی که ما روش غیرت داریم مسی هست و بعدم کل تیم نه نیمار!!!
حد خودتو بدون. تو از وقتی نیمار اومده اینجا طرفدار بارسا هستی. حد نداری به مسی که همه ما بهش افتخار میکنیم توهین کنی


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱۳)
 
moji.aref
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
من برعکس بازی های قبل ، در این بازی تقصیری رو گردن بازیکنان یا مربی نمی اندازم. درسته مسی دیگه مث قبل نیست، درسته ژاوی دیگه اون ژاوی قبل نیست اما بارسا هم6 تا مصدوم داشت همونطور که ما دیدیم. بارسلونا در این بازی تمام تلاششو کرد و من یه بازی منطقی رو ازتیمم دیدم. البته ناراحتم که نبردیم و واقعا حیف شد ولی خب این نتیجه هم بد نیست. الچه داشت 10 نفره دفاع میکرد و واقعا گل زدن بهش سخت بود.. هرچند که بارسا هم موقعیت های خوبی داشت. مخصوصا اون موقعیت مسی. ولی اشکال نداره. فقط ناراحتم که نبردیم. ولی هیچ ایرادی به تیم و مربی وارد نیست چون اونا تمام تلاششونو کردن. امیدوارم با برد مقابل اتلتیکو در نیوکمپ قهرمان بشیم. زنده باد بارسا


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷)
 
iniesta.reza
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
واقعا خجالت آوره یه طرفدار واقعی بارسلونا بگه پویول باید بره گرچه بازی بعدی خداحافظی میکنه ولی من برای همچین هواداری که نماد باشگاهشو حاضره بیرون کنه متاسفم


باهات موافقم کسی که این حرف رو میزنه اصلا بارسایی نیست


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۱)
 
hassansooler
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
همش تقصیر مسیه
تو در حدی نیستی که بخای برای بارسا شرط بزاری
میگه میخام برای جام جهانی آماده باشم و گفته که آرزوم قهرمانی در جام جهانیه
ای گیک.. قهرمان نشی مردک بی شعور. مگه نیمار مرده که تو قهرمان شوی
همین هاشم طوری جلوت وایسه که جوم نخوری...
کثافت تو این بازی همش راه رفت...
خداییش تو این بازی چی کرد به جز راه رفتن؟؟
از وقتی که گفته که برای بارسا شرط گذاشته حالم از قیافش به هم میخوره مردک کثافت..
همش راه میره که میخاد برای جام جهانی آماده باشه...
به خدا آرژانتین قهرمان جام جهانی نمیشه... برزیل قهرمان و کینگ نیمار. نه تیله مسی. مسی نیست آهن. معدن کهنه است این کثافت..
اعصابمون رو خرد کرده همش داره راه میره..
شما بگید که توی این بازی این معدن کهنه چه کار کرد؟/
اگه یه کار مثبتی کرد من میرم بیرون و پشت سرمم هم نگاه نمی کنم به این شرط که بگید مدن کهنه در این بازی چی کرد؟/
نه این بازی بازی های قبلی چی کرد؟؟
بازی با ختافه به جز این گل چی کرد>>>>
نه بگید..
در حدی نیسی که بخای برای بارسا شرط بزاری..
جام جهانی میرینی نه قهرمان میشی.
نیمار طوری جام ببره که توی خواب هم نبینی.
پله خوب بهت گفت. بو یه جام جهانی ببر بعد بیا حرف بزن
همش انیستا و ژاوی پاست میدادن و گل میزدی بخیالت گوهی بودی.
حالا که کاپیتان ژاوی پیر شده و انیستا رو فرم نیست چرا کاری نمیکنی؟؟؟
تو جام جهانی هم همینطوری....

اگه حرفام بد بود اونوقت بگید.
یه سوال از شما دارم؟؟/
مسی تو این بازی چه کرد بجز راه رفتن؟/ ها؟؟؟
این بازیکن لایق 20 میلیون یوروهه؟؟؟
میدونی بیست میلیون یورو میشه بیش از 100 میلیارد در سال؟؟/
چی کار میکینی؟؟
اگه حرفام بد بود اونوقت بگید..


