به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپبارسلونا
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۷) (۱,۳۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


به گفته مقامات باشگاه بارسلونا، قرار است پروژه جدیدی تحت عنوان فضای بارسا آغاز شود تا تغییراتی در ورزشگاه نیوکمپ و دفاتر باشگاه انجام شود.

آینده پروژه جدید بارسا تحت عنوان فضای بارسا به انتخاباتی که در روز 16 فروردین برگزار می‌شود، بستگی دارد. به منظور تسهیل دستیابی به اطلاعات مربوط به پروژه برای اعضایی که قرار است در این انتخابات شرکت کنند، هیئت مدیره باشگاه یک کمیته مشاوره تشکیل داده است. این کمیته از 5 عضو که از طریق قرعه کشی انتخاب شده‌اند، تشکیل شده است و قرار است طی تور‌های اطلاعاتی فشرده‌ای، ظرف 30 روز در 40 جلسه متفاوت شرکت کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پروژه فضای بارسا چیست؟

پروژه فضای بارسا، پروژه‌ای است که به منظور بازسازی و تغییر شکل در ورزشگاه نیوکمپ تشکیل شده است. علاوه بر افزایش ظرفیت گنجایش ورزشگاه نیوکمپ به 105000 نفر و بازسازی کامل ساختار فعلی ورزشگاه، پروژه فضای بارسا قرار است سالن چند منظوره جدیدی را با ظرفیت 12000 نفر، فضای اضافی با ظرفیت 2000 نفر، یک سالن هاکی روی یخ، یک منطقه اجتماعی جدید، یک منطقه تجاری جدید، نوسازی دفاتر باشگاه و لاماسیا و اضافه شدن ظرفیت پارکینگ را ایجاد کنرد.

هزینه پروژه

این یک پروژه بلند پروازانه، اما از نظر اقتصادی سودآور و قابل دست‌یابی است. خاویر فائوس معاون مالی باشگاه بارسلونا در مورد این موضوع عنوان کرد: «برای پروژه بازسازی ورزشگاه نیوکمپ، بودجه‌ای در حدود 400 میلیون یورو نیاز است. در مجموع، این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های ورزشی در اروپا و حتی جهان محسوب می‌شود. هیچ شهری نمی‌تواند پروژه‌ای مانند پروژه ما را راه اندازی کند». هزینه کلی تخمین زده شده برای این پروژه، مبلغ 600 میلیون یورو می‌باشد.

به گفته خاویر فائوس، این پروژه به هیچ عنوان تیمهای ورزشی مربوط به باشگاه بارسلونا را به خطر نمی‌اندازد. علاوه بر این، پروژه فضای بارسا باعث افزایش قیمت بلیتهای فصل برای اعضای باشگاه نیز نخواهد شد.

معاون مالی باشگاه بارسلونا همچنین عنوان کرد که ممکن است یک اسم به اسم افسانه‌ای نیوکمپ اضافه شود. فائوس در رابطه با امکان دستیابی مبلغ 150 میلیون یورو برای خزانه باشگاه، در صورت موافقت با این طرح در انتخابات 16 فروردین نیز گفت: «ما به هیچ وجه نام فعلی خود؛ یعنی نیوکمپ را از دست نخواهیم داد؛ اما باشگاه بهترین پیشنهاد را بررسی می‌کند».

مدت زمان انجام پروژه فضای بارسا

به منظور اطمینان حاصل کردن اعضا باشگاه نسبت به اینکه در همه پرسی آینده به چه چیزی رای داده خواهد شد، باشگاه بارسلونا قرار است اقدامات فوق‌العاده‌ای را در زمینه اطلاع رسانی در مورد این پروژه انجام دهد. فائوس تاکید کرد که این پروژه تنها یک پیشنهاد است و هنوز به قطعیت نرسیده است و در صورت توافق اعضای باشگاه، این پروژه دوباره تنظیم خواهد شد. او افزود: «ابتدا صحبتهایی با ساکنین محلی صورت خواهد گرفت و سپس این پروژه برای شرکت در مناقصه‌های بین المللی به ثبت خواهد رسید. هنگامی که مهندسین این پروژه انتخاب شوند، این کار در سال 2017 آغاز شده و در سال 2021 به پایان خواهد رسید».

در مجموع، این پروژه فقط در صورتی ادامه خواهد یافت که در همه پرسی روز 12 فروردین به تصویب اعضای باشگاه برسد. باشگاه تمامی اطلاعات مالی این پروژه و سودهای حاصله از آن را طی جلساتی که برگزار خواهد کرد، در اختیار اعضا باشگاه می‌گذارد. باشگاه قرار است که ظرف مدت 30 روز، 40 جلسه متفاوت را در مورد این پروژه برگزار کند. علاوه بر برگزاری جلسات مکرر، اطلاعات مربوط به پروژه فضای بارسا به صورت مدام در سایت باشگاه بارسلونا اعلام خواهد شد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
زنده باد نیوکمپ
امیدوارم نیوکمپ جدید باشکوهش بارسا رو به قدرت مطلق تبدیل کنه


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۰۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ



جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
ایشاا... ک ورزشگاه خوبی میشه


جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۳)
 
Ramtin007
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
به یک ورزشگاه جدید نیاز داشتیم دیگه این نیو کمپ خیلی کهنه شده بود مخصوصا از نمای بیرون


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۰۶)
 
danialfarzane
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
یعنی باید تا 2021 صبر کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
عیبی نداره ولی مطمئنا ورزشگاه خوبی از آب در میاد


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۰۲)
 
messineymar57
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
کاش دو تا دفاع خوب میخریدی به جای این کارا.


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۰۵)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
نقل قول
هزینه پروژه: در حدود 400 میلیون یورو

چییییییییی؟؟؟؟؟؟ای بابا جون هر کسی که دوست داری با این هزینه میتونی کار های زیادی بکنی مدیر جان! تورو جون مادرت یک دفاع وسط(چرا یک دونه ،دوتا )بخر تا این دفاعمون رو تقویت کنی انشالله


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۶)
 
themistroxavi71
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
ما دفاع وسط میخوایم


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۵۰)
 
justin
پاسخ به: توضیحاتی درباره بازسازی نیوکمپ
انشاالله ک مشکلی پیش نیاد


چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!