به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۱۹) (۴,۲۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۶.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
azulgranaas
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]



دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۳)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دفاع افتضااااااح بود.باز خوبه مسی گل زد!
ایشاا...به صدر جدول بر می گردیم.زنده باد بارسا


دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۱)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خداروشکر اتلتیکو الان 3-0 خورده از اوساسونا. اگه این نتیجه حفظ بشه ما دوم میمونیم و هفته بعد یه شانس داریم که برگردیم صدر و انشاالله و به لطف خدا برمیگردیم.
و جدای از اینا با خودم فکر میکنم که ما برای دوم موندنمون باید منتظر وضعیت حریف باشیم شرمم میگیره. آخه چرا ما که بارسا هستیم باید منتظر بازی رقیب باشیم و وضعیت ما به بازی اون بستگی داشته باشه تا خیالمون راحت شه؟!! هعی...
بگذریم .بالاخره فعلا که 3-0 خورده. خداروشکر دوم هستیم و شانس برگشت داریم


دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
hamimessi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بازيكنا جوري بازي ميكردن و دفاع و خط حمله طوري كار مي كردن كه انگار بازيه دوستانه است!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
 
6+5=11
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من نمیدونم چرا شما این قدر گیر دادن به پیکه چرا از تقدیم کردن گل دوم توسط باترا حرفی نمیزنن بعد از اون گل بارسا کامل نابود شد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۰۰)
 
Undertaker_Catalan
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان منطقی باشید،اگه نخواد از سانگ استفاد کنن پس کی باید استفاده بکنه،اگه بازیکن بدیه پس چرا گرفتنش؟کی گرفتش؟چیکار به تاتا دارید،اخه دسته بیل که نخریدن سانگ رو خریدن بد بازی میکنه تقصیر تاتاس؟
پیکه خرفت بازی در میاری تقصیر تاتا چیه
تازه این مربی اینقدر مرد بوده که گفته تو تصمیماتش اشتباه کرده
واسه بعضی ها متاسفم
زنده باد غول های آبی اناری پوشان کاتالان


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۴۸)
 
بارچاAmant
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بابا چتونه؟؟؟؟؟
این که طبیعه
تو زمان پپ که بهترین بارسای تاریخ بود نتوستیم سوسیداد رو شکست بدیم و 14 تا جام گرفتیم.
من نمیفهمم با این توصیف دیگه جای نگرانی نیست.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۱۵)
 
Sólo_Barca
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
گند زدیم دیشب ... دفاع داغون ،بازیکنا بی انگیزه... واقعنم حقمون بود ببازیم ..
پیکه عینه همیشه فوق العاده افتضاح بد جای گیری میکنه هی سوتی میده اصن هدفش معلوم نیس چیه ...
سانگم ک ... هیچی نگم بهتره بابا نمیدونم تو این بازی ک نیاز مبرم داریم به 3 امتیاز آخه مونتویا و سانگ ؟...
اینیستا هم خیلی دست تنها بود ...
پدرو هم که فقط یاد گرفته بدوء نه تکنیکی نه خلاقیتی نه پاسه سالمی هیچی اصن ...
کلن دیشب همگی بد بودن ولی بازم دم لئو گرم که همچین گله زیبایی زد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۵۹)
 
engsaeed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
الله اکبر


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۱۲)
 
Patrick
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خدایی دیشب خیلی بد بازی کردیم.کل تیم افتضاح بود.ولی این دلیل نمیشه همه چیز رو تموم شده بدونیم.هنوز خیلی تا آخر فصل مونده.قرار نیست هروقت تیم مون خوب نتیجه نگرفت زمین و زمان رو بهم ببافیم.الان تیم به حمایت احتیاج داره.همیشه و همه حال فقط و فقط بارسا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵۸)
 
Gold.Marble
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ب خ د ا هرچی میکشیم ازدسته این دفاع ست!
علل (!) خصوص پیکه...
یکی نیست بهش یاداوری کنه دفاع هستی!!
برای تیم های حریف از ژاوی هم بهتر پاس میده...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من الان در ساعت 4بعد ظهر این نظر رو می نویسم واز بازی خیلی بد بارسا حدود16ساعت می گذره،تا صبح خواب به چشمام نیومد و با خودم می گفتم آخه چرا ،چرا بارسا باید این جوری بازی کنه،چرا باید به سوسیداد ببازیم،درسته سوسیداد نسبت به بارسا خوب بازی کردوحقش پیروزی بود،حدود 3ماه مونده تا از عنوان خودمون دفاع کنیم واین فصل لالیگا تموم بشه،الان رئال داره تو اون صدر جدول خوشحالی میکنه ما الان غصه می خوریم،درسته بارسا سه باخت ناگهانی رو در این فصل داشت ودر این باخت ها بارسا بد بازی کردحقش برد نبود،ما طرفداران بارسا هستیم نه منتقدان بارسا،من به این دلیل میگم که ما منتقدان بارسا نیستیم چون علمشو نداریم(منتقد) تو سردر همین سایت توشته (به سایت طرفدارن بارسا خوش آمدید نه به سایت منتقدان بارسا) شاید این حرف من تکراری باشه اما باید مجدداًتکرار بشه بارسا فرصت جبران داره چه طور شما بچه بودید یک کار بد می کردید پدر مادرهایتان شما رو می بخشیدندو فرصت جبران بهتون می دادند ما باید به بارسا فرصت بدیم تا دوباره احیا بشه ما با این کار هامون نمک به زخم عمیق بارسا می پاشیم ومایه ی درد سر بارسا، ما طرفداران بارسا تنها ناراحت نیستیم بلکه خود بازیکنان هم از ما ناراحت تر ما هستند، بارسا در بازی دیشب اصلاً به خاطر تاکنیک نباخت بلکه بر سر اشتباهات فردی برخی از بازیکنان وکمی خستگی بازی با من سیتی((بارسای عزیز زنده شو وجون یگیر که همه مشتاق تو هستند تلاش کن از خواب غفلت بیدار شو پرواز کن !!!!))
(من الان داشتم یک متنی رو می خوندم که از ویکتور هوگو بود:متن به این شرح یود:مردم میگن برای فردا تلاش کن آیا امروز همون فردایی نیست که دریاره اش حرف می زدی)


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۷)
 
dragonmessi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
سلام
من عاشق بارسلونا هستم بودم و خواهم بود الآن می خواهم کم انتقاد کنم

والدز خوب بازی کرد. درواقع عالی بود اما دفاع باعث شد نتواند کلین شیت دیگری به کلین شیت های خود اضافه کند.
خط دفاعی:بدترین بازیکنان میدان را باید از دفاع انتخاب کرد.دفاع متزلزل بود وبازیکنان سوسیداد راحت از دفاع عبور می کردند.پیکه و بارترا ضعیف ترین بازی فصل خود را نشان دادند.مونتویا بد نبود اما درسطح تیمی مثل الچه فوتبال بازی کرد.آدریانو هم مثل قبل بازی نمی کردد
خط هافبک:اینیستا خوب بازی کرد اما زوجی نداشت که به همراهش بتواند کاملا خط حمله را پا به توپ کند.الکس سانگ بسیار بد بازی کرد اما مطمئنم تواناییهای بیشتری دارد.بوسکتس مانند قبل نیست و ضعیف شده.فابرگاس هم خیلی بد بود.
خط حمله:درست است که مسی گل را زد اما شور و اشتیاق گذشته را ندارد و منتظر توپ می ماند البته این هم باید در نظر گرفت که برای مسی همیشه چند نفر مراقب می گذارند.نیمار کاملا خوب نشده در نتیجه دیشب خوب بازی نکرد.پدرو هم بسیار نسبت به بازی های قبل افت کرده.الکسیس هم که کاری از دستش بر نمی آمد.
سرمربی:تاتا اشتباه کرد که با دو هافبک دفاعی به زمین آمد.البته من در سطحی نیستم که بخوام از او انتقاد کنم ولی به نظر من اشتباه بود.و من خیلی ناراحت شدم که دیدم دنی و ژاوی بازی نمی کنند.
نیازها:بارسا به قدرت بدنی نیاز دارد. دفاع ها باید هماهنگ تر شوند و شاید برای اینکار به مدافعی مثلا ورتوگن نیاز داشته باشیم. تیم به سرعت بیشتر هم نیاز دارد و تاتا باید در بازیکنان انگیزه ایجاد کند.ما به یک مهاجم سرزن وتمام کننده با قدرت بدنی بالا نیاز داریم تا در مواقعی که حریف به اصطلاح اتوبوسی دفاع می می کند بتواند خط دفاع را بشکند مانند ویا دروگبا اتو و ...
به نظر من همین که تیم پیشرفت داشته باشد بعنی موفقیت ام ما هیچ پیشرفتی نداریم.
بانگاه به بازی های گذشته بارسا متوجه می شویم کل تیم اشتیاق قبل را ندارد و با ترس بازی می کند. هم بازی با رایو هم من سیتی


امیدوارم بارسا موفق باشد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۲۲)
 
nazila10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نمیشه گفت همه چی تقصیر مارتینو بود ولی خوب میشه گفت با اخراج از زمین بین دو نیمه و ترکیب فرا تر از افتضاحش 98 درصد تقصیر اون بود اگه من جای مارتینو بودم نیمه اول از ترکیب اصلی استفاده میکردم و دنی آلوز و پویول رو می آوردم و به پیکه استراحت میدادم اگه نیمه اول کارو تموم میکردیم اینجوری نمیشد سانگ و تموم بازیکنا و همینطور پیکه وحشتناک بازی میکردن مسی که زحمت میکشید فقط وایستاده بود نگاه میکرد تنها کسی که به نظر من خوب بازی میکرد نیمار و اینیستا بودن که ولی با همت بچه زحماتشون به باد رفت واقعا انتظار نداشتم خط دفاعی انقدر ضعیف باشه مارتینو باید به فکر یه مدافع جدید باشه اینجوری به نتیجه نمیزسیم ولی به هر حال فوتبال بازی تیمی و همه باید همکاری کنن.
ولی اگه دیشب 1000000000000000 تا هم گل میخوردیم بازم عاشق بارسلونا میمونم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۵۵)
 
mohammad-barcelona
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
آخه من نمیدونم چرا این مونتویا را میزاره تو زمین
پیکه هم که فوتبالو ول کرده رفته دنباله ....
آخرشم یه مدافع نمیخرن تا این طوری بشه !!!!!!!!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۰)
 
Apocaliptica
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]



یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
جرارد پیکه: دلیلی برای نگرانی نیست؛ گل دوم ضربه سختی به ما بود





یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۵)
 
Apocaliptica
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان ببینید آندرس چی گفته!
Andrés Iniesta admitted that it was “a difficult loss, seeing how equal the league is right now.” He added: “I don’t know if this is a step back, but the feelings after the match aren’t good. We didn’t interpret the game like we were supposed to, and we paid for it. Real had a better approach.”

Iniesta admitted that the Basque team did a good job in stopping Barça from playing out their game plan: “Real played really well. They were better than us, we were always trailing them.

“This defeat shouldn’t make us give up. We have to work hard and turn this situation around. There are many points left, and we have games against direct rivals,” concluded the midfielder.
نمیدونم احتیاج ب ترجمه هست یا نه؟!
اما در کل آندرس گفته ک نمیدونم داریم پس رفت میکنیم یا نه! اما ب هر حال این احساسات بعد از بازی خیلی ناراحت کنندس!
ب هر حال هدف های زیادی هست ک باید بخاطرش بجنگیم، با این باخت نباید همه چیزو ول کنیم و این حرفا!
دقیقا همون چیزی ک عرض کردم! حس بدی بهشون دست داده! همون دمیدن روح تو کالبد و این حرفا!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۵)
 
Dead-Man
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
واقعاً به خودمون باختیم،هرطوری دیگه ای میباختیم انقدر سوزش نداشت،هر سه گل رو خودمون تقدیم کردیم به سوسیداد!خیلی فاجعس که یه تیم توی 3 بازی پشت سر هم برای تیم دردسر ساز بشه.فقط امیدوارم تا آخر فصل دیگه اینطوری بازی نکنیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۰۲)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بارسلونا در این مسابقه بدترین بازی خود را انجام داد و خط دفاعی بارسلونا به هم ریخته بود و بارسلونا هیچ حمله درستی روی دروازه سوسیداد انجام نداد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۰۰)
 
Apocaliptica
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی!
من خیلی کم میام و نظر میدم دوستان ولی مواقعی میام نظر میدم ک واقعا رو مخ باشه اوضاع!!
دیشبم خیلی بد بازی کردیم، هممونم میدونیم...
من خودم به شخصه نمیدونم چرا! ولی فکر میکنم تیم روحیه و اون روحی که زمان پپ داشتند رو ندارن، درسته بچه ها همش میان میگن ما تا آخرش میجنگیم بدون خستگیو این حرفا! اما من فکر میکنم تیم احتیاج به دمیده شدن روحی تازه داره! ی شادی بی حد و حصر! بعضی اوقات احساس میکنم تشنگی بچه ها کم شده! با اینکه شاید اصلا اینطور هم ب نظر نیاد! اما نمیدونم دست خودم نیست!
ب هر حال من هم ب عنوان یک طرفدار، سعی میکنم در هر لحظه همراه بچه ها باشم، در هر زمان، هر سختی هم ک باشه همراه تیم هستیم!
من نگران روبرو شدن دوباره ی تیم با بایرن بودم! باید قبول کرد همه چیز دست لئو نیس، یک! دو اینکه تیم توی خط دفاع واقعا باید ی تجدید نظری بکنه! من دیشب ی سوتی از بارترا دیدم انقدر حرص خودم! ک منجر ب گل دوم اونا شد مثکه!؟!
خیلی سر دفاع حرص خوردم، بعضی اوقات سوتی های میدن ک نگو!!!...
ب هر حال...ما امیدواریم و ب این سادگیا قطع امید نمیکنیم...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۴)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فکر کنم بالاخره شکایتهای پیاپی به سایت گل اصلی جواب داد .
سایت گل ایرانی گل گرفتن درش
خیلی وقت پیش باید این کارو میکردن . 3 ساله داریم به گل اصلی نامه می نویسیم . حالا فکر کنم جواب داد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۰)
 
themistroxavi71
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خیلی خیلی ناراحتم.نه به خاطر باخت به خاطر بازی افتضاح کل تیم

به تاتا احترام میگذارم ولی ترکیبش اصلا خوب نبود.