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۰)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی واقعا دیگه ناراحتی اعصاب گرفتم ار این تاکتیکای تاتا ، احمق فقط سانتر بلده ، گند زد به فلسفه باشگاهو حرکات ترکیبی بازیکنا
بین دو نیمه داروی آرام بخش خوردم
این پینتو نمود با اون حرکتش ، تا وسط زمین رفت
پدرو و سانچزو ماسکرانو هم که ...
موندم چرا مسی تک به تکو اونطوری کرد
اگه بازیکن نگیریم خدا رحم کنه



دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۹)
 
Patrick
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی فقط شانس آوردیم که ات مادرید بازی رو نبرد


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴)
 
Patrick
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بابا این تاتا باید بره ، مربی نیست که انگار هیچ فکری نداره مثلا نیمه دوم نیمه مربیاست هیچ تاکتیکی نداشت پلن بی هم که هیچ وقت نداره ، بازیکنا هم نمیخوان قهرمان بشن . اقای تاتا هم که راحت تا دقیقه ی 80 میخواد فابرگاس رو بازی بده همین تیما دوران گوردیولا روبه روی دروازشون اتوبوس میچیدن بازم 5 تا 5تا میخوردن الان بیشتر از ما موقعیت دارن لوئیس انریکه باید بیاد یا هر مربیه دیگه ای فقط این تاتا بره دفاعمونم که ماشاالله داره . من اینجور قهرمانی رو نمیخوام حقمون قهرمانی نیست نباید قهرمان بشیم چون نه مربی داریم نه بازیکنا آمادن نه ازشون درست حسابی بازی گرفته میشه نه دفاع داریم نه دروازه بان


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴)
 
Patrick
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا این قدر بد بازی کردند که حد و مرز نداره.
اخه اینهمه سانتر به چه درد میخوره به کی باید بگیم
نمیدونم وقتی با شوت موقعیت ایجاد میشه اینا چه اصراری دارند میرند سانتر میکنند
یه شوت اینیستا زد خورد به تیر یکیم آدریانو زد خطرناک رفت بیرون
با این بازی امیدی به نیوکمپ نیست به غیر اتفاقات فوتبال


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳)
 
messi.maradoona
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دیگه واقعا حالم از این همه پاسکاری الکی به هم میخوره
بعد از رفتن پپ باید سبک عوض میشد .همه دیگه یاد گرفتن اتوبوسی در مقابل تیمی که فقط پاسکاری بیهوده میکنه دفاع کنن و ضد حمله بعدشم برد. اه اه اه اه


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۰۱)
 
R.Zoro
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دقت کردید تو چند بازی اخیر چند تا گل زدیم؟؟؟
منظورم گلایی که خودمون زدیما نه گل بخودی های حریف
با این مربی گلابی گل زدن واسمون شده رویا
الحق که بهترین شخص واسه گند زدن به سبکمون بود


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۹:۱۸)
 
hamid.moody
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا نمی دونم این مربی چی تو سرشه !!!
آخه سانتر کردن یعنی چیییییییییییی!!


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۹)
 
kamiba
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی فقط شانس آوردیم که ات مادرید بازی رو نبرد. بارسا که اصلا خوب نبود


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۷)
 
alika
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
آقای تابلوشناس یعنی نمیتونی اوج عصبانیت یه طرفدار بارسا رو تو کامنتی که گذاشتم درک کنی، تیم یه مهاجم یا حتی هافبک سرزن نداره اونوقت فقط سانتر میکشیدن ندیدی همون 2 تا سانتری هم که شانسی اومد رو سر مسی و پدرو چطور زدن خب سرزن نیستن دیگه. در ضمن من تیم اولم رمه خیلی حال کردم که مربی سابق رم رئالو تحقیر کرد.


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۵)
 
ravi_2011
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
این علیرضا علیفر هم آخر اطلاعاته!
اون از سخنانش پیرامون اینکه میگفت : " مارتینو شماره ی 2 رو از آلوز گرفته و شماره ی 22 رو براش در نظر گرفته تا به نوعی تحقیرش کنه" !
الان هم که شبکه 3 داره بازی سلتاویگو - رئال مادرید رو با تأخیر پخش میکنه، گفت : بارسلونا بازی رفت با اتلتیکو مادرید رو باخته و برای اینکه قهرمان بشه، باید با اختلاف 2 گل اتلتیکو مادرید رو ببره " !
یعنی شاهکاریه واس خودش...


