به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۱۹) (۵,۴۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
zehtab
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
ای بابا اینم از تاتا...
لالیگا رفت به فنا. جلو دوستام نمیتونم سر بالا بیارم. آخه چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟/


چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۰۲)
 
fireman
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فک کنم دیگه واقعا ریدیم!



دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۰۶)
 
Ali_messilover
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
مطمئن باشید بارسا بازی هایی مثل سیتی رو این طوری بازی نمی کنه

مثل بازی قبل ، این نتایج همش و همش به خاطر دست کم گرفتن تیما هست ، اگه مشکل از تاتا یا تیم هست که نباید تیمی مثل سیتی رو 2-0 ببریم چون از تیمی مثل وایادولید باختیم و منچستر سیتی با وایادولید قابل مقایسه نیست

فقط و فقط مشکل همینه ، تیما رو خیلی دست کم میگیریم و با تمام توان بازی نمی کنیم ...


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۳)
 
messineymar57
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
وضعیت بارسا بحرانیه


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اگه بارسلون امسال هم خدایی نکرده جام نگیره هیچ چیز از ارزش هاش کم نمیشه ما که مثل بعضی تیم ها جام ندیده نیستیم بزار این بیچاره های جام ندیده 2 روزی خوش باشن زنده باد بارسلونا


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۲:۲۳)
 
sirvanist
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خبر خدافظی پویول..حالت تهوع مسی..مردن بچه تو راه اینیستا..بیشتر از همه روحیه تیم خرابه..این تیم اگه روحیه داشت با بدترین بازیشم میتونست حریفو شکست بده


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۰)
 
samanehbarca
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
ایشالا جبران میکنیم...
دیگه چی بگیم؟!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۲۸)
 
hejabe_rah_uyi
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان اصلا نگران نباشىد...
من نمى دونم اوناىى که مىگن پپ ىادشون رفته سال اخر پپ همه جامارو از دست داد؟
بعدم گفت امسال سال ما نبود...
بهتره واقع بىن باشىم...
بارسا هى از چاله در مىاد مى افته تو چاه...
به نظر من مشکل اىن چند تاست:
1.کمکاى تاتا ضعىفن و هىچ انالىزى از تىم حرىف نمىدن
2.مسى نباىد نوک باشه عملا هىچ توپى بهش نمى رسه مجبور مى شن پاس بدن به نىمارو پدرو اونام شروع حمله بلد نىستن همه ىادشونه مسى وقتى گوش بود چقدر عالى بود ...پست بىل و روبن الان
3.جلوى تعوىضاى احمقانه رو باىد بگىره ىکى...تىم تا مىاد شکل بگىره تعوىض مىکنه همه رو
4.دوستان عزىز لطفا به پىکه توهىن نکنىن بابا تقصىر اىن بنده خدا نىست بازىکنا زىاد توپ از دست مى دن اىن تنهاىى داره دفاع مى کنه ...تىماى دىگه 1-3-2-4 ان ىعنى 6 تا دفاع...با 2دفاع بازى کردن کار هىچ تىمى نىست...
5.به نظر من تاتا بره ىورگن کلوپ بىاد همه چى درست مىشه...مسى جاش اونجا نىست ىکى نىست به تاتا بگه...تو شکم 7 8 تا دفاع اخه اىن بنده خدا چکار کنه...تو پلى استىشنم نمىشه اىن همه ادمو درىبل کرد...false9 خود پپ اورد 2012-2011 از اون سال به بعد ما دىگه قهرمان ucl نشدىم چون کسى نىست از گوشه ها فشار بىاره وسطم که اتوبوس پارکه ....


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۴۷)
 
abouzarlionel
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بی خیال
لالیگا مال ماست


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۱۵)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بارسلونا در لالیگا با این وظعیت دوم هم نمیتواند بشود


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۰۵)
 
PARSOA
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
بارسلون نیاز به انقلاب دارد؛ از کف تا سقف


مطلب خوبی بود .واقعا بارسا نیاز به تغییرات اساسی داره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۵)
 
nazila10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یعنی عصباننننننننننننننننننننننننننیممممممممممممممممم
متاسفم واسه تیمم که حتی از ساده ترین رقیبا رو میبازه
و ضعیف ترین بارسای تمام دوران ها شده حتی فصل پیش با این که مسی مصدوم بود و مربیمونم سرطان داشت دو تا جام مهم بردیم اما الان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲۳)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بچه هاااا
بیخیال!!!!!
لالیگا که از دست رفت باید جام حذفی رو ببریم
فقط باید دعا کنیم و امید داشته باشیم
همییییییییییییییییییییییین


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲۰)
 
F.CEsc.B
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
baRca az bozorgan tohisT..........dg oon barcairo nadarim ke ta akhaRE vaqTe taLAf shodE hatta age 8 goal mizad bazam hamle mikard.................akhe chera cescO birooN ke6id......


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۴)
 
mojtabadehg
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بارسلون نیاز به انقلاب دارد؛ از کف تا سقف

مشاهده لینک

بچه ها برید این مطلب رو بخونید


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۲)
 
rezafcmessi
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فقط میتونم بگم متاسفم از باخت تیم محبوبم

انتقاد خوبه نه توهین و بی ادبی

امیدوارم به روزهای اینده


خیلی جالبه وقتی بارسا میبره نظرات به زور به 80 یا 90 میرسه ولی وقتی میازه از 150 میزنه بالا نمیدونم جریان چیه کسی از دوستان میدونه؟

من تا اخرین نفس بارسایی هستم و از تیم محبوبم حمایت میکنم


زنده باد بارسا


زنده باد هواداران واقعی بارسا


زنده باد مسی افسانه ای


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۰۷)
 
barca47
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بازیکنا نمیدونن چیکار میخوان بکنن در کل بازی دیم و شد شد هر انچه شد انجام میدن در کل هیچ کدوم خوب بازی نمیکنن جز اندرس.
من نمیدونم اخه تاتا چه ربطی به هلند و اژآکس و تاکتیک بارسا داره .سانتر و بازی مستقیم واسه ی کی اخه بارسا رو زمین باید بازی کنه
مربی خارجی نباید به تیم بیاد باید از جنس بارسا باشه
راسل هم با اون مربی اوردنش اون زوبی زارتا هم فقط مصاحبه میکنه شر و ور میگه با اون دروازه بانیش


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۸)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
دوستان، درسته که بازی رو باختیم و بد هم باختیم اما این دلیل نمیشه که بخایم تیم رو رها کنیم و با انتقادات خودمون به تاتا، تیم رو نابود کنیم.... وقتی مسی، مسی همیشگی نیست تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟؟ وقتی نیمار هم نیمار نیست و اصلا پاس نمیده تاتا چا کار میتونه بکنه؟؟؟ ویتی که ژاوی دیگه اون پاسای صحیحشو نمیده تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟ وقتی پیکه این جوری جا میمونه و اصلا یادش نیست که یکی از بهترین مدافعان جهانه تاتا چا کار میتونه بکنه؟؟؟ وقتی پدرو بی هدف فقط و فقط میدوه و نه خلاقیتی، تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟؟ وقتی فابرگاس فابر همیشگی نیست و پاس های اشتباه میده،تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟ ببینید دوستان، مشکل از بازیکنان است نه از مربی.. نمیگم که مربی بی تقصیره ولی بازیکنان بیشتر از همه... وگر نه که این همون تاتاست و این هم بازیکنان... چطوری نیم فصل نتایج خوب گرفتیم و مالدیو و سیتی رو بردیم ولی نیم فصل دوم همش........وایادولید......؟؟؟ تنها مشکل اینا که تیم مغرور شده و وایادولید رو دست کم گرفت و نتیجه اش رو هم گرفت... البتا این غرور در دوره ی پپ هم بود و هم در دوره ی تیتو و الان هم تاتا پس دوستان... پشت تیم رو خالی نکنید و انشالا در بازی چهارشنبه با سیتی پوستشو میکنیم و جواب تمامی منتقدان رو میدیم..... پس تو اون روز

مشکل مربیه نه بازیکن مربیه که باعث پیشرفت بازیکن میشه.وقتی تیم برنامه برای گل زدن نداره و همش باید منتظر خلاقیت بازیکنان باشی تا گل بزنن دیگه مشکل بازیکن که نیست.ضمنا دست کم گرفتن تیم هم دست مربیه نه بازیکن مربی باید این مسائل رو در نظر بگیره.
زمان گواردیولا مسی تو هر بازی ستاره بود ولی بعد از رفتن گواردیولا مسی تو بازیهای بزرگ خوب نبوده.این در مورد همه بازیکنان صدق میکنه.بارسای گواردیولا هم که اگر میباخت تیم اصلا هم ضعیف بازی نمیکرد و تو بازی باخته هم اقتدار داشت. به نظر من تاتا مربیه خوبیه ولی اسیر تصمیمهای نادرست خودش شد.


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۳)
 
mehraban_780
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من بازی رو ندیدم .... ولی فکر کنم تاتا خیلی از بازی های بعدیش میترسه که تیم قیل هر بازی بزرگی میرینه به خودش


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۰)
 
amin601
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان لطفا نگید مربی نقش نداره. مربی هست که شاکله یک تیم رو میسازه. مربی هست که تاکتیک رو به بازیکنان دیکته میکنه و از همه مهمتر مربیه که روحیه بزرگ بودن و اقتدار رو تویه یه تیم در اوج نگه میداره. خدا وکیلی نگاه کنید ببینید این چه تیمی که 3 ساله یه مدیر درست روی اون مدیریت نمی کنه و البته 3 سال هم هست یک مربی شیش دانگ. مشکلات بارسا از دو فصل و با شروع مشکلات سلامتی تیتو شروع شد نه از ابتدای این فصل. واقعا تو ذهنم خورد با این بازی...


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۷)
 
kamiba
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا افتضاح بودیم. چه بر سر بارسا اومده؟
ولی هنوز هم باید امید داشت.
رئالیها هم امتیازاتی عقب بودن و ناامید نشدن و الان در صدر قرار دارن.
بارسا نباید نا امید بشه


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۴)
 
Reza29.4
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
باختیم اما مشکلی نیست چون هنوز فصل ادامه داره همنطور که وقتی اتلتیکو امتیاز کم اوزدن همه گفتن اتلتیکو دیگه به بارسا و رئال نمیرسه اما رسید،همونطور که وقتی بازی قبلی باختیم همه گفتن دیگه نمی تونیم رئال رو بگیریم اما اختلاف را با رئال به یک امتیاز رسوندیم


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۵۱)
 
shakib10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
جام جهنی هم خوب بهانه ای شده واسه دوستان.ببینم جام جهانی فقط برای ماست؟؟؟یعنی ریال و بقیه تیما بازیکنای تبم ملی ندارند؟؟؟زشته بخدا این حرفارو نزنید.بارسا نیازبه یک تاکتیک جدید داره.وهمچنین دفاع خوب.حالا هب بشینبد حرف الکی بزنبد


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۰۵)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خاک بر سر تاتا.بارسا دو باخت خارج از خانه دیگه هم میاره ببینید کی گفتم.


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۷:۳۸)
 
hassansooler
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان، درسته که بازی رو باختیم و بد هم باختیم اما این دلیل نمیشه که بخایم تیم رو رها کنیم و با انتقادات خودمون به تاتا، تیم رو نابود کنیم....
وقتی مسی، مسی همیشگی نیست تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟؟
وقتی نیمار هم نیمار نیست و اصلا پاس نمیده تاتا چا کار میتونه بکنه؟؟؟
ویتی که ژاوی دیگه اون پاسای صحیحشو نمیده تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟
وقتی پیکه این جوری جا میمونه و اصلا یادش نیست که یکی از بهترین مدافعان جهانه تاتا چا کار میتونه بکنه؟؟؟
وقتی پدرو بی هدف فقط و فقط میدوه و نه خلاقیتی، تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟؟
وقتی فابرگاس فابر همیشگی نیست و پاس های اشتباه میده،تاتا چه کار میتونه بکنه؟؟؟
ببینید دوستان، مشکل از بازیکنان است نه از مربی.. نمیگم که مربی بی تقصیره ولی بازیکنان بیشتر از همه...
وگر نه که این همون تاتاست و این هم بازیکنان... چطوری نیم فصل نتایج خوب گرفتیم و مالدیو و سیتی رو بردیم ولی نیم فصل دوم همش........وایادولید......؟؟؟
تنها مشکل اینا که تیم مغرور شده و وایادولید رو دست کم گرفت و نتیجه اش رو هم گرفت...
البتا این غرور در دوره ی پپ هم بود و هم در دوره ی تیتو و الان هم تاتا
پس دوستان...
پشت تیم رو خالی نکنید و انشالا در بازی چهارشنبه با سیتی پوستشو میکنیم و جواب تمامی منتقدان رو میدیم.....
پس تو اون روز


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۶:۳۵)
 
messi-.10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
لالیگا و لیگ قهرمانان از دست رفته است یک جام حذفی میمونه که اونم یه چند درصدی شانس داریم


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۶:۰۲)
 
FCB_SS
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خیلی وقته فهمیدم تاتا هیچ چیز جدیدی به تیم اضافه نمیکنه و برای همین خیلی تلاش نمیکنم بازیا رو ببینم و اتفاقی چشم خورد نگاه میکنم چون نوع بازیه تیم عصبیم میکنه با میانگین قد 170!!! توپ رو میدن آلوز بریزه تو هجده قدم !!!

