به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی نا عادلانهگزارش بازی
فرستنده علی رضایی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹) (۱,۱۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


بارسا در یک بازی خانگی مقابل ختافه، در حالی که تا دقایق پایانی از حریف پیش بود، با دریافت گل تساوی، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و امیدها برای قهرمانی این تیم کم رنگ‌تر از قبل شد.

نیوکمپ شاهد دیداری بود که پایان تلخی را به خود دید. لافیتا در وقت‌های تلف شده برای ختافه گلزنی کرد و تساوی در این بازی، عملاً امید‌های قهرمانی بارسا برای پنجمین بار در شش سال گذشته را کمرنگ‌تر از قبل کرد. گلهای مسی و الکسیس برتری را به بارسا بخشیدند اما تماشاگران نیز هر بار با گلهای لافیتا که در معدود موقعیت‌هایی که نصیب ختافه شده بود به ثمر رسیدند، بازی را با نتیجه مساوری دیدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی، اولین گلزن دیدار

بعد از ظهر شنبه، با صحنه‌های احساسی و زیبایی همراه شده بود و نیوکمپ شاهد ابراز احساسات و قدردانی هواداران با تیتو ویلانووا بود و بازی نیز با روند آرامی آغاز شد. آدریانو نخستین موقعیت بارسا را خلق کرد، اما اکثر حملات تاثیر گذار بارسا از سمت راست و جایی که دنی آلوس حضور داشت طرح ریزی می‌شد. آلوس و الکسیس همکاری خوبی را به نمایش گذاشتند توانستند بارها وارد محوطه جریمه ختافه شوند اما هواداران شاهد دفاع منسجمی از سوی تیم میهمان بودند و در نهایت، ضربات نهای بارسا راهی به دروازه نداشت.

سرانجام قفل دروازه با یک همکاری زیبا از سوی دنی آلوس و مسی شکسته شد. مهاجم آرژانتینی بارسا حرکت خود را از میانه‌های زمین آغاز کرد و این حرکت توسط دنی آلوس در سمت راست ادامه یافت و این بازیکن برزیلی با ارسالی به محوطه جریمه، مسی را صاحب توپ کرد و او نیز با ضربه‌ای قدرتمند و زیبا توپ را به تور دروازه کوبید. یک گل بسیار زیبا و بارسا با یک گل از حریف پیش افتاد.

گل تساوی بخش لافیتا

نیمه اول بازی با حرکات پر وقفه بازیکنان ختافه، دنبال می‌شد و این موضوع باعث می‌شد تا بارسا ریتم پیوسته خود را از دست بدهد. پس از آن حادثه ناگوار رخ داد. ختافه صاحب یک ضربه آزاد در عمق خط دفاعی بارسا شد که باعث گلزنی لافیتا شد. گلی که همراه با صحنه‌های عجیب و نا هماهنگی داور و کمک داور به ثمر رسید. برای مدتی مشخص نبود که آیا داور گل را پذیرفته است یا خیر و سرانجام او نظر خورد با اعلام کرد و پس از مخالفت با نظر کمک داور خود مبنی بر اعلام خطای هند لافیتا، گل را صحیح اعلام کرد.

نیمه نخست رو به پایان بود اما هنوز موقعیت‌های بسیار مناسبی برای پاسخ بازیکنان بارسا به گل لافیتا وجود داشت و این بار الکسیس توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد اما کسی در محوطه حضور نداشت تا از این موقعیت استفاده کند.

تداوم پیشتازی در بازی با گل الکسیس

یک بازی متفاوت در نیمه دوم در انتظار بارسا بود. بارسا سریع‌تر، قدرتمند‌تر و موثر‌تر بازی می‌کرد. مسی و الکسیس موقعیت‌های فراوانی را خلق کردند و الکسیس هم در موقعیتی، با ضربه سر توپ را به تیر دروازه کوبید. با رسیدن به دقیقه 65، مارتینو تصمیم گرفت تا سسک را به جای ماسکرانه وارد زمین کند و بوسکتس را به خط دفاعی بیاورد. سسک با اولین تماس خود با توپ، برای الکسیس موقعیت خلق کرد و این بازیکن شیلیایی بار دیگر بارسا را در این بازی پیش انداخت.