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۰۴)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
شما درست می گی من می گم چرا گذاشت دقیقه 80 آورد ژاوی رو فابرگاس از دقیقه 70 با اون ور کاملا خسته بود یعنی آفلای اندازه تیو هم نبود بیاره داخل خوب سانچز بره باید یه نفر رو بگیرن به جاش که اون جوری که همه می بینن این مدیر های احمق هیچکس رو نمی گیرن بعد بدبختی می دونی کجاست خودمون باید بریم کلی پول بدیم بازیکن بخریم بعد می ریم مفت می فروشیمش به یه تیم دیگه نمونش زلاتان یحیی توره ویا قیمت بالا گرفتیم بعد مفت از دستمون گرفتن


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بیلبائو بد شانسه اگه لالیگا دو سه بازی دیگه ادامه می داشت، قهرمان می شد، رئال هم می رفت دسته دو!


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
باور نکردنی است همچون بازی از بارسا، وقتی تیم به برد نیاز داره آن هم مقابل تیمی مثل الچه، من که مطمئن شدم بارسا دوست نداره امسال جام بگیره، اصلاً هیچ انگیزه ای نداشتند، قبلا در چنین شرایطی اگه هم نمی بردیم تیم خودش را به آی اتیش می زد. انگار امشب بازی تشریفاتی بود برای بارسا. من هم شدیدیاً موافقم که واقعاً پدرو فقط یک سرباره فروشش من یکی را خیلی شاد خواهد کرد به اندازه یک خرید خوب. به هرحال باید به آتلتیکو تبریک گفت و امیدوارم که لیگ قهرمانان را هم ببرند.


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۸)
 
ireh4505
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نقل قول
آخه من به کی بگم پدرو بازیکن نیست تاتا مربی نیست خسته شدم به قرآن تیم اصلا برنامه ای واسه حمله نداره فقط سانتر می کنن این پدرو نمی تونه یه توپ کنترل کنه آفلای رو نیمکت نشسته می ره تیو رو میاره به جاش فابرگاس کامل خسته شده این رو همه می دیدن ها به جز این مربی احمق این فصل کارمون شده باختن یا مساوی کردن با تیم های ته جدولی ژاوی رو می زاره دقیقه 80 میاره داخل این دیگه کیه بابا


حرف شما درست تاتا مربی نیست همش سانتر می کشه در تعویض بازیکنان تقصیری ندارد سیستم بارسا 3 3 4 است فابرگاس مهاجم نیست هافک است اگر مهاجم هم باشد ضعیف کار می کنند خب اینیستا هافبکه که همیشه عالی است نمیشه تعویضش کرد بوسکس هافک دفاعی است باید داخل بازی باشد با دفاع بارسا دارد خود هم می دونید که بارسا با این مدیرای که داره سیستم خود عوض نمی کند پس ژاوی باید با فابرگاس تعوض بشه یا فابرگاس داخل بازی بشد یا ژاوی ضعف بارسا در مهاجم تمام کننده سانچز اگر چه بازی خوبی انجام می دهد ولی در حد بارسا نیست سر زن هم نیست پس رفتن از بارسا کم نمی کنند بارسا اگر چه مسی و نیمار را دارد ولی محاجم تمام کننده نیستند بهتره بجای سانچز یک بازیکن تمام کننده بخرند دفاع بارسا که حرف ندارد بهتره از این تو دنیا پیدا نمیشه از نظر خراب کردن و دروازبان هم اگر چه تراشتگن به بارسا می اید باید دروزبان دوم مطمیین داشته باشیم ژاوی هم سنش زیاده باید جایگزین ژاوی پیدا بشه احتمالا سال دیگر زیاد مصدوم بشه
نقل قول
دوستان موج منفی ندید! ما هنوز برای بردن لیگ شانس داریم! فعلا مثبت اندیش باشید! بعدش اگر خدای نکرده لیگ رو نگرفتیم، سه ماه وقت دارید موج منفی بدید! الان وقت اتحاده برای پیروزی! Tots units fem forca اگر با هم باشیم پیروزیم!

مدیر سایت هم راست می که موج منفی ایجاد نکنید تاتا زیاد شامس داره اگر برد کردیم همین حرف ها را می زنید


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
 
9alexissss9
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دوستان زباد ناراحت نباشید.مهم اینه که رئال قهرمان نمیشه.بعدشم اگه میبردیم هم فرقی نمیکرد.چون اختلاف میشد یه امتیاز.تیم ضعفای زیادی داره ولی ایشالله هفته آینده قهرمانیم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
 
onlymessi10
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بد بازی کردیم ولی شانس بردن هم داشتیم
هنوز هم 50 درصد شانس قهرمانی داریم به امید قهرمانی


