به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...گزارش بازی
فرستنده ala در تاريخ یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۰۰) (۱,۳۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ساناز عباسپور / FCBarcelona.ir


بارسلونا در بازی مقابل خرانادا متحمل پنجمین شکست فصل خود شد.

بارسلونا تنها با یک گل، بازی را به تیم خرانادا واگذار کرد. این بازی از آن دسته بازی‌هایی بود که توپ میلی برای ورود به دروازه نداشت. تیم میهمان نزدیک به 29 شوت به سمت دروازه حریف داشت، اما هیچ یک از آن‌ها برای خنثی کردن گل براهیمی کافی نبود. این یک بازی کاملاً متفاوت در مقایسه با بازی با رئال سوسیداد و وایادولید بود. در زمین لاس کامنز، بارسا موقعیت پشت موقعیت خلق می‌کرد، اما نتواست سه امتیاز یا حداقل یک امتیاز را بدست آورد، و حالا یک بار دیگر، سرنوشتش در لالیگا را خارج از دستان خود می‌بیند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

براهیمی، باز کننده دروازه

بارسا بازی را با ترکیب 11 نفره‌ای متفاوت، نسبت به بازی چهارشنبه شب در کالدرون شروع کرد، این تیم به همراه مونتویا و آدریانو در دفاع عقب و بوسکتس که جای پیکه، پویول و بارترا مصدوم را در دفاع وسط پوشش میداد، به زمین فرستاده شد. شاید همین خط دفاعی نا آشنا بود که تیم میهمان را به اشتباه انداخت و با از دست دادن گارد دفاعی، به براهیمی اجازه داد تا فضا را بشکند و توپ را دور از دستان پینتو وارد دروازه کند. خرانادا در اولین حمله خود صاحب برتری 1 بر 0 شد.

بارسا فوراً واکنش نشان داد. بر خلاف انتظار مونتویا در سمت راست حرکت سریعی را آغاز کرد و توانست دو موقعیت گل خلق کند. تلاش مسی و نیمار برای زدن گل با سر نیز بی‌نتیجه ماند و با اختلاف کمی به بیرون رفت. با وجود آرایش دفاعی نامطمئن، بارسا مستحق عقب ماندن در این نیمه نبود. آن‌ها به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کردند، اما چیزی برای اثبات این سخت کوشی نداشتند.

نیمه دوم، بدون گل

در نیمه دوم باز هم بارسا تیم برتر زمین بود. سسک، نیمار، اینیستا و مسی، همگی موقعیت‌هایی طلایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتند، اما شوت‌های آن‌ها با اختلاف چند سانتی متر به بیرون می‌رفت و یا اینکه توسط کارنزیس دروازبان گرانادا، دفع می‌شد.

بارسا به طور باور نکردنی، مجموعا 29 شوت در چارچوب تیم حریف داشت در مقابل؛ گرانادا بیشتر به عقب رفته بود و در محوطه جریمه خود به دفاع می‌پرداخت. البته که چیزی نصیب بارسا نشد. دقیقه 90 با یک شکست تلخ به پایان رسید، رئال حریف خود را شکست داد و اتلتیکو هنوز بازی این هفته را انجام نداده است. رقابت در لالیگا برای کاتالان‌ها اکنون به از دست دادن امتیاز توسط این دو تیم در چند بازی باقی مانده بستگی دارد.
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
برین توو وبلاگم لایی خوردن رونالدو رو از بارسا ببینید....نظر بدید خنده داره
niloofarjalali2013.blogfa.com ادرس وبلاگمه


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
danialfarzane
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
چوب نبودن پیکه رو خوردیم بدجور هم خوردیم...