امیدوارم زودتر اوضاع تیم درست شه ... هرچند تا پایان فصل باید صبر کرد ..الان فقط معجزه میتونه حاله تیمم خوب کنه...


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲:۰۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بارسا با بازی تو خونه حریفاش مشکل اساسی داره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۰)
 
sabzake
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
این الوز جدیدا روش خیلی زیاد شده جای اینکه بره به بازیش برسه سانتر نکنه موقعیت بسازه همش از تماشاگرا انتقاد می کنه


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
barca20909
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
داشتم خلاصه بازی بایرن مونیخ و ولسبورگو نگاه میکردم .
بایرنم یک بر صفر عقب افتاد اما در نهایت شش بر یک برد .
چون اون جا یه سرمربی رو نیمکت نشسته که میدونه چه جوری به
بازیکناش انگیزه بده ولی ما چی !؟
یه زمانی ما هم این جوری بودیم ! اگه میباختیم با افتخار میباختیم !
به امید روزای بهتر ...

lمنم داشتم بازی بارسا ختافه رو میدیدم 2 تا خوریدم اما 5تا به یک باره تاز بدون مسیو نیمار زاوی زدیم الان نتونستیم چون .............
نمیدونم


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۴)
 
barca20909
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تیم خسته بود الوز بازی با لمریا بودش تو تیم ملی بازی کرده این بازی باید استراحت میکرد مونتویا بازی میکرد
ماسکرانو هم همینطور باید بارترا بازی میکرد باید تو این بازی از سیستم چرخشی استفاده میکردی اقای تاتا
نه بازی با سوسیداد
در های خروجی باشگاه به روی شما مربی عزیز بازی هست میتوانید همین الان بروید


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۷)
 
ali_barca_67
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
میگن کلاغه می خواست از راه رفتن کبک تقلید کنه، راه رفتن خودش هم یادش رفت. الآن هم بارسا اومد بازی مستقیم و ضد حمله و پلن ب یاد بگیره، سبک بازی خودشم از یادش برده!!
از تیکی تاکای گواردیولا با پاس کاری های سریع و تکنیکی برای خلق موقعیت های متنوع و خطرناک، الآن فقط پاس کاری های آهسته و بی جون و پر تعداد و روبه عقب یا عرضی و بدون برنامه و صرفاً برای حفظ مالکیت و بدون خلق موقعیت باقی مونده!!!!!!!!
وقتی راسل لعنتی تیم را در زمان پیش فصل، به جای اردوهای تمرینی و آماده سازی خوب، برای درآمد بیش تر به تور گردشگری و تبلیغاتی در سرتاسر دنیا می فرسته، اوضاع تیم همین میشه!!! عرضه ی خرید مدافع خوب هم که نداره. لاپورتا چند سال پیش هشدار داده بود که راسل قصد داره بارسا را از "فراتر از یک باشگاه" بودن تبدیل به یک باشگاه معمولی کنه!
برای اولین باز اون قدر از شیوه ی بازی تیم خسته و متنفر شدم که تلویزیون را خاموش کردم و توان تحمل تماشای ادامه ی بازی را نداشتم.............!!!!!!!
تا سال 2016 و انتخابات بعدی ریاست باشگاه و بازگشت لاپورتا امیدی به این تیم ندارم..............



یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بچه ها بسه دیگه من نظراتونو میخونم اشکم درمیاد..همون طور که بقیه میگن منم موافقم با اینکه مشکل از تاتاست، درضمن رئالم نمیتونه بقیه رو ببره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
fshiri92
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تیم تو بازی های بزرگ نتایج خوبی گرفته .
چندین عامل باعث افت تیم تو نیم فصل دوم شده :
1- جام جهانی مهمترین عامل هست
2-بی انگیزگی برای بازی های کوچک .ما رئال رو بردیم .سیتی رو راخت بردیم .ولی با لوانته مساوی کردیم و به این تیم باختیم
3-بی تجربگی تاتا تو اروپا .یکی از دلایل اون هم اینه که بیشتر مربی تیم ملی بوده وخیلی ترکیب رو عوض میکنه و مانع هماهنگی تیم میشه .
مطمئنا شک نکنید تا نیمه نهایی اروپا بالا میریم و میتونیم قهرمان حذفی بشیم چون تو بازی های بزرگ عالی بودیم اما لالیگا نیاز به معجزه داره .
بازیکنا و مربی و حتی رئیس باشگاه باید به خودشون بیان


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۱۹)
 
najieman
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
این فوتبال نبود ،یه افتضاح واقعی بود
این بارسا نبود ، حتی شموشک نوشهر هم نبود.
نمیدونم چه بلایی سر بارسا اومده. این فصل بارسا به سرنوشت فصل پیش رئال دچار شده. اونا فصل پیش سوپرکاپ رو بردن و هیچ جام دیگه ای نبردن. ماهم بعیده این فصل و با این تفکرات کادر فنی با تیمی که هیچ انسجام و هماهنگی نداره جام ببریم.هنوز زمان زیادی مونده اما فکر نکنم رئال بیشتر از ما امتیاز از دست بده. فکر کنم پایان فصل حتی اختلافمون بیشتر هم باشه. البته با بازی که امشب نشون دادیم...


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۱۹)
 
HAMID.A19
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوست عزیز Ali586

من نمی دونم شما با چه رویی از بارسلونای گواردیولا انتقاد می کنی !

یه دونه بازی با چلسی رو هی مثال می زنی لج ادمو در میاری

یادت رفته ؟ 5-0 و 6-2 رو ؟
4-1 بازی با آرسنال رو ؟
4-0 بازی با بایرن رو ؟
یادت رفته تو 4سال بهترین نتیجه رئال تو برنابئو گرفتن مساوی از بارسا بود ؟!
یادت رفته دو بار بارسا به صورت کاملاً یک طرفه فینال لیگ قهرمانان رو برد ؟
از اون مسی زمان پپ چی مونده ؟ مسی که تو بهترین بودنش شکی نبود الان هر خری ازش انتقاد می کنه
پیکه الان شده مضحکه ی مهاجمای تیما
یادت رفته زمان پپ بهترین دفاع دنیا بود ؟
و ....


بارسای تاتا هم سیتی رو برد بله با نتیجه عالی هم برد
ولی بارسای تیتو هم 4-0 میلان رو برده بود !

می دونی شاعر در این گونه مواقع چی میگه ؟
میگه من به روزای شاد مشکوکم ، شک دارم ختم ماجرا اینجاس !
دقیقاً همینه . من بردن با ترس و نگرانی رو دوس ندارم
صبر می کنیم ولی بارسا شدید نوسان داره


البته من هنوزم اعتقاد دارم بارسا اگه همه بازیاشو ببره قهرمان لالیگا میشه
ولی خب بارسا اون بارسای با اعتماد به نفس نیست ... !
به نظر میاد بارسا هم وقتی میبره به روزای شاد مشکوکه ... !


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۵۵)
 
omid-soz
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نبایدم اینقد افتضاح بشه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۵۴)
 
xavi1993
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
با تشکر از mac.tavish و بارچاamant عزیز
یک خواهش دارم از دوستان که اگر قبول داریم تیمی که عاشقشیم بزرگِ، بیایم خودمون هم بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم
بعضی از دوستان ميگن تاتا ميخواد سبک رو عوض کنه به نظر من داره کار درست رو میکنه ولی باید ابزارش رو داشته باشه
به نظره بنده تیم الان ابزار اینکه بخواد تیکی تاکای ناب رو بازی کنه رو نداره
ببنید تیم سال 2009 پپ همه ابزار داشت تیم از لحاظ قدرت سر زنی عالی بود: پیکه، پویول، توره،هانری،اتوءو
از لحاظ فیزیکی هم همینطور چون بازیکنا جوون تر بودن و بازم کسایی مثل توره و پویول و پیکه که تو اوج بود رو داشتیم
از لحاظ تکنیک فردی و تاکتیک پذیری هم که سرآمد بودیم
ولی الان دو تا مورد اول نداریم
پس تا همین جاش هم که تونستیم دو تا از بهترین تیم های حال حاضر جهان رو شکست بدیم (یعنی رءال و سیتی) کار بزرگ انجام دادیم
تیمایی که برای اجرای هر تاکتیکی ابزارش رو دارن
البته نباید به این ها راضی بود
ولی باید قبول کرد که بردن سخت شده
چون همه تیما میدونن که باید چه جوری جلوت دفاع کنن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۵۱)
 
omid-soz
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو به بزرگیت قسم بارسامونو به روزای اوج برگردون.تاتا تورو قرآن آدم باش.
اصن یوپ هاینکس واس چی نیومد بارسا؟اصن واس چی تیمی که با مربیش موفق بود اومد پپ رو خرید
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه . نامردا


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۵۰)
 
nitroleo
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
چرا فرافکنی میکنن بعضی ها، قضیه خیلی ساده هست یه تیم که ارزش 11 بازیکن تو زمینش به اندازه دو سه تا بازیکن بارسا هم نمیشه میاد به راحتی شکست میده تیم رو ! مثل این میمونه تو یه مسابقه پیکان بوگاتی رو شکست بده!!! مشخصه که مشکل از تاتا هست.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۸)
 
78TARANE
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به همه به خاطر بازی فوق العاده زیبا شون تبریک میگم . ینی حرف نداشت ....
یاد اون روزا که 7 امتیاز جلو بودیم بخیر


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۸)
 
sinakh
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اگه بخواهیم منصفانه نگاه کنیم زمین فوق العاده خشک بود به طوری که واقعا پاس بازیکنان به هم نمیرسید و از همه مهمتر وایادولید یازده نفره دفاع میکرد
میخوام به کسانی که قهرمانی رو به رئال تبریک میگن و از محق بودن رئال برای قهرمانی صحبت میکنن باید بگم که مطمئن باشید رئال هم نه قدرت بردن سوسیداد رو داره نه سویا و نه همین وایادولید در بازی خارج خونه
هر چند ما هم سزاوار قهرمانی نیستیم
ولی تیم سیمئونه با این بازیکناش شایسته قهرمانی است


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۶)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بچه ها تو بهر این کلمه برید..... صبر صبر صبر


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۲)
 
fcblmts
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
قطعا مشکلی نیست مگه یه تیم چند سال باید تو اوج باشه شما هم چقدر زیاده خواه هستین بارسا تو سه سال 13 جام مختلف اورد قرار نیست که همه جام ها رو درو کنه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۲)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
اولا به نظر من بازیکنان به خاطر جام جهانی مرافب ساقهاشون هستن دوما مربی باید این تیم رو رهبری کنه که با فلسفه بارسا اشنایی کامل داشته باشه ، متاسفانه تصمیمات تاتا تیم رو دچار سردرگمی و اشفتگی تاکتیکی کرده ما که لالیگا رو از دست دادیم ولی من تاتا رو کرد بازیهای بزرگ میدونم و مطمئنم و تردیدی ندارم که تاتا تیم رو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی میکنه میگیم نه نگاه کنید


آقا جان من همه این پست رو لایک کنید ... ما بارساییم ... نباید بزاریم روال ها بهمون بخندند

آقا به خاطر بارسا هم که شده همه این پست رو نقل قول و لایک کنن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۴۰)
 
mahdi1371
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
ولی ب نظرمن یه ته امیدی وجود داره...
یعنی شما فکر میکنین رئال مقابل تیم هایی مثل سوسیداد، سویا، همین وایادولید ، سلتا ویگو و ... امتیاز از دست نمیده؟؟



بله این حرف شما در صورتی درسته که بارسا هم تا آخر فصل دیگه امتیاز از دست نده و با توجه به این نوع بازی کردن و این مربی بارسا حداقل دو یا سه شکست دیگه را تجربه میکنه که اگه این طور پیش بره یکی از این شکست ها برابر رئال و یکی دیگش برابر اتلتیکو هست.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۳۹)
 
sinakh
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اولا به نظر من بازیکنان به خاطر جام جهانی مرافب ساقهاشون هستن
دوما مربی باید این تیم رو رهبری کنه که با فلسفه بارسا اشنایی کامل داشته باشه ، متاسفانه تصمیمات تاتا تیم رو دچار سردرگمی و اشفتگی تاکتیکی کرده
ما که لالیگا رو از دست دادیم
ولی من تاتا رو کرد بازیهای بزرگ میدونم و مطمئنم و تردیدی ندارم که تاتا تیم رو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی میکنه
میگیم نه نگاه کنید


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۳۱)
 
