به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸) (۱,۱۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


تاتا مارتینو، سرمربی تیم بارسلونا پس از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل ویارئال عنوان کرد که کادر فنی بارسلونا به دلیل درگذشت تیتو، کار سختی را برای آماده‌سازی بازیکنان برای این بازی پیش رو داشته‌اند.

پس از دیدار مقابل ویارئال، تاتا مارتینو سخنرانی کوتاهی با اصحاب رسانه، در باره کار سخت کادر فنی برای آماده‌سازی بازیکنان بارسا برای این دیدار، پس از آگاهی از خبر درگذشت تیتو داشت. وی اذعان داشت: «آخر هفته بسیار دردناکی برای بارسلونا و دنیای فوتبال رقم خورد. در حال حاضر، صحبت کردن درباره فوتبال؛ علی الخصوص در باره شرایط این بازی، کاملاً امری نابجا و نامناسب محسوب می‌شود». سرمربی بارسا، در ادامه پیام تسلیت خود را خطاب به خانواده ویلانووا و دوستانش بیان کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

مارتینو همچنین به صورت خلاصه در مورد توانایی تیمش در بازگشت به بازی در این دیدار سخن گفت و اظهار داشت: «کار بسیار سختی را انجام دادیم، زیرا دو گل از تیم حریف عقب بودیم. اما ما با کسب پیروزی در این دیدار، توانایی در بازگشت به بازی، شجاعت و شکیبایی خودمان را نشان دادیم. این دقیقاً همان کاری بود که باید انجام می‌دادیم تا شانس قهرمانی خود در لالیگا را حفظ کنیم». تاتا در پایان نیز افزود که آماده‌سازی تیمش برای این بازی، پس از خبر دار شدن از درگذشت تیتو در روز جمعه، کار بسیار دشواری بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
فقط دلم می خواد این فصل کابوس وار زود تر تموم شه


سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۵)
 
kamiba
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
به امید روزهای بهتر و ..... .


سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۹:۱۳)
 
PEREZ
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
همونطور که حدس میزدم کار بسیار سختی داشتیم که خوشبختانه تونستیم با موفقیت به پایان برسونیمش.


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۶)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
این برد عالی بود و ما خیلی شانس هم اوردیم تا به این برد رسیدیم


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۳۹)
 
PXIMN
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
برد خوبی بود


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۵۷)
 
messi-.10
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
مارتینو نیم فصل اول خوب بود در واقع بارسا دو فصله که فقط نیم فصل اول خوب بازی میکنه فقط سانتر به تیم اضاف کرده


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۴)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
من فکر کنم برنامه بارسا برای گل زنی به ویارئال این بود که از مرکز دفاع حریف به گل برسن،دفاع های کناری ویارئال کاملاً پدرو و سانچز رو پوشونده بودند و کاملاً اونا رو خنثی کرده بودند.یک نکته ای که هست این که دفاع های مرکزی ویارئال مثل دفاع های مرکزی بارسا کاملاً آسیب پذیر هستش،مربی ویارئال این ضعف رو به وسیله ی هافبک های دفاعی و تراکم بازیکن ها رفع کرد.بارسا هر چه تلاش کرد در نیمه اول از این طریق به گل برسد که نشد.در عوض تاکتیک ویارئال ضد حمله بود و بیشترین ضد حمله هایی که در بازی چه در نیمه اول وچه در نیمه ی دوم بود از سمت آدریانو بود،چون آدریانو مدافعی سرعتی نیست بلکه فیزیکی هستش گل دومی که بارسا از ویارئال خورد از سمت آدریانو بود.در نیمه دوم بارسا بعد از گلی که خورد 5الی 6دقیقه صبر کرد که آیا تاکتیک ویارئال عوض شده یا نه،که این تاکتیک عوض نشد و همان سبک نیمه اول بود.یکی از مهره هایی که در بارسا چه در نیمه دوم و چه در نیمه اول بی مصرف بود ژاوی بود،ژاوی در بازی اصلاً خوب نبود،ارتباط با مهاجم برقرار نمی کرد،توپ لو میداد(وقتی که تیمی در مقابل بارسا دفاعی بازی میکنه،باید بازیکن های بارسا دفاع ویارئال رو مثل کلاف از هم بازی کنن که عمدتاً مسی وژاوی واینیستا انجام میدادند)مرکز زمین کاملاً از دست بارسا خارج شده بود تاتا با تعویض ژاوی،به وسیله ی فابرگاس مرکز زمین رو مستحکم کرد تا بازیکن ها راحت شروع به بازکردن دفاع حریف کنن،با آمدن فابرگاس که به نظرم با آمدنش سبک بازی تغیر کرد، بارسا ویارئال رو کاملا به اصطلاح در قوتی کرد و اجازه ضد حمله رو به ویارئال نداد.دوتا گلی اولی که بارسا زد از سبک بازی قبلی استفاده شد که بازیکن های حریف رو جمع کنن اما در عوض گوشه ها خالی میشد و با پاس سریع فابرگاس توپ به اونجا میرفت و مرحله ی بعدی حمله طراحی میشد،بعد از گل مساوی بارسا روحیه ی ویارئال کاملاً تضعیف شد،تاتا با آوردن تیو که تازه نفس هستش میتونه با دوندگی دفاع های کناری ویارئال رو جا بزاره که با پوشش عالی هافبک های دفاعی ویارئال این سبک حمله عملی نشد.
و اما گل سوم بارسا بر سر توپ روبایی بوسکتس بود و ضد حمله شد.


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷)
 
mehdi.ar
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
حمايت جالب نيمار از دني آلوز + (عکس)

لینک



دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴)
 
manam_160
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
در هر صورت این بازی هم به خیر وخوشی تمام شد..از حالا بارسلون باید در مورد فصل آینده برنامه ریزی کنه..و تغییرات اساسی در سیستم دفاعیش بده.. به امید اینکه سال دیگه بارسلون خریدهای خوبی داشته باشه و کمتر مصدومیت اتفاق بیفته


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۰۲)
 
e.g.joey
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
هفته بدی بود خیلی بد .. این برد کمی روحیه داد .امیدوارم هر چه زود تر از این بحران و شرایط سخت بیرون بیایم ...به امید پیروزی در بازی های بعدی


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷)
 
messineymar57
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
برد خوبی بود.


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸)
 
iniesta.reza
پاسخ به: مارتینو: «آخر هفته سختی را پشت سر گذاشتیم»
بابت برد تبریک می گم هرچد با گل به خودی بردیم ولی ولی برد خیلی شیرینی بود در ضمن اگه فشار نمی آوردیم که اونا به خودشون گل نمی زدند پس این فشار بیش از حد ما بود که باعث شد ب خودشون گل بزنند.


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!