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۳۱)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
هفته ی دیگه جامو تو دستای کاپیتان ژاوی می بینیم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۲۲)
 
sabzake
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
ولی دروازه بان مالاگا چه توپی رو دراورد دقیقه ۹۵. بارسا بهش مدیونه هرچند این کچل جلو بارسا و ریال هم کلی توپ گرفت


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۹)
 
6+5=11
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
جناب (alika) تو دیگه خیلی تابلویی شما برو تیم خودت جمع کن که جلوی سلتاویگو کیسه شد


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۷)
 
DreamBarsa
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
سلام به همه من نمیدونم چرا تیم زور نداره بی روحه با یه ضد حمله تنمون باید بلرزه


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۶)
 
barca20909
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دیگه برای بردن الچه هم باید دست به دعا بشیم چی شد اقای تاتا چرا مسی مسی همیشه گی نیست تیو پارسال خیلی قشنگ تر بازی میکرد چرا امسال فقط یک گل زده خدایا منو ببخش که پارسال ارزو داشتم تیتو از تیمبره


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۱۵)
 
mehdi.ar
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
با این بازی امیدی به برد مقابل اتلتیکو نباید داشت.
توی بازی بعدی فشار روی بارسا بیشتره چون نیاز به برد داره ( مثل بازی جام قهرمانان)
احتمال 90% بازی مساوی میشه و اتلتیکو در نیوکمپ جشن قهرمانی میگیره


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۷)
 
hmjz_1
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا این قدر بد بازی کردند که حد و مرز نداره.
اخه اینهمه سانتر به چه درد میخوره به کی باید بگیم
نمیدونم وقتی با شوت موقعیت ایجاد میشه اینا چه اصراری دارند میرند سانتر میکنند .
یه شوت اینیستا زد خورد به تیر یکیم آدریانو زد خطرناک رفت بیرون .
با این بازی امیدی به نیوکمپ نیست به غیر اتفاقات فوتبال


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دوستان موج منفی ندید! ما هنوز برای بردن لیگ شانس داریم! فعلا مثبت اندیش باشید! بعدش اگر خدای نکرده لیگ رو نگرفتیم، سه ماه وقت دارید موج منفی بدید!

الان وقت اتحاده برای پیروزی!

Tots units fem forca
اگر با هم باشیم پیروزیم!



دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۱)
 
messi-6810
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
خدایا ........دیگه چقد فرصت سوزی؟؟؟ایشالا نیوکمپ


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۱)
 
PIQUE3
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
واقعا خجالت آوره یه طرفدار واقعی بارسلونا بگه پویول باید بره
گرچه بازی بعدی خداحافظی میکنه
ولی من برای همچین هواداری که نماد باشگاهشو حاضره بیرون کنه متاسفم


دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۰)
 
mmmmm123
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
lمسی مسی همیشگی نیست امیدوار به روز های اوجش بر گرده


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۹)
 
mosy_messi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یکی میومد میگفت مسی چرا افت کرده خوب بود . واسه جام جهانیم نیست . دیگه مسی تک به تک و باید بزنه خدایی


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
HAMID.A19
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
از سال 2004 تا حالا سسک بازیکن مورد علاقمه و بی نهایت قبولش دارم


فابرگاس از 2006 تا 2010 با اون سن کم بیشترین موقیت گل رو تو کل اروپا خلق کرده بود که این امار بی نظیره


اما امشب انقدر بد بود که فقط فحش می دادم بهش


تا پارسال می گفتم میشه یه روز مسی افت بکنه ?


نمی دونستم این بازیکنای بی نظیرم می تونن افت بکنن !

فابرگاس کسی بود که ونگر دربارش گفت بعد از پلاتینی کسی رو ندیدم که دید فابرگاس رو داشته باشه


متاسفان یه مربی کوچیک می تونه این بازیکنارو هم نابود بکنه


بارسا بیماره . ویروس داره . نمی دونم ویروس مارتینو هست یا ویروس اصلیش کس دیگس . فقط امیدوارم هر چه زودتر درمان بشه

قوی ترین ادما هم مریض میشن . نیاز به دکتر خوب دارن برای درمان . امیدوارم یه مرد کاربلد پیدا بشه افتای بارسارو از بین ببره


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۷)
 
Anti-Real
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
ای خدا ای خدا ای خدا
مُردم و زنده شدم تا بازی تموم شد و اتلتیکو نبرد
یعنی همش میترسیدم اتلتیکو یه گل دیگه بزنه و همه چی تموم بشه ولی خدا رو شکر نزد
میدونم خیلی بازیمون ضعیف شده ولی ویوا بارسا
به امید خدا می بریم
یعنی باید ببریم
باید