بارچاAmant
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
دوست عزیز mac.tavish نظرت رو قبول ندارم. چون اصلا این طور فکر نمیکنم از اکثر کامنت ها ميشه فهمید که بخاطر باخت اومدن دارن به قول شما انتقاد میکنن بعدشم یک سوال: شما بعد از مساوی مقابل چلسي تو برگشت و باخت تو بازی رفت و حذف از لیگ قهرمانان دو سال پیش واقعا خوشحال بودی؟ چون تیم خوب بازی کرد دیگه، دو سه برابر چلسي موقعیت داشتیم مطمنا ً خودت میدونی تو فوتبال الان نتیجه مهمه آخر فصل نمیان بگن خوب بارسا قشنگ ترین بازیا رو کرد پس جام بدیم بهش، قهرمانی واسه تیمی که تو روزایی که خوب هم بازی نمیکنه هم ببره و امتیاز جمع کنه در ضمن این حرف بنده اصلا به معنی این نیست که دوست دارم تیمم به هر قیمتی که شده مثل تیمای مورینیو ببره، منم دوست دارم تیمم با یک بازی برتر برنده بازی شه ولی دیگه توی این فوتبال کثیف که مورینیو آوردش نميشه مثل گذشته برنده شد همینطور که دیدی تو سوپر جام اروپا بایرن تا آخرین لحظه ها عقب بود و داشت جام رو از دست میداد و مسءله بعد اینکه انتقاد کردن هم اصول خودش داره این که دوستان ميگن مدیریت باشگاه ضعیفه درست ولی اینکه اگه تیم ببره، همه میان قربون صدقه تاتا میرن اگرم ببازه میان بهش فحش ميدن درسته؟

من با شما موافقم.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۲۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان عزیز من خودم دقیقا با یه برد عاشق بارسا شدم، البته گفتم دوستمم کم تاثیر نداشت، ولی واقعا درس نیس تا تیم میبازه بخوایم اینجوری سرش خراب شیم، بالاخره بازیه دیگه برد و باخت داره، منتظریم تا 4شنبه واسه بازی برگشت با منسیتی...به امید برد


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۲۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بازی خیلی بدی را تیم انجام داد . انگار بازیکنا فقط برای راه رفتن اومده بودن تو زمین.
چند تا شوت زدند انگار میخواستند پاس بدند به دروازه بان .
فقط با تقویت بازیکن این تیم خوب میشه و تا زمانی که بخوایم خرج نکنیم همین باختها را هم داره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۸)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
دوست عزیز mac.tavish نظرت رو قبول ندارم. چون اصلا این طور فکر نمیکنم
از اکثر کامنت ها ميشه فهمید که بخاطر باخت اومدن دارن به قول شما انتقاد میکنن
بعدشم یک سوال:
شما بعد از مساوی مقابل چلسي تو برگشت و باخت تو بازی رفت و حذف از لیگ قهرمانان دو سال پیش واقعا خوشحال بودی؟ چون تیم خوب بازی کرد دیگه، دو سه برابر چلسي موقعیت داشتیم
مطمنا ً خودت میدونی تو فوتبال الان نتیجه مهمه آخر فصل نمیان بگن خوب بارسا قشنگ ترین بازیا رو کرد پس جام بدیم بهش، قهرمانی واسه تیمی که تو روزایی که خوب هم بازی نمیکنه هم ببره و امتیاز جمع کنه
در ضمن این حرف بنده اصلا به معنی این نیست که دوست دارم تیمم به هر قیمتی که شده مثل تیمای مورینیو ببره، منم دوست دارم تیمم با یک بازی برتر برنده بازی شه ولی دیگه توی این فوتبال کثیف که مورینیو آوردش نميشه مثل گذشته برنده شد همینطور که دیدی تو سوپر جام اروپا بایرن تا آخرین لحظه ها عقب بود و داشت جام رو از دست میداد
و مسءله بعد اینکه انتقاد کردن هم اصول خودش داره
این که دوستان ميگن مدیریت باشگاه ضعیفه درست ولی اینکه اگه تیم ببره، همه میان قربون صدقه تاتا میرن اگرم ببازه میان بهش فحش ميدن درسته؟


بله درست میگید نتیجه مهمتره . ولی نتیجه با یه بازی خوب خیلی بهتره . چه بردش چه باختش تو یه بازی خوب . من هردو با هم میپسندم . مثلا بازی قبلی که بردیم خودم اصلا خوشحال نشدم .

در مورد انتقاد هم کاملا درست میگید . نه تنها تو طرفدارا بارسا کلا تو همه ی طرفدارای تیم های دیگه این هست . وی جالبیش اینه که تو ایرانیا بیشتره این سبک انتقاد و دوست داشتن.

من خودم واقعا طرفداره تاتا هستم . ولی واقعا الان همه ی فشار تیم روی اونه . خیلی برای خودش ضرر داره . متاسفانه همه الان از مربی توقع داریم . که به تیم روحیه بده . ولی تاحالا ندیدم مدیر بیاد با بازیکنا حرف بزنه هم قسم بشه روحیه بده بهشون . تاتا هم سال اولشه . خیلی سخته از سطح لیگ آرژانتین بیای تو لالیگا اونم تو بدترین زمان مدیریتی تو بارسا که زره ای حمایت ازش نشد . وقتی مدافع خواست زیر فشار گذاشتنش که جلو خبرنگارا بگه نیازی به مدافع نیست و تیم مشکلی نداره .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۴)
 
xavi1993
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوست عزیز mac.tavish نظرت رو قبول ندارم. چون اصلا این طور فکر نمیکنم
از اکثر کامنت ها ميشه فهمید که بخاطر باخت اومدن دارن به قول شما انتقاد میکنن
بعدشم یک سوال:
شما بعد از مساوی مقابل چلسي تو برگشت و باخت تو بازی رفت و حذف از لیگ قهرمانان دو سال پیش واقعا خوشحال بودی؟ چون تیم خوب بازی کرد دیگه، دو سه برابر چلسي موقعیت داشتیم
مطمنا ً خودت میدونی تو فوتبال الان نتیجه مهمه آخر فصل نمیان بگن خوب بارسا قشنگ ترین بازیا رو کرد پس جام بدیم بهش، قهرمانی واسه تیمی که تو روزایی که خوب هم بازی نمیکنه هم ببره و امتیاز جمع کنه
در ضمن این حرف بنده اصلا به معنی این نیست که دوست دارم تیمم به هر قیمتی که شده مثل تیمای مورینیو ببره، منم دوست دارم تیمم با یک بازی برتر برنده بازی شه ولی دیگه توی این فوتبال کثیف که مورینیو آوردش نميشه مثل گذشته برنده شد همینطور که دیدی تو سوپر جام اروپا بایرن تا آخرین لحظه ها عقب بود و داشت جام رو از دست میداد
و مسءله بعد اینکه انتقاد کردن هم اصول خودش داره
این که دوستان ميگن مدیریت باشگاه ضعیفه درست ولی اینکه اگه تیم ببره، همه میان قربون صدقه تاتا میرن اگرم ببازه میان بهش فحش ميدن درسته؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۵۷)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اول این که دفاع مرخصه کامل اینیستا هم که بچه اش رو از دست داد نرسید به این بازی روحیه تیم به شدت افت کرد بدشانسی پشت بد شانسی فقط مونده بود به تیم 18 جدول ببازیم که باختیم به نضر میاد تاتا چیزی به اسم تاکتیک اصلا تو مخش نمی ره با این همه ستاره واقعا من موندم چطوری نتونست از پس یه تیم ته جدولی بر بیاد پس این چه کار داره می کنه امسال تو بازی های بیرون از خونه تیم مشکل داشته اصلا از باخت های قبلی درس نگرفته باز می ره می بازه شاید تغییر کادر فنی مدیریت بتونه مشکل حل کنه تو آخر فصل


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۵۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
شما این نظر سنجی ها رو از چه سایتی میگید؟؟


مشاهده لینک


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۵۵)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اولا من این باخت رو تقصیر تاتا نمیدونم

2.مگه همین مارتینو نبود پوز من سیتی رو اورد پایین..مگه همین مارتینو نبود پدر رئال 1 میلیاردی رو در اورد ... مگه همین مارتینو نبود دفاع رو درست کرد...

حالا چی شده...

1.ویروس فیفا
2.هفته ی نحس با رفتن پویی



من فقط یه چیز می گم....فقط صبر


صبر کنید صبر کنید صبر کنید


بعد بازی با رئال می بینمتون

دوران گواردیولا:بازی چلسی و رئال تو نیوکمپ یادتونه؟فقط همین

باز هم میگم ... صبر صبر صبر


تمام


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۵۴)
 
moji.aref
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
و یه نظر سنجی دیگه این که پرسیده شده
ایا این شکست بازی بارسا در مقابل منچستر سیتی رو تحت تاثیر قرار یده یا نه که 71 درصد جواب مثب دادن
و یه نظر سنجی دیگه در مورد عملکرد نیمار هم گذاشته شده
که سه گزینه داره خوب نسبتا خوب و ضعیف
که 2 درصد خوب بود 11 درصد نسبتا خوب و 87 درصد هم گفتن ضعیف بوده

و نظر سنجی دیگه این که کدوم بازیکن شما رو در بازی با وایا دولید نا امید کرده
58 درصد به نیمار رای دادن
26 درصد مسی
5 درصد بوسکتس
2 درصد ژاوی
بقیعه هم هر کدوم یکی دو درصد

اما گل سر سبد نظر سنجی بر می گرده به عملکرد تیم در این بازی که پرسیده شده که چه کسی مقصر این باخت بود و باید سرزنش بشه دو تا گزینه داره
یکی بازیکنان و دیگیری تاتا مارتینو تا این لحظه
بازیکنان 67 درصد
و تاتا هم 33 درصد هست

شما این نظر سنجی ها رو از چه سایتی میگید؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۷)
 
saman.1390
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نتیجه حمایت از مدیر وسرمربی نادان


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
سلام به همه بارسایی های باتعصب
من تعجب میکنم از بعضی از دوستان که اینقدر ناامیدن
مگه شما با یه برد عاشق این تیم شدید که حالا با یه باخت میآید قهرمانی رو به رءال مالديو تبریک میگید
آقا جان تیمی که من و شما عاشقشیم بارسلوناست تیمی که بگفته کاپیتان پویول فراتر از یک باشگاهِ و در مقابل رءال که کمتر از یک باشگاهِ))، درسته که تیم افتاده رو دور بد بازی کردن و نتیجه نگرفتن ولی بازم نباید هر چی از دهنمون در میاد به تاتا و تیتو و... بگیم که
اشکال ما این که داءم این بارسا رو با بارسای پپ گواردیولا مقایسه میکنیم
آقا اون تیم بهترین تیم تاریخ بود و دیگه رفته
پس بیایم کمی واقع بین باشیم و هی بعد از یه باخت نریزیم اینجا از روی عصبانیت به زمین و زمان فحش بدیم
به امید قهرمانی


اشتباه شما و امثال شما اینه که فکر میکنید کسایی که انتقاد میکنن به خاطر باخته . نه باخت مهم نیست .
من حاظرم ببازیم 10 -0 ولی خوب بازی کنیم . ما انتقادمون به بد بازی کردن . جلو آلمریا بردیم ولی اصلا خوب بازی نکردیم و دیدیم که همه هم عقده بودن که بهشون نچسبیده . پس برد و باخت نیست که باعث ناراحتی میشه . اون بد بازی کردن و افت شدید بازیکناست که باعث عذاب طرفدارا میشه .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۶)
 
peyman25
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خاب وردارید دو تا مدافع درست و حسابی بخرید
اخه باشگاهی با این همه درامد براچی یک مدافع نمی گیره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۲۷)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
رئال هم امتیاز از دست میده مطمئن باشید...این طور نیست که رئال همه بازیهارو ببره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۲۴)
 
Gold.Marble
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
ولی ب نظرمن یه ته امیدی وجود داره...
یعنی شما فکر میکنین رئال مقابل تیم هایی مثل سوسیداد، سویا، همین وایادولید ، سلتا ویگو و ... امتیاز از دست نمیده؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۲۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
درجوابmac.tavish
به نظر من؛
من سیتی رو بردیم چون اکثر بازیکن هایی که نیاز داشتیم بودن
چون باتوجه به خودنمایی های سیتی ،این انگیزه برای بارسا بوجود اومده بود که بیاد و خودش رو به عنوان یه تیم اصیل ثابت کنه
مورینیو قبل بازی گفته بود که این بارسا یکی از ضعیف ترین بارساها است،همین حرف انگیزه بازیکن های بارسا برای گرفتن حال خوزه بالا میبره،و در عوض یه فشاری روی من سیتی میذاره که اگه شما این بازی رونبردید واقعا ضعیف هستید و الکی گنده شدید(چون این بارسا خیلی ضعیفه )
خلاصه ،همه و همه دست به دست هم دادن تا بارسا ببره.