ضربه دردناک

ختافه که برای فرار از ناحیه سقوط به دسته پایین‌تر به دنبال کسب امتیاز بود، گزینه‌ای جز حملات همه جانبه برای رسیدن به گل نداشت. این موضوع فضای بیشتری به بارسا برای حرکات هجومی بیشتر می‌داد و آبی اناری‌ها موقعیت‌های فراوانی را توسط مسی، الکسیس، آلوس و پدرو خلق کردند اما انگار شانس با آنها یار نبود و تیم میزبان سرانجام بهای آن را پرداخت.

در واپسین دقایق وقتهای تلف شده بازی، ختافه با ضربه سر لافیتا در دقایق پایانی بازی، گل تساوی بخش خود را به ثمر رساند. دیگر زمانی برای جبران گل خورده برای بارسا باقی نمانده بود و این نتیجه کافی بود تا بارسا را از گردونه رقابت بر سر قهرمانی کنار بگذارد. هرچند از لحاظ آمار و ارقام هنوز هم شانسی برای بارسا وجود دارد اما همه چیز به بازی‌های اتلتیکو و رئال مادرید مقابل حریفان خود بستگی دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
در این بازی حق ما برد بود شانس نداشتیم ....................


چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
مگه حق وعدالت رو بهت میدن بایدحقت روبگیری عزیزوبرای گرفتن حقت هم بایدتاآخرین لحظه تلاش کنی زنده بادبارساوبارسلونایی


دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹)
 
bahramq
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
چقدر خوب بود مسی....

امیدوار شدیم


دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۶)
 
Messi_Neymar
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
نام : پینتو

پست : دروازبان

لقب : گل خور ، جام گیر

کاربرد : خراب کردن جام ها

توضیحات : او دروازبانی بسیار حرفه ای است و می تواند در 1 ماه 3 جام را از تیم بگیرد ! او در فصل 2013 - 2014 توانست جام حذفی را با خوردن لایه از گرت بیل از بارسا بگیرد .. همچنین او در همین فصل توانست با محو شدن در بازی با اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان اروپا را از بارسا بگیرد .. همچنین با خوردن گل در دقیقه ی 93 در برابر ختافه لالیگا را هم از بارسا گرفت .. او بسیار حرفه ای است و اگر می خواهید 0 گانه کنید او را در ترکیب ثابت قرار دهید !


دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
واقعا متأسفم چرا تولد سسک رو تبریک نگفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۱۹)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
وقتی پینتو تو دروازه و ماسکرانو تو دفاع باشه مساوی گرفتن سخته چه برسه به برد
به امید سال بعد


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۱۱)
 
PXIMN
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
حیف......


