به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سلتاویگو؛ تنها تیمی که در خارج از خانه بهتر از خانه نتیجه گرفته استلالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۳ (۱۲:۴۹) (۵۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


سلتاویگو حریف امشب تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ می‌تواند یک مهمان بسیار خطرناک تلقی شود، زیرا این تیم تاکنون شش برد خارج از خانه را در لالیگا کسب کرده است.

امشب مهمان بسیار خطرناکی در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا صف آرایی خواهد کرد. سلتا تنها تیم این فصل لالیگا محسوب می‌شود که در بازیهای خارج از خانه (18 امتیاز) امتیازات بیشتری نسبت به بازیهای خانگی (15 امتیاز) خود کسب کرده است. این در حالی است که آنها از 29 بازی این فصل خود، 15 بازی را در ورزشگاه خانگی و تنها 14 بازی را در خانه حریفان انجام داده‌اند. شاگردان لوییس انریکه موفق شده‌اند تا از این 14 دیدار خارج از خانه به 6 برد و 8 شکست دست پیدا کنند. این نتایج باعث شده است که سلتا هفتمین تیم لالیگایی از لحاظ کسب امتیاز در ورزشگاه حریف لقب گیرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این تیم تاکنون موفق شده است در خانه تیمهای رئال بتیس با نتیجه 2-1، مالاگا با نتیجه 5-0، سویا با نتیجه 1-0، گرانادا با نتیجه 2-1، ویارئال با نتیجه 2-0 و لوانته با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

در حقیقت سلتا به لطف همین پیروزیهای خارج از خانه خود است که اکنون در رده دوازدهم لالیگا جا خوش کرده است. شایان به ذکر است که از آخرین برد خانگی سلتاویگو چیزی در حدود 2 ماه می‌گذرد!

حریف امشب بارسا در ورزشگاه نیوکمپ، تاکنون 8 شکست خارج از خانه را نیز به ترتیب مقابل تیمهای اتلتیکو بیلبائو با نتیجه 3-2، ختافه با نتیجه 2-0، اتلتیکو مادرید با نتیجه 2-1، رئال سوسیه داد با نتیجه 4-3، وایادولید با نتیجه 3-0، رئال مادرید با نتیجه 3-0، اسپانیول با نتیجه 1-0 و الچهبا نتیجه 1-0 تجربه کرده است. این تیم همچنین تاکنون در هیچ یک از دیدارهای خارج از خانه به نتیجه تساوی دست نیافته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!