موافقم با حرفتون . بازی با من سیتی میبره . شک ندارم . ولی کاش حداقل دیگه تو لیگ قهرمانان اینجوری بازی نکنن . خوب بازی کنن مساوی هم بگیرن باز شرف داره به بد بازی کردن و بردن .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۹)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تا آخر عمرم به اینکه هوادار بارسا هستم افتخار میکنم و هیچ وقت دست از حمایت تیمم نمیکشم.
بد بازی کردیم و باختیم.فدای سرمون.
زنده باد کاتالان ها
زنده باد بارسا
زنده باد مسی
If you can't support us when we lose
Don't support us when we win


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۷)
 
moji.aref
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من میدونم که امید داشتن بهترین چیز ممکنه وقتی خبر از اینیستا رو شنیدم بسیار ناراحت شدم و میخوام که قوی باشه اگه حتی صدامو نمیشونوه می خوام که بتونه و قوی باشه من از اون روز به بارسا علاقه مند شدم فهمیدم هیچ غیرممکنی غیر ممکن نیست تیمی که رویاهاش رو به حقیقت تبدیل کرد و تبدیل به چیزی فراتر از یه تیم شد من میدونم که بارسا شرایط خوبی نداره ولی این درست نیست که کنار بکشیم من خودم میرم تو صفحه اینیستا براش یه پیغام مینویسم تا دردش رو اروم کنم تازه دوستان من به ابرسا ایمان دارم امیدوارم شما هم مثل من ایمان داشته باشید وامیدتونو از دست ندید چون بارسا یه تیم معمولی نیست .
قوی باش بارسا، ما حمایتت میکنیم. تو بهترینی


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۶)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
الوز هم گفته درسته که شکست دردناکی بود اما هواداران باید از ما حمایت کنن چون چهارشنبه بازی مهمی داریم
و اینکه ما تا اخرین شانسمون در لیگ می جنگیم البته چرت گفته این جنگ رو دو تا حمله تو همین بازی می کردن نیازی به بروسلی بازی نبود


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۱)
 
*aliakbari*
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
درجوابmac.tavish
به نظر من؛
من سیتی رو بردیم چون اکثر بازیکن هایی که نیاز داشتیم بودن
چون باتوجه به خودنمایی های سیتی ،این انگیزه برای بارسا بوجود اومده بود که بیاد و خودش رو به عنوان یه تیم اصیل ثابت کنه
مورینیو قبل بازی گفته بود که این بارسا یکی از ضعیف ترین بارساها است،همین حرف انگیزه بازیکن های بارسا برای گرفتن حال خوزه بالا میبره،و در عوض یه فشاری روی من سیتی میذاره که اگه شما این بازی رونبردید واقعا ضعیف هستید و الکی گنده شدید(چون این بارسا خیلی ضعیفه )
خلاصه ،همه و همه دست به دست هم دادن تا بارسا ببره.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۰)
 
Wimps
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
پاس های اشتباه فراوان (حتی از مسی و ژاوی)
عدم روحیه جنگندگی در تیم
عدم هماهنگی در تیم بخصوص خط دفاعی و هافبک ها
نوسان فراوان در طول هر هفته.
جام گرفتن برامون سخت خواهد بود
خیلی سخت و دور از دسترس.
این یک واقعیته که بارسا بسیار بسیار با روزهای اوجش (2009) فاصله داره.
در هر صورت
زنده باد بارسلونا
فراتر از یک باشگاه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۹)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به تنها کسی که باید ایراد گرفت راسله که رفت..
تیم 4 5 ساله خرید قوی نداشته..خب بازیکنا از نظر روحی هم خسته شدن..سیر شدن..شورو شوق 4 5 سال پیش رو ندارن..
باعث شد پپ بره و و و و و هزار تا دلیل که نشون میده راسل گند زده..
اینم از خرید نیمار که وسط فصل گندش در میاد و روحیه بازیکن رو خراب میکنه..خب معلومه فسادی تو کاره که از اول راستشو نمیگن..
باز دم همه بازیکنا گرم که تو بی تفریحیه کشور ما خیلی وقتا مارو شاد کردن..
به امید حداقل قهرمانیه تو یو سی ال.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۸)
 
xavi1993
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
سلام به همه بارسایی های باتعصب
من تعجب میکنم از بعضی از دوستان که اینقدر ناامیدن
مگه شما با یه برد عاشق این تیم شدید که حالا با یه باخت میآید قهرمانی رو به رءال مالديو تبریک میگید
آقا جان تیمی که من و شما عاشقشیم بارسلوناست تیمی که بگفته کاپیتان پویول فراتر از یک باشگاهِ و در مقابل رءال که کمتر از یک باشگاهِ))، درسته که تیم افتاده رو دور بد بازی کردن و نتیجه نگرفتن ولی بازم نباید هر چی از دهنمون در میاد به تاتا و تیتو و... بگیم که
اشکال ما این که داءم این بارسا رو با بارسای پپ گواردیولا مقایسه میکنیم
آقا اون تیم بهترین تیم تاریخ بود و دیگه رفته
پس بیایم کمی واقع بین باشیم و هی بعد از یه باخت نریزیم اینجا از روی عصبانیت به زمین و زمان فحش بدیم
به امید قهرمانی


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۷)
 
Mxplode
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
چقد تيتر و عكس به هم ميان !!

چاره كار تعويض سرمربيه، همين و بس ...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۷)
 
ddanesh
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
خدا وکیلی،الله وکیلی اسم شما رو میشه گذاشت طرفدار؟واقاً جواب بدید. توی اون شب برد بارسا در مقابل آلمریا توی 48ساعت به زور 65تا کامنت گذاشتید ولی الان که نیم ساعته از اتمام بازی می گذره 80 تا کامنت؟؟؟؟؟؟؟ درسته باخت بارسا مقابل تیم 18جدولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی سخته اما دوستان توی غم وشادی کم نذارید بی انصافیه،خدایی خیلی زایه هستش که دنبال یک باخت و مساوی گرفتن بارسا سایت رو به هم بریزد!! طرفدار اونه که توی همه حال پشتیبان تیمش باشه... یکی از گزارشگرا توی یکی از یازی های بارسا حرف خوبی رو زد:بارسا بر اساس طرفداراش بنا شده نه روی پول(پول کنایه از من سیتی) خود بازیکن ها مربی و کادر فنی و...همه همه نارحت هستدند(اونا که الان توی این وضیعت ب شکن نمی زنند که، اونا همه نارحت هستدند) راستی پیکه تو بازی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فازت چیه؟
اصن فکر کنم بعضیا بازی ندیدن نظر میدن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۳)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
و اما اینکه بارسا در سال 2014 داره یکی از ضعیف ترین نتایج رو می گیره در نیم فصل اول بارسا با 46 امتیاز همراه با اتلتیکو در صدر بود ه
بارسا در سال 2014 تا حالا 17 امتیاز بدست اورده رئال 23 امتیاز که که اگه فردا ببره میشه 26 امتیاز که امتیاز فاحشی هست
این رو بزارید کنار نیم فصل اول که مسی 2 ماه نبود در لیگ قهرمانان هم خوب کار کردیم تقریبا بی نقص بودیم اما در سال جدید ورق برگشته و تیم کاملا عوض شده


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۰۰)
 
barcapolis
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
زمان پپ گواردیولا وقتی یه تیم به بارسا گل میزد
در واقع حکم مرگ خودشو امضا کرده بود

تیم سراپا حمله میشد . منظم تر میشد ...

ولی این تاتا گند زده به تیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۵۹)
 
barcapolis
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاتا واقعا در حد بارسلونا نیست

اون بردهایی که نیم فصل بدست آوردیم اگه یه بچه 15 ساله هم رو نیمکت بود باز هم همون نتیجه هارو میگرفتیم
چون سبک بازی بارسا مشخصه
چه مربی بالا سرشون باشه چه نباشه همون سبک همیشگیه

اگه گواردیولا مربی بود .شک نداشتم که بازی 3-0 باخته رو هم میبرد


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۵۷)
 
ddanesh
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
اولا من این باخت رو تقصیر تاتا نمیدونم 2.مگه همین مارتینو نبود پوز من سیتی رو اورد پایین..مگه همین مارتینو نبود پدر رئال 1 میلیاردی رو در اورد ... مگه همین مارتینو نبود دفاع رو درست کرد... حالا چی شده... 1.ویروس فیفا 2.هفته ی نحس با رفتن پویی من فقط یه چیز می گم....فقط صبر صبر کنید صبر کنید صبر کنید بعد بازی با رئال می بینمتون دوران گواردیولا:بازی چلسی و رئال تو نیوکمپ یادتونه؟فقط همین باز هم میگم ... صبر صبر صبر تمام
این که نشد دلیل
حالا بارسا برد ریال که چی؟با این همه اختلاف امتیاز اول بود فردا احتمالا رده سوم بارسا
اصن شما بازی دیدی؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۵۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اینایی که میگن ویروس فیفا ، مگه فقط بارسا هست که ملی پوش داره ؟؟
همه ی تیمها دارن ملی پوش پس چرا اونا این نیست وضعشون ؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۵۴)
 
mnri19
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اقا این تیم از نظر بازیکن هیچی کم نداره

یادم می یاد زمان پپ تو ال کلاسیکو نیمکت رئال رو به رخمون می کشیدند

اون موقع بیشتر بازیکن ها هم مصدوم بودن ولی رئال رو می بردیم
با همون بازیکنای ضعیف

حالا که دست مارتینو خیلی باز تر از اون موقع است

پس مشکل از چیه؟

1- مدیریت افتضاح (دلیل رفتن پپ)
2- نبود سرمربی حداقل در سطح متوسط
3- نبود انگیزه در بازیکنان (که با یک سرمربی خوب و خرید 2 دفاع چهار دونگ حل میشه)


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۹)
 
بارچاAmant
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
با این تیم چطور 2 هفته دیگه میخوایم تو مادرید جلو رئالو بگیریم!

یه چیزی که امیدوار کنندس اینکه تاتا مقابل تیمای بزرگ خوب کار کرده.
به قول دوستمون بستگی داره بارسا کدوم روشو نشون بده


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۵)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
و یه نظر سنجی دیگه این که پرسیده شده
ایا این شکست بازی بارسا در مقابل منچستر سیتی رو تحت تاثیر قرار یده یا نه که 71 درصد جواب مثب دادن
و یه نظر سنجی دیگه در مورد عملکرد نیمار هم گذاشته شده
که سه گزینه داره خوب نسبتا خوب و ضعیف
که 2 درصد خوب بود 11 درصد نسبتا خوب و 87 درصد هم گفتن ضعیف بوده

و نظر سنجی دیگه این که کدوم بازیکن شما رو در بازی با وایا دولید نا امید کرده
58 درصد به نیمار رای دادن
26 درصد مسی
5 درصد بوسکتس
2 درصد ژاوی
بقیعه هم هر کدوم یکی دو درصد

اما گل سر سبد نظر سنجی بر می گرده به عملکرد تیم در این بازی که پرسیده شده که چه کسی مقصر این باخت بود و باید سرزنش بشه دو تا گزینه داره
یکی بازیکنان و دیگیری تاتا مارتینو تا این لحظه
بازیکنان 67 درصد
و تاتا هم 33 درصد هست



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۵)
 
arash101
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
راسل بارسارو نابودکرد.
لاپورتا و پپ کاریزما داشتن .
پپ هم علم فوتبالی داشت هم قدرت انگیزشی بالایی به بازیکنا میداد.
تاتا هیچ چیز نیست جز یه مربی خوب واسه یه تیم معمولی.
حیفه این تیم که داره نابود میشه وقتی میشد با خرید یه دفاع خوب ....اه ولش کن انقدر گفتم خسته شدم.
هنوز دیر نشده لاپورتا برگرده یه مربی بزرگ و با کاریزما بیاره با دو تا دفاع....
در غیر این صورت بارسای بزرگ نابود میشه...
والسلام


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۴)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اولا من این باخت رو تقصیر تاتا نمیدونم

2.مگه همین مارتینو نبود پوز من سیتی رو اورد پایین..مگه همین مارتینو نبود پدر رئال 1 میلیاردی رو در اورد ... مگه همین مارتینو نبود دفاع رو درست کرد...

حالا چی شده...