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
 
FCB NO1
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی یکی پس از دیگری مثه مرده متحرک تو زمین می چرخند . گل سر سبدشونم جناب آقای مارتینو . یعنی چی فابرگاسو تا 80 نگه داشتی ؟؟؟؟

این بارسای من نیست ( به قول یوهان فقید )


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
به خدا قسم به هر مقدساتی که روی کره زمین هست این پدرو هر پولی که داره میگیره حروم حروم حرومش باشه.این تاتا هم بدترش


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۲)
 
PIQUE3
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نمیدونم واقعا قراره انقلاب تاکتیکی تو تیم بیوفته یا کادر فنی اینقد سبک مغضن
اقا جواب نمیده این تاکتیک جمعش کن دیگه
چطور میخواد یه فلسفه رو تو یه فصل عوض کنه اخه
این بازیکنا واسه بازی زمینی ساخته شدن....


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱)
 
sabzake
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
همه ی بازیکن ها و مربی گفته بودن ۲تا فینال داریم که هر ۲تا رو باید ببریم . الچه رو که نبردن دیگه خدا اتلتیکو رو بخیر کنه تنها شانسمون اینه که بعدی تو نیوکمپه
بارسلون این بدون مربی هم مطمئنا می تونست الچه و گراندا و بتیس و .... رو ببره. دیگه موندم چی بگم در مورد تاتا.
مسی تک به نک خراب کنه ؟ تا نیم فصل اول یه نوپایی رو گل میکرد که ماراطونا هم عمرا نمی تونست گل بزنه ولی نیم فصل دوم عادی شده تک به تک نزدنش


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی بریم فابرگاس رو بفروشیم بی خیال از اون حرف های عجیب غریب بود ها اونوقت کی بشه جانشین ژاوی . آگرو سیتی 70 میلیون روش قیمت گذاشته با این پول می شه دوتا بازیکن خرید یکی رویس یکی هم دفاع . پوگبا بگیریم بزاریم کجای دلمون بوسکتس که هست . اون که باید بره پدرو احمق کودن سانچز رو بفروشیم وقتی کسی رو نمی رن جاش بگیرن چه فایده داره


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
fshiri92
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
کلا هر 3 تا تیم لالیگا رو افتن .
1 هفته وقت داریم اتلتیکوی بدون مهاجم رو ببریم .اگه نبریم فکر کنم 99000 تماشاگر تو نیو کمپ برزن سر بازیکنا دارشون بزنن .
پدرو ، تیو ، سانگ ، پینتو به همراه والدس و پویول باید برن . یه 5 یا 6 تا بازیکن درست می خوایم .
انریکه با سلتا ویگو 2 تا به مادرید زد .این بیاد بارسا پدر همه ی تیمای لالیگا رو در میاره .


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
masoud908
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
فاجعه
اصلا انگار نه انگار که به برد نیاز داشتیم ... بیخیال بیخیال شانس اوردیم اسطوره دروازبانیمون پینتو تیم شوهر نداد
مسی چه موقعیتی خراب کرد اگر مسی ، مسی بود این توپ ها چشم بسته تو گل بود
بهترین بازیکن دنی الوز بود بی نقص و عالی ...
شانس اوردیم اتلتیکو هم مساوی کرد
حالا یک فینال تک بازی اونم در نیوکمپ ... موقعیت بهتر از این رخ نمیده
ولی وقتی به امار بازی با اتلتیکو نگاه میکنیم در این 6 بازی اخر 5 مساوی و یک شکست سهم بارسا بوده
ولی امیدوارم این بازی بالاخره طلسم بشکنه و قهرمانی با شکوه در نیوکمپ رو در هفته اخر داشته باشیم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
من فکر میکنم که مشکل بارسا چند چیزه،یکیش، انگیزه
تیمی که پپ داشت؛مسی 23سالش،اینیستا27،ژاوی29سالش،و...
اما تیمی که تاتا داره؛ مسی27 سالش،اینیستا 30سالش،ژاوی32سالشو...
از این دو معادله nمجهولی نتیجه میگیرم تیم پپ از نظر انگیزه بهتر بوده.
در هر حال باید بازی با اتلتیکو رو ببریم(چه با الچه مساوی میکردیم و چه الچه می بردیم).
الان مهم اینه که بازی با اتلتیکو رو ببریم فقط همین.
اما یک نکته ای که بگم اکثراً همه نحو بردن بارسا می دونن و اینو مدیونه مورینو هستند
اما من فکر میکنم تاتا راه حل مقابله با سیستم اتوبوسی پیدا کرده.


