به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گلگزارش بازی
فرستنده علیرضا میرزایی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۳۶) (۷۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا رفت که این دیدار با نتیجه 4-1 به سود بارسلونا به پایان رسید. در این دیدار، بارسا با گل‌های الکسیس، مسی، پویول و ژاوی مقابل آلمریا که جسورانه بازی می‌کرد به برتری رسید.

بازیکنان بارسا می‌توانستند کار را در نیمه اول تمام کنند ولی در دقایق پایانی بازی بود که توانستند سه امتیاز بازی را تضمین کنند. تیم پس از شکست در ورزشگاه آنوئتا، در این بازی وضعیت خود را بهبود بخشید و به لطف تساوی در دربی مادرید به صدر جدول نزدیک شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

بارسا تا دقیقه 83 نتوانست پیروزی‌اش را قطعی کند. برتری 4-1 بارسلونا می‌توانست در نیمه نخست رقم بخورد، اما فوتبال خوبی که از سوی آبی و اناری‌ها ارائه شد تنها به زدن دو گل انجامید و آلمریا که توانسته بود یکی از گل‌ها را جبران کند به دنبال زدن گل تساوی و رقم زدن شبی دراماتیک برای بارسا بود. حساسیت بازی در نیمه افزایش یافته بود و بارسا نتوانسته بود حاشیه امنیتی ایجاد کند تا اینکه پویول با حرکت شجاعانه‌اش گل سوم را به ثمر رساند و ژاوی نیز در آخرین دقایق گل چهارم را زد. این پیروزی پس از شکست در ورزشگاه آنوئتا و تساوی دربی مادرید، بهترین نتیجه برای بارسا و بیش از هر زمان دیگری ضروری بود. اکنون تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله است.

بازی به خوبی آغاز شد. پس از هشت دقیقه الکسیس که در بهترین فرم گلزنی خود در این فصل قرار دارد در اثر واکنش ناقص استبان دروازه بان آلمریا روی شوت فابرگاس، با ضربه بغل پای خود، گل اول بارسا را به ثمر رساند. بارسا سریع و قوی بازی می‌کرد، اگرچه ظرافت همیشگی را نداشت ولی آنها بازی را به خوبی کنترل کردند. به خصوص در سمت راست که دنی آلوس و سانچس شب سختی را برای دوبریدر مدافع آلمریا رقم زدند.

ضربه آزاد فوق‌العاده

لیونل مسی در دقیقه 24 با ضربه آزاد فوق‌العاده، اثر خود را بر بازی گذاشت و کات عالی توپ باعث شد که استبان هرگز به این توپ نرسد. بارسا بازی را اداره می‌کرد ولی در شروع مجدد بازی، تروجیلو بر اثر ضربه کرنر، آلمریا را به گل رساند و با توجه به تعداد شانس‌های زیادی که نیمار، مسی و الکسیس آنها را از دست داده بودند، رقابت در نیمه اول گرم بود.

بارسا 78% مالکیت توپ را در اختیار داشت و در 45 دقیقه اول 14 بار به سمت دروازه شوت کرد. در نیمه دوم برخی بازیکنان، ریتم بازی خود را از دست داده بودند و در حال تلاش برای ایجاد فرصت‌های بسیاری بودند و همه چیز دلسرد کننده آغاز شد. این طور به نظر می‌رسید که آلمریا قادر به تحت فشار گذاشتن بارسا و محک زدن والدس است. بارسا نیاز به گل را شدیداً احساس می‌کرد تا بتواند پیروزی خود را تثبیت کند. اما نیمار در دقیقه 65 یک موقعیت آسان را از دست داد و مدافعان آلمریا لحظاتی بعد مانع از گلزنی مسی شدند.

مهاجم آرژانتینی بارسا نیمه دوم آرامی را سپری کرد ولی در یک ربع پایانی به بازی طوفانی خود برگشت. اینیستا در دقیقه 70 به میدان آمد و با کمک به حفظ توپ در خط میانی بارسا و ایجاد موقعیت‌های بیشتر، تیم را به جلو می‌راند. گل سوم بارسا در دقیقه 83 بازی به دست آمد. مسی با پرش در محوطه جریمه و ضربه سر، توپ را به تیرافقی دروازه زد و این توپ مقابل پویول افتاد و او برای سومین بار توپ را با تور دروازه آشنا کرد. هواداران درنیوکمپ دوباره می‌توانستند نفس راحتی بکشند. آنها شروع به خواندن نام کاپیتان کردند. و در پایانِ شب پر تنش، ژاوی گل حیرت انگیزی کننده‌ای را از بیرون محوطه به ثمر رساند تا نتیجه 4-1 شود و بارسا از پیروزی در این دیدار اطمینان حاصل کند و سه امتیاز حیاتی در راه قهرمانی برای بارسا کسب شود.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
هیچ حرفی ندارم که راجع به این بازی بزنم
فقط میتونم بگم فوق الاده بودیم


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۹)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
نقل قول
ارزوی من داشتن چنین بارسایی است دوستان خواهشا نظد بدن رییس لاپورتا مربی پپ دروازه نویر دفاع البا پیکه سیلوا الوز هافبک توره ویدال کروس ( سسک ژاوی اینیستا) مهاجم مسی سوارز کاوانی (اگرو )

کاربر محترم(09112215877 )
عزیزم حالت خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه جات سالمههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توَهم زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱۷)
 
Ali586
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
نقل قول
رییس لاپورتا مربی پپ دروازه نویر دفاع البا پیکه سیلوا الوز هافبک توره ویدال کروس ( سسک ژاوی اینیستا) مهاجم مسی سوارز کاوانی (اگرو )


عمو چن سالته؟... لطفا تا شوتت نکردن برو بیرون با این نظر دادنت... آخه عقل کل همچین چیزی ممکنه؟


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۵)
 
justin
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
برد عالی بود؟؟


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
کاپیتان ها عالی بودن


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
یاشاسین


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۰۸)
 
09112215877
پاسخ به: بارسلونا - آلمریا (4-1)، واکنش بارسا با چهار گل
ارزوی من داشتن چنین بارسایی است
دوستان خواهشا نظد بدن
رییس لاپورتا
مربی پپ
دروازه نویر
دفاع البا پیکه سیلوا الوز
هافبک توره ویدال کروس ( سسک ژاوی اینیستا)
مهاجم مسی سوارز کاوانی (اگرو )


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!