سیستم چرخشی خوبه ولی نه همیشه.مخصوصا برای خط دفاع

بازی با رایو (ادریانو-پویول-پیکه-دنی) بازی با من سیتی (البا-پیکه-ماسکی-دنی) بازی با سوسیه داد(ادریانو-پیکه-بارترا-مونتویا)



آقای---- best_of_all---- با همه حرفات موافقم.حرف دلمو زدی


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۶)
 
rezafcmessi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
منم مثل تمام دوستان خیلی خیلی ناراحتم از باخت تیم محبوبم ولی بعضی از دوستان کم لطفی میکنن به بازیکنان و مربی و کل بارسا توهین میکنن.درست باختیم ولی نباید توهین کرد به کسی .درسته منم مثل شما از ترکیب اولیه خیلی تعجب کردم دوتا هافبک دفاعی گذاشته ولی شاید مربی چیزی میدونسته که اینکار رو کرده .بازیکنانی که در ترکیب اصلی نبود مطمئنن به دلیل خستگی فشار بازی با من سیتی فیکس نبود واقعا بازی با سیتی سنگین بود .در ضمن هر ادمی اشتباه میکنه و تاتا هم از این قاعده به دور نیست .انتقاد به بازیکن وتیم خوبه در صورتی خوب باشه نه تخریب کنه شخصیت کسی رو.هنوز لیگ تموم نشده من امید زیادی دارم به این تیم و همه هوادارن واقعی بارسا باید دقت کنید باید از تیم حمایت کنن در هر صورت چه باخت چه برد و در اخر میگم

زنده باد بارسا


زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۳۵)
 
HAMID.A19
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ديشب داشتم بازی 5-0 رو می دیدم
مسی , ویا و ... همه ی مهره های هومی عالی بودن

اما وقتی دقت می کردم . واقعا پویول بی نقص و عالی بازی کرد
هر چی توپ بلند میریختن پویول با سر می زد . خورده بود بنزما رو
پیکه هم که اون زمان بهترن مدافع دنیا بود

رئالیا نمی تونستن 5تا پاس به هم بدن . دفاع تیمی فوق العاده بود

الانم پپ همین کارو با بایرن کرده
کوچکترین فرصتی برای خودنمایی به حریفاش نمیده


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۷)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ما طرفدار ها بیخودی داریم خودمون و به آب آتیش میزنیم چون صدامون به هیجا نمیرسه!!!!!!!!! وقتی که فک میکنم داوید ویا و با اون قیمت کم فروختیم قلبم آتیش میگیره خدا وکیلی قبول دارین که اون سانگ لعنتی و مونتویا در حد ترکیب بارسا نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انقد حالم بده که حتی نمیتونم نفس بکشم برا اولین بار بازی باسا رو تا آخر ندیدم!!!!!!!!!!!وقتی که گل سوم رو خودیم تلویزیون رو خاموش کردم !!!!!!!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۵)
 
mehraban_780
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
واقعا بد بازی کردن .. حقشون بو د که ببازن

تیم نیاز به دفاع داره نمی دونم چرا دوتا دفاع وسط نمیگیرن برا تیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۷)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
از فصل قبل من مدام حرص و جوش این دفاع تیمو میخورم به حدی که میخام سرمو بکوبم به دیوار . من با خودم میگفتم تابستون قبل دیگه بارسا 200 درصد یه مدافع میخره اما واقعا نفهمیدم چرا نخریدن. اما بعدش گفتم تو خرید ژانویه دیگه خرید مدافع تو صدر کارهای باشگاهه اما بازم نخریدن. دیگه کلافه شدم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۶)
 
farhad=messi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
گل به خاطر دلایل سیاسی و تحریم ها بسته شده.
این متن خبر بود.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۲)
 
farhad=messi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
حالا باز دوباره ما میریم مهاجم میخریم.

امیدوارم این باخت باعث بشه همه به خودشون بیان.
شما ها هم یکم از هوادارای پررو ریال یاد بگیرین.طویل مدتی زیر ما بودن اونم چقد افتضاح به اندازه ای که شما تو این یه بازی به تیم حمله کردین تیمشون رو نکوبیدن.
بارساااااااااااااا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۰)
 
ali_barca_67
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
1- حضور همزمان بوسکتس و سانگ در خط میانی بدون ژاوی و فابرگاس کار احمقانه ای بود
2- دیگه حالم از این همه پاس های کم سرعت و عرضی و وقت تلف کن به هم می خوره
3- داشتن تاکتیک های جدید و متنوع خوبه، ولی دیشب خیلی اصرار داشتند توپ را به کناره ها ببرن و سانتر کنن روی دروازه. من هر چقدر فکر می کنم یادم نمیاد بارسا کی با سانتر روی دروازه تونسته باشه گل بزنه، پس این کار بی فایده که به جایی نخواهد رسید چرا باید مکرراً تکرار بشه؟!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۳۲)
 
8Iniesta
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خدایی این پیکه رو جای ویا فروخته بودیم الان خوشبخت ترین تیم رو زمین بودیم
دیشب هر چی توپ اومد نه نگفت
با این دفاع
چمپیون پرررررررر
لالیگا پرررررررررر
جام حذفی پرررررررر
بارسا پررررررررر
حیف مسی که تو هر بازی باید اینهمه از دست این دفاع حرص بخوره
انگار تو کل بازی ما با ترکیب 0-6-4 بازی میکردیم
کارشناسه میگفت این صفر مهاجم کاذبه
ولی فکر کنم این صفر همون دفاع کاذبه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۷)
 
amin72435
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
اقایون و خانوما واقعا از حرفایی ک دیشب زدم پشیمونم.....ببخشید.......

ولی ی شانس بزرگی ک داریم اینه ک رئال با اتلتیکو هفته بعد بازی داره بالاخره با یکیشون هم امتیاز میشیم.....ولی خدا کنه ک با رئال هم امتیاز بشیم.......وگرنه بازی مساوی بشه ک هر دو تیم 2امتیاز ازدست بدن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۰۲)
 
sabergholami
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من الان این سوالا برام ایجاد شده یکی جواب بده ممنون میشم ...

سمت راست تیم مونتویا بود و پدرو ، کی باید توپ رو منتقل میکرد ؟

حضور آدریانو و مونتویا تو ترکیب اولا چه لزومی داشت ، دوما با حضور این 2 تا فاز تهاجمی دفاع های کناری به صفر میل میکنه ... چرا حداقل آلوز بازی نکرد ؟

سانگ و سرجیو دقیقا چی کار داشتن میکردن با هم ؟ بازی دادن به این 2 تا همزمان ، مثل این میمونه که والدز و پینتو همزمان وایسن دروازه ... نهایتا اگه نیاز بود بوسکتس استراحت کنه همون سانگ بازی میکرد کافی بود ؟

تیم تا قبل ورود فابرگاس دقیقا چه برنامه ای برا رسوندن توپ به مسی نیمار و پدرو داشت ؟ قرار بود کل خط وسط زمین رو آندرس تنهایی ساپورت کنه ؟

چرا وقتی تیم تو آفساید گیری خبره نیست این کارو انجام میده ؟ (گل دوم و سوم)

و نیمکت نشنینی ژاوی و سسک دقیقا دلیلش چی بود ؟

و سوال اصلی :
چرا مربی تیم بعد 3 بازی با یه تیم نمیتونه راه گل زدن بهشو یاد بگیره ؟ دفاع کی قراره سر و سامون بگیره ؟ خرید 2 تا مدافع از نون شب واجب تر نیست آیا !؟ چرا باید بارسایی که پتانسیل به اون بالاییه بازی با سیتی داره اینجوری مقابل یه تیم متوسط تحقیر شه ؟

باخت جدا ... بازی افتضاحو کجای دلمون بزاریم آقای مارتینوی محترم ...؟

درمان موفتم یادت رفته گویا ... نه !؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۵۹)
 
78TARANE
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من تبریک میگم به همه بازیکنا ...
مخصوصا پیکه . ینی این تشکر مخصوص بوده ااا

تاتا چرا اینکارو کرد ؟ خیلی قبولش دارم ولی چرا تو بازی مهمی مثله دیشب به بازیکنای مهمش استراحت داد ؟

با این خط دفاعی ما امسال به استقلالم بخوریم 7تایی یا 8تاییی میشیم ....


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۵۰)
 
sayedrasool
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان بارسا هم یک تیم است نه یک معجزه پاهی باید باخت تا به برد رسید
ما با یک برد طرفداربارسلونا نشدیم تا با یک باخت ترکش کنیم
یادتان باشد قبل ازاین بازی یک بازی سنگین داشتیم که بازیکنان را کاملا خسته کرده بود
چیزی که ازاین بازی میشود آموخت اینست
1: بارسلونا به یک مدافع احتیاج مبرم دارد
2 : حریف را باید جدی گرفت
3:تاتا مارتینو باید فکری به حال سیستم چرخشی بکند چون این سیستم همیشه نتیجه نمیدهد
4: الکس سانگ به هیچ وجه نمیتواند درخط دفاع موفق باشد بازی دادن به او درپست غیرتخصصی اش یعنی ازکارانداختن اودرمیدان

به امید برد دربازی های آینده

ما هنوز فرصت داریم مقابل اتلتیکو ورئال


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۳۹)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
حالا چه طوری باید صدر را از رئال پس بگیریم؟؟؟؟؟؟؟


نگران نباش داداش. پس میگیریم. من به این تیم ایمان دارم و همینطور به مارتینو. مارتینو خودش فهمیده اینجا اشتباه کرده و مطمئنم دیگه این ترکیب رو به بازی نمیفرسه. شک ندارم بارسا برمیگرده.
ویوا بارسا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۰۵)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
دوست عزیز بخش فارسی سایت گل کلا تعطیل شده دیگه سایت گلی وجود نداره چرا تعطیل شده؟؟ شما دلیلشو میدونی؟؟

والا دقیقا نمیدونم اما فکر کنم به خاطر فحاشی زیاد و خلاصه توهین و ...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۰۱)
 
mooom93
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من که از نیم فصل دوم لیگ قبل کم کم به این نوع سینوسی بازی کردن تیم عادت کردم که هر 4-5 تا برد حداقل باید بینش یک مساوی یا باخت باشه...من از این باخت خیلیم ناراحت نیستم...بیشتر ازاین ناراحت میشم که تیمایی مثل سویا،سوسیداد،والنسیا،اسپانیول و ...مقابل ما شیر میشن ولی بعدش مقابل رعال سوسک.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
حالا چه طوری باید صدر را از رئال پس بگیریم؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۱)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
دوست عزیز بخش فارسی سایت گل کلا تعطیل شده
دیگه سایت گلی وجود نداره


چرا تعطیل شده؟؟ شما دلیلشو میدونی؟؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۵۱)
 
sherkat
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
پسر خوب به جای اینکه بریم سراغ رئال به تیم خودمون فکر کنیم که گندشو دیشب درآورد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۳۱)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بچه ها من نمیتونم وارد سایت گل بشم. هرکاری که میکنم نمیشه درحالی سایت های دیگه رو راحت باز میکنم. میشه یکی کمکم کنه که باید چیکار کنم؟ لطفا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۲۰)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
تاتا تو مرحله آزمون و خطاست..سال اولشه خب! تناوبمون نسبت به اول فصل کم شده..بازی قبلی تاتا نجاتمون داد این بازی خودش سر تیمو برید..
تغییر 5 6 بازیکن همزمان نسبت به بازیه قبلی کاملا تیم رو ناهماهنگ کرد. بازی دادن سانگ همزمان با بوسکتس خیلی تیم رو دفاعی کرد و عملا بازیسازی بارسا رو مختل کرد.عدم گردش توپ تو میانه زمین (که باعث شده بود مسی گم بشه) و در نتیجش از کار افتادن خط حمله..گلی هم که زدیم خود مسی هم بازیسازیشو کرد هم گل زد.هرچند روز مسی هم نبود و خیلی نا آماده نشون میداد..من از بعد گل اول منتظر بودم سسک بجای سانگ بیاد اما خیلی دیر این تعویض انجام شد و دیگه وقتی تیم عقب سراسیمه حمله میکنه و در نتیجه ضد حمله میخوره.
یک تجربه بزرگ واسه تاتا بود امیدوارم ازش درس بگیره...
کسی که با یه شکست ناامید شه و با یه پیروزی امیدوار بهتره اول بدنبال تغییرو اصلاح خودش باشه بعد تیم ..همیشه امیدوار باشید دوستان بارسایی.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۴)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بچه ها من نمیتونم وارد سایت گل بشم. هرکاری میکگنم نمیشه درحالی سایت های دیگه رو راحت باز میکنم. میشه یکی کمکم کنه که باید چیکار کنم؟ لطفا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۱)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
m_hasheminia_1999

آره داداش چی فکر میکردیم چی شد


بد ترین نمایش بارسا تو 10 سال اخیر بود که خدارو شکر اون موقیت آخریه گل نشد 4 تایی شیم ولی همین 3 گل هم بسه تا مورینیو صفت ها بازم بارسا رو بگیرن به تیغ انتقاد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۰۰)
 
kamiba
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خستگ تو ساقهای بارسایی ها مشخص بود. نمیدونم چرا بارسایی ها به این برنامه ریزی اعتراض نمیکنن!!!!!
چرا تیمی که یک هفته زمان برای بازی بعدش داره و سه شنبه گذشتش یه بازی سخت رو انجام داده نباید یک روز بیشتر استراحت کنه؟
چرا تیمی که یک هفته زمان برای بازی بعدی داره باید بازیکنای اصلیش بازی نده؟ مطمئنن ژاوی و فابرگاس و آلوز میتونستن تو این بازی بازی کنن و یک هفته زمان برای استراحت داشتن.
مارتینو بعد از بازی با من سیتی که عالی کار کرد همه رو ناامید کرد. مثل بازی با والنسیا نیمه دوم فاجعه باری رو داشتیم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۵۱)
 
masoud-xavi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ترکیب؟! تعجب میکنم مربی چطوری و با چه منطق و دلیلی با 6-7 تغییر نسبت به بازی قبلی (من سیتی) که خوب نتیجه گرفته تیم رو میفرسته جلوی سوسیداد؟؟؟!!!