1.ویروس فیفا
2.هفته ی نحس با رفتن پویی



من فقط یه چیز می گم....فقط صبر


صبر کنید صبر کنید صبر کنید


بعد بازی با رئال می بینمتون

دوران گواردیولا:بازی چلسی و رئال تو نیوکمپ یادتونه؟فقط همین

باز هم میگم ... صبر صبر صبر


تمام


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۲)
 
mnri19
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
از تعویض های تاتا خنده ام می گرفت

یعنی بچه دو ساله هم بزاری به این تیم بیشتر میرسه

تعویض ها افتضاح


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
رئال تو نیم فصل دوم وحشتناک قوی شده و ما وحشتناک ضعیف لالیگا که پرید خدا به الکلاسیکومون رحم کنه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۰)
 
***messi***
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
با این تیم قطعا تو لیگ قهرمانان حذف میشیم!
جام حذفی هم رئال نابودمون میکنه.
لیگ رو هم که دیگه از دست دادیم!
بارسا دیگه اون بارسای دو سال پیش نمیشه!
بارسای کبیر خداحافظ





شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۴۰)
 
MM-Master
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
جلو ریال مالدیو بستگی داره بارسا کدوم روشو نشون بده...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۸)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فقط یه سوال:
با این تیم چطور 2 هفته دیگه میخوایم تو مادرید جلو رئالو بگیریم!
فقط خدا کنه بلای پارسال بایرن امسال با ر ئال سرمون نیاد!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۶)
 
*aliakbari*
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
احتمال فراوان قهرمانی پرید،ولی تا بازی برای بازی کردن هست ،پس هنوز امید هست(فرگوسن )
به پیر به پیغمبر مشکل این تیم نه تاکتیکه،نه تکنیکه،نه بازیکن خاصی،این تیم به لحاظ روانی نابوده،نابود.
تنها بازیکنی که فقط یه اشتباه داشت والدز بود،گلی هم که خوردیم شانسی بود،(قبلش چطور شد که یهو ضربه ازاد به نفع ما بود بعد توپ رو دادن به اونا؟؟)
خلاصه از نظر من این تیم به یه شک احتیاج داره،مشکلات روحی روانی به نظر من عامل بد بازی کردن و باخت هستش.
شما به این مسائل خستگی رو هم اضافه کنید،نور علی نور


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۴)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
زاوی جزو کسایی بوده که مصاحبه کرده
گفنه این شکست دردناک بده و بارسا یک گام به عقب برداشته
و اینکه بارسا در این چند ماه نوسان داشته
و اینکه بارسا باید در بازی چهارشنبه این روند رو تغییر بده
زوبی زارتا هم گفته نباید لیگ رو از دست داده قلمداد کنیم هنوز مسابقات زیادی باقی مونده و در لیگ رقابت طولانی هست
و اینکه در نیمه اول وایادولید بهتر از ما بوده و در نیمه دوم بهتر شدیم ولی نیاز به کمی شانس داشتیم


تنها تیمی هستیم که فقط دنبال شانسیم .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۴)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اسپورت یه نظر سنجی گذاشته باین عنوان
ایا بارسا با شکست مقابل وایادولید قهرمانی رو از دست داده ؟
که 90 درصد گفتن بله



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۴)
 
sabzake
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من انقدر ناراحتم هر چند دقیقه یه پیام باید بدم
شما تعویض ها رو نیگا کنید
تیمی که داره حمله میکنه و۲تا هافبک داره یکیش رو میگشه بیرون جاش مهاجم میاره
یعنی از وقتی که سسک رفت بیرون یه حمله هم نکردیم انگار چندتا جلو بودیم. اخه ژاوی تنهایی چار باد کنه
پدرو که تا الان سمت راست بازی نکرده رو میزاره اون سمت که یکی از بدترین های زمین بود بعد از ماسکران. نمی دونم وحی منزله که همه باید بازی کنن ؟ بعد جای اینکه پدرو بره بیرون نیمار رو میکشه تیو رو میاره که دریغ از یه ذره استعداد تو وجودش
این چه ارنجیه اخه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۳)
 
Siavash1990
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یقین داشتم که این بلا سر بارسلونا میاد
تیمی که تنوع تاکتیکی نداره، بازی رو هوا نداره، شوت از راه دور نداره و کنده و.... باید هم این بلا سرش بیاد حقش بود
آقا فولاد خوزستان بود قشنگ تر از این بارسا بازی میکرد
یه مشت آدمهای بی انگیزه بی هدف شل و ول
مسی هم که انگار 36 ساله ست تکون نمیخوره
باید تاتا رو بندازن بیرون ای کاش جای تاتا بیلسا رو می آوردن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۳)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
یکی میگه باید پپ برگرده .تو خوابم نمیبینیم .بایرن به همین راحتی مربیشو نمیده دیگه .
یکی میگه انتخابات برگزار بشه ؟تو خواب .گفتن تا سال 2016 انتخابات نداریم .
پیکه باید بره .آدریانو باید بره .
دنی آلوز خیلی افت کرده .
ژاوی دیگه نمیتونه 2 تا بازی پشت سر هم بازی کنه .
الکسیس و پدرو افت کردن .
مسی داره حیف میشه تو تیم البته جام جهانی هم نمیذاره به خودش فشار بیاره .
مطمئنا تیم میره مرحله بعد لیگ قهرمانان ولی اونجا باید دعا کنیم به المپیاکوس یا پی اس جی یا نهایتا درتمند بخوریم .
اگه سال بعد 2 تا دروازه بان و 2 تا دفاع و 1 هافبک و 1 مهاجم گرفتیم عالیع وگرنه همین رواله


در مورد انتخابات اگر فشار بیارن سهام داران و اسپانسرها و طرفدارا بازیکنها ، 100% انتخابات برگزار میشه .
بعد در مورد رفتن بازیکنا . این همرو بدیم برم با اون 60 میلیون میخوای جایگزین تعیین کنیم ؟؟
افت بازیکنا هم که مشکل از کادر فنی و تیم بدنسازیه که این همه بازیکنا بدون انرژی هستن .
در مورد سال دیگه :
اگه مدیر عوض بشه . کادر فنی عوض بشه . بعد اون بازیکنا بخریم میشه گفت تیم به روزهای اوجش برمیگرده


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۳)
 
shayan98
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فعلا بارسا تو بحرانه نوبته رئالم میشه خواهیم دید


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۰)
 
xbehzad
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تا کی بگیم اشکالی نداره این دفعه نشد دفعه بعد درست میشه بابا این مارتینو اصلا در حد بارسا نیست
[size=32px]لعنت به تاتا مارتینو[/size]


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۷)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
زاوی جزو کسایی بوده که مصاحبه کرده
گفنه این شکست دردناک بده و بارسا یک گام به عقب برداشته
و اینکه بارسا در این چند ماه نوسان داشته
و اینکه بارسا باید در بازی چهارشنبه این روند رو تغییر بده
زوبی زارتا هم گفته نباید لیگ رو از دست داده قلمداد کنیم هنوز مسابقات زیادی باقی مونده و در لیگ رقابت طولانی هست
و اینکه در نیمه اول وایادولید بهتر از ما بوده و در نیمه دوم بهتر شدیم ولی نیاز به کمی شانس داشتیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
من متاسفانه فقط 3یا 4 دقیقه از بازی رو دیدم اما همین زمان کم هم کافی بود تا بفهمم چقدر داریم اسفناک بازی میکنیم از ته دل آرزو میکنم دلیل این مدل بازی کردن بازی های ملی باشه چون تمام این بازیکنها دو روز پیش تو اردو های ملی بازی کردند.
نمی دونم تاتا خوبه یا بد اما برای خودم سواله اگر بده چطور سیتی رو تو اتحاد بردیم اگر هم خوبه پس چرا چند تا باخت بد تو لالیگا دادیم
شاید دلیلش بی تجربه بودن تو اروپاست...
شاید


با حرف آخرتون واقعا موافقم . خیلی خیلی عجیبه این .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۶)
 
fshiri92
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یکی میگه باید پپ برگرده .تو خوابم نمیبینیم .بایرن به همین راحتی مربیشو نمیده دیگه .
یکی میگه انتخابات برگزار بشه ؟تو خواب .گفتن تا سال 2016 انتخابات نداریم .
پیکه باید بره .آدریانو باید بره .
دنی آلوز خیلی افت کرده .
ژاوی دیگه نمیتونه 2 تا بازی پشت سر هم بازی کنه .
الکسیس و پدرو افت کردن .
مسی داره حیف میشه تو تیم البته جام جهانی هم نمیذاره به خودش فشار بیاره .
مطمئنا تیم میره مرحله بعد لیگ قهرمانان ولی اونجا باید دعا کنیم به المپیاکوس یا پی اس جی یا نهایتا درتمند بخوریم .
اگه سال بعد 2 تا دروازه بان و 2 تا دفاع و 1 هافبک و 1 مهاجم گرفتیم عالیع وگرنه همین رواله


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۴)
 
iniesta.reza
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من متاسفانه فقط 3یا 4 دقیقه از بازی رو دیدم اما همین زمان کم هم کافی بود تا بفهمم چقدر داریم اسفناک بازی میکنیم از ته دل آرزو میکنم دلیل این مدل بازی کردن بازی های ملی باشه چون تمام این بازیکنها دو روز پیش تو اردو های ملی بازی کردند.
نمی دونم تاتا خوبه یا بد اما برای خودم سواله اگر بده چطور سیتی رو تو اتحاد بردیم اگر هم خوبه پس چرا چند تا باخت بد تو لالیگا دادیم
شاید دلیلش بی تجربه بودن تو اروپاست...
شاید


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۲۰)
 
sabzake
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
همون بازی با المریا هم اگه بازی رو با دقت می دیدید اگه بازی تو نیو کمپ نبود شک نکنید نمی تونسیتم ببازیم .
نقده که باعث پویایی هر جامعه ای میشه اگه همه بیان بگن به به چه بازیه خوبی که تیم پیشرفت نمی کنه
خدا کنه به من سیتی ببازیم حذف شیم من دیگه تحمل ندارم 7تا از بایرن بخوریم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یادمه 1 سال پیش گفتم راسل داره یه تخلف مالی میکنه.. یه چیزی هست که نمیخواد مدافع بخره . مسله فنی نیست مسئله پوله . ولی همه مسخره کرد و گفتم توهم زدیا .
همونم شد یکی از تخلفاتش معلوم شد که قرار داد نیمار هست .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۶)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول

خدا وکیلی،الله وکیلی اسم شما رو میشه گذاشت طرفدار؟واقاً جواب بدید.
توی اون شب برد بارسا در مقابل آلمریا توی 48ساعت به زور 65تا کامنت گذاشتید ولی الان که نیم ساعته از اتمام بازی می گذره 80 تا کامنت؟؟؟؟؟؟؟
درسته باخت بارسا مقابل تیم 18جدولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی سخته اما دوستان توی غم وشادی کم نذارید بی انصافیه،خدایی خیلی زایه هستش که دنبال یک باخت و مساوی گرفتن بارسا سایت رو به هم بریزد!!
طرفدار اونه که توی همه حال پشتیبان تیمش باشه...
یکی از گزارشگرا توی یکی از یازی های بارسا حرف خوبی رو زد:بارسا بر اساس طرفداراش بنا شده نه روی پول(پول کنایه از من سیتی)
خود بازیکن ها مربی و کادر فنی و...همه همه نارحت هستدند(اونا که الان توی این وضیعت ب شکن نمی زنند که، اونا همه نارحت هستدند)
راستی پیکه تو بازی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شاید در مورد حرفهای رکیک بعضیها میشه گفت شما درست میگید .
ولی اینو درنظر بگیرید . اگه طرفدارا اعتراضی نکنن به وضعیت تیم . همین کادر فنی و همین تیم مدیریت و در کل همین وضعیت برای چند سال میمونه توی بارسا . چطور زمان رایکارد اعتراضهای شدید تو ورزشگاه میکردن ؟؟ ولی مشکلی نبود ؟؟ همون اعتراضها باعث شد تا مدیر لایق اون زمان به فکر تیم بیوفته و تیمو نجات داد . ولی الان چون اعتراضی نمیکنن طرفدارای تو ورزشگاه برای همین مدیرا خیالشون راحته که هر کاری که دوست دارن میتونن بکنن و کسی هم جیکش در نیاد . این چند ساله هم دیدم به اندازه کافی این مسئله .
البته اعتراض و انتقاد نه توهین و الفاظ رکیک


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۳)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خوب حالا چی بگیم...1..خستگی بازیکنا...2..ویروس فیفا....و ... .بسه بابا ...به خدا بهترین تیم تاریخمون رو دادیم دست چند تا احمق که نمیفهمندچیکار میکنند.......حالا دوستان بگردن یه عکس بزارن از زمان پپ و بگن ما فلان موقع هم اینجا شکست خوردیم..مربی نمیتونه از بازیکناش بازی بگیره مشکل از بازیکن که نیست....همه بد بودن یعنی مربی نمیدونه چیکار میکنه...تیتو و تاتا هر چی پپ کبیر ساخته بود رو تبدیل به ویرونه کردن....شاید خیلیا ناراحت بشن ولی باید ببازیم..حتی اگه این تیم مقابل سیتی حذف بشه یه جورایی به نفع تیم هستش...4 تا موقعیت نمیتونیم مقابل تیم 18 جدول ایجاد کنیم................تیو و سانگ و 1..2 تای دیگه رو باید فروخت و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کرد به اضافه یه مربی که استاد تیکی تاکا باشه(مثل پپ) یا صاحب سبک(کلوپ).....به والله اگه همین الان بگن راسل مرد ناراحت نمیشم چون به خاطر منافع شخصیش گند زد به بهترین تیم تاریخ.......برو به جهنم راسل که هر چی میکشیم از دست تویه.....تیمی که الان باید جای بایرن باشه دقیقا بدترین بارسای چندین سال اخیر شده......(دوستان عزیز نیان الان بگن اینا از سال 2009 طرفدار بارسا شدن و... که خنده داره...15 سال طرفدار بارسا هستم و دلم به حال تیمی میسوزه که باید الان همه مقابل زانو بزنند نه اینکه تبدیل شده به ضعیف ترین تیم مرحله بعد لیگ قهرمانان ..اگه صعود کنیم)