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۷)
 
mojtabadehg
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دوستان فکر کنم الان فهمیدید چرا فابرگاس تو لیست فروشه؟
فهمیدید چرا مسی میگه اگرو رو بیارید بارسا؟
ومطمئنا فهمیدید چرا باشگاه دنبال پوگباست و میخواد سانچز رو بفروشه؟

یکی از دوستان گفته بود باید تاتا رو فصل بعد بکنیم کمک مربی برای شانسی که داره، کاملا موافقم اخر خرشانسی روزگاره

به امید گرفتن حداقل یه جام


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بنده خدا پپ نصف شانس این مارتینو رو داشت اون فصل اون جوری
با بی انصافی بیرونش نمیکردن !
اگرم قهرمان بشیم با زیر نود امتیاز میشیم حتی سالی هم که قهرمان نشدیم با نود و یک امتیاز دوم شدیم .
واقعا این تیم تمام زحمات و غروری رو که پی و تیتو در کنار هم به دست آورده بودن به فنا داد .
دیگه اصن غروری نداریم ....


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۲)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
باهات موافقم ولی سانچز بد بازی نمی کنه حداقل دوتا پاس می ده برمی گرده دفاع می کنه سرعتش هم خوبه از هیچی بهتره ولی پدرو آشغال باید بفروشن


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۴۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
اینجوری که کسایی که بازی اتلتیکو رو دیدن میگن شانس آوردیم مساوی شده باید کلاهمونو بندازیم بالا .
اگه کسی خلاصه ای از بازی داره برامون بگه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۹)
 
ALI.just10
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بابا اي تيم اصن نابوده بازي در حد ليگ دسته دو ايرانم نبود همه افتضاح,
اصن فوتبالي كه مسي توش تك ب تك از دست بده بايد فاتحشو خوند


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
این تیم بی عرضه راسل که هیچ خرید بزرگی نخواهند کرد، به نظرم برا فصل بعد لااقل جیگر و گابی رو بگیریم که جایگزین پدرو و سانچز احمق کنیم!

اگر مثل چند بازی اخیرمون بازی کنیم، هفته دیگه شانسی نداریم. امیدوارم تلاش کنیم و ببریم، نه اینکه اتلتیکو رو برای فینال فقط خسته کنیم و خودمونم نبریم و لیگ قهرمانانم بدیم به رئال!


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
تنها شانسی که هفته بعد میتونه به کمک بارسا بیاد اینه که اتلتیکو بخاطر فینال هفته بعدش جلوی رئال خیلی فشار نیاره که یکم بعید به نظر میرسه که نقد و ول کنه بره نسیه رو بچسبه .
اون دوستمون درست میگه ما باید برای قهرمانی در هر صورت بازی آخر رو هم با توجه به مساوی اتلتیکو میبردیم . ولی دوست من شخصیت تیم دچار یک نوع بیماری شده که حتی نمیتونه از برد تیم درجه 3 اسپانیا مطمئن باشه . این وظیفه مربیه که روحیه و جنگندگی رو به تیم تزریق کنه .


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۷)
 
alika
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
ریدم تو این فوتبالی که بارسا این فصل بازی میکنه. رئال با این همه سر زن به اندازه بارسا سانتر نمیکشه.


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۷)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
آخه من به کی بگم پدرو بازیکن نیست تاتا مربی نیست خسته شدم به قرآن تیم اصلا برنامه ای واسه حمله نداره فقط سانتر می کنن این پدرو نمی تونه یه توپ کنترل کنه آفلای رو نیمکت نشسته می ره تیو رو میاره به جاش فابرگاس کامل خسته شده این رو همه می دیدن ها به جز این مربی احمق این فصل کارمون شده باختن یا مساوی کردن با تیم های ته جدولی ژاوی رو می زاره دقیقه 80 میاره داخل این دیگه کیه بابا


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۶)
 
elnew
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
استرس داشتم تا حد مرگ. دقايق آخر داشتم بازي اتلتيكو نگاه ميكردم چون مالاگا ده نفره بود چند بار تو 5 دقيقه وقت تف شده بازي نزديك بود اتلتيكو گل بزنه اما دمش گرم دروازه بان مالاگا


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۶)
 
6+5=11
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
حالم ار هر چی جامه بهم خورد ببین چقدر بدبخت شدیم که حتی الچه رو هم نمیتونیم ببریم در حال حاضر فقط اسم تیممون بارسای ولی در واقیعت هیچی نیستیم به امید روزهای بهتر