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶)
 
onlypuyol
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
به هر حال گذشته از جدال مربیان باید پذیرفت که تاتا مارتینو یک مربی از منطقه ی امرکای جنوبی ست و نسبت به مربیان اروپایی که در سطح اول جهان کار میکنند همواره یک سطح پایین تر تلقی میشود و این موضوع تا دسته کم پنج سال حضور در رقابتهای اروپایی برطرف نخواهد شد . . . . .
فراموش نکنید تاتا بر روی نیمگتی می نشیند که علاوه بر قهرمانان جهان مربیان بزرگی چون
کرایف . رابسون . رکساچ . ونبلز . ریکار . پپ و تیتو نشسته اند


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۲۶)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
ایشاا... بقیه بازیا جبران میکنیم


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۱۳)
 
omidan1373
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
واقعا افتضاح بود
این از اون روسل احمق که جز ضرر واسه باشگاه هیچی نداشت
اینم از تاتا ماریتینو که ی مربی متوسط
واقعا چرا اینا انقدر احمقن
نتایج بارسا فقط به خاطر مدیریت مدیرای احمق این تیمه


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۱۱:۳۷)
 
kamiba
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
بارسایی که 2 بازی 1 گل نزده


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۸:۳۹)
 
6+5=11
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نایب قهرمانی پرسپولیس رو هم ب همه برو بچ پرسپولیسیهای عزیزم تبریک میگممم.... زنده باااااااااااااااد بارساااا و....مسی... (گل گفتی عزیز ولی حقمون قهرمانی بود)


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۰:۴۱)
 
justin
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
در این یک هفته خیلی بد کار کردیم


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۵۳)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
من اگه جای تاتا بودم استعفا می دادم اباهت تیم داره زیر سوال میره ..... دیگه نمیتونم تحمل کنم... لعنت بر این جام جهانی که فکر و ذکر مسی رو مشغول خودش کرده


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۰۱)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
عه بابا خو تیمشو قهرمان کرده . سریع ترین قهرمانی تاریخ بودنس لیگا ! این دو تا باخت هیچی از عظمت کارش کم نمی کنه والا اصلاً وقتی قهرمانی تیمش قطعی شده دیگه نتایج بعدش چه ارزشی داره اصلاً ؟ پپ بت منه لحظه شماری می کنم برای آماده شدن شرایط بازگشتش به خونه ی اصلی خودش ینی دیوونه ی این ادمم . اصلاً نمی دونم مغز این آدم از چی درست شده که انقدر باهوشه :(

والا چی بگیم حمید خان- منم گوردیولا رو دوس دارم ایشالا بازم برگرده ب بارسا-
ما ک بخیل نیستیم.... بارسا و مسی عشق همه ی ماست


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۸:۰۳)
 
ALI.just10
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
فك نكنم مارتينو آخر فصل خودش دوست داشته باشه بره چون همونطور كه درقراردادش ثبت شده درصورت فسخ يه طرفه ي قرارداد بايد پولي بيشتر از چيزي كه امسال گرفته غرامت بده...يعني انگار يه سال مفتي كار كرده.


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
تا وقتی حرکات ترکیبی تو تیم کم باشه و فقط سانتر کنیم این جور دفاع های مزخرف سوتی نمیدن
ضد حمله هم که برای تاتا تعریف نشده چه برسه به:
pressing & fast break


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۴۶)
 
ALI.just10
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
به هر حال اميدوارم گوارديولا جلوي رئال موفق باشه


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۳۵)
 
HAMID.A19
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
اقا حمید باشه... ولی همین پپ توو این 2هفته 2 تا باخت سنگین داشتـــــــه....


عه بابا
خو تیمشو قهرمان کرده . سریع ترین قهرمانی تاریخ بودنس لیگا ! این دو تا باخت هیچی از عظمت کارش کم نمی کنه والا

اصلاً وقتی قهرمانی تیمش قطعی شده دیگه نتایج بعدش چه ارزشی داره اصلاً ؟

پپ بت منه لحظه شماری می کنم برای آماده شدن شرایط بازگشتش به خونه ی اصلی خودش
ینی دیوونه ی این ادمم . اصلاً نمی دونم مغز این آدم از چی درست شده که انقدر باهوشه :(


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۳۵)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نایب قهرمانی پرسپولیس رو هم ب همه برو بچ پرسپولیسیهای عزیزم تبریک میگممم.... زنده باااااااااااااااد بارساااا و....مسی....



