به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول: «در پایان فصل بارسا را ترک خواهم کرد»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۹) (۴۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


کارلس پویول طی نشست مطبوعاتی عنوان کرد که در پایان فصل از تیم بارسلونا جدا خواهد شد.

کارلس پویول، روز سه شنبه طی نشست مطبوعاتی در سیوداد اسپورتیوا اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد. در ادامه متن صحبتهای او را مشاهده می‌کنید: «من شما را به اینجا فراخواندم تا اعلام کنم که در پایان فصل تیم بارسلونا را ترک خواهم کرد. باشگاه از این موضوع با خبر است و بر سر آن به توافق رسیده‌ایم و می‌دانیم چگونه با آن کنار بیاییم. هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده است؛ اما قرار است که قرار داد من با توجه به توافق دو طرف، فسخ شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پس از انجام دو عمل بسیار سخت، شرایط من به نوعی است که دیگر نمی‌توانم به فرم گذشته خود بازگردم. تا همین جای کار هم بیشتر از حد انتظار خودم و جراحان دوام آورده‌ام. این تنها دلیلی است که مرا وادار به گرفتن چنین تصمیمی کرده است.

در پایان دوست دارم تا سه مسئله را در مورد این موضوع بیان کنم:

1- من امروز باشگاه را ترک نمی‌کنم. هنوز سه ما دیگر از فصل باقی مانده است و همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من هیچگاه تسلیم نمی‌شوم و تا آخرین لحظه‌ای که در باشگاه حضور دارم، می‌جنگم تا پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم تا به اهداف این فصلش دست یابد.

2- نمی‌دانم که بعد از روز سی‌ام ژوئن چه کار خواهم کرد، تنها چیزی که می‌دانم این است که پس از پایان فصل به استراحت نیاز دارم. من چهار سال است که با مصدومیتهای پیاپی دست و پنجه نرم می‌کنم. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

3- در پایان باید اعلام کنم که دوست دارم تا در پایان فصل در یک نشست مطبوعاتی شرکت کنم تا با تمام کسانی که مرا طی این 19 سال همراهی کردند، خداحافظی کنم. در این روز من به تمامی سوالات مدیران، مربیان، همی تیمیها، خبرنگاران، اعضا باشگاه، دوستان و بستگان پاسخ خواهم داد. متشکرم و به زودی شما را خواهم دید!»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!