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۳)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نمیدونم از کجا شروع کنم ...
به قول گزارشگر بازی اگه به کسی نگن وایادولید تو رده ی 18 جدوله اصلا متوجه نمیشه .با این بازی که وایادولید کرد
نمیدونم چرا بارسا اینجوری شده
در همه ی شرایط طرف بارسام و بد نمیگم
خب بلاخره هر تیمی نقطه ضعفی داره
هیچ تیمی کامل نیست و همییییییشه برنده نمیشه . باخت هم وجود داره
ولی واقعا تعجبم چرا بارسا به این تیم باخت
من حتی فکرشم نمیکردم بارسا به این تیم ببازه
وقتی گل خوردن گفتم اوووووه حالا وقت زیاده بارسا 3-4تا بهشون میزنه ولی ...
اگه قبل بازی بهم میگفتن بارسا ازینا میبازه واقعا خندم میگیرفت
ولی خب اتفاقیه که افتاده و فدای سرشون
این قانون فوتباله
هیچ بازی ای قابل پیش بینی نیست
ولی خداییش بخوایم نگاه کنیم رئالیا با ته جدولیا چقدر خوب و جنگنده بازی میکنن
به استثنای باختایی که داشتن . رئال واقعا جنگنده بازی میکنه
تو این بازی با وجود این که وایادولید گل زده بود بارسا باید تا آخر بازی لهشون میکرد باید بازی جوری بازی رو به دست میگرفت که دیگه اونا همش مجبور به دفاع 11 نفره شن
ولی جالب بود علاوه بر این که عقب بودن بازن وایادولیدیا حمله میکردن
در کل بازی جالب و عجیبی بود
دیگه تموم شد رفت
خود مسئولا و مربی ها و بازیکنای بارسا از این باختا درس میگیرن و این شکست ها میشه پلی برای پیروزی های آینده

زنده باد عشقم بارساااااااااااااااااااااااااااا


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۳)
 
Senorita10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
شاید افتضاح بهترین کلمعه واسه این بازی بو د
وووووووااااااااااااااااااااااعقااااا با کمال تاسف قهرمانی ریال مالدیو روووووو به تمام کادر بارسلونا تبریک میگم
به قول enrique البته با تغییر=
idont wanna live in the world with out barca s wiiiiiiiinnnnnnn




شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۲)
 
samanehbarca
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من نیم فصل اول تاتا رو قبول داشتم ولی حالا....
یه بازی خوب یه بازی بد که نمیشه!!!!!!!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۰)
 
Negarm
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
چي بگم باختيم ديگه: فقط خوش بحال رئالي هاي اي كأش حداقل ديگه نبازيم
اميدوارم به جاي اينكه بشينن شكست بارسا رو تماشا كنن دو تا دفاع خوب بگيرن و سرمربي رو عوض كنن مورينيو راس ميگه اگه همينطوري پيش برن ديگه هيچ وقت اون بارساي برنده هميشگي نميشن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۶)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خدا وکیلی،الله وکیلی اسم شما رو میشه گذاشت طرفدار؟واقاً جواب بدید.
توی اون شب برد بارسا در مقابل آلمریا توی 48ساعت به زور 65تا کامنت گذاشتید ولی الان که نیم ساعته از اتمام بازی می گذره 80 تا کامنت؟؟؟؟؟؟؟
درسته باخت بارسا مقابل تیم 18جدولی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی سخته اما دوستان توی غم وشادی کم نذارید بی انصافیه،خدایی خیلی زایه هستش که دنبال یک باخت و مساوی گرفتن بارسا سایت رو به هم بریزد!!
طرفدار اونه که توی همه حال پشتیبان تیمش باشه...
یکی از گزارشگرا توی یکی از یازی های بارسا حرف خوبی رو زد:بارسا بر اساس طرفداراش بنا شده نه روی پول(پول کنایه از من سیتی)
خود بازیکن ها مربی و کادر فنی و...همه همه نارحت هستدند(اونا که الان توی این وضیعت ب شکن نمی زنند که، اونا همه نارحت هستدند)
راستی پیکه تو بازی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۶)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان تا وقتی این مدیریت سرکار باشه مطمئن باشید هیچ کسی به بارسا نمیاد یا برنمیگرده . مخصوصا پپ .



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۵)
 
parsam500
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به خودم گفتم این یکی از بدترین بازی های چند وقت اخیره گذشت مقابل اتلتیکو مادرید افتضاح بازی کردیم گفتم اتلتیکو قوی بود
گذشت مقابل والنسیا تو نیوکمپ باختیم در حد افتضاح بودیم گفتم اتفاق دیگه پیش میاد حتی پپ هم تو نو کمپ باخت داشته

گذشت مقابل رئال سوسیداد باختیم اون موقع به خودم وای خدای من این یکی از بدترین بازیهایی بود که تا حالا تو این 10 سال از بارسا دیدم نه این که تو این 10 سال با این اختلاف نباختیم باخت بدتر هم داشتیم ولی بازی یکی از بازی های افتضاح بارسلونا بود اونجا به خودم گفتم اشکال نداره بارسا الان یه چند سالی هست تو زمین رئال سوسیداد پیروز نشده
اما ای خدا کاش این بازی رو ندیده بودم این واقعا ضعیف ترین بازی بود که من حتی تو این چند سال از یک تیم مدعی تو اروپا ندیده بودم چه برسه به بارسا الحق و النصاف این یکی از ضعیف ترین نمایش های بارسا در این چند ساله بوده من واقعا شوکه شدم این بازی حتی در حد لالیگا که چه عرض کنم در سطح لیگ خودمون هم نبود همه مثل ماست وایساده بودن جا به جایی صفر خلاقیت صفر تیکی تاکا زیر خط فقر باور کنید این حرف ها رو از عصبانیت باخت نمیگم این واقعا افتضاح بود

دفاع از سال قبل خیلی بهتر شدیم ولی باز هم افتضاح هست عوضش سال قبل تو خط حمله جبران می کردیم ولی حالا حتی نمی تونن به تیم 18 جدول هم گل بزنن حالا گل زیاد گفتم حتی موقعیت گل نداشتن این واقعا افتضاح بود روند الان طوریه که هر هفته بد تر میشیم امیدوارم به این زودی رکورد بدترین بازی ها رو نشکونیم رکورد هایی که مدام در حال شکستن هست


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
mostafa169
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به دفاع کاری ندارم. تیمی که 73 دقیقه یه گل رو جلوی تیمی مثل وایادولید جبران کنه به چه درد می خوره.

رئال مثل آب راحت گل می زنه. اون وقت ما فقط توپ رو پشت هجده می چرخونیم...

تیم حریف هم خیالش راحته که پاس توی عمق خفنی داده نمی شه. بازیکنا اصلا دریبل نمی دن کار ترکیبی توی تیم دیده نمی شه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
messi.maradoona
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
همه انتظار هتریک داشتیم از مسی تو این بازی ولی.....
ایکاش تو لیگ قهرمانان به من سیتی ببازیم ولی نه با افتضاح دیگه حداقلش خیالمون راحت میشه که امسال به هیچ جامی نخواهیم رسید.
زنده باد مسی
زنده باد ژاوی
زنده باد اینیستا
زنده باد بازیکن با غیرت


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۰۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اول از همه باید یک انتخابات برگزار بشه برای برکناری مدیریت فعلی . اصلا شخصیتش به مدیریت باشگاه نمیخوره . از موقعی که اومده بارسا سه تا بازی و باخته


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۹)
 
bardiya30
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
افتضاح به تمام معنا

نمیدونم مشکل از کجاست چون هیچکس خوب نبود از سرمربی ، بازیکن ها و.....
این تیم مریضه و امیدوارم زودتر شفا پیدا کنه
تیمی که نتونه و اونم بارسا پاس های درست یده یعنی چی
تیمی که نتونه موقعیت سازی کنه و به مرور بازی های خارج از خونه رو امتیاز از دست میده
بعد از دانشگاه که کلاس مسخره ای داشتم و سرم پوکید گفتم بیام بازی بارسا رو ببینم و کمی آرامش پیدا کنم الان بدتر از قبل شدم و منتظر روبرا شدن تیم
زمانی که اولین باخت رو آوردیم خیلی ها گفتن به جا بود چون مغرور نشن اما من از اولین باخت همیشه میترسیدم چون تیمی که عادت کنه بدبخته و الان شرایط ما اینطور شده
امیدوارم به خودشون بیای و برای دل هوادارا کاری کنن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۸)
 
hassansooler
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اولش که مورینیو قبل بازی با سیتی این حرف رو زد بهش خندیدمو گفتم این بارسا بهترین بارسا ی اخیره و بود..... اما حالا یاد حرفش می افتمکه می بینم خیلی خیلی داره خوب میگه:
مورینیو: این بدترین بارسای اخیر است"

تا وقتی که دفاع مرکز نداریم، همین آش و همین کاسه/////


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۶)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
با این تیم قطعا تو لیگ قهرمانان حذف میشیم!
جام حذفی هم رئال نابودمون میکنه.
لیگ رو هم که دیگه از دست دادیم!
بارسا دیگه اون بارسای دو سال پیش نمیشه!
بارسای کبیر خداحافظ


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۵)
 
onlypuyol
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من 14 سااله هوادار بارسا م و همیشه حمایت میکنم از تیمم . منظورم اینه به نظرتون ما چه طوری میت ونیم نا رضایتیمونو به باشگاه از عملکرد مربی فعلی ابلاغ کنیم ؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۵)
 
hassansooler
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فقط و فقط فقط فقط فقط فقط:

نداشتن دفاع مرکز خوب

اگر دفاع خوبی مثل لوییز یا هرکس دیگری مثل او داشتیم، الان به تیم هجدهم جدول نمی باختیم...
همه افتضاح بودند......
این تاتا رو بیندازیدش بیرون تا با اردنگی ننداختمش بیرون.... شورشو در آورده


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۴)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاتا با این سبکش خودشو مضحکه کرده .
مسی و نیمار رو تو ترکیب داشته باشی اونوقت از راست و چپ توپ هارو بکشی رو دروازه . اصلا تاتا در حد و اندازه های بارسا نیست نمیگم مربی بدیه ولی بدرد تیم بزرگی مثل بارسا نمیخوره و اصلا سبکش به بارسا نمیخوره .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
BAR3A
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اه اه اه
چقدر این تیم بد بازی میکنه
فکر کردم بازی لیگ 1 ایران هست
بی هدف ترین بازی بود که از بار سا دیدم
پاسهاس افتضاح و مهار توپ ضعیف و ....
اگه 3 ساعت دیگه هم بازی ادامه داشت حتی یک موقعیت خطرناک هم نمیتونستیم ایجاد کنیم
امسال داریم خودمون با این افتضاح کاریها جام دو دستی تقدیم رقیبان میکنیم
بار ها این قضیه رو تو کامنتهای قبلی گفتم:امسال هیچ چی نمیشیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
ALI.just10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
آخه يكي بش بگه آقاي مارتينو يه مشت سانتراي مسخره به بازي بارسا اضاف كردي بعد اسمشو گذاشتي تنوع تاكتيكي؟؟!! يعني قشنگ جفت پا رفتي تو تيكي تاكا...
شديداً منتظر فصل بعدم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
داشتم خلاصه بازی بایرن مونیخ و ولسبورگو نگاه میکردم .
بایرنم یک بر صفر عقب افتاد اما در نهایت شش بر یک برد .
چون اون جا یه سرمربی رو نیمکت نشسته که میدونه چه جوری به
بازیکناش انگیزه بده ولی ما چی !؟
یه زمانی ما هم این جوری بودیم ! اگه میباختیم با افتخار میباختیم !
به امید روزای بهتر ...



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰)
 
HAMID.A19
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
گواردیولا یه کاتالانه و مطمئنن عاشق تیمش هست و الانم خوشحال نیست از این وضع بارسا


امیدوارم هر چی زودتر پپ برگرده به بارسا
پپ قراردادش اونقدر بلند مدت نیست با بایرن


امیدوارم هر چه زودتر برگرده به تیم اصلی خودش . می دونین چیه ؟ اصلاً بایرن بهش نمیاد !