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
به نظر من اگه پدرو نیمه اول خودخواهی نمیکرد بازی 2-0 میشد و در کل میتونستیم یک برد پر گل رو بدست بیاریم . آدریانو هم جدیدا خیلی ضعیف بازی میکنه . بخاطر حرکت تاخیریش تو آخر بازی به شدت از دستش عصبی شدم . سانگ هم که همیشه نشون داده هیچکارست . مثلا برای حفظ نتیجه به میدان اومده بود ولی در صحنه گل اصلا ما ندیدیم کجا هست چه برسه به اینکه بخواد تاثیر گذار باشه .
در مورد بازیکنان جوان هم اصلا انتقادات وارد نیست بخاطر اینکه مونتویا و سرجی روبرتو و تیو خیلی کم بازی میکنن . تیو همیشه مهمان 2 یا سه دقیقه پایانی بازی هست و روبرتو هم همینطور . بازی دیشب مونتویا میتونست جای آدریانو بازی کنه . در مورد دروازه بان سوم بارسا هم فقط اینو بگم که اگه دیشب جای پینتو بود و 4 تا گل هم میخورد بازیم دلم خوش بود به بازیکن آکادمی میدان دادیم ولی پینتو همیشه همینه هر چی توپ میاد رو دروازه باید بره تو گل .
من خودم از تاتا حمایت میکردم ولی تاتا اصلا جرات ریسک کردن نداره . تو روزهایی که ژاوی اصلا تو اوج نیست و فابرگاس نیمکت نشینه ، تو روزهایی که پدرو داره بد بازی میکنه از آداما و دونگو استفاده نمیکنه تو روزی که دفاع های تیم مصدوم هستن باید ریسک استفاده کردن از مدافعان جوانی مثل سرجی گومز و بگناک رو بکنه که اگه نمیخواست استفاده کنه دلیل همراهی این بازیکنان در اردوی پیش فصل و آماده سازی تیم برام کاملا نامشخصه . بارسا بهترین آکادمی فوتبال دنیا رو داره و تازه ترین مدرکش هم قهرمانی همین جوانا در عرصه جام باشگاه های اروپا بوده . من از دلایلی که دیگه از تاتا حمایت نمیکنم همین اعتماد نکردنش به جوانهاست . تا قبل از این همه جا معتقد بودم که باید بمونه و به کارش ادامه بده و حتی اگه این ذهنیتش رو هم تغییر بده که برای بازیکنای آکادمی جایگاه ویژه ای قائل باشه باز هم تحمل میکنم و حاضرم تو تیم بمونه ولی با چیزی که نشان داده بعید میدونم تغییری در رویه اش بده .


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۴۰)
 
reyhoon2505
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
خواهشا انقدر زر زیادی نزنین که مسی میره کجا و کجا..هرچی میخوام هیچی نگم و مودب باشم نمیزارید.مسی هیچ جا نمیره.تاکید میکنم:هیچ جا
به خدا یبار دیگه بیام ببینم دوباره دارید چرت و پرت میگید هرچی از دهنم درمیاد به همتون میگم.تو این شرایط که همه اعصابشون داغونه بخاطر نتایج ضعیف تیم،بعضیا کلا دوس دارن رو اعصاب لی لی برن


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۷)
 
messineymar57
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
اصلا از این سبک خوشم نمیاد.


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۰۲)
 
barca-dream
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
یه روز خوب میاد


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
انشاالله سال بعد


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۰۹)
 
soccer2000
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
اگه اون موقعیت هایی رو که داشتیم این قدر هدر نمی دادیم الان 4 یا 5 تا گل زده بودیم


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱)
 
ALI.just10
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
ﺩﻟﯿﻞ ﺗﻨﻔﺮ ﺭﺋﺎﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﻣﺪﻋﺎ ﺍﺯ ﮐﯿﻨﮓ
ﻣﺴﯽ
ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻫﺖ ﺗﺮﯾﮑﺶ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺭﺋﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﯾﺪ ﺑﻮﺩ
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻫﺖ ﺗﺮﯾﮑﺶ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺭﺋﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﯾﺪ ﺑﻮﺩ
ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮔﻞ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺗﯿﻢ : ﺭﺋﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﯾﺪ
ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﭘﺎﺱ ﮔﻼﺵ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺭﺋﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﯾﺪ
ﺑﻮﺩﻩ
ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺭﺋﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﯾﺪ ﺑﻮﺩﻩ
ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮔﻞ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮐﺎﺳﯿﺎﺱ ﺯﺩﻩ


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰)
 
niloofar_messi
پاسخ به: تساوی نا عادلانه
واقعا حق بارسا مساوی نبود ولی شاید قسمت نبوووده.....
حیف.... ولی بازی مسی عالیو خوووووب بود......


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!