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۳۳)
 
Sali.Barca
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
دوستان من سالهاست که این سایت رو پیگیری می‌کنم و مطالبش رو می‌خونم ، تو این ۵ سال این اولین باری هست که دارم نظر میزارم.
می‌خواستم بگم تو این روزای سخت طرفدارای اصیل بارسا معلوم میشن، برخود احساسی‌ تو شرایط سخت درسته که عشق مارو به بارسا نشون میده اما نباید خارج از منطق باشه. وضعیت امروز بارسا دقیقا مشابه ساله ۲۰۰۸ هست، یه تیم‌ ناهماهنگ و از نظر وضعیت روحی داغون، تاتا مارتینو مرد بزرگیه، یه تیم‌ با وضعیت دفاعی داغون رو تحویل گرفته و کاریم که تا الان انجام داده خیلی‌ بیشتر از چیزی بوده که خیلی‌ از ما انتظار داشتیم، به جای غصه خوردن و سر کوفت زدن به این و اون از تیم‌ حمایت کنید تو این روزایه سخت. امیدوارم برای ساله آینده اگر امکانش باشه مربی‌ همین مربی‌ باشه،محرومیت بارسا برطرف بشه،مدیریت تیم‌ کنار گذاشته بشه، و این بار به جای مهاجم برن چند تا مدافع خوب بخرن، تا ساله آینده این وضعیتو نداشته باشیم.

به امید بارسایی بهتر و فردایی بهتر


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
من بعد از رئال بیشترین نفرت رو از بایرن دارم . جواب شما روهم دوستمون داد . بحث بحث بایرن و بارسا نیست . بحث سر فلسفه ی مربیگری گواردیولا بود نه اسم دو باشگاه . اینطوری برداشت نکنین خواهشاً


اقا حمید باشه... ولی همین پپ توو این 2هفته 2 تا باخت سنگین داشتـــــــه....


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹)
 
HAMID.A19
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
اقا حمید مث اینکه شما طرفداره بارسا باشید طرفداره بایرن هستین... پس لطفا دیگه اینجا نیاین چون اینجا فقط قلبمون واس بارسا و مسی میتپه. نه اینکه از تیم مزخرفی مث بایرن دفاع کنید واقعا برات متاسفم اینجا ی طرفداری مث شما داره.. اینم سایت بایرنه مشاهده لینک اینجا نباشی بهتره........واقعاااااااااااا که


من بعد از رئال بیشترین نفرت رو از بایرن دارم . جواب شما روهم دوستمون داد .

بحث بحث بایرن و بارسا نیست . بحث سر فلسفه ی مربیگری گواردیولا بود نه اسم دو باشگاه . اینطوری برداشت نکنین خواهشاً
نقل قول
پیشنهاد میکنم بازی رفت لیگ قهرمانان تو نیوکمپ رو یه بار دیگه تماشا کنی

خیلی خوب بودیم ولی ریزه کاریا و ظرافتای تاکتیکی نداشتیم به نظر من . کلا به نظر من بارسای فعلی از نظر تاکتیکی کلیاتش شبیه همون بارسای پپ هست ولی از نظر جزئیات و نکات ریز خیلی ضعیف تر از بارسای پپ هست :)

نقل قول
اون بارسا که دست پپ بود رو لاپورتا اداره میکرد و این بارسا رو راسل و دوستان


اینم دلیل خوبیه ولی خب به نظر من بارسای پپ با راسل که فقط یه جام حذفی برد هم عملکردش خیلی خیلی خیلی عالی بود و یه باخت اتفاقی به چلسی و حذف مسخره از لیگ قهرمانان چیزی از ارزشش کم نکرد . حداقل برای من که اینطوره