حقمون بود 5-6 تا میخوردیم و میباختیم. تا شاید ریاست باشگاه و تاتا به فکر خرید 2 تا مدافع باشن...تا امثال پیکه فکر نکنن که تو هر شرایطی میتونن فیکس باشن!!!

ناراحتی من بدلیل باخت تیم نیست ، بلکه به خاطر افتضاح بازی کردن تیم و خصوصاً خط دفاعه. (اشاره به بازی والنسیا که خوب بازی کردیم ولی باختیم و من اصلاً ناراحت نشدم) اما تو این بازی افتضاح بودیم در حد لیگ خلیج فارس خودمون!!!!

زنده باد بارسا...
زنده باد همه بازیکنان بارسا...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۲۷)
 
behnoush1360
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
افتضاح ترین دفاع تاریخ جهان
دلم واسه هافیکها و مهاجمین بارسا می سوزه ه چقدر از بابت دفاع ضعیف تیمشون حرص می خورن
چطور میشه هیچکدوم از مدافعین تاپ دنیا حاضر نمیشن بیان بارسا ؟
مشکل کجاست ؟
مدیریت !
تیم !
سبک بازی !
بی پولی!
واقعا متاسفم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۱۹)
 
PIQUE3
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
چیزی که مشخصه بارسلون الان هیچگونه سبک خاصی نداره

بازیکنا تو زمین سردرگمن...راحت دریبل میخورن و هرتوپی رو دروازه ریخته میشه بوی گل میده...من نمیخوام از پیکه دفاع کنم اما اگه بازیای گذشته هم نگاه کنی میبینی تیم بیشتر زمانی گل خورده که در شرایط حمله بوده و بیشتر اشتباهات رو اون جلو مهاجاما انجام دادن وتوی حمله توپ رو از دست دادن و خیلی بد ضد حمله خوردیم(اگه ببینی مشاهده میکنی مسی چقد توپ رو اینطوری از دست داده و همونا اومده رو دروازه بارسلون و گل خورده)و درآخر درسته بازیکنه اشتباه میکنه اما و اما فوتبال یه بازی تیمیه دقیقا مثل چیزی که امشب از سوسیداد دیدیم با انگیزه و ازخود گذشته و تا اخرین لحظه همه گی تلاش کردن و دفاع این یعنی تیم...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۱۸)
 
najieman
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
هنوز فصل تموم نشده اما تصور قهرمانی با این تیم و این سبک بازی واین سطح از روحیه و تمرکز خیلی سخته.اونم در شرایطی که رئال و اتلتیکو دارن همه رو درو میکنن. بدون شک اونها هم امتیاز از دست میدن ولی فکر نکنم بیشتر ازما. روی هر سه گل آشفتگی خط دفاعی واضح و کاملا آشکار بود. حتی اگه یه کور هم تو ورزشگاه بود میفهمید که وضع دفاع چقدر بهم ریخته است. نیمار که اصلا نمیتونست بیشتر از چند قدم با توپ راه بره، اینیستا کمی بهتر بود اما انگار چیزی رو گم کرده بود، مسی بعد از مصدومیت و در نبود ژاوی بسیار کم رنگ شده و در این بازی تقریبا از کار افتاده بود و فابرگاس که همیشه یا فوق العاده ست و یا افتضاح، حد وسط نداره.بعد از هر تعویض بازی بدتر و بدتر شد و اصلا بعد از گل سوم موقعیتی برای ما بدست نیومد تا جایی که چیزی نمونده بود گل چهارم رو هم بخوریم. روی هر کدوم از کرنر ها فقط به زیر توپ میزدن بخصوص از سمت چپ زمین که نیمار سانتر میکشید. بهر حال سوسیه داد بهتر بود وبهتر بازی کرد پس 3 امتیاز نوش جونشون. ما در این بازی شایسته برد نبودیم پس باختیم.
یه بار دیگه یاد جمله تاریخی پپ افتادم:تیمی که دسته کم گرفته بشه،با هر اسم و عنوانی هم که باشه ،خطرناکترین تیم دنیاست...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۷:۳۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
از باخته دیشب هنوز خواب به چشمان نیامده


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۶:۳۹)
 
HAMID.A19
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
سانگ تو آرسنالم فاجعه بود
امیدوارم دیگه هیچ وقت تو ترکیب نبینمش


رئال واقعا بی تاکتیک و مسخره بازی می کنه
این آنجلوتی خیلی خرشانسه
اگه رئال تا آخر فصل این طوری بازی کنه قهرمان نمیشه

در حد مرگ از رئال متنفرم
از مربیاشون بازیکناشون اون مدیر حروم زادشون طرفدارای نفهمشون لباسشون استادیومشون
از هر چی که به این باشگاه مربوط میشه حالم به هم می خوره


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۶:۳۴)
 
hassansooler
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
مدافع مدافع مدافع مدافع....
این چه بازی ای بود که انجام دادید؟؟؟؟ نمیدونم این تاتا چه علاقه ای به این سانگ داره که فرط و فرط اون رو به بازی میفرسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ما یک دو مدافع می خواهیم و تا نخریم، همین آش و همین کاسه... والسلام
شماهاهم خون خودتون رو کثیف نکنید... تمامی این شکست ها فقط یک دلیل داشته: نداشتن مدافع
والسلام


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۵:۵۱)
 
messi_ronaldinho
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
این روش دفاع کردن تاتا جلوی تیم های ضعیف اشتباهه و باید به سبک تیتو بازی کنه جلو این تیم ها
ولی برای جلوی تیم های قوی خوبه !
ولی این روش دفاع کردن لازمش اینه که مدافعین خوب داشته باشی
نه امثال پیکه و بارترا !!!!!!
پیکه مدتی افتضاح شده بود ولی هیچ وقت به افتضاحی این بازی دیگه فکر نمیکردم بشه !
بارترا هم هیچ وقت یه بازی خوب ازش ندیدم ! 90% افتضاخ و 10% معمولی !
سانگ درسته بده ولی باور کنید از پیکه و حداقلش از بارترا دیگه بهتره !
امشب خیلی از تیم نا امید شدم (((
مثل این که تاتا روحیه دادن بلد نیست ! بازیکن ها اصلاً رقابتی بازی نکردن!
تیم خیلی بد حمله میکرد!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۴:۴۴)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
نمیدونم چرا وقتی میبازیم تعداد افراد آنلاین بالای 250 تاست وقتی میبریم دورو ور 100 تا همه برای انتقاد میان!!!


من علتش رو برای شما میگم . شما فکر میکنی همه این اکانت ها مربوط به هوادارای بارساست .
خیر ... عده ای که طرفدار سایر تیم ها هستن و دشمنی دارن با بارسا میان و اکانت میسازن و موقع باخت ها هم فقط پیداشون میشه و از هرج و مرج استفاده میکنن و به تمام اسطوره های تیم توهین میکنن .

یک خواهش از مدیر سایت دارم . تو رو به هر کی دوست دارید تمام کامنت ها رو با دقت بخونید دیگه علنا یک بنده خدایی که اسم نمیارم داره به مسی هم توهین میکنه ؟ چرا واقعا ؟ من واقعا ایشون رو طرفدار بارسا نمیبینم امیدوارم نسبت به این کامنت ها با حساسیت بیشتری عمل کنید .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۴:۲۹)
 
fshiri92
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
از ترکیب اولیه میشد حدس زد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۳:۲۰)
 
serpiko
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
سلام
یه طرفدار واقعی طرفدارواقع بینه و الی میشه دوستی خاله خرسه
ما توی 4 سال 14 جام با پپ بزرگ گرفتیم با همین بازیکنان - نیمار
6 جام 2009 1 جام 2010 5 جام 2011 و 2 جام 2012 و گواردیولا رفت
4 سال شانس فتح اروپارو در بهتین سطح داشتیم 2 بار فاتح 1 بار با ناداوری جلو اینتر و 1 بار با بدشانسی جلو چلسی حذف شدیم همون تیم سال بعد قهرمان لالیگا شد چون همون اندیشه ها بود اما جلوی بایرن کم اوردیم چون اندیشه جدیدی نبود و تیتو خلاقیت پپ رو نداشت البته هزارو یک دلیل دیگه هم بود اما باز هم حریف بایرن نبودیم
امسال یه مربی یه دنده و لجبازو اوردیم که فقط یاد گرفته ستاره هارو بزاره رو نیمکت و بگه من شجاع هستم و میخوام سیستم چرخشی استفاده کنم لیگی که 1 امتیاز حکم قهرمانی داره در 6 هفته 7 امتیازو دادیم و 7 امتیاز بیشتر از رئال داشتیم حالا 3 امتیاز کمتریم رئالی که با رفتن اوزیل اول فصل افت کرد اما اندیشه داشت
امسال هم بااینکه فقط مشکلمون مدافع خوبه جامی نمیگیریم و درحالی که لیاقت اروپا و لالیگارو داریم هردوشو به خودخواهی مدیران و راسل احمق از دست میدیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۲:۵۰)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بجه های گل سایت فعلا شب همتون بخیر
به امید سربلندی بارسا
و به امید...پیکه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۵۰)
 
PEREZ
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نیازی به خشونت نیست.
اگه بارسا یه مدافع خوب جذب کنه و پیکه ببینه که در صورت سوتی دادن ، نیمکت نشین میشه ، قولتون میدم دوباره به بهترین مدافع جهان تبدیل بشه.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۴۴)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
سرت را بالا بگیر رو از ته دلت بارسا رافریاد بزن چرا که هنوز این نام لرزه بر اندام دشمنان می اندازد . از دشنام های آنان نرنج چرا که امروز هوادارهای زیادی نه تنها از یک باشگاه بلکه از چندین باشگاه اروپایی متحد شده اند تا تیمت را زیر سوال ببرند . این را بدان تا وقتی خودت به تیمت توهین میکنی و دشنام میدهی نباید از دشمنان قسم خورده ات انتظار احترام داشته باشی . باخت را بپذیر بی آنکه کسی را زیر سوال ببری . لذت برد همین نزدیکی ها انتظار تو را میکشد به شرطی که به آن ایمان داشته باشی




یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۸)
 
***messi***
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
هم لیگ قهرمانان هم جام حذفی و هم لیگ رو با این دفاع از دست خواهیم داد به طور 1000000000000 درصد!