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۵)
 
shookr
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
بی خود فاز منفی ندین همین اتلتیکو هم 2 بازیه وا داده خیال همه راحت الان هر دوتیم افت کردن
بازیه اخر انشالله رومیبریم قهرمان میشیم ببین کی گفتم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۵)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
آخه تو یک هفته مارتینو قراره چیکار کنه که تو اون 5 تا بازی که با اتلتیکو کرده نتونسته ببره . آلوز داره عالی بازی میکنه بعد اسمش تو لیست فروش باشگاهه . از اون مدیر ورزشیه تاپ واقعا هم بیشتر از این انتظار نمیره . مسی رو میفروشه تیو رو میکنه جانشینش


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۳)
 
pouria71
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
تنها در يك صورت شانس قهرماني داريم اونم اينه كه بايد شانسي كه تو اين چند هفته آورديم رو تو بازي آخر هم بياريم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲)
 
Ali_messilover
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
هیچ چیز فرق نکرد فقط رئال دیگه قهرمان نمیشه

همه چیز به فینال لالیگا (!!!) موکول شد


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۱)
 
bahramq
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
چه جولانی میدهد پینتو .خسته شدیم از بس در موردش گفتیم یه تیم فقط باید اینو بگیره


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۱)
 
iniesta.reza
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
ناتوانی در بردن تیمی مثل الچه اونم در بازیی که انقدر برای تیم اهمیت داشت و حساسیت خیلی بالایی داشت واقعا قابل تامل و صد البته تاسفه
بنظرم نگه داشتن تاتا برای فصل بعد واقعا اشتباه بزرگیه تاتا تو تهییج بازیکنها و روحیه دادن و القای روحیه ی پیروزی و برد واقعا افتضاحه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۹)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
من مى گم سال دیگه تاتا رو کمک مربی کنیم خیلی خوش شانس


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸)
 
pouria71
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
افتضاح افتضاح افتضاححححححححححححححح
هر چند با نتايجي كه در ساير ديدارها رقم خورد مساوي يا برد واسمون فرقي نميكرد ... بايد در هر صورت بازي اخر رو ميبرديم .... ولي اين طور بازي كردن در حد شخصيت بارسا نيست ......


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸)
 
vahid206
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
باهات موافقم
یعنی این تیو خیلی خیلی خیلی افت کرده با این که پدرو هم افت کرده ولی خیلی از تیو بهتره
اقای تاتا هم که شاهکار کرد و ژاوی رو 10 دقیقه بازی داد و سبک بازی هم که بماند دیگه ....


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸)
 
hasanlm10love
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
باید مارتینو رو با اوردنگی بندازن بیرون همچنین امثال سانچز و پدرو که ادم حالش از بازی کردنشون بهم میخوره


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۷)
 
PEREZ
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
با این نحوه بازی که هیچ امیدی به این تیم نیست


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶)
 
nima.barca
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
الان اتلتیک 89 امتیاز داره. بازی آخر اگر اتلتیک رو بزنیم میشیم 89 امتیاز و در این حالت بازی رو در رو در نظر گرفته میشه برای مشخص کردن قهرمان. تیمی که الچه رو نمیتونه بزنه از پس اتلتیک بر نمیاد. بازی رفت دو تیم 0-0 شده.


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
bahramq
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
مگه ایرانه !؟؟
نقل قول
اصلا نباید به برد بارسا تو بازی بعدی امیدوار باشیم
کاملا از روی عمد بد بازی میکنن .
معلومه بازیکنا از بیرون باشگاه خط میگرین . دقیقا سر این بازی های مهم کلا بیخیال میشن .
تاتا این وسط قربانی اون اشخاص بیرون باشگاه و مدیران بارسا شد الکی .



یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
vahid206
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
همه چیز موند برای بازی نئوکمپ
ولی خداییش خیلی سخته چون اتلتیکو میا برا ی یه مساوی و با این تیمی که ما داریم امیدمون خیلی کمه ولی همه چیز ممکنه و ما هم دست به دعا


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
نیمه اول فابرگاس داره حرکت میکنه تک به تک شه پدرو علی اللهی واسه خودش شوت میزنه و پاس نمیده. مرد حسابی تیم دنبال قهرمانی هست یکم از خود گذشتگی داشته باش دیگه خسته شدیم . خدایی نیم فصل دوم بارسا چند امتیاز گرفته ؟ مدعی بودنمون رو مدیون نیم فصل اول فوق العادمونیم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
ashibala
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
تا الان هی گفتیم فابرگاس درست میشه پدرو بهتر میشه نشد که نشد این تاتا هم...
واقعا البته با عرض معذرت این داورای لالیگا هموشون بدون استثنا حروم زادن
فقط می خوام این فصل تموم بشه دیگه هیچی