نقل قول
الان اینا تیم های فوق العاده بزرگی هستن دیگه

والنسیا بدون شک بعد بارسا و رئال بهترین تیم اسپانیاس . حالا امسال اتلتیکو شاخ شده ولی در کل والنسیا تیم با شخصیتیه . خیلی هم امیدوارم تو برنابئو از رئال امتیاز بگیرن

بیلبائو هم خیلی وقتا گربه سیاهمون بوده . حتی 05-06 اگه اشتباه نکنم با جودو قهرمانی رفت و برگشت به بیلبائو باختیم . ولی زمان پپ همیشه می ترکوندیمشون


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
نیلوفر خانوم فکر کنم اگه کمی بیشتر دقت کنی میفهمی که آقا حمید از پپ و اقداماتش تو بایرن حمایت کرده نه از تیم بایرن مونیخ


نه اقایی من فرق این چیزارو میفهمم که طرف بایرنو بیشتر از پپ میگرفت من حرفامو زدم این پپ ام توو این 2هفته دوتا باخت سنگین دااشت.........


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۲)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
اقا حمید مث اینکه شما طرفداره بارسا باشید طرفداره بایرن هستین... پس لطفا دیگه اینجا نیاین پون اینجا فقط قلبمون واس بارسا و مسی میتپه. نه اینکه از تیم مزخرفی مث بایرن دفاع کنید واقعا برات متاسفم اینجا ی طرفداری مث شما داره.. اینم سایت بایرنه مشاهده لینک اینجا نباشی بهتره........واقعاااااااااااا که

نیلوفر خانوم فکر کنم اگه کمی بیشتر دقت کنی میفهمی که آقا حمید از پپ و اقداماتش تو بایرن حمایت کرده نه از تیم بایرن مونیخ


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۰۵)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
تیمهای بزرگ فقط سیتی و رئال رو بردیم



تیم های بزرگ فقط با سیتی و رئال بازی کردیم + میلان بحران زده و اتلتیکو
که عملکردمون تو همه بازی ها خوبه متمایل به عالی بود بجز آخرین بازی با اتلتیکو


بازی با اتلتیکو 3مساوی 1 باخت در حالیکه تو 4تا بازی 3-4 تا موقعیت بیشتر نداشتیم و این ینی عملکرد هجومی فاجعه



پیشنهاد میکنم بازی رفت لیگ قهرمانان تو نیوکمپ رو یه بار دیگه تماشا کنی + اون پنالتی دقیقه 90 سوپر جام که مسی زد به تیرک مگر نه میبردیم



این رئال رئال آنجلوتی هست و اون رئال تیم مورینیو بود



اون بارسا که دست پپ بود رو لاپورتا اداره میکرد و این بارسا رو راسل و دوستان




باخت به بیلبائو باخت به والنسیا باخت به سوسیداد




الان اینا تیم های فوق العاده بزرگی هستن دیگه



اما در کل من با HAMID.A19 موافقم که پپ خیلی بهتر از تاتاست
ولی فعلا تاتا مربی ماست و احتیاج به آرامش و حمایت داره


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۹)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
بایرن هاینکس یادت رفته تو جام حذفی 5تا از دورتموند خورد ؟ بایرن گواردیولا خیلی هم قویه . منتها شما تو لحظه زندگی می کنین و الان بعد از یه باخت نتیجه گرفتین که بایرن ضعیف تر از پارساله . آخر فصل همه چی مشخص میشه ...



اقا حمید مث اینکه شما طرفداره بارسا باشید طرفداره بایرن هستین...
پس لطفا دیگه اینجا نیاین چون اینجا فقط قلبمون واس بارسا و مسی میتپه. نه اینکه از تیم مزخرفی مث بایرن دفاع کنید واقعا برات متاسفم اینجا ی طرفداری مث شما داره..
اینم سایت بایرنه مشاهده لینک اینجا نباشی بهتره........واقعاااااااااااا که



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۸)
 
HAMID.A19
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
من مارتینو رو قبول دارم به 1 دلیل محکم: 1 آقا شما کدوم مربی رو دیدی که با این همه حاشیه دور ور تیم از اول فصل تا الان انقدر تیم رو خوب نگه داره وتیم های بزرگ رو بزنه