جام حذفی رو شاید شانسی بگیریم ولی اون دوتای دیگه 100%


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۸)
 
sahraei
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نه داداش اين طرز صحبت كردن با تيمت نيست!!
اگر شما دوست داري تيم تا اخر فصل ببازه ، تيم توي ليگ قهرمانان حذف بشه ، تيم با سنگين ترين شكست ها مواجه بشه ،باشه منم دوست دارم تيم بدترين شكست ها رو بخورهتا هواداراي كذب و پوشالي مثله شما برن طرفدار تيمه ديگه اي بشن ، حالم ازتون بهم ميخوره چون خيلي خيلي زود رنگ عوض ميكنيد فقط در عرض ٤ روز!!
واقعا خنده داره هوادارايي كه بعد از برد مقابل سيتي همشون به به و چه چه ميزدن اما الان انتقاد نميكنن ،به تيم فحححححش ميدن و اونو مسخره ميكنن تا چند نفر بيان از كامنتشون بخنده اونم كسي نباشه به جز طرفداراي تيماي رقيب. فكر نكن داري اين طوري صحبت ميكني همه فكر ميكنن شما دلسوز تيم هستيد اگه دلسوز بودي به بازيكنايي كه بهترين لحظات رو واسمون ساختن فهش نميدادي و به تمسخر نمي گرفتيشون، زماني بهترين هوادار واسه تيمت هستي كه بتوني زمانه باخت هم مثله زماني كه ميبره پشت تيمت باشي،حاضرم بعد از برد و باخت اينجا فقط ٢٠ نفر باشه اما هواداري باشه كه هميشه پشت تيمش باشه.بابا بريد طرفدار بايرن بشيد پپ اونجاست اين جا تاتا هست، تاتا كيه؟؟ بريد سراغ پپ، به پپ خيلي احترام ميزارم اما يك انتقاد ازش دارم : چرا اون تيمه به اين دسته گلي كه از رويكارد تحويل گرفت همون تيمو به ما تحويل نداد؟؟؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۲)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
امیر این 5 سال اخیر دو نفر زندگی رو برام جهنم کردن یکی نامزد سابقم که مهریه اش رو بابام انداخت جلوش و منو راحت کرد یکیم پیکه که اگه این کار و بکنی یه عمر مدیونتم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۲)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
هم لیگ قهرمانان هم جام حذفی و هم لیگ رو با این دفاع از دست خواهیم داد به طور 1000000000000 درصد!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
با یه شکست چیزی اتفاق نمیفته-بلند شو قهرمان-رئالی ها هم بیخود خوشحال نباشن،چون به هیچ جامی نمیرسن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من رفتم بخوابم
شما هم برید بخوابید
بخدا انقدر خودتون رو حرص میدید یه موقع سکته میکنیداااا
ولی تاتا مقصر بود


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۲۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان واقعا تقاضا دارم ازتون به بازیکن ها فحش ندید . اینجا سایت هواداری بارسا و البته همه شما حق دارید که از نتیجه ناراضی و دلخور باشید . ولی اینکه یکیو تا دیروز بت کنیم و امروز تا سر حد مرگ بکوبیمش واقعا کار پسندیده ای نیست . بارسا باخت چون واقعا امروز شایسته باخت بود . حالا علی میگه پیکه بد بود حامد میگه بارترا بد بود احسان میگه سانگ بد بود حمید میگه مونتویا بد بود آقای ایکس میگه فلانی بد بود یکی هم میگه همه تیم بد بودن .پیکه ضعیف بازی میکند ماسکی بد است سانگ در حد انتظار نیست همه قبول ولی این تمام توان تیم است و همه آنچه تاتا در اختیار دارد ... نقد کار خوبیه و همه ما هم از نقد درست لذت میبریم . بله من هم نظرم بر اینه که سانگ نباید در کنار بوسکتس بازی میکرد و شاید تیم کمی حالت تدافعی به خود گرفته بود . به نظر من هم اینیستا واقعا وسط زمین تنها به نظر میرسید . مسی گم بود چرا ؟ چون بازیکنی نبود که برای مسی موقعیت بسازه نیمار نبود به همین خاطر یا حتی پدرو . ما امروز نمایش بدی داشتیم همه هم بر این اتفاق نظر داریم اما شما انتظار دارید تا کی بارسا حریفان را تار و مار کند ؟ هر تیمی روزی اوج و روزی نزول میکند .
نه اینکه بگویم بارسا امروز نزول کرده ، اما صادقانه میگویم بارسا برای نمایش نسل بعدیش افول خواهد کرد ... از من به عنوان کسی که بارسا را در افول هم دیده قبول کنید . روزی می آید که شاید برای تیم دو برد پشت سر هم ، سخت باشد . میدانم که با یک برد عاشق نشده اید پس از شما میخواهم با یک باخت هم از تیم نا امید نشوید . نگران چه هستی ؟ که لالیگا پرید ؟ در 5 سال گذشته 4 سال بارسا این جام را فتح کرده . پس اگر هوادار رقیب بودی چه حالی داشتی ؟ بارسا در 8 سال گذشته 3 بار قهرمانی اروپا را فتح کرده است . پیش از هر تیم دیگری در این مدت زمان اندک .
سرت را بالا بگیر رو از ته دلت بارسا رافریاد بزن چرا که هنوز این نام لرزه بر اندام دشمنان می اندازد . از دشنام های آنان نرنج چرا که امروز هوادارهای زیادی نه تنها از یک باشگاه بلکه از چندین باشگاه اروپایی متحد شده اند تا تیمت را زیر سوال ببرند . این را بدان تا وقتی خودت به تیمت توهین میکنی و دشنام میدهی نباید از دشمنان قسم خورده ات انتظار احترام داشته باشی . باخت را بپذیر بی آنکه کسی را زیر سوال ببری . لذت برد همین نزدیکی ها انتظار تو را میکشد به شرطی که به آن ایمان داشته باشی .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۲۶)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
دقیقا حس تو رو دارم داداش فقط من ممنوع الخروجم اگه یکی این بکشه خدا شاهده با رضایت کامل هم دیه اش رو می دم هم جاش زندان میرم


شک نکن اگه بخواد مقابل رئال ازین سوتیا بده اون روز آخرین روز زندگیشه خدا شاهده یه پسر عمه دارم تو سیسیل ایتالیا تو این باندای خلاف ملاف و مافیا بازیه میگفت حتی پول میگیریم بازیکنای ورزشی رو لت و پار کنیم در اقصا نقاط دنیا !!! اسپانیا که دیگه بیخ گوش شونه. شده خونه و ماشین رو میفروشم میریزم به حسابش خرج پاک کردن اسم این یارو پیکه از تو لیست بازیکنای فصل آینده بارسا میکنم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۲۶)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
آقا من یا این پیکه رو خودم میکشم یا اون من رو از دق میکشه خدایی از شوخی بگذریم پیکه دیگه شورشو در آورده دیگه جاش تو بارسا نیست
خداوند ببندد زحکمت دری / ز رحمت گشاید در دیگری


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۲۰)
 
best_of_all
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
چی بگم
من معمولا بعد باخت نظری نمی دم
همیشه بعد بردای تیم میام نظرامو میدم و انتقادامو میکنم، و نه درباره ی یه بازی، بلکه درباره ی روند کلی یه تیم از اول فصل، و همیشه هم بقیه که توو باد یه پیروزی شانسی یا خفیف خوابیدن میان و به من میگن که آی هوادار دو ساله!، بهتره بری هوادار یه تیم دیگه بشی
دوباره هم میگم، هیشکدوم از بازیکنای این تیم مشکلی ندارند که هیچ، بلکه از نظر مهره بهترین تیم تمام سالهای اخیر رو داریم، حتی تو دفاع
و خوب به یاد میارم که گواردیولا یه زمانی اینقدر نیمکتش خالی بود که تو الکلاسیکو ها گزارشگرا مدام نیمکت رئال رو به رخ ما می کشیدن
و حالا شماها با یه پیروزی 5، 6 گله مقابل تیم قعر جدول میاین میگین که بهترین بازی بارسا رو تو 4 سال اخیر دیدین
اما بهترین بازی بارسا مقابل تیم قعر جدول نبود، بلکه فینال ومبلی بود که برای اولین بار دستای فرگوسن رو به رعشه انداخته بود و مدام تو تک تک دقایق بازی به خودش می گفت: " خدای من! ، یعنی راهی هست که ما بتونیم بهتر از این بازی کنیم"، و همیشه جوابی که تو ذهنش پیدا میکرد، "نه" بود، بهترین بازی بارسا بازی 6 تایی الکلاسیکو بود که 90 دقیقه رئالیا با هر شکلی از پرس که انجام می دادن نمی تونستن صاحب توپ بشن، و اون تیم بارسلونا خیلی بی مهره تر بود از الآن
ما بازی قبل با منچستر سیتی افتضاح بازی کردیم، مثل یه تیم بزدل، تا قبل از اینکه گل بزنیم تیم برتر نبودیم، و بعد یه فرار از مسی و یه گل تقدیمی داور و یه اخراجی، و من گفتم دیگه کار تمومه و سیتی رو به توپ میبندیم، اما بعد گل فقط یه تیم آشفته و بی نظم دیدم، وسیتی ده نفره ای که 3 بار شانس مساوی کردن بازی رو داشت و یا مهاجماش بی دقت بودن، یا والدز فوق العاده واکنش نشون داد، و بعد یه عده اومدن به تاتا تبریک گفتن که محتاط بازی کرده، در حالیکه همین هفته بایرنی که ریبری و یکی دو تا مهره ی دیگه رو هم نداشت تیم ده نفره ی آرسنال رو به توپ بست و هیچ زمانی بعد ده نفره شدن، آرسنال نتونست پاشو بذاره تو زمین بایرن، چون گواردیولا محتاط نبود، چون بزدل نبود
این حکایت تو بازی رفت الکلاسیکوی امسال هم کاملا مشهود بود، بازی ای که رئال بهتر از ما بازی کرد، و بارسلونا فقط خوش شانس بود که تا قبل از گل دومش حتی یکی از چنتا موقعیت صد در صدش هم به تور ما ننشست، در حالیکه ما همیشه اونقدر بد شانس هستیم که موقعیتای بیست درصدی حریف هم وارد دروازه مون بشه
دارم درباره ی بردامون میگم، چون واسه باختامون دیگه باید کتاب بنویسم و تو چند خط تحلیلش نمی گنجه
سه بار مقابل اتلتیکویی که رئال نابودش کرد بازی کردیم و برنده نبودیم، و موقعیتی هم نتونستیم ایجاد کنیم
اینا بزرگترین بازیای ما بود تا اینجا
دو بار مقابل همین رئال سوسیداد بازی کردیم و به هیچ وجه حتی تیم برتر زمین هم نبودیم، و بازی ای هم که بردیم فقط به خاطر کارای فرا زمینی مسی بود، و گرنه میشد حتی به فینال جام حذفی هم نرسیم
تیم بازی به بازی بدتر شده، و هر بازی نفراتی در کنار هم بازی می کنن که به فاصله ی دو تا بازی کنار هم نبودن، و من هروقت به تیم نگاه میکنم انگار دارم بازیای پیش فصل رو میبینم
بهتون اطمینان میدم این تیم امسال در خوش بینانه ترین حالت فقط جام حذفی رو میتونه ببره، اونم بر اساس اتفاقات و شانس مسلما
حالا تیم رئال از اول فصل که افتضاح شروع کرد رو مقایسه کنید با تیمی که حالا داره و دیگه به سختی میشه مساوی یا باختش رو به یاد آورد، و به این میگن تاثیر یه مربی بزرگ مثل آنجلوتی
یعنی بهتر شدن حداقل کاریه که باید یه مربی انجام بده، نه بدتر شدن، چیزی که تو بارسا میبینیم و فقط 9 امتیاز تو چند هفته ی اخیر از دست داده
تنها مشکل این تیم مربیه که در حد حتی سوسیداد هم نیست
و نیم فصل اولم اگه نتیجه میگرفت فقط به خاطر این بود که بازیکنا داشتن خودشون بازی می کردن
حالا یه نفر اومده به من میگه تیم داره پوست میندازه، که تاتا حق داره دست به آزمون و خطا بزنه ( چرا آنجلوتی ترکیب ثابتش معلومه؟؟؟)، که تاتا میخواد پلن بی طراحی کنه
خوبه حداقل فهمیدیم پلن بی چیه!؟
این که بازیکنا توپ رو در حالیکه هیچ مهاجمی اون جلو نیست بی هدف سانتر کنن
این که تیم با این همه تاکتیک و پلن بی و سی و دی، جلوی سوسیداد نه مالکیت توپ داشته باشه، نه بتونه موقعیت ایجاد کنه، نه حتی تیم برتر بازی باشه و تازه با شانس و دعا و صلوات و کمک تیر دروازه 4تایی نشه
اونوقت همین شما میومدین بعد بازی بارسلونا چلسی میگفتین که گواردیولا بدرد نمیخوره چون دستش رو شده و پلن بی نداره
بازی ای که دروگبا دفاع چپ بازی میکرد و یه پنالتی از دست دادیم و توپایی که به تیر خورد و از روی خط چندبار بازیکنای چلسی با سر و دست و پا برگردوندن و مالکیت توپ هشتاد و سه درصدی
آقا ما هوادارای دو ساله میریم کنار تا شما راحت پوست بندازین
این تیم با این توان بازیکنایی که داره با فیروز کریمی باید شیش گانه میگرفت، ولی حیف
شرمنده که اینا رو نوشتم، میتونین همه جوره اعمال قانون کنین
فقط گفتم دوره همی یه سری خاطرات رو از بالا نگاه کنیم، نه اینکه بیایم یه بازی اگه شانسی بردیم برقصیم و بازی بعد به تک تک بازیکنای تیم فحش ناموس بدیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۶)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
amir_bluagrana دقیقا حس تو رو دارم داداش فقط من ممنوع الخروجم اگه یکی این بکشه خدا شاهده با رضایت کامل هم دیه اش رو می دم هم جاش زندان میرم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۵)
 
PEREZ
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان لطفا در زمان عصبانیت ، نظری ارسال نکنید تا مورد ریشخند رقیبان قرار نگیریم.
هرکسی با چندتا برد عاشق بارسا شده ، همین حالا بره طرفدار یه تیم دیگه بشه چون بارسا هم میبازه!
اما اگه کسی واقعا بارسا رو دوست داره ، انتقاداتش سازنده هستش نه مخرب!!
برخی دوستان از مدیر عامل و سرمربی و ... گرفته تا بازیکنای درون زمین و حتی نیمکت نشین رو مورد توهین قرار دادند.
بسه دیگه!
باختیم که باختیم ، فدای سر همتون.
فوتبال برد و باخت داره ، ما بد بودیم و باختیم.
از حالا باید به فکر بازی بعدیمون باشیم تا اشتباهات این بازی رو جبران کنیم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۴)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به قول تاتا تیم درحال رشد است انگار بچه است که رشد کنه این تیم خیلی وقت رشد کرده یه مدیریت قوی می خواد این تیم رو دوباره درست کنه تاتا با این سیستم چرخشی مسخرش نمی دونم به کجا می خواد برسه یه نفر این کار رو می کنه که ذخیرهاش هم مثل بازیکن های اصلی یا در حد اندازه اونا باشن اخه اون سونگ مرغ کجا ژاوی کجا آلوز کجا مونتویا کجا بهتره از بارترا انتفاد نکنیم هنوز جوان آینده دار تو خیلی از بازی ها به دادمون رسیده خیلی بهتر از پیکه است نیمار هم نشون میده کاملا افت کرده و مشکلات اخیر روش تاثیر گذاشته پدرو هم که فقط اخدارو شکر تو بازی فقط بلده بدوه هی از این سر زمین به اون سر زمین اما چی دریغ از یه کار مثبت یاگل زدن همه تیم ها دارن پیشرفت می کنن ما داریم همین جوری در جا می زنیم هر سال به امید بردن لیگ جام حذفی بازی هارو شروع می کنیم آخرش هم به یکی قانع می شیم هر سال تو نقل انتقالات هم می ریم مهاجم می خریم می زاریم رو نیمکت حال کنه دفاع نمی خریم هافبک نمی خریم چون پول نداریم پس نمی دونم چه جوری شدیم ثروتمندترین تیم دنیا این راسل بارسا رو به نابودی کشید رفت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۳)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فرستنده: amir_bluagrana

به همتون قول میدم اگه پیکه بازی 3 فروردین تو لیگ یا 27 فروردین فینال جام حذفی ازین دست گلا مقابل رئال آب بده خدا وکیلی یا خودم میرم اسپانیا میکشمش یا یکی رو اجیر میکنم این کارو بکنه.







