به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولیدآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰) (۸۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


تیم فوتبال بارسلونا در حالی روز شنبه در ورزشگاه نوئوو خوزه به مصاف وایادولید می‌رود که تاکنون خاطرات خوش زیادی را در آن ورزشگاه تجربه کرده است.

دیدار بارسلونا و وایادولید تاریخچه‌ای طولانی دارد. ما در اینجا چهار دیدار به یاد ماندنی بارسلونا در خاک کاستیل را انتخاب کرده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌فرمایید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

1) یوروتی، دوستت دارم

در فصل 1984-85 تیم بارسلونا بار دیگر پس از یازده سال دوری از قهرمانی، به کسب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک شده بود و بازیکنان این تیم می‌دانستند که یک برد خارج از خانه مقابل وایادولید می‌تواند این امر را محقق سازد. کلاس و الکسانکو با دو گلی که به ثمر رساندند، بارسلونا را 2-1 پیش انداختند؛ اما تنها دو دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که تیم حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد.

یوروتی دروازه بان آن روزهای آبی و اناری‌ها پنالتی گونزالس بازیکن وایادولید را به شکل استثنایی مهار کرد تا بارسلونا چهار هفته مانده به پایان لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شود. فریاد‌های «یوروتی، دوستت دارم!» خوآکیم ماریا پویال، مفسر رادیویی آن بازی، در تاریخ باشگاه بارسلونا به ثبت رسیده است.

2) بهترین برد بارسلونا در وایادولید

تیم فوتبال بارسلونا بهترین برد خود در مقابل وایادولید را در روز 24 می‌1992 به دست آورد. بازیکنان بارسلونا در آن فصل پس از به دست آوردن اولین لیگ قهرمانان اروپای خود مقابل سمپدوریا، روحیه مضاعفی به دست آورده بودند و در ابتدای آن بازی نیز بازیکنان وایادولید با ساختن یک تونل افتخار، از آنها استقبال کردند. بارسلونا موفق شد به لطف گلهای نادال(2)، کومان (2) و استویچکوف (2) با نتیجه 6-0 وایادولید را در هم بکوبد؛ اما در حالی که همچنان دو بازی از رقابتهای لالیگا باقی مانده بود، رئال مادرید صدر جدول را در اختیار داشت. در نهایت بارسلونا موفق شد در هر دو بازی آینده خود به پیروزی برسد تا با توجه به شکست رئال مادرید در آخرین هفته لالیگا مقابل تیم تنه ریف، قهرمانی آن فصل لالیگا را کسب کند.

3) ژاوی نجات دهنده

در روز 20 دسامبر 1998 بارسلونا در حالی به وایادولید سفر کرد که شرایط اسفباری را در لالیگا تجربه می‌کرد. بارسا در چهار بازی پیاپی شکست خورده و به رده دهم جدول سقوط کرده بود. اما ضربه سر ژاوی در دقایق پایانی بازی، پیروزی 1 بر صفر بارسا مقابل وایادولید را برای این تیم به ارمغان آورد تا نقطه شروعی باشد بر بازیهای خوب آبی و اناری‌ها در آن فصل. بازیکنان بارسلونا پس از آن بازی به خود آمده و موفق به کسب 8 پیروزی پیاپی شدند تا به شکلی باور نکردنی قهرمان لالیگا شوند.

4) اولین بازی پویول

اولین بازی پویول برای تیم اصلی بارسلونا در مقابل تیم وایادولید اتفاق افتاد. او اولین بازی رسمی خود برای بارسلونا را در ورزشگاه نوئوو خوزه و در جریان برد 2-0 بارسلونا در روز 2 اکتبر 1999 انجام داد. جالب است بدانید که او اولین گل خود را نیز مقابل بنفش و سفید پوش‌ها به ثمر رسانده بود و اکنون نیز می‌بایست اولین بازی خود پس از اعلام خداحافظی‌اش از بارسا را مقابل تیم وایادولید انجام دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Senorita10
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
چه عکس منشوری ای
و این بازی هم طوری تاریخ سازی کردیم که از یاد کسی نره


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۱۳)
 
Gold.Marble
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
نقل قول
تاکنون خاطرات خوش زیادی را در آن ورزشگاه تجربه کرده است.


ولی امروز یکی از بدترین خاطرات خود را تجربه کرد!!
خاطره ای ک دیگه جای جبرانی نداره...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
onlypuyol
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
برای اولین بار در این فصل میگم . تاتا مارتینو همه چیرو خراب کرد و بس


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۱۳)
 
ali_catalan
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
لالیگا پرید


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۵۴)
 
***messi***
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
مارتینو از اون شاهکاراش به خرج نده برنده ایم!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۹)
 
justin
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
دوران طلایی بارسا مقابل این تیم


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۳)
 
danialfarzane
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
نقل قول
در روز 20 دسامبر 1998 بارسلونا در حالی به وایادولید سفر کرد که شرایط اسفباری را در لالیگا تجربه می کرد. بارسا در چهار بازی پیاپی شکست خورده و به رده دهم جدول سقوط کرده بود. اما ضربه سر ژاوی در دقایق پایانی بازی، پیروزی 1 بر صفر بارسا مقابل وایادولید را برای این تیم به ارمغان آورد تا نقطه شروعی باشد بر بازیهای خوب آبی و اناری ها در آن فصل. بازیکنان بارسلونا پس از آن بازی به خود آمده و موفق به کسب 8 پیروزی پیاپی شدند تا به شکلی باور نکردنی قهرمان لالیگا شوند.

از رتبه ی دهم رفتیم قهرمان لالیگا شدیم!!!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
عالی بود





شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۰۵)
 
erfan120
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی در مقابل وایادولید
چه باحال


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!