تیمهای بزرگ فقط سیتی و رئال رو بردیم
4 بازی با اتلتیکو 3مساوی 1 باخت . در حالیکه تو 4تا بازی 3-4 تا موقعیت بیشتر نداشتیم و این ینی عملکرد هجومی فاجعه

باخت به بیلبائو
باخت به والنسیا
باخت به سوسیداد

تقریباً هر تیمی مردونه جلوی بارسا بجنگه بارسا رو می بره . تیم تاتا مشکل جنگندگی و اعتماد به نفس داره

نقل قول
به نظر من پپ مربی خو بی نیست ..... میدونی چرا ؟الان شما برید نتایج بازی بایرن مقابل تیم های بزرگ دنیا رو ببینید .....

حالا خوب شد بایرن قهرمان شد و بعدش دو تا باخت داد که بشه بهانه ی شما
در مورد عملکردش تو بایرن بعد از له شدن رئال توسط پپ و بعد از پایان فصل حرف می زنیم :)

نقل قول
حاضرم قسم شرف بخورم که اگه سال های 2009 تا 2011 تیم رو دست مارتینو می دادی الان ما جای 4 تا 5 تا چمپیونز داشتیم ...حالا هر سبکی هم مارتینو میخواست بازی کنه .......


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
نقل قول
اگر دقت کرده باشید رئال پارسال و پیارسال دگ حساب کار دستش اومده بود که چطور مارو ببره....

پارسال که پپ نبود
پیارسالم محض اطلاعتون 3بار رئال تحقیر شد جلوی بارسا و فقط 1 بار برد . اونم اگه ژاوی تک به تکو می زد نیمه اول کار رئال تموم بود و همون یه بردم نمی داد :) حافظت ضعیفه به شدت

نقل قول
ولی دوره ی مارتینو چی....رئال کاری کرد؟؟؟


این رئال رئال آنجلوتی هست و اون رئال تیم مورینیو بود .
نقل قول
چلسي راحت حذفمون كرد الانم بايرن نسبت به بايرن هاينكس ضعيف تر شده


چلسی راحت حذفمون کرد ؟! راحت ؟!!!

بایرن هاینکس یادت رفته تو جام حذفی 5تا از دورتموند خورد ؟
بایرن گواردیولا خیلی هم قویه . منتها شما تو لحظه زندگی می کنین و الان بعد از یه باخت نتیجه گرفتین که بایرن ضعیف تر از پارساله . آخر فصل همه چی مشخص میشه ...


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۱۸)
 
mmessssiiiiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
29 تا شوت هیچ کدوم گل نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! به خدا اگه شانسم نداشتیم.


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۱۸)
 
BRAIN
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
همین مسی که 2 هفته پیش به خاک کشوند رئالی ها رو و ازش انتقاد میشد تو بازی قبل؛ بهترین بازیکن بود و چنین بار هم به عقب برگشت برای کمک.


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳)
 
Ali_messilover
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نظرات بعضي از هوادارا رو مي خونم خيلي خوشحال ميشم كه هنوزم تو اين دوره كه همه طرفدارا طرفدارنما شدن همچين هواداريي داريم

ما بايد تو همه لحظات پشت تيم باشيم نه فقط تو شادي ها

زندگي ما بارساس و به اين زندگي ادامه خواهيم داد ...

زنده باااااااااااااااد ...