باهات همکاری میکنممممممم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۳)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
ه نکته ای که خیلی جالبه اگه کسی انتقاد کنه میشه حزب باد و اگه کسی تو این شرایط بگه پشت تیم میمونیم میشه هوادار وفادار....همه اینجا تا اخر بارسایی هستن(99 درصد)همه هم پشت تیم میمونن..


بخدا این حرفا رو باید طلا گرفتتتتتتت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به همتون قول میدم اگه پیکه بازی 3 فروردین تو لیگ یا 27 فروردین فینال جام حذفی ازین دست گلا مقابل رئال آب بده خدا وکیلی یا خودم میرم اسپانیا میکشمش یا یکی رو اجیر میکنم این کارو بکنه.
جام جهانی 94 که یادتونه اسکوبار بازیکن کلمبیا شماره 12 که با 12 گلوله کشتنش ( هرچند میدونم بعضی از دوستان اون موقع هنوز متولد نشده بودن!!! )


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۱۱)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان بارسایی اگه کسی از حرفهای من ناراحت شد معذرت میخوام
چه میشه کرد بارسا هر چقدر هم بد باشه بازم عشقمونه
اگه سه تا سه تا هم بخوره ، باز هم برای بازی بعدیش لحظه شماری میکنیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۹)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
konjkave60 عزیز سر پیکه قبلا هم با هم بحث کردیم و فکر کنم اگه تعصب بزاری کنار همه حرفامو قبول می کنی و توی این چند سال این اقا واقعا به من زجر داده


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۷)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یه نکته ای که خیلی جالبه اگه کسی انتقاد کنه میشه حزب باد و اگه کسی تو این شرایط بگه پشت تیم میمونیم میشه هوادار وفادار....همه اینجا تا اخر بارسایی هستن(99 درصد)همه هم پشت تیم میمونن..اصلا تو این قضیه شک نکنید...ولی باید دل ما بسوزه به حال تیمی که میتونست جای بایرن الان باشه که قدرت اول اروپا است..اینه مشکل...یه نسل طلایی که یه سال رو پیر تر میشن به خاطر ندونم کاری یه عده مدیر و احتمالا بدون جام....والا من 16 سال طرفدار یووه و بارسا هستم...فردا که از خواب بیدار میشیم یه روز جدیده که با ناراحتی ناشی از باخت شروع میکنیم...سالهای بدون جام بارسا رو خیلیا یادشون هست(یا رفتن یووه به سری ب که این قسمت فقط شامل خود من میشه)ولی ذره ای از هواداریمون و وفاداریمون کم نشد....ولی نمیتونم ببینم تیمی با این بازیکنا ...ولش کن..ان شاالله بازی بعد...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۶)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
فرستنده: vafadar10 یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۸) خيلي كنجكاوم بدونم مسي تو تميرنات با پيكه و برترا چي كار ميكنه


وقتی فورواردای سوسیداد اینجوری اتوبان میسازن دیگه مسی رو بیخیال شو ... !!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۵)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط و فقط واسه فصل بعدی برنامه داشته باشن اصن بیاین مارتینو بیاد 1 امسالو هر چقدر دلش خواست تجربه کسب کنه و ببازه و گند بزنه ولی ب شرطی ک اینا واسه فصل بعد برنامه داشته باشن
ینی چه میرن مربی سرطانی میارن
بعدش جناب راسل یکدفعه فیلش یاد هندوستان میکنه
بعدشم همه کاسه کزه ها میریزه رو سر این جدیده ک از قیافه و حرفاش معلومه اینم میراث راسله...



درضمن فک نکنم شایسته باشه که دوتا هوادار بپرن به جون هم ادعای روشنفکریم واسه هم بکنن اونم وقتی 75 تا مهمون اینجاست بسه دیگه ...بعضیامون باید خودمونو کنترل کنیم بعضیامونم اون یکی دیگه رو درک کنیم هی ازش آتو نگیریم بسه بابا تا یکی از تیم بد میگه میپرن ب جونش میگن این طرفدار نیست یکیم خوب میگه میگن حالا اخر فصل میبینیمت ...بسه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۵)
 
virangar77
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من نمیدونم این سانگ و کی زاییده؟!! با خرید نکردن بازیکن به هیچ جایی نمیرسه بارسا بخداااااااااااا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱:۰۲)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فرستنده: بارچاAmant

یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۴)


یه هافبک هجومی داشتیم اونم اینیستا و دو هافبک دفاعی پس باختمون عجیب نیست.
چیزی که جالبه اینه که بارسا تو زمان پپ که بهترین بارسای تاریخ بود نتوست این تیمو ببره .
پس با این توصیف جای نگرانی نیست...




راست میگههههههههه...
من به این دقت نکرده بودم......
پس نباید نا امید بشیم بابا...
ما اون موقع وقتی گواردیولا رو داشتیم نتونستیم ببریمشون
دیگه نمیشه از تاتا انتظار داشت که


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۹)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ای پییییییییییییکه ای سوووووووووونگ
امشب یاد مارکز و توره افتادم
بدجور تو این چند سال پیکه با اعصاب من بازی کرده
از سال بعد اگه پیکه بازی کنه نه تنها خداحافظ بارسا بلکه خداحافظ فوتبال


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۹)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
فاجعه ای به نام تاتا مارتینو
امیدوارم فصل بعد تو بارسا نباشه
همین طور سانگ، تیو


واقعا من نمیفهمم. تو واقعا بارسایی هستی؟؟ چطور جرات میکنی به مارتینو توهین کنی؟؟ مارتینو کسیه که این تیم رو از وضعیت بد پارسالش در آورد. کسیه که شادابی رو به تیم برگردوند. کسیه که بارسا رو بسیار قوی تر کرده. ما پارسال بازی های بزرگ رو باختیم ولی امسال نه. از رئال بردیم، از من سیتی بردیم. اول فصل جام بردیم.
اینا رو نمیبینی؟ این باخت فقط دلیلش یه چیزه اونم سیستم چرخشیه که به تیم بعضی اوقات صدمه میزنه. وگرنه همه ما میدونیم که مارتینو چه مربی باهوش و عالی هست. من با سیستم جرخشی زیاد تو این مقطع فصل مخالفم ولی به افکار مارتینو اعتماد کامل دارم. میدونم که این مربی بارسا رو قهرمان میکنه. شکی ندارم. و مطمئن باشید که رئال میاد پایین. اونا هم بازی های مهم زیاد دارن و حتما میبازن. امدیوارم دیگه تو این مقطع فصل اصلا اصلا اصلا اشتباه نکنیم.
مطمئنم این بارسا امسال قهرمانی میاره.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
vafadar10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خيلي كنجكاوم بدونم مسي تو تميرنات با پيكه و برترا چي كار ميكنه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط بگید زنده باد بارررررررررررسا
بهم روحیه بدید بابا
ما بارسا رو دوست داریم و باید تا آخرشم پاش وایستیم....
فقط همین زنده باد بارررررررررسا
ولی تاتا مقصر بود


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۷)
 
FCB NO1
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان عزیز . لطف کنید به معنای واقعی طرفدار باشید . سوسیداد بهتر بود ، برد . تمام .
می دونم ترکیب بد بود ، دفاع مرکزی نداریم ، نیمکت خوب نداریم که جایگزین خوبی باشن و ...
ولی قبول کنیم که مربی هم آدمه و اشتباه می کنه اما ما بارسا هستیم و بر میگردیم .
این یعنی طرفدار تیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۶)
 
بارچاAmant
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یه هافبک هجومی داشتیم اونم اینیستا و دو هافبک دفاعی پس باختمون عجیب نیست.
چیزی که جالبه اینه که بارسا تو زمان پپ که بهترین بارسای تاریخ بود نتوست این تیمو ببره .
پس با این توصیف جای نگرانی نیست...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۴)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یه بار میبینی تیم خوب بازی میکنه حتی عالی بازی میکنه اما نتیجه نمیگیره مثل بازی ایران - استرالیا که استرالیا حدود 100 دقیقه فوق العاده بازی کرد و همش توپ تو 6قدم ما بود اما نتیجه نگرفت. اما یه بار میبینی تیم تو 90 دقیه یه موقعیت گل ایجاد نمیکنه اگه توپی که بعد از گل سوم زدن و خورد تیرک گل میشد الان 4تا خورده بودیم بدون خلق حتی یه موقعیت گل!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۴)
 
vafadar10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط خداكنه به بايرن نخوريم كه مظحكه دستشون ميشيم .واي فكر كن پيكه يا بارترا بخوان جلو ريبري بازي كنن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۳)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من از نظر هایی که دادم کاملا پشیمونم
با وللش
بالاخره ما بارساییم یکم بهم روحیه بدیم
در هر صورت بگیم زنده باد بارسا
ولی نمیتونم بگم تاتا مقصر نبود


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۳)
 
AmirOwRanG
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بیشتر از باخت از این تیتر عصبی شدم "اشك تاتا در آمد/ رقابت با اتلتيكو خوش بگذرد" مثل این که این اقا یادشون رفته 60 هفتست که حریفشون همین اتلتیکو بوده و هرجور توهینی به بارسا کرده هنوز فلسفه حضور سانگ رو نه تنها توی این بازی بلکه در بارسا درک نمیکنم پیکه که در موردش حرفی نزنم بهتره تا امروز از پیکه دفاع کردم ولی دیگه بهش اعتماد ندارم بی انگیزگی توی تیم موج میزد نمیونم دلیلش چی بود واقعا از همه بدتر این سیستم تاتا هست چه دلیلی داره همه بازی کنن فک نکنم 2تا بازی کامل تیم با ترکیب اصلیش بازی کرده باشه این بدترین مشکل بارسا بوده چه دلیلی داشت که جلوی همچین تیمی 5تا بازیکن اصلی نباشن این سیستم هم باعث میشه بازیکنا هماهنگیشون کم بشه به خدا بعد از یه بازی تو چمپینزلیگ نباید همه استراحت کنن توی بازیسازی به شدت مشکل داشتیم بهترین بازیکن بارسا مجددا اینیستا بود ترجیح میدادم به جای سانگ از اول سسک یا حداقل سرجی روبرتو بازی کنه خرید دفاع برای تیم فوق ضروری هست هنوز شانس جبران هست ولی اگه تاتا نخواد روندشو رو عوض کنه متاسفانه نهایتا با یه یه کوپا امسال به پایان میرسه.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۳)
 
konjkave60
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
اتفاقا فکر کنم یا شما فوتبال رو نمی فهمید یا تاریخچه بارسا رو مگه قراره بارسا جایی برای کسب تجربه مربیان باشه

عزيز دل چطور رئال مورينيو رو مياره يكسال بهش فرصت ميده بعد قهرمان ميشه
منچستر يونايتد الكس فرگوسنش بازنشسته ميشه مويس بيستا باخت مياره كسي خم به ابروش نمياره
ميلان رفته سيدورف رو آورده كه اولين تجربه مربيگريشه
بعد ما چون خيلي بزرگيم اجازه نداريم مربيه جديد بياريم
يه كم تعصب كور كورانه رو بزاريد كنار ...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
دوستان تشکر می کنم که در عین عصبانیت، با احترام و ادب نظر میدید.


