به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپانیول - بارسلونا؛ فقط به خاطر تو ویکتور!لالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۰۰) (۱,۰۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


امروز، تیم بارسلونا باید در دیداری سخت از هفته سی و یکم لالیگا، در ورزشگاه خانگی اسپانیول به مصاف این تیم برود.

امروز ممکن است اتفاقهای بسیار زیادی در شهرآورد بارسلونا رخ دهد، اما همه آنها در شرایطی اتفاق خواهند افتاد که دروازه بان اول تیم بارسلونا در این بازی غائب خواهد بود. ویکتور والدس سنگربان دوست داشتنی بارسا در دیدار قبلی این تیم مقابل سلتاویگو به سختی مصدوم شد و ادامه فصل و جام جهانی 2014 را از دست خواهد داد. اگر بازیکنان بارسلونا موفق شوند در ورزشگاه کورنلا به پیروزی برسند، بدون شک این پیروزی را به دروازه شمار یک آبی و اناری پوشان تقدیم خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا در صورت پیروزی در این شهرآورد، سومین برد متوالی خود را جشن خواهد گرفت؛ بردی که شرایط این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا بسیار هموارتر خواهد کرد. آبی و اناری پوشان به لطف پیروزی در دو دیدار گذشته خود، بار دیگر سرنوشت لالیگا را دست گرفته و در صورت پیروزی در دیدار‌های باقی مانده خود می‌توانند بدون هیچ اما و اگری به عنوان قهرمانی دست یابند. این تیم هم اکنون تنها یک امتیاز با اتلتیکو مادرید در صدر جدول و دو امتیاز با تیم سوم جدول یعنی رئال مادرید فاصله دارد؛ این دو تیم این هفته به ترتیب در مقابل تیمهای اتلتیک بیلبائو و رایو وایکانو قرار خواهند گرفت.

زمان هنرنمایی پینتو

امشب همه چشمها به پینتو دوخته خواهد شد؛ دروازه بانی که هرگاه فرصت بازی به او رسیده است، بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته است و حداقل ثابت کرده است که در دیدارهای جام حذفی، دروازه بان قابل اعتمادی است. ژاوی پس از یک بازی استراحت، بار دیگر به ترکیب تیم باز گشته است، در حالی که والدس، سانگ، مونتویا، آفلای، پویول، دوس سانتوس و کوئنکا جایی در ترکیب تیم نخواهند داشت.

تیم اسپانیول در اکثر هفته‌های این فصل لالیگا در رتبه‌های میانی جدول حضود داشته است. این تیم در پنج بازی اخیر خود، تنها یک شکست را متقبل شده است و اکنون با 40 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. برخی از هواداران خوش بین اسپانیول اعتقاد دارند که این تیم می‌تواند به سهمیه لیگ روپای سال آینده دست یابند، اما حقیقت امر این است که اختلاف زیادی بین تیم مورد علاقه آنها و تیمهای بالانشین جدول وجود دارد. عدم رسیدن داوید لوپز به این بازی، بزرگترین نگرانی خاویر آگیره برای دیدار تیمش مقابل بارسلونا در ورزشگاه کورنلا محسوب می‌شود؛ ورزشگاهی تیم اسپانیول تاکنون هرگز نتواسته در آن رقیب همشهری خود را شکست دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!