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴)
 
majid251
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
پیش یه سوی قهرمانی



یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴)
 
09387165021
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
آخه چرا این قدر ما خر شانسیم
جام هم فک کنم شانسی بگیریم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴)
 
yas_8
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
یعنی یه نفر پیداااااااااااااا نمیشه به این مارتینو بگه سانتر به درد بارسا با این میانگین قدی پایین نمیخوره
از بس سانتر کردن ددددددددددق کردم دردموووووو به کی بگممممممممممممممم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴)
 
barca5-0
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
شانس آوردیم اتلتیک نزد
عجب لیگی شدهههههههههههههه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
tito_forever
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
همه این نتایج و بازی های ضغیف بارسا تقصیر مارتینوی کودنه، آخه این تیو مزخرف چیه که میارنش نو بازی ،سبک بازی بارسارو نابود کرده این مارتینو


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
الله اکبر!!! عجب لیگی شد خداوکیلی! این اتلتیکو هم چقدر سیریشه ول نمیکنه لامصب! وای وای وای! آقا پایه اید بازی فینال رو بریم ورزشگاه؟!


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
*ArMaN*
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
با این بازی که من دیدم عمرا بتونیم اتلتیکو ببریم ... با الچه مساوی کردیم بیایم از اتلتیک ببریم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
اصلا نباید به برد بارسا تو بازی بعدی امیدوار باشیم
کاملا از روی عمد بد بازی میکنن .
معلومه بازیکنا از بیرون باشگاه خط میگرین . دقیقا سر این بازی های مهم کلا بیخیال میشن .
تاتا این وسط قربانی اون اشخاص بیرون باشگاه و مدیران بارسا شد الکی .


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
erfan120
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دارم بالا میارم از این نوع بازی کردن . بازیکنا اصلا انگیزه ندارن


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
Alireza17
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
ایشالا اتلتیکو رو میبریم و قهرمان میشیم


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
دیگه حالم از کلمه فینال به هم میخوره . از نیم فصل دوم همه بازیهارو داریم میگیم حکم فینال داره .


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
Soobasa
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
اولا: ســـــــــــــــــــــــگ تــو روح داور!!!

حالا کامنتم:
همه مهاجما یکی یه دور فرصت سوزی کردن

آخ حال کردم رئال باخت
مادریدیهای پرمدعا حالا جواب بدن!!!

و صد البته شانس آوردیم اتلتیکو مساو داد
هر چند با این تیم امیدی نیست اتلتیک رو ببریم!!
تنها دلخوشمیون ضعف این روزهای اتلتیکوئه...


بازی آخر رو ببازیم هم بازم ناراحت نمیشم من یکی!
به 3 علت:

1. مهم نگرفتن جام توسط رتال بود که حاصل شد
2. باعث میشه اگه جام نگیریم مسئولین به فکر مربی و مدافع و ... باشن چون اگه جام بگیریم باز هم پر رو میشن و همون آش و همون کاسه
3. اتلتیکو واقعا حقشه این یه جام رو بگیره...

خلاصه تو فینال هر نتیجه ای منو خوشحال میکنه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
mohamadsa
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
عمرا عمرا اگه بتونیم با چنین تیمی اتلتیکو مادرید رو شکست بدیم!!


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
تیم با توجه به فصلی که پشت سر گذاشته خیلی خسته س... اما امیدوارم همه انرژی خودشونو تو بازی آخر مصرف کنن... دیگه چیزی برای از دست دادن وجود نداره...


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱)
 
sinacelona
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
اتلتیکو اونقدر قوی نیس با یکم شانس قهرمان میشیم مهم اینه مالدیو قطعا زیر ماست


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱)
 
prsam
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
باید می دیدین دقیقه 94 چه جوری زیر طاق اتلتیکو رو کابایرو گرفت...خیلی لیگ جالبیه


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱)
 
bahramq
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
خدایش شانس اوردیم .امید شما چقدره؟


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
lastcatalan
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
خیلی ضعیف شدیم!


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
ali_catalan
پاسخ به: همه به انتظار فینال نیوکمپ... [ الچه 0-0 بارسا ]
حیف


یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!