یه دونه باشی مدیر


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۱)
 
samanehbarca
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بازی واقعا گندی بود...مثلا بعد از بازی با سیتی باید روحیشونم بالا بود.. خداییش تو راس همه گندا پیکه بود..چرا اینقدر بعضی اوقات بد بازی میکنه؟سانگ هم واقعن باید فروخته بشه.. نیمارم نباید ثابت بازی میکرد.. راستی مارتینو تو نیمه دوم چرا رو سکو نشسته بود؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۱)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
خداییش ای کاش مدیران بارسا حداقل سیدجلال و منتظری رو واسه بارسا میخریدن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۵۰)
 
PEREZ
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فدای سر همتون.
هنوز بازیهای زیادی باقی مونده که به امید خدا و با رفع مشکلاتمون ، لالیگای امسال رو هم میگیریم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
MIX.FCB
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
همیشه گفتم این سیستم چرخشی تا یه حدی خوبه...نه همیشه...!
تابلوئه دیگه!!!؟
نبود ثبات تو ترکیب و سیستم و چینش بازیکنای بارسا داره آسیب خودشو میرسونه به تیم!کااااملا مشخصه!
تیم ثبات نداره!بازیکنا هماهنگیشونو از دست میدن!روحیه جنگندگی رو از دست میدن!
کاملا مقصر این باخت رو خود تاتا میدونم...خودشم فک کنم قبول داره...چون با تعویض سانگ و مونتویا فهمید چه اشتباهی کرده که اونا رو گذاشته تو تیم...
ما عملا با دوتا هافبک بودیم...!چراااااااااا؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مونتویای بی مصرف که همش تو دفاع جا می موند!پیکه که فاجعه بود...سونگ و بارترا هم حسابی حال دادن به بازیکنای تیم حریف...!
مـــســـــی عین همیشه خوب بود...کار خودشو به زیبایی انجام داد ولی تیم خـــیـــــلی بد بود!!
نیمار هم هنوز به آمادگی مطلوبی نرسیده...!
نمیدونم چرا ژاوی رو بازی نداد بازی به این سختی!کااااملا نبودش احساس شد...!
یه مشکل بزرگ دیگه تیم ضعف و ناتوانی شدید بازیکنای بارسا تو توپگیری از بازیکنای حریفه!!!دریـــــــغ از یه توپگیری؟!!!
رااااحت دریبل میخورن و جامومونن بازیکنای بارسا!اصلا نمیتونن توپ بگیرن از بازیکنای حریف انگار!!!مگر اینکه خود اونا خراب کنن توپو!!!
این خیلی بده...
کلا تیم از لحاظ روانی و فتنی اصــــــــلا آماده نبود!!!
خود تاتا هم باید قبول داشته باشه و این باخت رو کامل به گردن بگیره چون کاااملا مقصر بود...!
من از بی ثباتی بارسا میترسم...خیلی...!!!
امیدوارم با این ضعف های آشکاری که داریم این فصل رو خوب به پایان برسونیم...
درهر صورت بارسا رو دوس داریم...
به امید موفقیت تیم درآینده...
زنده باد بارسا...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
بارچاAmant
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
آقا عزیزانی که نمی خوان طرفدار بارسا بشن و از بایرن تعریف میکنن برن طرفدار تیم دیگه شن. آقا تحمل باخت ندارید کی جلوتونو گرفته برید طرفدار بایرن بشید.
من که تا آخرش هستم...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
118118
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
امیدوارم دیگه از این ترکیپهای کذایی نچینه تو اینده و پیکه هم چند بازی نیمکت نشین بشه تا از این بیخیالی در بیاد شب همگی خوش زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
Anabaena
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به نظر شما طبیعیه که وقتی من سیتی رو میبریم،چند روز بعد به این تیم ببازیم؟!
مقصر کیه؟مطمئنا تاتا مقصره!!
بهترین ترکیب رو گذاشته رو نیمکت و مونتویا و... تو ترکیب!
فقط اگه دنی و ماسکرانو تو بازی بوند اینطور نمیباختیم!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دوستان تشکر می کنم که در عین عصبانیت، با احترام و ادب نظر میدید.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دفاع واقعا بحرانی بود میتونست از آلوز استفاده کنه.میتونست از ژاوی هم استفاده کنه.
این پیکه هم دیگه واقعا شورشو درآورده.اززمانی که به چلسی باختیم تا همین الآن داریم از نبود یه دفاع مطمئن رنج می بریم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
D.barca
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
درسته که بازی رو باختیم. منم ناراحت و عصبانی شدم
به نظرم همه بد بازی کردن ولی امیدوار باشید. فاصله فقط 3 امتیازه.
زمان برای جبران هست. زنده باد بارسا


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
بچه ها بياين واقع بينانه تر به بازي نگاه كنيم.تيم كلا امروز خوب نبود به نظر من تركيب بازي حتي اگر با فابرگاس و دني هم بود به همين شكل بود،دفاع اشتباه زيادي داشت به خصوص سانگ و پيكه.تيم بدون تمركز بود و مثله اينكه داشت به زور بازي ميكرد و همچنين تيم خسته بازي با سيتي بود، از عملكرد تيم دفاع نميكنم اما بارسا ٧ سال هست كه توي اين زمين برنده نشده و حتي زمان پپ هم توي اين زمين به اين تيم باختيم. تيم هميشه بعد از باخت واكنش نشون داده و اميدوارم استراحت يك هفته اي به كمك تيم بياد.فقط خيالم از اين راحته كه تيم بازي هاي بزرگ رو خيلي خيلي بهتر بازي ميكنه و اين اون چيزي هست كه من ميخوام.
حذب باديا هم الان دوباره پيداشون ميشه، عيبي نداره اين طوري باعث ميشه هواداراي پوشالي بارسا برن طرفدار تيمه ديگه اي بشن.
جالبه سالي هم كه بارسا با پپ جام ها رو درو ميكرد از اين تيم باختيم اما حالا همينطور ميگن : ياد پپ بخير!!!!!

دقیقا. نظر منم همینه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
عزيز اين موضوعاتي كه مطرح ميكنيد جاي بحث فراواني داره ولي يه موضوعي رو شما بهش دقت نكرديد به جز والنسيا تمام تيمهايي كه مارو بردن عالي بازي كردن يعني تلاش بقيه پشم و ما هميشه بايد برنده باشيم

اونا خیلی قوی نبودن
ما ضعیف بودیم
وقتی بارترا و پیکه توپ تقدیم مهاجم میکنن انتظار داری توپ بیرون بزنن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۵)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بچه ها با این وضع ما حتما قهرمان لالیگا میشیم
اصن شک نکنید....
چرا نا امید میشید اخه؟؟؟؟؟
هر شکستی نشانه ی یک پیروزیه بابا..........
اصن کجاش رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟
حتما بازی برگشت هم از من سیتی میبریم با ترکیب بسیار عالی مربی بسیار عزیزمون
مخصوصا دفاع بسار جالب و فراموش نشدنیه پیکه....
بخدا فکر کنم ما باید از شدت خوش حالی بخاطر خوب بازی کردن پیکه تلویزیون رو بکوبونیم زمین...
بابا چرا اصن به تاتا توهین میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا خیلی کارش درسته....ژاوی رو توی ترکیب اصلی بازی نداده و رفته سانگ و بارترا و مونتونیا رو بازی داده که خیلییییییییی بهتر از ژاوین بابا اصن کم مونده مثلثشون هم اینا تشکیل بدن....
اصن نا امید نشینا!!!!!!!!!!!
اصلا نا امید نشین
ما خیلییییییییییی خوب بازی کردیم......اصن عالییییییییی


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۴)
 
Reza29.4
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بازی همینه دیگه اگه قرار باشه بارسا تمام بازی ها رو بزنه آخرشم قهرمان بشه که مرض ندارن این همه وقت بزارن همون اول بدون انجام بازی جام رو به بارسا میدن


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۳)
 
Soobasa
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
عزیز به ظاهر بارسایی: m_hasheminia_1999

شما انتقاد داری بیا قشنگ منطقی و حتی با عصبانیت بیان کن برو...

دیگه چرا فحش میدی به همه؟؟؟

مطمئنی بارسایی هستی؟؟؟؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۳)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
حرفاي خنده دار نزنيد مربي كلا 8 ماهه به تيم اضافه شده با همه كم تجربگيش توي اروپا اكثر بازيهاي مهم رو برده هروقت سال آينده اومد و ازين نتايج كسب كرد شما حكم اخراجش رو بديد وقطعنامه صادر كنيد اگر هم جنبه باخت رو به تيمي كه سر تر و بهتر بازي كرده نداريد شناشيرجه و واترپلو رو به عنوان ورزش درپيش بگيريد البته دوچرخه سواري هم بد نيست

اتفاقا فکر کنم یا شما فوتبال رو نمی فهمید یا تاریخچه بارسا رو
مگه قراره بارسا جایی برای کسب تجربه مربیان باشه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من هم سر در نیاوردم، جدای از دفاع مفتضانه چرا بازیکنی که اینقد ضعیف بازی می کنه مربی اصرار به بازی دادنش می کنه. من از همون لحظظه که ترکیب دیدم ، حدس می زدم که ببازیم. یعنی سوتی های که امشب دفاع داد، کلاً از گزفتن جام تو این فصل قطع امید کردم.مونویا هرگز نمی تونه جای آلوز را پر کنه، پدرو کلاً تطعیل شده. پیکه هم که نیازی به گفتنش نیست، برای سانگ هم من هیچ وقت سر درنیاوردم که مگه میشه به همچون بلزیکنی 19 میلیون داد. در هر صورت این فصل را باید بدون جام سپری کرد.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دفاع کردن از سبک مون کجا بوده برو یه نگاهی به تک تک کامنتایی که من گذاشتم حتی بعد از برد من سیتی بنداز همیشه اینو گفتم حتی بعد از برد هامون که با این دفاع و این پاسای الکی تو عرض به هیچ جا نمیرسیم این نظر شخصی من نیست یه بچه 2 ساله هم میدونه دروازه تو طول زمین نصب شده نه عرض زمین شک نکن با این سبک بازی کابوس بایرن پارسال امسال هم تکرار میشه حتی بدتر


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۲)
 
sabzake
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بعضی ها کل تیم رو می برن زیر سوال و ارزوی باخت بیشتر می کنن، عجیبه واقعا !
وقتی هافبک بازی ساز فقط اینیستا تو زمینه چه انتظازی دارید. مشکل ارنج تیم بوده نه چیزی دیگه.
من که ترکیب رو دیدم نا امید شدم همون اول


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۲)
 
mojtabadehg
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فاجعه ای به نام تاتا مارتینو
امیدوارم فصل بعد تو بارسا نباشه
همین طور سانگ، تیو


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
افتضاحترین بازی بارسا در 5 سال اخیر بود بازی با بایرن پارسال یه عذر و بهونه ای بود ولی امروز نه همه ی بازیکنان سالم هستند ولی خیلی خسته به نظر میرسیدند نمیدونم چرا یکی در میون بعد بازی میکنند شاید بخاطر همین سیستم چرخشیه ، دوست ندارم نا امید بشم واسه همین امیدوارم بتونیم جبران مافات کنیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من خودم از بازی جلو سیتی راضی بودم و خوشحال ولی..ولی همین طور که قبلا هم گفتم تو این فصل دنبال جام نباشید دوستان عزیز....این همه بی ثباتی فقط از استادی مثل مارتینو بر میاد...اینقدر بد بودیم که فکر کنم همه قبول دارن حق سوسیداد بود...چیزی که واضحه اینه که واسه بازی به این حساسی بخوای این ترکیب رو بزاری زمین..خدای من..اوج حماقت(با پوزش)...خودم فکر میکردم با خرید یکی دوتا مدافع مشکل حل میشه..حل میشد ولی واسه تیم پپ نه این تیم...مشکل ساختار دفاعی کل تیمه....نمیشه برادر من بدی سانچز سانتر کنه یا پیکه بکشه زیرش بگی مربی تحول ایجاد کرده...این فصل که هیچ به فصل بعد مخصوصا تو لیگ قهرمانان اصلا امید نداشته باشید..نمیخوام ایه یاس بخونم ولی این تیم اصلا برش نداره..این بازیکنا واسه نتیجه گرفتن نیاز به یک مربی مثل پپ دارند که استاد تیکی تاکا بود یا نیاز به یک مربی صاحب سبک مثل کلوپ یا مورینیو که سبک تیم رو از این یکنواختی در بیارن و تحول ایجاد کنند...واقعا جالبه تیم پپ تو 7 روز اگه 7 تا بازی رو با یه ترکیب هم انجام میداد اینقدر بی ثبات نبود...استراحت به بازیکنان اونم تو این بازی؟؟مونتویا ..سانگ و بارترا...جالبه بازی به این حساسی که اصلا کمتر از سیتی نبود اومده با این ترکیب بازی میکنه..جوک محض..جالبه سانگی که افتضاح هست رو وقتی که فاجعه تکمیل شد تازه فهمید باید تعویض کنه...بالاخره این قضیه نه تو این بازی بلکه تو سایر بازیها هم خواهد بود..و در نهایت کسی که باعث بانی این همه مشکل شد رو خدا لعنت کنه...راسل اشغال که یه نسل طلایی رو با حماقتش و اون مدیریت کثیف واقعا یه تنه باعث عدم پیشرفتش شد...پاینده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۴۰)
 
6+5=11
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط 4 روز از بازی سه شنبه می گذره یکبار کل نظرات وارونه شد خجالت هم خوب چیزیه و در اخر فوتبال همینه یک روز خوبی یک روز هم مثل شبی بد همین بس


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۹)
 
bardiya30
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
باختیم بد باختیم اما دیگه تمام شد و باید پروندش رو ببندیم

وقتی تیم به این بدی باخت میاره همه مقصر هستن ، ترکیب اولیه برا این بازی اشتباه بود ، وقتی تو این ورزشگاه چندسال نبردی و نیاز به بردن دارید فکر کنم باید ترکیب عالی و مهارنشدنی در بازی بذاریم
واقعا اگه کسی میتونست این کارلوس ولا رو بگیره فقط ماسکرانو بود چون سرعت کافی رو داشت و قدرت بازیکنان آمریکا جنوبی در بدنش بود

هر کاری که تونستن روی تیم انجام دادن و تیم محبوب من بعد از گل سوم به بازی سریع رو آورد اما خستگی رو در بدنش.ن میدیدم .