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۱۱)
 
ali.mankan83@yahoo.com
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
فقط 21 راه برای نجات از این وضعیت هست
1-بردرئال در الکلاسیکو وامید به لغزش رئال وتلتیکو در ادامه فصل وبرد بازی آخر مقابل اتلتیکو بعد از پایان فصل بابرگزاری انتخابات و روی کار آمدن لاپرتا وکرایف وادامه کار تاتا مارتینو یا انتخاب رایکارد /فن خال به عنوان مربی برای فصل بعد وروی کار آمدن تیکی تاکا وجذب استعداد های فراموش شده لاماسیا وجذب چند دفاع 20 وجذب دوباره اتوئو ویحیی توره وآبیدال


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۵۱)
 
♥sEvEn♥
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹)
 
ALI.just10
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
پپ ديگه سبكش خز شده اگه يادتون باشه سال آخر هم ديگه گند زده بود به تيم و چلسي راحت حذفمون كرد الانم بايرن نسبت به بايرن هاينكس ضعيف تر شده الانم كه تحقير شد جلو دورتموند.ديگه تيما فهميدن جلو تيكي تاكا چيكار كنن.به نظرم بهترين مربي برا باسا يورگن كلوپه كه سبكش توتال فوتباله و تو انگيزه دادن هم ماهره.


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
تا دنیا دنیاست رئال نوکر بارساست
مسی اقای گلهاست..............


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
ظاهرا گرم بازی بودیم و غیر منصفانه نظر دادیم. وقتی تیم ۲۹ شوت داشته، یعنی عالی بازی کرده. افسوس که انقدر بدشانس بودیم...


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۳۳)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
نقل قول
بحث طرفداری از رئال نیست بحث سر اینه که ما تو گل زدن مشکل داریم!!!!ما در یکماه اخیر کم با پنالتی نبردیم آخه چراااااااااااا؟؟؟؟


شما دندون روو جیگر بزاری.. مسی شگفتی میکنه ایشالاااا...


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۳۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
.مسی اگه نباشه بارسا نابود میشه بچه جووون.
اگه خیلی طرفداره رئال هستی برو ب سلامت فقط دیگه اینجا نبینمت گفته باشم
مسی فقط برا بارسا افتخار اورده . تو چ میفهمی از این چیزا..مسی از 8تا گل ب 25 تا رسید یعنی 2برابر رونالدو... پس حرف نباشه
-------------------------------------------------------------------------------
بحث طرفداری از رئال نیست بحث سر اینه که ما تو گل زدن مشکل داریم!!!!ما در یکماه اخیر کم با پنالتی نبردیم آخه چراااااااااااا؟؟؟؟


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶)
 
morobarca
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
من ترجیح میدم تیمم 90 دقیقه حمله کنه و تو یه ضد حمله گل بخوره تا اینکه 90 دقیقه تو خونه خودش دفاع کنه و یه ضد حمله گل بزنه.


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
.مسی اگه نباشه بارسا نابود میشه بچه جووون.
اگه خیلی طرفداره رئال هستی برو ب سلامت فقط دیگه اینجا نبینمت گفته باشم
مسی فقط برا بارسا افتخار اورده . تو چ میفهمی از این چیزا..مسی از 8تا گل ب 25 تا رسید یعنی 2برابر رونالدو... پس حرف نباشه
نقل قول
آقایون خانوما رئال هم کم گل نمیخوره اما خوب گل میزنه ای کاش فقط مشکل دفاع بود! متاسفانه باید بگم بارسا بدون مسی قشنگ تر بازی میکرد و بهتر نتیجه میگرفت این مسی او مسی همیشگی نیست پدرو و نیمار تو تیم ملیاشون خوب گل میزنند اما اینجا نه!!!!!!



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۰۶)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
بابا سرویسمون کردین با این پپ... بابا دیشبم بایرن باخت 3-0 مقابل دورتموند باخت..
انقد حسرت بایرنو نخورید این بایرنم ک میگین تیم خووبیه خییلی بد باخت دیشب 3 گل خورد با همین پپ. پس لطفا نظر الکی ندین...


