به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیستمرینات
فرستنده علی رضایی در تاريخ شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۲۲) (۹۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


با وجود اینکه پویول هنوز تاییدیه‌های کادر پزشکی باشگاه برای حضور در بازی را دریافت نکرده است، اما نام او را می‌توان در فهرست 19 نفره تاتا برای بازی امشب مقابل بتیس مشاهده کرد.

19 بازیکن از سوی مارتینو برای دیدار امشب مقابل بتیس در حالی فراخوانده شدند که نام کارلس پویول نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. کاپیتان که هنوز تاییدیه کادر پزشکی را دریافت نکرده است، دیروز به همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و به جمع بازیکنان بازی امشب نیز دعوت شد. پیکه، والدس، دوس سانتوس و کوئنکا نیز همچنان از آسیب دیدگی رنج می‌برند، جوردی آلبا از حضور در این دیدار محروم و آفلای نیز به دلایل فنی از ترکسی کنار گذاشته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

صبح دیروز بازیکنان تیم آخرین تمرین خود پیش از دیدار با بتیس را برگزار کردند. دیدار دو تیم، امشب و در ورزشگاه نیو کمپ برگزار خواهد شد. پویول و ایساک کوئنکا همانند دروازبان تیم بارسا ب، جوردی ماسیپ، با گروه اصلی به تمرین مشغول شدند.

بازیکنان امروز یکدیگر را در هتل محل اقامت خود، هتل پرینسسا سوفیا ملاقات خواهند کرد و تا زمان بازی به استراحت خواهند پرداخت.

فهرست بازیکنان

پینتو، اولابازال، مونتویا، فابرگاس، پویول، ژاوی، پدرو، اینیستا، الکسیس، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، بوسکتس، سانگ، تیو، آدریانو، دنی آلوس و سرخی روبرتو.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس
نمیدونم با رفتن پویول فصل بعد باید چی کار کنیم؟؟؟


دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۳۵)
 
kamiba
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس
امیدوارم که در غیاب پیکه بتونه به بارسا کمک کنه


یکشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ (۱۲:۰۲)
 
ireh4505
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس
بچه اتلتیکو یک بر صفر جلو است خدا کنه گل بخره


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۴۱)
 
sajad-en
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
بازگشت پویول خیلی خوبه خداکنه دوباره مصدوم نشه


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۸:۱۴)
 
ARROW
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
امیدوارم امشب پویی بازی کنه
بلاخره این اخرین فصلیه که داریمش


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۴۰)
 
♥sEvEn♥
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
به امید خدا میبریم


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲)
 
justin
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
این خبری خوب است


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۵۸)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
جوزپ ماريا بارتومئو رياست باشگاه در جريان كنفرانس خبري خود تاريخچه مكاتبات باشگاه و فيفا در ارتباط با موضوع به خدمت گیري بازيكنان كم سن و سال انتشار کرد. خود با فيفا را در مورد موضوع به خدمت گيري بازيكنان كم سن و سال منتشر كرد

1-در 5 فوريه 2013 باشگاه درخواستي از جانب فيفا براي كسب اطلاعات در مورد به خدمت گيري Lee Sung Wo دريافت كرد . پاسخ اين درخواست به طور كامل ارائه شد و حتي براي نشان دادن حسن نيت اطلاعات هموطن كره اي اين بازيكن Jang Gyeolhee نيز كه در شرايط مشابهي قرار داشت ارائه شد . ما اين درخواست را 15 فوريه به فيفا پاسخ داديم .

2-در 1 مارس 2013 ساندرو راسل رياست وقت باشگاه در نامه اي به دبير كل فيفا پيشنهاد ايجاد اصلاحاتي اساسي در ماده 19 حمايت از بازيكنان زير سن قانوني را مطرح كرد.

3- در 6 مي 2013 بارسا تذكري در مورد 16 بازيكن ديگر و ديگر بازيكنان غير اسپانيايي كه از طريق RFEF (RealFederaciónEspañola de Fútbol) ثبت نام نشده بودند يا تنها از طريق فدراسيون فوتبال كاتالونيا ثبت شده بودند ، از فيفا دريافت كرد . باشگاه داوطلبانه اطلاعات 15 بازيكن ديگر را نيز در 16 مي به فيفا ارسال كرد . تا آن زمان اطلاعات كامل 33 بازيكن به فيفا ارسال شده بود .