ناراحتیم میدونم اما زندگی بالا پایین داره و این رو بدونید الان بازیکنان از همه ناراحت ترن ، اما بدونید زنگی ادامه داره و دوباره به صدر برمیگردیم

قول میدم قهرمانی امسال خیلی شرینه
باید تحمل کرد فوتبال همینه عالی نباشی له میشی ، ایشاا... جبران میکنیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۹)
 
Ali586
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بچه ها نگران نباشید.... زنده باد بارسا..........................

زنده باد مارتینو....فقط اگه ترکیب بهتری چیده بود خوب می شد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
افتضاح بودیم.
این مربی نمیشه، هیچ چی حالیش نیس، اون از ترکیب مسخره ای که چیده بود، اونم از بی برنامگی تیم،
بازی های تیم همش دچار نوسان، به راحتی می شه دید که چقدر افت کردیم، صدر نشینی رو به این راحتی تقدیم ریال کردیم،
بجز بد بودن سرمربی، باید گفت که خط دفاعی در حد فاجعه چرنوبیله
پیکه که اصلا امروز دیگه چنان وا داده بود که نمی شه با کلمات توصیف کرد، بارترا که در حد بارسا نیست،دفاع کناری ها هم بدتر، اگه فصل بعد 2 تا مدافع وسط خوب نخریم، باز همین اتفاق می افته فصل بعد،
بنظرم رءال خرید بهتری انجام داده نسبت به بارسا، ببینین بیل چقدر تاثیر گذار بوده واسشون، ولی نیمار !!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
ashibala
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بازم بازم بازم پیکه
نمی دونم چی بگم چون هرچی در مورد این به اصطلاح بازیکن احتیاج بود گفته بشه قبلا گفتم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۷)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به نام خدا
امیدوارم تا اخر فصل همه ی بازیها رو ببازیم ...
با نتایج تحقیر کننده هم ببازیم ....
میترسم حرف بزنم باز بگن ک خیلی منتقدانه است این حرف برد رو برامون تلخ میکنه ...
میترسم از 1 بازیکن انتقاد کنم بازی بعدی اقا گل بکاره خراب شن رو سرم
اخه این چه وضعشه...بازی در میون گند میزنن
تنها آرزوم اینه ک فینال جام حذفی رو با نتیجه ی خیلی بد ببازیم ...جام قهرمانان هم همین دور توی نیوکمپ حذف بشیم ...لالیگا هم تا آخر فقط ببازیم
شاید بعضیا ب خودشون اومدن البته اینایی ک من میبینم اگه قرار بود ب خودشون بیان همون موقع باخت 7 بر هیچ وقتش بود
عاها یادم اومد 1 تیم ک همیشه نباید ببره اره ما ب این باختا نیاز داریم نیاز داریم تا وقتی این بازیکنای خط در میون خوب و بد هستن (بعضیاشون)ببازیم اره دیگه نباید از 1 تیم توقع بیش از اندازه داشت الان نباید از بارسا توقع بیش از اندازه داشته باشیم اها فهمیدم حتما تقصیر داور بوده یا نه واسه شوهر خواهر شکیرا مشکلی پیش اومده یا سانگ با زنش دعواش شده اصلا بازیکنا شرایط روحی خوبی نداشتن همین ک با اینقدر تفاضلم باختن خیلیه ...اره باید خوشبین بود باید ب این میراث راسل خوشبین بود ...
باز حتما بازی بعدی 10 تا میزنیم هممون یادمون میره از بازی قبلش ...به بازی بعدترش فکر میکنیم میگیم نه بابا برد مال ماست
نه این باشگاه سرجاش نیست ...
دلم نمیخواد این باخت شیرین! بیشتر از اینا تلخ بشه واستون ...تا وقتی اینا یکی در میون خوب بازی کنن همین آش و همین کاسس
فکر میکردم حالا ک از من سیتی بردیم شدیم خودمون ...بهتره باخت رو هم گردن کسی نندازیم ...خودمون گفتیم از این بارسا راضییم الانم باید پاش وایستیم...
حکایت مام اینه که بازی در میون از مارتینو خوب و بد بگیم ...اها راستی یادم رفته بود باید ب مارتینو فرصت داد ..


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
vafadar10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
تركيب واقعاً افتضاح بود يعني واقعاً اگه مدافع هاي متوسط ليگ برتر ايران تو بارسا بودن الن ٣ تا نخورده بوديم .پيكه افتضاحه اصلاً به درد بارسا نميخوره و همينطور بارترا و سانگ كلً نياز اساسي به ٢ تا دفاع داريم اونم نه تياگو سيلوا يا ديويد لويز اونا پيشكش به خدا اگه الان دفاع تيم حريف تو تيم ما بو به اين تيم ٦ تا ميزديم .واي اين نيمارم ريده با اين بازيش واقاً حرس خوردم دقيقاً مثل تيو هم توپارو از دست ميده تيم به غير از والدز ،مسي و اينيستا ريدهههههههههه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
بارچاAmant
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
ر اتمام بازی باید چند تشکر ویژه از کادر فنی و بعضی بازیکنان کرد : 1- اولین تشکر ویژه رو باید از جناب مارتینو داشت که با ترکیب شاهکارش کولاک کرد ... بعد بازی با منچستر سیتی گفت که دیگر از تغییرات زیاد تو ترکیب خبری نیست و به حرفش هم کاملا عمل کرد و با کمترین تغییر ترکیب چید . دمش گرم 2- دومین تشکر ویژه رو هم از جناب پیکه بکنیم که البته پیکه عزیز چند وقت هست پای ثابت تشکر ها هست و برای اینکه کلیشه نشه این بار از عمه عزیزش هم تشکر میکنیم . 3- تشکر سوم از الکس سانگ کلا در فصل 3-4 بازی هم بهش نمیرسه ولی همون بازی هم انجام میده کار خودشو به نحو احسن انجام میده 4-بارترا هم جا داره به خاطر گل دوم تشکر کنیم ازش ضربه سر قشنگی به پشت زد و نیمار هم که کلا به خاطر تاثیرگذاری شدید در این بازی هم حیفه تشکر نکنیم ازش امسال هر 6 جام ممکن رو خواهیم گرفت

انتقاد شدید و ترکیب طنز .جالب بود


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
sahraei
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بچه ها بياين واقع بينانه تر به بازي نگاه كنيم.تيم كلا امروز خوب نبود به نظر من تركيب بازي حتي اگر با فابرگاس و دني هم بود به همين شكل بود،دفاع اشتباه زيادي داشت به خصوص سانگ و پيكه.تيم بدون تمركز بود و مثله اينكه داشت به زور بازي ميكرد و همچنين تيم خسته بازي با سيتي بود، از عملكرد تيم دفاع نميكنم اما بارسا ٧ سال هست كه توي اين زمين برنده نشده و حتي زمان پپ هم توي اين زمين به اين تيم باختيم. تيم هميشه بعد از باخت واكنش نشون داده و اميدوارم استراحت يك هفته اي به كمك تيم بياد.فقط خيالم از اين راحته كه تيم بازي هاي بزرگ رو خيلي خيلي بهتر بازي ميكنه و اين اون چيزي هست كه من ميخوام.
حذب باديا هم الان دوباره پيداشون ميشه، عيبي نداره اين طوري باعث ميشه هواداراي پوشالي بارسا برن طرفدار تيمه ديگه اي بشن.
جالبه سالي هم كه بارسا با پپ جام ها رو درو ميكرد از اين تيم باختيم اما حالا همينطور ميگن : ياد پپ بخير!!!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
مقصر اصلی باخت مربی بازی باسیتی 90 دقیقه از 3 تا هافبک هاش بازی گرفت حداقل ژاوی رو هم بازی نداد آخه لامصب این سونگ چیه یکی بدتر از پیکه دو نفری کاملا تیم رو به فنا دادن این پیکه نمی دونم دیگه چی بهش بگم سر دو گل آخر مقصر اصلی بود سر گل سوم وایساده بازیکن حریف واسه خودش سانتر کنه وای واقعا یه چیزی فراتر از فاجعه است این پیکه نیمار که اصلا تو باغ نبود فقط دریبل های الکی توپ لو دادن این تیم با این دفاع تو اروپا هیچ حرفی واسه گفتن نداره بعدش هم این همون تیمی که ار اتلتیکو 4 تا خورد ماشالله با این دفاع


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
عزيز دل من مگه قرار تيم به سليقه شما ارنج بشه يا بازي كنه
ما هم ناراحتيم ولي گذشته يادمون نرفته و هنوزم از تيممون وسبكش دفاع ميكنيم ...


شما که میگی از سبک تیم دفاع میکنیم .
یعنی الان از این افتضاح داری دفاع میکنی ؟؟
سبک تیم کجا این بازی کجا ؟؟ منم از سبک اصلی تیم کانلا دفاع میکنم . ولی از این بازی نه .
1 پرس نداشت تیم چنتا پاس موثر نداشت .
فقط توپ لو بدن گل بخورن .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
اصلا انتظار نداشتم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۵)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بعضیا میگن به تاتا توهین نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه وقتی میاد مونتونیا و بارترا و سانگ رو بازی میده که دیگه.....استغفرالله....دهن آدم رو باز میکنن......
یکی ندونه فکر میکنه اومده بودن تفریح......
فقط اینیستا و مسی خوب بازی کردن.....
نیمارم که دیگه افتضاح
آخه ژاوییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا نباید تو ترکیب اصلی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا دلم واسه والدس میسوزه.....انقدر زحمت میکشه و اونوقت وقتی مدافع خوب نداریم کله زحمتاش به باد میره...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۵)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
قهرمانی به جهنم فقط دعا کنین اگه تو لیگ اروپا صعود کردیم که با اومدن آگوئرو اونم در هاله ای از ابهام خواهد بود به بایرن نخوریم یعنی بد سوژه میشیم چون شک نکنین امسال رکورد پارسالو میشکنیم فکر کن پیکه باید جلو ریبری و روبن و مولر و گوتسه که همه تو اوج آمادگین و مربی شونم گواردیولاس وایسه اگه پارسال پیکه یکی به خودمون زد امسال هت تریک میکنه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۴)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به نظر من تاتا تو این بازی ترکیب رو اشتباه ریخت.ما تو جام حذفی هم تو این ورزشگاه با این تیم به مشکل خوردیم.تنها مشکل تاتا نبود.مشکل بازیکنای تو زمین هم بودن هر توپی اومد رو دروازه موقغیت گل بود بیشتر این موقعیتها هم خود بازیکنا بهشون میدادن تیم اصلا منسجم بازی نمیکنه.به نظر من قهرمانی لیگ رو هم از دست دادیم
اگه همینجوری متزلزل بازیهای با قیمونده رو ادامه بدیم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۴)
 
elnew
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
واقعا برام عجيب بود كه در ورزشگاهي كه از سال 2007 نبرديم چرا بايد بازيكناي اصلي بيرون باشن و بازيكني مثل سانگ در تركيب قرار بگيره؟ مگه ميشه دني آلوس رو نيمكت باشه؟ مگه ميشه ژاوي نباشه؟ بجز آلبا كه مصدوم بود و تو ليست نبود نبايد به تركيب بازي با سيتي دست ميزد تاتا.
دفاع هم كه طبق معمول فاجعه بود سوسيداد هر كاري خواست تو زمين كرد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
Anabaena
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بعیده با این وضع داورا اجازه ی جبران به بارسا بدن!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
Reza29.4
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بازی همینه دیگه بی خیال


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
Soobasa
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
مارتینو بعد از بازی من سیتی تو مصاحبه: ما خیلی باحالیم ما تونستیم تیمی رو ببریم که 5 تا 5 تا میزنن، بایرنو بردن ما هم اینا رو بردیم یعنی ما بهترینیم و یه جایزه برای بازیکنا دارم...

مارتینو در جلسه ای با مشاورین و بارمتئو: یه جایزه ای باید به این بچه ها بدیما!! آهان یه بازی بهشون استراحت میدیم تو لالیگا حال کنن! بازی هم که مهم نیست بازی با رئال ساراگوساست!!

مارتینو به بچه ها: بچه ها گل کاشتید دمتون گرم همتون یه جایزه دارید! بچه ها: چی میتونه باشه یعنی پوله چی !؟؟
شماها یه بازی رو مرخصید بازی نکنید برید حال کنید...


مارتینو بعد از شروع بازی با رئال سوسیداد و استراحت دادن به سانچز، آلوز، فابرگاس، ژاوی و ....: الان 6 تا میزنیم حالشو ببریم..

مشاور مارتینو بعد از شروع بازی: قربان یه فاجعه!!!!
مارتینیو: جی شده؟؟

مشاور: این تیم رئال ساراگوسا نیست!
مارتینیو: پس چیه؟

مشاور: رئال سوسیداده!

مارتینیو: خوب چه فرقی میکنه؟؟؟

مشاور: قربان اینا پنجم جدولن

مارتینیو: اِ

مشاور: قربان تو کوپا یه بار مساوی کردیم

مارتینیو: اِ

مشاور: قربان 7 ساله تو زمینشون شکستشون ندادیم

مارتینیو: اِ

مارتینو ناراحت با داور دعوا میکنه میره بیرون ...