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۰۴)
 
niloofar_messi
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
ره والاااا- شما ها چه توقعی دارین همین مسی 4تا توپ طلا گرفته یادتووون رفته....اره؟؟؟ بدبخت دیشب بخاطر اینکه به تیمش کمک کنه و گل بزنه تا خط هافبک رفته بود عقب ب تیم کمک کنه..دوندگیش خیییلی زیاد بود واقعا براتون متاسفم با این طرفداریاطون شما نیاین اینجا بهتره


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۰۲)
 
Ali586
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
با سلام آقا من از سال 2005 وتا اونجایی که سنم قد می ده فوتبال نگاه می کردم

من مارتینو رو قبول دارم به 1 دلیل محکم:

1 آقا شما کدوم مربی رو دیدی که با این همه حاشیه دور ور تیم از اول فصل تا الان انقدر تیم رو خوب نگه داره وتیم های بزرگ رو بزنه

.....

به نظر من پپ مربی خو بی نیست ..... میدونی چرا ؟الان شما برید نتایج بازی بایرن مقابل تیم های بزرگ دنیا رو ببینید .....

حاضرم قسم شرف بخورم که اگه سال های 2009 تا 2011 تیم رو دست مارتینو می دادی الان ما جای 4 تا 5 تا چمپیونز داشتیم ...حالا هر سبکی هم مارتینو میخواست بازی کنه .......

سال دگ مارتینو باید بمونه ........
اگر هم دنبال پپ هستید برید سایت بایرن مونیخ ......

اگر دقت کرده باشید رئال پارسال و پیارسال دگ حساب کار دستش اومده بود که چطور مارو ببره....
ولی دوره ی مارتینو چی....رئال کاری کرد؟؟؟
تمام


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۰۱)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
دوستان بارسایی طبق آمار ما 29 تا شوت به دروازه گرانادا شلیک کردیم ولی هیچ کدوم گل نشده
دلیلش عدم تمرکز بازیکنان بود
به خدا الان روی تک تک بازیکن ها اینقدر فشار هست که نمیتونن خوشون باشن
تو این وضعیته که هوادار باید پیش تیم باشه
تا آخر این فصل اگه تک تک بازیهامون رو باختیم هم نباید دست از حمایت تیم برداریم
تا زمانی که تاتا مربیمونه باید حمایتش کنیم
وسلام



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: خرانادا 1 – 0 بارسلونا؛ همه چیز جز گل ...
میخوام دو نکته رو متذکر بشم دوستان
1-لذتی که در دادن نظر اول هست در باخت رئال نیست
2-منبع این نقل قولی که من گذاشتم سایت ورزش 3 هست



نقل قول
يوهان کرويف پس از ناکامي بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا به انتقاد از کادر فني اين تيم پرداخت. سرمربي سابق بارسلونا اظهار داشت: نمي‌توانيد مارتينو را مقصر بدانيد، او کاري را انجام مي‌دهد که مي‌تواند اما مديريت تيم وقتي اجازه اين کار را به شما ندهد، خيلي سخت مي‌شود. کسي که بايد تصميمات را در تيم بگيرد، سرمربي است اما در چهار سال اخير اين اتفاق در بارسلونا نيفتاده است و فرد ديگري تصميم‌گيرنده بوده. آنها حتي چيگرينسکي، بازيکني که گوارديولا مي‌خواست را فروختند. اين تيم بارسلوناي من نيست. کرويف در خصوص حذف بارسلونا از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ادامه داد: مي‌فهمم که هواداران غمگين هستند اما عصباني نيستند. از نظر آنها پس از پيروزي مقابل رئال مسي بهترين بازيکن دنيا شد اما حالا بدترين بازيکن دنيا شده است. وي خاطرنشان کرد: ‌اينکه بازيکنان بارسلونا انگيزه ندارند، درست نيست؛ چرا آنها بايد اشتياقشان را از دست بدهند؟ مسي بازيکن بزرگي است و ذهنيتي دارد که مي‌خواهد هميشه بازي کند و برنده شود. اتفاقي که اخيرا در بارسلونا افتاده، دردناک است. کرويف همچنين با اشاره به دستمزد بيشتر نيمار نسبت به بسياري از بازيکنان بارسلونا با وجود سن کم خاطرنشان کرد: نيمار را مقصر نمي‌دانم. او يک قرباني است. او بايد از اشتباهاتش درس بگيرد.



یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۴ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!