به جز پپ مربیای خوب دیگه هم هستن ولی به هیچ وجه نمی تونن مثل پپ "اقتدار" رو به بارسا بدن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰)
 
بارچاAmant
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
دوستان به نظرت.ن ما باید چه کنیم به عنوان هوادارهای بارسا ؟؟؟؟؟؟

به عنوان هوادار بارسا باید از تیمت حمایت کنی.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۹)
 
samanehbarca
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اصن روانی تیترتونم!!!حرف دل من...
آخه این چه بازی بود؟!بچه ها تو کوچه بهتر بازی میکنن..
یعنی همه افتضاح.....گنننننننننننننننننننننننننننننننند!!!!
واقعا بعد از باخت از بایرن مونیخ اینقدر عصبانی نشده بودم!!
آخه همه میدونستن این بازی چه قد مهمه چرا اینقد چرت بازی کردن؟!
اگه همه بازیکنا بد بازی کنن من همیشه امیدم به مسی بود ولی این بازی واقعا بد بازی کرد!!!
چرااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ایش..لعنتی..نیمار داشت خوب بازی میکرد خوب گل میزد مصدوم شد..
اصن کم شانسی با بارسلونا مساویه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اووووووووووووووووووف دارم آتیش میگیرم!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۸)
 
onlypuyol
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دوستان به نظرت.ن ما باید چه کنیم به عنوان هوادارهای بارسا ؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
جوردی رورا مربی تیم بود الان 5 تا زده بود بارسا به تیم رده هجدهمی .
تیتو پارسال بالا سر این تیم نبود لالیگا رو با 100 امتیاز و 15 اختلاف امتیاز فتح کرد .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
Wilson_72
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به نظرشما اگه یه مربی مثل یورگن گلوپ یا گاس هیدینک سرمربی تیم باشه بازم به همچین تیمایی میبازیم..؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اه این چه بازی بود آخه ببینم جای خالیه پویول و کی پر میکنه حالا کاش پپ برگرده جاش خیلی خالیه به نظر من قهرمانی رو از دست دادیم باید خودمون و برا فصل بعد آماده کنیم حداقل باید یکی دوتا دفاع خوب جذب کنن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
elnew
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا بارسا بد بازي ميكنه خيلي بد . تعجب كردم كه تيم هيچ تلاشي براي گل زدن نميكنه واقعا چه بر سر ما اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
amirhomayoun
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بلههههههههههههههههههههههههههه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۴)
 
onlypuyol
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا که تاتا خیلی ضعیفه . . . . .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۳)
 
amirhomayoun
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
آخه دوستان مگه با این جور شکست ها چیزی از ما کم میشه جز سه امتیاز.که بعد تو الکلاسیکو هم سه تا دیگه از دست میدیم اختلاف با مادریدی ها میشه هفت تا بعد با اتلتیکو میبازیم میشه ده تا بعد تو جام باشگاه ها هم بازی بعدمن سیتی رو میبازیم و..........این داستان ادامه دارد که ما....................عاشق بارساییم و تا آخرش هم میمونیم........................I love you barca
راستی اگه مسی جلو ایران اینجوری بازی کنه از گرومون میریم بالا................


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۱)
 
ALI.just10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فقط مونده بود تيم ته جدولي هم بارسا رو ببره....
ببينيم مارتينو ميتونه سهميه بگيره امسال يا نه...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۱)
 
hamedtaheri
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من در عجبم از بازی نیمار ؟
چرا توی برزیل با اینجا 180 درجه فرق داره؟
البته شاید هنر مربی باید باشه تا از بازیکنانش به بهترین نحو بازی بگیره
همه میگن مسی افت کرده ولی فکر کنم سیستم اشتباه باعث شده مسی نتونه توانایی هاشو نشون بده همین طور نیمار
خدا به خیر بگذرونه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۱)
 
fshiri92
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
موقعی که یه تیم این همه ستاره داره بعد میاد میبازه فقط فقط باید مقصر رو مربی دونست .
نیمکت ضعیفی داریم .
دفاع خرابه .
من از همون اولم گفتم که امسال فکر جام نباشید ولی با این مربی سال بعدم نباید به فکر جام باشید مگر اینکه هیدینگ یا لادروپ یا حداقل لوییس انریکه یا یکی که در حد نام بارساست رو بیارن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۰)
 
ashibala
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
بزرگترین مقصر مدیریت بارساست


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۰)
 
بارچاAmant
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
مقصر اصلی این نتیجه های ضعیف کسی نیست جز تاتا چون می خواد سبک بازی تیم عوض کنه میخواد بگه منم صاحب سبکم هیچ ایده ای برای بازی نداره اگرم بارسا نتیجه ای میگرفت رو حساب تجربیات خود بازیکنان بود.

دقیقا با این حرفت موافقم.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۴۰)
 
Ramtin007
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نه بابا پنالدو 200 تا گل می زنه دسته بیل 10 تا سوپر هتریک می کنه و جنیفر لوپز هم کلینشیت خیلی خوب

و دیگه سر نوشت بارسا برای اولین بار میره دست یه ریالی ها


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۹)
 
amir5570
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
روزنامه همشهری تیتر خوبی زده بود:
(مارتینو مردی برای روز های آفتابی)
کلا مارتینو تو هم چین بازی هایی می ر**ه تو کل تیم!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اول که پویول اعلام کرد آخر فصل میره بعدشم پسر اینیستا سقط جنین شد و به دنیا نیومد و حالا هم باخت از یه تیم ته جدولی !
عجب هفته نحسی ... !
اعصابم خرده ! دیگه حوصله انتقادم از هیچ کی ندارم !
لعنت بر این فوتبال !


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۹)
 
peym4ns
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یکی از بدترین بازی ها در طول عمرم دیدم، منی که نزدیک 15 ساله بازی های بارسا رو نگاه می کنم همچین بازی ندیده بودم...
تیم با ترکیب اصلی در مقابل تیم قعر نشین و نمایش نا امید کننده ای که واقن لایق یک تیم فوتبال نبود حالا چه برسد به بارسا.
هیچ توانی در ساق پای بازیکنا دیده نمی شد، حتی توان یک پاسه 2 متری رو هم نداشتن.
حس خوبی ندارم اصلا، چون این نمایش ناامید کننده رو این روز ها بیشتر دارم می بینم، بارسا از اصالتش دور شده، اصالت بارسا همون تیکی تاکای هدفمنده . این بارسا برای بازی مستقیم آفریده نشده . بازی مقابل آژاکس رو خوب یادمه، همون موقع بود که نگران شدم ، نگران کل فصل که نکنه بارسا این روند افت رو ادامه بده ...
و ادامه داد...
تو بازی منچستر سیتی با اینکه بازی رو بردیم اما باز توان و جنگندگی قبل رو نداشتیم، اون صلابت بارسایی رو نمی دیدیم، اون حملات بی رحمانه رو نمی دیدیم...
من سعی می کنم امسال بازی های بارسا رو ببینم ، فقط ببینم و هیچ جامی رو براش نمی خوام .



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۸)
 
moji.aref
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
با این بازی مزخرفی که بارسا میکنه حقشه که ببازه، وای خدایا. اون تیکی تاکا ی ناب کجا رفته؟؟ اون پاسکاری های زیبا کجاست؟؟ من همین الان قهرمانی رو حق رئال میدونم و رئال رو کاملا شایسته این قهرمانی در لیگ میدونم. بارسا به معنای واقعی کلمه (داغون) شده.
نمیدونم چی بگم...



شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
ببین برادر من، اعتقادی به عمدی بودن این پروژه ندارم که بخوام تقصیرو بندازم گردن روسل. دفاعی از عملکردش ندارم اما توهم توطئه اصلا پذیرفتنی نیست.
مشکل تیم مربیان قد کوتاهه. چه انتظاری داری ازشون. برای درست کردن یه تیم بزرگ قبلش باید خودت بزرگ باشی. که این دو نبودن.


نه منظورم این نیست که توطئه کرده .
نه
الان کی این مربی آورد ؟؟
کی پول برای مدافع خرج نکرد ؟؟
کی سر قرارداد نیمار پول باشگاه و حروم کرد ؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
kbahman
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاتا فکر میکرد با تغییر سبک بارسا میتونه موفق بشه ولی موفق نشد هیچی کل تیمو نابود کرد


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
barsapolis_6_0
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
باز بگید تاتا باید بمونه... تاتا به درد همون لیگ درپیت ارژانتین میخوره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
Alireza17
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا افتضاح.همین.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
onlypuyol
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا تاتا ماتینو عجیب و غریب ترین مربیه که تا حالا دیدم .
گند زدی توی تیم جوووووون مادرت برو تو رو قرآن برو .
بابا ما داریم خوووون گریه میکنیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
Undertaker_Catalan
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
همینطور که با برداش خوشحال میشدیم حالا هم تو باختاش باید شریک باشیم بلاخره یه روزه خوب هستو یه روز بد کاریش نمیشه کرد همه ناراحت هستیم دوستان به کسی توهین نکنن پیش میاد


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۴)
 
amir5570
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اگه بارسلونا اینجوری پیش بره 4 شنبه به منچسترسیتی میبازه
بعد با اوساسونا مساوی میکنه
و بعدش دیگه خدا میدونه تو ال کلاسیکو چی میشه
تاتا باید بره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۴)
 
Gold.Marble
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من خیلی دلم برای گواردیولای کبیر.تیکی تاکای رویایی.کاپیتان پویول.سلطان پاس همیشگی.مثلث مرگ همیشگی.مسی(!)
تنگ شده شما این طوری نشدید؟؟!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۳)
 
Ramtin007
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا نمی فهمم چرا بارسلون اینقدر افتضاح شده مسی اوایل بازی خوب بود ولی اینقدر بقیه افتضاح بودن که رو مسی هم اثر گذاشت واقعا غمگین شدم نمی دونم بازی برگشت من سیتی بارسا چه خواهد شد

این تیکی تاکا واقعا عالی بود و مسی رو راه مینداختن و لیو هم گل می زد ولی الان با پاس در آسمان توپ رو به تماشاچی ها پاس می دن و جالب تر وقتی مسی توپ می گرفت همه پشت می کردن و کسی نزدیک نمی شد انگار که مسی می تونه 10 نفر دیریبل کنه و همه بار رو رو روشش انداخته بودن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۳)
 
engsaeed
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به طرفدارای ریال قهرمانی لیگا رو تبریک میگم،نوش جانتون،
متاسم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۲)
 
sahraei
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اولين كارت زرد رو من الان به تاتا ميدم چون تيم توي لاليگا بد بوده و توي ليگ قهرمانان كم نقص...!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۲)
 
Wilson_72
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاوقتی باشگاه بخواد خساست ب خرج بده و ی مربی درحد بارسا و البته ی دفاع مثل تیاگوسیلوا نگیره نباید زیاد ازین باختا تعجب کنیم..


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۲)
 
ddanesh
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
مقصر اصلی این نتیجه های ضعیف کسی نیست جز تاتا چون می خواد سبک بازی تیم عوض کنه میخواد بگه منم صاحب سبکم هیچ ایده ای برای بازی نداره اگرم بارسا نتیجه ای میگرفت رو حساب تجربیات خود بازیکنان بود.



پپ


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۱)
 
messi_ronaldinho
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
مربی ای که عرضه نداره حتی یدونه مدافع بخره به درد تیم های ته جدولی لیگ های جهان سوی میخوره
مربی ای که تیمی که همچون فوتبالی رو بازی میکرد رو تبدیل کرده به تیمی بزن زیرش که توی این بازی بود باید بدترین ها را نصیبش کرد
تا قبل از این بازی هم ازش حمایت کردم ولی دیدم دیگه نه نمیشه مثل این که واقعاً ایراد از خودشه
گاس هیدینگ رو الکی از دست دادیم اینو آوردیم ((((((((((((((((((
ای روسل ایشالا تقاص پس بدی ((((((((((((


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۰)
 
m.a.f
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
چرا این طوری بازی کردن واقعا افتضاح بوود

چطوره تاتا عوض شه این جوری پیش بره رئالی ها خوش خوشانشون میشه

ال کلاسیکو هم نابود میشه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۰)
 
fshiri92
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
مربیانی مثل روبرتو مارتینز و لویس انریکه و گاس هیدینگ و لادروپ بودن نمیدونم اینو از کدوم دهاتی ورداشتن اوردن .
باخت به تیم 18 جدول یعنی اینکه باید فاتحه تیم رو خوند از اساس
این تیم حداقل 5 یا 6 تغییر نیاز داره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۰)
 
barsapolis_6_0
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
باز بگید تاتا باید بمونه... تاتا به درد همون لیگ درپیت ارژانتین میخوره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۹)
 
sabzake
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
این طوری که من با زبان نصفه نیمم فهمیدم طبق گفته گزارشگر بی این اسپورت از 2003 تو ورزشگاه وایادولید نباخته بودیم که به لطف توانایی های تاتا به این مهم هم دست پیدا کردیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۹)
 
amir5570
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نمیدونم چرا بازیکنا برای گل زدن هیچ تلاشی نمی کردن
اصلا نمیدویدن انگار نه انگار که دارن میبازن
مارتینو باید فصل بعد بره
لالیگا از دست رفت ...
من نمیدونم تو ال کلاسیکو میخوایم چی کار کنیم ...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
viggo.barca
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
باختیم.....
همه افتضاح بازی کردن
بابا به خدا این تیکی تاکا نیست(همه سر جای خودشون وایسادن و فقط پاس میدن.جابه جایی نیست)عین هویج وایسدن سر جاشون منتظرن دفاع حریف خودش بیاد زمینو خالی کنه

تیکی تاکای پپ درسته که همه جا عوض میکنن.