4-در 9 جولاي 2013 نامه اي توسط جروم والكه به رياست باشگاه ارسال شد كه در آن پيشنهاد راسل را در انتهاي فصل در Player Status Committee قابل بررسي دانسته بود .

5- در 12 جولاي 2013 باشگاه اخطاري از فيفا در مورد اطلاعات بيشتر در مورد 25 بازيكن از 33 بازيكني كه اطلاعاتشان توسط باشگاه ارسال شده بود در يافت كرد كه در 17 جولاي پاسخ داده شد.

6- در 25 سپتامبر 2013 فيفا در 31 نامه كه هر كدام مورد يك بازيكن بود با RFEF تماس گرفت و خواهان دريافت اطلاعات بيشتر در مورد 18 تا از آن بازيكنان شد . همچنين به آنها خبر داده شد كه پرونده اي در اين مورد در 29 نوامبر به كميته انضباطي فرستاده مي شود . اين اطلاعات مجددا به RFEF در 4 اكتبر فرستاده شد

7- در 20 نوامبر فيفا خواستار اطلاعات بيشتر در مورد 12 تا از 18 بازيكني كه اطلاعاتشان در 25 نوامبر فرستاده شده بود ، گرديد .

8- در 26 نوامبر 2013 فيفا خواستار اطلاعاتي در مورد 4 بازيكني كه به اعتقاد آنها بايد اطلاعاتشان در 6 مي فرستاده ميشد،گرديد . اين اطلاعات در 3 دسامبر ارسال شد.تا آن زمان اطلاعات 37 بازيكن به فيفا ارسال شده بود

9-در 28 نوامبر پيش از پايان مهلت تعيين شده براي پاسخ باشگاه به آخرين نامه فيفا ، كميته انضباطي تشكيل جلسه داد و تصميم به وضع مجازات براي بارسا گرفت . كه تا 2 آوريل يعني 4 ماه و 5 روز پس از تصميم به مجازات ، به باشگاه اطلاع داده نشده بود . ديروز دبير كل فيفا جروم والكه اظهار داشت كه از اينكه چرا تا به حال به باشگاه خبري داده نشده بي اطلاع است.
(این مورد خیلی جالبه و البته توجیه والکه جالب تر!!!)

10 – در 9 دسامبر 2013 ، 11 روز بعد از تصميم كميته انضباطي ، فيفا تاييد كرد كه اطلاعات درخواستي خود را پيش از پايان مهلت تعيين شده دريافت كرده است . آنها همچنين درخواست كردند كه اطلاعات تمامي بازيكنان غير اسپانيايي كه تا 16 مي ثبت كرده بودند ارسال گردد.اين اطلاعات در 16 دسامبر و يك روز پيش از مهلت تعيين شده فرستاده شد. اينكه فيفا پس از تعيين حكم همچنان خواستار دريافت اطلاعات بود براي ما بسيار عجيب است .

11- ديروز ، 2 آوريل 2014 ، ما حكم كميته انضباطي در مورد محروميت را دريافت كرديم . در بين 37 بازيكن ، 9 بازيكن از نظر فيفا واجد شرايط قوانين نقل و انتقالات فيفا نبوده اند.

: بر اساس این گفته ها بارسا تخلفی انجام نداده که بخواد همچین جریمه ای براش در نظر گرفته بشه.این اوج بی عدالتیه که همچین تصمیم گرفتند و مشخصه که میخوان به بارسا ضربه بزنند.


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶)
 
messineymar57
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
میبریم


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
خدا کنه پویول امشب بازی کنه لااقل تو این مدتی که تو بارسا هس بتونه بازی کنه .... امشب رونالدو مقابل سوسیه داد بازی نمیکنه فرصت خوبی برای مسی هستش که فاصله ی گل هاشو با رونالدو کم تر کنه...


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱)
 
messi-.10
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
باید امشب مسی یک نیمه بازی کنه تا برای بازی با اتلتیکو آماده باشه


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷)
 
graywolf
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
امیدوارم پویول امشب بازی کنه و یه برد شیرین نصیبمون بشه با هتریک مسی.


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۳۷)
 
hassansooler
پاسخ به: نام پویول در لیست اولیه بازی با بتیس به چشم می خورد
ویوا بارسا..
ویوا پویول
به امید پیروزی در بازی امشب


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۳۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!