به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ال کلاسیکو از نگاه اعدادال کلاسیکو
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰) (۱,۱۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


امشب، مهم‌ترین بازی فصل برگزار خواهد شد و بارسا در سانتیاگو برنابئو، میمهان رئال مادرید است. این بازی صد و شصت و هشتمین مصاف این دو تیم است.

بامداد دوشنبه، صد و شصت و هشتمین ال کلاسیکو تاریخ رخ خواهد داد. این بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. هم اکنون رئال 4 امتیاز بالاتر از بارسا در صدر قرار دارد و اتلتیکو نیز در بین این دو تیم، در رقابت برای کسب قهرمانی است و این ال کلاسیکو را می‌توان یکی از مهم‌ترین ال کلاسیکو‌های تاریخ شمرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین مطالب درباره ال کلاسیکو پیش رو که می‌توان آن را مهم‌ترین بازی فصل خواند، خواهیم پرداخت.

میانگین به ثمر رساندن گل در 167 ال کلاسیکو گذشنه، 3.19 است.

در بیست و هفت سال گذشته، در بازی بارسا با رئال در طی مسابقات لالیگا در سانتیاگو برنابئو، هیچ بازی بدون گل به پایان نرسیده است.

خراردو مارتینو می‌تواند جزو پنج سرمربی در تاریخ بارسا باشد که در اولین تجربه ال کلاسیکو خود، موفق به کسب پیروزی شده است. ونابلس، فن خال، رایکارد و گواردیولا تنها مربیانی بوده‌اند که در اولین تجربه سرمربی گری خود در ال کلاسیکو، موفق به پیروزی شده‌اند.

ژاوی هرناندز تاکنون در 38 ال کلاسیکو حاضر بوده و 15 برد، 12 مساوی و 11 شکست را با بارسا در ال کلاسیکو تجربه کرده است. وی هم چنین تاکنون 5 گل به رئال مادرید زده و هرگاه که وی موفق شده است که گل بزند، بارسا در آن بازی شکست نخورده است.

اگر حریف بارسلونا در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان رئال نباشد، ال کلاسیکو روز یکشنبه، آخرین ال کلاسیکو ویکتور والدز در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. او در مجموع در 27 ال کلاسیکو حضور داشته است که، 21 بازی از مجموع 27 بازی در طی رقابت‌های لالیگا بوده است. والدز در مجموع با بارسا 13 برد (10 برد در لالیگا)، 6 مساوی (4 مساوی در لیگ) و 8 شکست (7 شکست در لیگ) کسب کرده است. والدز در مجموع 38 گل خورده است. وی هم چنین 96 بار ، دروازه بارسا را از 137 شوت نجات داده است.

10 بازیکن از بارسا، پیش از این موفق شده‌اند تا در لباس بارسا، دروازه رئال را در سانتیاگو برنابئو باز کنند؛ مسی، ژاوی، الکسیس، پدرو، پویول، پیکه و سسک این ده بازیکن هستند. آدریانو و آلوز نیز در زمان حضورشان در سویا موفق به این امر شده‌اند. جوردی آلبا و نیمار نیز پیش از این در نیوکمپ به رئال گل زده‌اند و هم چنین این بازی می‌تواند، اولین ال کلاسیکو نیمار در سانتیاگو برنابئو باشد.

بارسلونا در ده بازی آخر خود در سانتیاگو و در طی رقابت‌ها لالیگا، 5 برد کسب کرده، در 4 بازی شکست خورده و تنها 1 بار به تساوی رضایت داده است.

لئو مسی تاکنون بیشترین گل زده را در لیگ به رئال را دارا است. وی در 15 بازی، 11 گل زده است.

مسی هم چنین می‌تواند با رکورد هوگو سانچز برابری کند. هوگو 234 گل زده در لیگ دارد و مسی تنها 232 گل در لیگ به ثمر رسانده است.

برای رئال مادرید در طی رقابت‌های لالیگا، رونالدو موفق شده است که در 9 بازی 4 گل برای تیمش به ثمر برساند، در حالی که راموس با 3 گل در 17 بازی پشت سر رونالدو است.

برای چهار بازیکن بارسا، نیمار، سرخی روبرتو، مونتویا و بارترا، بازی یک شنبه می‌تواند اولین ال کلاسیکو آنها در سانتیاگو باشد. در همین حال از رئال نیز چند بازیکن جدید این تیم هستند که اولین ال کلاسیکو خود در برنابئو را تجربه می‌کنند (ایسکو، بیل، ایارامندی و کارواخال).
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
heroes
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
پیش به سوی قهرمانی


دوشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳)
 
PEREZ
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
به امید پیروزی


دوشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۳ (۰:۲۳)
 
137798
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
اگه به آمار وارقام باشه باید امیدوارباشیم ژاوی گل بزنه تا ببریم،ولی نمیدونم چرا همش احساس میکنم بارسا حتما میبره شاید چون خیلی به این برد نیاز داریم،خیلی.باید حتما ببریم وگره رئال قهرمان این فصل میشه.



یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۴۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
میبریم اونم با چهارتا گل



یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۵۴)
 
messi.maradoona
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
از خیلی جهات همه چی به نفع رئاله ٍل میزبانی 4امتیاز بیشتر بازیکنای تو خط حمله و دفاع بهتر و همچنین سرمربی بهتر و شانس رئال رو کاغذ بیشتر از بارساس ولی بارسا همیشه ثابت کرده فوتبال فراتر از کاغذ و آمار و ارقامه
زنده باد بازیکن با غیرت مسی ژاوی اینیستا آلبا دنی لایی زن والدز


یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۸:۲۳)
 
messineymar57
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
مسی 11 تا زده ژاوی هم 5تا. اینیستا مگه تا حالا به رئال گل نزده؟


یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۲۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
نقل قول
آدریانو و آلوز نیز در زمان حضورشان در سویا موفق به این امر شده اند


دنی آلوز دو سال پیش ال کلاسیکوی برگشت جام حذفی یه گل خفن راه دور زد


یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲)
 
justin
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
ب امید پیروزی


یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸)
 
niloofar_messi
پاسخ به: ال کلاسیکو از نگاه اعداد
امشب میبریم مسی 2 گل میزنه و بقیه ام گلای دیگه شک نکنید قهرمانیم


یکشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!