از وقتی پپ رفت سبک تیم عوض شد.لاپورتا برگرد اینا ر**ن به تیم.



از اونور میان بودجه ی خریده ساله بعدو تو رسانه میگن :-| اونم فقط 60 میلیون.
داره روش آرسنالو پی میگیره
جمع کنید بابا خیر سرتون بارسلونا هستین مثلا.


امسال شاید با شانس جام حذفی رو بگیریم.بقیه شرط میبندم پریدن....

عصابمو خورد کردن مسخره ها


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
Gold.Marble
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
یعنی مارتینو دیگه چجوری میتونست تیمو نابود کنه؟!؟
اخه این چ طرزه تعویضه بازیکنه؟؟
مسی چرا این طوری شده؟!؟
یعنی همه چی دست ب دست هم داده تا قهرمانی لالیگا از دست بره...!
این علیفر هم ک از خدا خواسته...
فقط منتظر سوت پایان بود تا باخت را اعلام کنه!!
ب نظر شما عایا ممکنه رئال یکی از بازیاشو ببازه؟؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
abmessi82
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
هیچی دیگ خداحافظ قهرمانی و سلام فصل بعد!!!!!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
nima.barca
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا متأسفم. باخت از تیم 18ام جدول. قهرمانی خداحافظ. این تیم هیچ حرفی برای گفتن در جام حذفی و لیگ قهرمانان نداره. واقعاً بارسا از نیم فصل به بعد روز به روز افت کرد. الان هم باید منتظر افت بیشترش بود. ازین بدتر در انتظاره. به رئال مادرید تبریک میگم.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
متاسفم که باختیم


یک تیم خوب 4 رکن داره:1-امکانات خوب 2-بازیکنان خوب 3-مربی خوب و 4-مدیریت خوب


سه مورد اول اگه بهترینهای دنیا باشن ولی چهارمی بد باشه کل تیم نابود میشه


فقط خدا میتونه بارسا رو از شر این مدیریت ملعون نجات بده


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۶)
 
ashibala
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من تا انتخابات بعدی (که امیدوارم تابستون باشه) دیگه نه حرفی دارم نه امیدی


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۶)
 
Ali586
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
خیلی نامردید...اگر تقصیر تاتا بندازید .... بدبخت دیگه باید چه کنه؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
sabzake
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
من نیم فصل اول واقعا احساس می کردم تاتا خیلی خوبه ولی الان دسگه گند زده به تیم. اصلا مربیه این ؟ انقدر می گفتن تیماش خوب بازی می کنن اینه ؟
تیم داره حمله می کنه سسک رو می کشه ژاوی تنها میشه بعدش یه حمله هم نکردیم
پدرو هیچ غلطی نکرد تا اخر تو بود نیمار که بهتر بود رو می کشه بیرون
ماسکرانو هم که ایشالا بره زیر 18 چرخ همش دریبل می خوره احمق
چه مرگشه مرتیکه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
bamrood
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
کاملا در اشتباهی
این پروژه راسل شروع کرد و به خوبی هم اجراش کرده


ببین برادر من، اعتقادی به عمدی بودن این پروژه ندارم که بخوام تقصیرو بندازم گردن روسل. دفاعی از عملکردش ندارم اما توهم توطئه اصلا پذیرفتنی نیست.
مشکل تیم مربیان قد کوتاهه. چه انتظاری داری ازشون. برای درست کردن یه تیم بزرگ قبلش باید خودت بزرگ باشی. که این دو نبودن.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
آره واقعاً، افتضاح به تمام معنا، شاید هم چیزی فراتر از افتضاح، چی شده که نمیشه با همچون بازیکنایی نتیجه گرفت،مشکل از بازیکنان نیست، کادر مربی گری مشکل تیمه،با این بازیها چهارم هم نمیشیم. این نیمار را مقایسه کنید با نیماری که برای برزیل بازی می کنه. بقیه بازیکنان هم همین طور. این خیلی بده در این برهۀ زمانی اینقد بد بازی می کنیم، نمیشه هیج کاری کرد. حتی اگه از سیتی هم مساوی بگیرم و صعود کنیمف دور بعد هیچ شانسی نداریم. در کل ناامید کننده است، من یکی هیچ امیدی به هیچ جامی ندارم .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
mahdi1371
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاتا باید از بارسا بره. اصلا در حد و اندازه ی بارسا نیست. همه افتضاح بودند همه افتضاح بودند.

نیمار افتضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
ژاوی افتضااااااااااااااااااااااااااااااح
مسی افتضاااااااااااااااااااااااااااح
کل خط حمله افتضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
مربی با اون تعویض هاش افتضضضضضضضضضضضضضضضضضضاح


فتح لالیگا به دست رئال افتضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضاح


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۴)
 
Soobasa
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقعا افتضاح!!

الان 4 تا احمق میان میگن ویروس فیفا و نمیدونم اینیستا نبودو ....

تبریک به رئالیها.. اگه میبردیم واقعا حقمون نبود..




اول فصل دلم خوش بود حداقل یه لیگا و جام حذفی میگیریم چون به این تیم تو لیگ قهرمانان امیدی نبود
اما الان دیگه لالیگا هم پر .. مگر اینکه رئال ببازه که بعیده!!!


الکی ادای هوادار واقعی رو درنیارید...

به خدا اگه نیمار تو بازی ملی هتریک نکرده بود انقدر نمیسوختیم!!!!


ويوا بارسا


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۴)
 
بارچاAmant
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
تاتا مارتینو سیستمی که بارسا سال هاست از اون استفاده میکنه رو نه تنها بهبود نبخشید بلکه اون رو تغیر داد.
تازه بارسا با سیستم مارتینو آشنا نشده شاید آخر فصل بارسا کامل با این سیستم جدید راه بیوفته وآشنا بشه.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
به قول ابی:
تو بودی و هستی هنوز،سهم من از این روزگار
با شب من فقط تویی ستاره ی دنباله دار
عیب نداره بازیا بعدی جبران میکنیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
justin
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نچ نچ

چ بازی بدی کردیم اگه ریال ببره فکر کنم شانسی برای قهرمانی نداریم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
atreenniknam
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نمیفهمم چرا بارسا اینجوری شده
قبلا حداقل یه تلاشی میکردن برای گل زدن
بارسا به اینتر مورینیو با اون اتوبوس دفاعش گل زد از بس حمله کرد
انگار دیگه براشون قهرمانی مهم نیست
این بارسا دیگه تا مدتها نمیتونه اون بارسای همیشگی باشه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
messi_ronaldinho
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اومدم فقط بگم مارتینویِ جای خالی رو باید با اردنگی همین فردا بندازن بیرون ، همین
من دیگه به این تیم هیچ امیدی ندارم
تو عمرم بازی به این ضعیفی از یه تیم سطح اول اروپایی ندیدم چه برسه بارسا !!!
هرچی فحش هست به مارتینو دادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
نقل قول
دومین اخطار به مربی و اخراج...

تیتو و تاتا پروژه تبدیل بهترین تیم تاریخ به یک شیر بی دندون رو بخوبی انجام دادند.


کاملا در اشتباهی
این پروژه راسل شروع کرد و به خوبی هم اجراش کرده .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۲)
 
sabergholami
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
فاجعه ، فاجعه ، فاجعه ، فاجعه ...
نمیدونم چی بگم واقعا ؟

از اونور تا هفته ی 14ام حتی یه شکستم نداشتیم و فقط 2 امتیاز به اوساسونا دادیم ... از اینور ... باخت به بیلبائو ، مساوی با اتلتیکو ، مساوی با لوانته ، مساوی با سوسیداد تو حذفی ، باخت به والنسیا ، باخت به سوسیداد ... (؟؟؟) و حالا هم که باخت به تیم هجده ام جدول ...
نمیدونم چی به سر تیم اومده ؟
فوق العاده راحت گل میخوریم ... فوق العاده !
و بی نهایت سخت گل میزنیم ...

بازیکنا بعد عقب افتادن تو زمین راه میرن ، نمیدونم چرا ولی حس میکردم اصلا مایل نیستن به برگشتن ...

مارتینو نتونست اون بارسایی رو که دوست داشتیم رو بسازه ، به هیچ وجه نتونست ... اوایل فصل با این حرفا که "تیم خوب پرس میکنه" و "پلن B داریم" و "دفاع کم اشتباه تر شده" سر خودمون رو قشنگ شیره مالیدیم ... الان واقعا فک کنم همه میدونیم اصن خبری نبوده ، ینی اگرم بوده الان دیگه نیست ...

نمیدونم چی بگم ...
فقط امیدوارم آبرویی که پپ قطره قطره تو 3 سال جمع کرد ، تو این 3 ماه آخر به فنا نره ... گور بابای جام ، من نگران وضعیت تیمم ... آبروی تیم ...

بازیکنا جدی نیستن اصن ، نیمار زیاد توپ از دست میده ، پدرو تو زمین گمه ، ژاوی اون ژاوی همیشه نیست ، فابرگاس فوق العاده کنده ، بوسکتس رو حمله ها و ضد حمله ها چا میمونه ، پیکه غرق در اشتباه و سوتیه ، ماسکرانو قابل اعتماد نیست و والدز هم متأسفانه همون دروازبان پر اشتباه یکی دو فصل پیش شده (رو گل 100% مقصر بود) ...

نمیدونم واقعا ...
امیدوارم آبروی تیم و بعد از اون آبروی مسی عزیزم نره ...

خدایا کمک کن خودت ...
:(

BARCA FOREVER <3


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۲)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
واقاً متاًسفم بارسا باخت ؟
من که بازی رو ندیدم بنابراین نظری درباره ی عمل کرد تاتا و بازیکن ها نمی دم!
خدایا خودت کمک کن جون هر کسی که دوست داری!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۲)
 
Nobody
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دیگه لیگ تموم شد...
باید به لیگ قهرمانان امیدوار باشیم...
کاش فقط پویول الان خداحافظی نمی کرد که روحیه بازیکنا خراب بشه...

به امید قهرمانی لالیگا


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۱)
 
farhadff
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
گنننننننننننننننننننننننننننننننننننند زدیم
همه بازیکنا حتی مسی گند زدن تو این بازی


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۱)
 
bamrood
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
دومین اخطار به مربی و اخراج...

تیتو و تاتا پروژه تبدیل بهترین تیم تاریخ به یک شیر بی دندون رو بخوبی انجام دادند.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۰)
 
Mac.tavish
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
اول قهرمانی به رئال تبریک میگم . واقعا حقشونه
و اما بارسا
بهتره از لیگ کنار بکشه تا بیش از این هوادارا الاف خودش نکنه .
بازیکنا که بهتره هیچی در موردشون نگیم بهتره .
واقعا سطح بازیکنامون در حد بارسا نیست دیگه .
نمیدونم چرا ؟؟ وقعا جای تعجب داره که چرا اینجوری بازی میکنن ؟!!! همین بازیکنا نیم فصل اول بودن و عالی و الان هیچی ندارن هیچی . ( شاید یکی علتاش جام جهانی باشه . میخوان اونجا باشن برای همین تو بارسا نمیخوان انرژی صرف کنن )
تاتا هم که هیچی ، ترسی وجودشو گرفته که تیمو نابود کرده .
با اینکه طرفدارش بودم و تو نظر سنجی سایت به ادامه ی کارش رای دادم ولی الان پشیمونم . الان استفا بده هم خوبه . چون هم برای خودش خوبه هم تیم .
واقعا راسل قلعه ی بارسا از پی نابود کرد .
طرفدارای حاضر در ورزشگاه هم که واقعا بی غیرت . دریق از یه اعتراض . یادمه زمان رایکارد تا یه بازی مساوی میشد کل ورزشگاه اعتراض میکردن به وضعیت تیم . ولی الان کاملا بی غیرت و بی بخار شدن .
امیدوارم از لیگ قهرمانان هم حذف بشیم زودتر تا زنگ تفریح تیمهای قوی تر نشیم .

زیادم دل خوش نقل و انتقالات نباشید . اینا همش دروغه . با 60 میلیون میخوان این همه بازیکن بگیرن . دروغی بیش نیست مثل دروغ خرید مدافع و دروغ قرارداد نیمار . طرفدارا خر فرض کردن .

در کل قلعه بارسا الان به خرابه ای تبدیل شده که باعث و بانیش کسی نیست جز راسل و تیم مدیریتش .
الان نیست خودش ولی رفیقش مدیره . هیچ فرقی با هم ندارن .
اینا اومدن برای پر کردن جیب خودشون و خراب کردن بارسا .

کاش یه گروهی پیدا میشد کل تیم مدیریت بارسا ترور میکرد .


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۰)
 
***messi***
پاسخ به: افتضاح! [ وایادولید 1-0 بارسا ]
لالیگا پر!
یه زمانی 7 امتیاز از رئال جلو بودیم!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۵ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!