به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)اسطوره‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۲۱) (۲,۳۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


امروز مراسمی در بزرگداشت یاد و خاطره تیتو ویلانووا، سرمربی فقید بارسا، در کلیسای بزرگ شهر بارسلونا برگزار شد که بیشتر چهره‌های ورزشی مرتبط با باشگاه، در کنار خانواده تیتوی عزیز حضور داشتند. مشروح این مراسم را که در حدود یک ساعت به طول انجامید، برای کاربران عزیز بر روی سرور سایت آپلود کردیم تا بتوانند با لینک مستقیم دریافت نمایند.


دانلود:

- نسخه HD
- نسخه معمولی
- نسخه کم حجم

روحت شاد، تیتوی عزیز!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gold.Marble
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
من کلیپشو دانلود کردم

ولی خیلی حالم بد شد

نتونستم کامل ببینم...

دیدن اینجور کلیپ ها واقعا سخت ودردناکه!

ی روحیه ی قوی میخاد!

ک من نداشتم


پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۳۷)
 
eshagh&messi
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
تیتوی عزیز درغم ازدست دادنت خیلی ناراحت شدیم.کاش بار دیگربر میگشتی به نیمکت بارسا.
تو همیشه در قلب همه هوادارها جا داری وهمیشه دوستت داریم.
روحت شاد.


پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵)
 
messineymar57
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
خیلی ممنون
روحش شاد.


پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۲۶)
 
PEREZ
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
واقعا مراسم باشکوهی بود،روحش شاد...


پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۸)
 
elnew
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
دوستان سلام. آقا مراسم رو دانلود كردم واقعا مراسم جالب و باشكوهي بود. فقط اگه بشه اون قسمت صحبتهاي آخر پسرش رو ترجمه كنيد عالي ميشه


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۵۳)
 
saina22
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
واقعا خیلی دردناک بود


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۱۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحش شاد...واقعا به گردن تیم حق داشتتتت


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۰۷)
 
heroes7
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
خدا بیامرزتت


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۰۱)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶)
 
PXIMN
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد و یادت گرامی...


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۵)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
تیتو همگی تو را دوست داشتند و در یاد ما خواهی بود برای همیشه...

روحت شاد و یادت گرامی..........


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد مربی دوست داشتنی


زند ه باد بارسا


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸)
 
سوداگر
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد تیتوی عزیزی ازتوممنونم به عنوان یک مسلمان ازتو ممنونم ازهرآنچه راکه بابارسلونا بابهترین کیفیت برای ماعاشقان بارسا رقم زدی ازتوممنون عزیز آرام بخواب آرام


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷)
 
kamiba
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحش شاد.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۹)
 
hamid.moody
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
واقعا ناراحتم هنوز....
امید وارم که روحش شاد باشه.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۸:۳۱)
 
sahraei
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
زیبا بود . اخرش اشکم دراومد. روحت شاد!!
امیدوارم پسرش بتونه دفاع اینده داری بشه.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۴:۰۰)
 
iniesta.reza
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد تیتوی عزیز آروم ترین و بی حاشیه ترین مربی دنیا.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۴۳)
 
BAR3A
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
چرا نظرها رو سلیقه ای برمیدارید؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۳۶)
 
konjkave60
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
ضمن همدردی با تمام دوستان گلم در غم از دست دادن تیتو خدمتتون عرض میکنم که دوستان بحثهای خودشون ببرن حضوری انجام بدن
باشگاه الان در وضعیتی نیست که حتی بازیهای خودشو آنالیز بکنه چه برسه به تحلیل بازیه تیمهای دیگه
حواهش میکنیم نظرات درج شده مربوط به خبر باشه


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۳۵)
 
ari10
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
خدا بیامرزتش .مربی بی حاشیه ای بود


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۱۵)
 
omid-soz
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد تیتو جون.
همیشه تو قلب مایی


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۱۲)
 
bar.s.lona
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحت شاد تیتو..
هنوز هم سخت و دردناکه....


سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
دوستان صفحه رو یکبار رفرش کنید.


سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۲۸)
 
elnew
پاسخ به: مراسم یادبود تیتو ویلانووا در کلیسای شهر بارسلونا (ویدئو)
روحش شاد و يادش گرامي باد


سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۰ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۰

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
آخرین بازی
سه‌شنبه، 19 آذر 1398
اینتر
1
2
بارسلونا
گلزنان:
پرز، فاتی
هفته ۱۶ فصل 2019/20
۱بارسلونا x ۳۴
۲رئال مادرید x ۳۴
۳سویا ۳۱
۴رئال سوسیداد ۲۷
۵ختافه ۲۷
۶اتلتیک بیلبائو ۲۶
۷اتلتیکو مادرید ۲۶
۸والنسیا ۲۶
۹خرانادا ۲۴
۱۰اوساسونا ۲۳
x : یک بازی کمتر
بازی بعدی
شنبه، 23 آذر 1398
سوسیداد
VS
بارسلونا
ورزشگاه آنوئتا
ساعت 18:30 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
لیگ اسپانیا
هفته ۱۷
رئال سوسیداد 
 بارسلونا

شنبه، ۲۳ آذر
ساعت ۱۸:۳۰
بازی بعدی
لیگ اسپانیا
هفته ۱۰
بارسلونا 
 رئال مادرید

چهارشنبه، ۲۷ آذر
ساعت ۲۲:۳۰
۲۹
لیگ اسپانیا
هفته ۱۸
بارسلونا 
 آلاوز

شنبه، ۳۰ آذر
ساعت ۱۸:۳۰
۳۰
لیگ اسپانیا
هفته ۱۹
اسپانیول 
 بارسلونا

شنبه، ۱۴ دی
ساعت ۲۳:۳۰
۳۱
سوپر کاپ اسپانیا
دور نیمه نهایی
بارسلونا 
 اتلتیکو مادرید

پنج‌شنبه، ۱۹ دی
ساعت ۲۲:۳۰
۳۲
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!