بعد 10 دقیقهبه انتهای بازی دو تا مهاجم میفرستن بلکه کاری بکنن و کاری از پیش نمیبه و بارسا با خوش شانسی با 3 گل خورده میبازه تا من سیتی ها دهنشون وا بمونه که چرا نتونستن این تیم رو شکست بدن و برای بازی برگشت امیدوار بشن..
و صد البته رئال و اتلتیکو رو بسیار بسیار خوشحال کنن...

++++++++++++++++
دوستان من مارتینو رو قبول دارم و بهش اعتماد دارم ولی واقعا بعضی از تصمیماش قابل درک نیست...

من حاضرم امسال هیچ جامی نگیریم اما مربیان و مسئولان بارسا بفهمن دفاع لازم داریم.....!!!!!

بعضیا میگن مگه آلبا بارترا پیکه آدریانو چشونه؟ بله اینا عالین اما همیشه که نیستن ما باید چند تا دفاع همیشه آماده داشته باشیم
به جز مونتویا، ماسکرانو و ...

__________
نمیدونم چرا وقتی میبازیم تعداد افراد آنلاین بالای 250 تاست وقتی میبریم دورو ور 100 تا
همه برای انتقاد میان!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
R.Zoro
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
چرا خودتونو زدید به خواب ما مشکلمون تو این بازی فقط دفاع بود؟تو حمله خیلی عالی بودیم؟تف تو صورت تاتا بیاد که آخر فصل تازه یادش افتاده شیوه تست کنه.4-3-3 مگه چشه که این شیوه های آشغالو میچینه؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
barcelona2006
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یکی از حساس ترین بازیهای فصلو تاتا باخت
با توجه بازی هفته بعد رئال با اتلتیکومادرید این بهترین شانس بارسا برای پیشی گرفتن از یکی از دو تیم مادریدی بود که تاتا با اون ترکیب مسخره ای که چید به فنا داد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
***مسی***
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نظر من که خیلی وقته نظر ندادم اینه که: تیم به دو ستا باخت سنگینتر نیاز داره تا یه تکونی به خودشون بدن ...درباره پیکه هم بگم که اگه عرضه داشت فرگوسن تو منچستر نگهش میداشت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یعنی خدا لعنت کنه این پیکه عوضی رو کلاً رید به بارسا خدا لعنت کنه این سانگ عوضی رو
اصلاًچرا هی دونه دونه نام ببرم اصلاً همه ریدن حتی مسی ونیمار اشغال، خدا وکیلی بایدرید به این بازی ،چی بگم واقاًبدترین وبی برنامه ترین بارسا تو عمرم دیدم.سوسیداد ارتباط میان مسی ونیمار با هافبک قطع کرده بود
عملاًدست پا های مسی رو بسته یودنداین نیمار که آخه چی بگم ...
یعنی اگه این پیکه تا سال بعد از بارسا نره من این بارسا رو می بوسم ومی ذارم کنار...
آخه کدوم تیم می یاد از این سوسیداد 3 تا بخوره....
خدا وکیلی شانس اوردیم 4تا از این سوسیداد نخوردیم

راستی آقای(***leo.messi***) الان بارسایا این جوری اند
>:P
رئالی ها این جوری

کاملاًخستگی با بازی من سیتی رو می شد ببینی!!!
خدا خودت کمک کن!
آهنگ بعد از بازی: همه ریدن کسی نمونده که برینه !


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۱)
 
messi.maradoona
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
مهره چینی تاتا خیلی اشتباه بود.
تو این بازس فقط باز هم مثل همیشه مسی و اینیستا خوب بودن
بوسکتس و ادریانو هم تلاش خودشونو کردن
پدرو افتضاح بود.نیمار اصلا خوب نبود.
راجع به دفاع هم واقعا متاسفم هم پیکه هم سانگ در حد لیگ 3 عربا هم نبودن.
ایکاش از این باخت تاتا و بقیه درس بگیرن و به خودشون بیان ایشالا بازیهای بعد.
حتی اگر قهرمان هم بشیم نمیتونم درک کنم که چرا؟
فقط چرا چرا چرا به جای فروش پدرو باید داوید ویا رو بفروشن؟
چرا چرا چرا دوتا مدافع در حد اسم تیم بارسا نخریدن؟
زنده باد مسی
زنده باد ژاوی
زنده باد اینیستا
زنده باد هر بازیکنی که با غیرت بازی میکنه نه با غرور.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۱)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
كلا ما آدما موجودات جالبي هستيم چند روز پيش ميگفتيد مورينيو خفه شو حالا چي شده نظرتون عوض شده...

دوست عزیز تعصب کورکورانه نداشته باش
امار بازیهای برگشت : 6 بازی - 3 برد - 2 باخت - 1 مساوی
ایا چنین اماری رو از بارسا تو چند سال اخیر به یاد داری؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
onlymessi10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط به اشتباهات فردی خودمون باختیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
لحظات پایانی انگار سوسیداد داشت با آلوچه سازانه دسته سه بازی میکرد سه تا زده بود تازه اومده بود خیمه زده بود رو دروازه ی بارسا .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
118118
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من نمیدونم بازی که 5 تا جلو هستیم به سانگ و مونتویا بازی نمیده میاد تو بازی حساس جفتشون بازی میده پیکه که دیگه نگو غیر اینستا هیچکدوم بازی نکردن مسیم که تو 90 دقیقه یک حرکت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
konjkave60
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
هیچ برنامه ای واسه حمله نداشتن فقط پاسای الکی بی هدف عرضی. بابا ما مالکیت نخوایم نتیجه بخوایم کی رو باید ببینیم دهنومونو آسفالت کردن با این پاسای مسخره عرضی وسط زمین

عزيز دل من مگه قرار تيم به سليقه شما ارنج بشه يا بازي كنه
ما هم ناراحتيم ولي گذشته يادمون نرفته و هنوزم از تيممون وسبكش دفاع ميكنيم ...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
ari10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
تقصیر مربی چیه؟اگه پیکه بد بازی میکنه با لگد بندازتش بیرون نمیشه؟چون دفاع درست حسابی نداریم پس چرا میگه ما به خرید بازیکن احتیاج نداریم.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
تیم اسمش با خودشه یعنی تیم! نه فقط هافبک نه فقط فروارد همه چی باید ردیف باشه با این اوضاع احوال دفاع چطور میخوایم 3 تا جام بیاریم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
 
bamrood
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
اولین کارت زرد به مربی به چند دلیل:
1- ترکیب اولیه بد.
2- بی برنامه بودن تیم.
3- اخراج بی معنی بین دو نیمه
3- تعویضهای دیر و بی اثر.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
 
Ali586
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
دفاع رئال تا پایان نیم فصل اول 22 گل خورد ما 12 گل خورده بود مالم شد 20 مال رئال شد 24 ..... ولی دوباره صدر رو می گیرم رئال هم با اتلتیکو مادرید توی ویسنته بازی داره ... نگران نباشید...تمام


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
بارچاAmant
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
من خوابم یا بیدار !!!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فراتر از افتضاح بازی کردیم . گل اول واقعا نمشه تقصیر رو گردن سانگ انداخت ولی گل دوم به وضوح با اشتباه سانگ و گل سوم به وضوح با اشتباه پیکه صورت گرفت . پیکه به جای اینکه فشار بیاره نگذاره بازیکن حریف سانتر کنه راحت گذاشت بازیکن سوسیداد از مرکز زمین حرکت کنه بیاد تو هجده و وقت کافی برای تصمیم گیریه سانتر کننده روی دروازه وجود داشته باشه . بارسا تو بازی با بایرن مونیخ که دفاعمون فاجعه بود با دو تا هافبک دفاعی نرفت تو زمین که این بازی رفت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۷)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
عزيز برادر اگه بازيكنا ضعيف بودن چه ربطي به مربي داره
اگه مربي ضعيف بوده توضيحاتي كه در مورد بازيكنا داديد ديگه چيه


این یعنی کل تیم مشکل داره . کلش از اون مدیریت بگیر تا تو زمین.
اگه تونستن 10 بازی رو یه سطح باشن تو این مقطع از فصل . اون موقع میشه گفت مشکلی نداره زیاد .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۷)
 
sirvanist
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ترکیب اصلا خوب نبود..بازکنا هم که افتضاح..چی میشه گفت..


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۶)
 
moji.aref
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
هعی... واقعا نمیدونم چی بگم. هیچ حرفی واسم نمیاد. چطور تیمی که 2-0 به من سیتی زده میاد و 3-1 میبازه؟؟ واقعا نمیدونم. گیچ شدم. ای کاش نباخته بودیم...


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
hamedtaheri
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نمیدونم چرا تاتا اینقدر اصرار داره که همه بازی کنند . معمولا تمام تیم های دنیا یه ترکیب اصلی دارن و یه ترکیب نیمکت . متاسفانه اینقدر به این ترکیب اصلی دست میزنه که تیم هیچ وقت به هماهنگی کامل نمیرسه.
و موضوع دیگه این که نیدونم چرا وقتی می بینه تیم با تیکی تاکا به این خوبی جواب می گیره چرا اصرار به استفاده از تاکتیک های دیگه داره .
این باخت ها خیلی خوبه چون ممکنه اون سران بی خاصیت تیمو مجاب کنه که بعد از چند سال تیم به خرید دفاع نیاز داره.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
abmessi82
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
ی بازی فوقالعاده ضعیفی رو از بارسا دیدم !!!!!
تا حالا به حرف مارتینو که میگفت ما به دفاع نیاز نداریم اعتقاد داشتم
ولی امشب دیگه کاملا قانع شدم که ما به دفاع نیاز داریم!!!
شاید شما هم اینو حس کرده باشین ولی من تو این بارسای الان ی بی انگیزگی میبینم اصلا نه تلاشی نه تاکتیکی میگن واسه جام جهانی ولی من اینجوری فکر نمیکنم!!!!!
دلایل دیگری دارد ک.......... !!
به هرحال این بازی رو هم باختیم چیزی نمیشه گفت جز اینکه ب امید موفقیت بارسا همین!!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
mr100
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط امروز به تاتا باختیم.بازی برگشت جام حذفی که با باخت 1-0 جلو سوسیه داد صعود میکردیم ماسکرانو-الوز-البا-ژاوی-سسک تو ترکیب گذاشته بود بعد این بازی که ما برد میخوایم هیچکدومو نذاشته با سرخیو-سانگ وسطو کلا داده بودیم.
ان شاالله بازی های بعد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
118118
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
واقا" نمیدونم باید چی بگم همه بد بودن دریغ از یک ذره غیرت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۴)
 
masoud908
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
در اتمام بازی باید چند تشکر ویژه از کادر فنی و بعضی بازیکنان کرد :

1- اولین تشکر ویژه رو باید از جناب مارتینو داشت که با ترکیب شاهکارش کولاک کرد ... بعد بازی با منچستر سیتی گفت که دیگر از تغییرات زیاد تو ترکیب خبری نیست و به حرفش هم کاملا عمل کرد و با کمترین تغییر ترکیب چید . دمش گرم
2- دومین تشکر ویژه رو هم از جناب پیکه بکنیم که البته پیکه عزیز چند وقت هست پای ثابت تشکر ها هست و برای اینکه کلیشه نشه این بار از عمه عزیزش هم تشکر میکنیم .
3- تشکر سوم از الکس سانگ کلا در فصل 3-4 بازی هم بهش نمیرسه ولی همون بازی هم انجام میده کار خودشو به نحو احسن انجام میده
4-بارترا هم جا داره به خاطر گل دوم تشکر کنیم ازش ضربه سر قشنگی به پشت زد و نیمار هم که کلا به خاطر تاثیرگذاری شدید در این بازی هم حیفه تشکر نکنیم ازش

امسال هر 6 جام ممکن رو خواهیم گرفت


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
سرمربی بنده خدا چیکار کنه !؟
وقتی سانگ گل به خودی میزنه چندیدن بار دریبل میخوره !
پیکه یه کار مثبتم نمیکنه !
بارترا معلوم نیست داره چیکار میکنه و آدریانو مدام جا میمونه !
فکر کنم به جای انتقاد دنبال راه چاره باشیم !
خرید دو دفاع یکی خوب بتونه درگیر بشه و یکی سر زن میتونه این
مشکلاتو حل کنه .
اشکال نداره ... زمان واسه جبران هست .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۴)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
هیچ برنامه ای واسه حمله نداشتن فقط پاسای الکی بی هدف عرضی. بابا ما مالکیت نخوایم نتیجه بخوایم کی رو باید ببینیم دهنومونو آسفالت کردن با این پاسای مسخره عرضی وسط زمین


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
konjkave60
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
نقل قول
بدترین بازی 5-6 سال اخیر بارسا واقعا هیچی نمیشه گفت . فوق العاده ضعیف . تیم در حد لیگ 2 هم نیست . کاملا اعتمادمو نسبت به تاتا از دست دادم . بازیکناهم که فقط اومدن مصدوم نشن . دریغ از یه ذره غیرت . راه میرن تو زمین . پیکه واقعا افتضاحه . سانگ اصلا نیازی به توضیح نداره . تاحالا این شدت غرور تو بازیکنا ندیده بودم . واقعا در حد بارسا نیست تیم . کاملا مغرور و بی خیال . حالا هی نیاید بگید یه باخته فدا سرشون. یه نگاه به بازی های اخیر بندازید . چی میبینید ؟؟ جلو همین سوسیداد به زور صعود کردیم . به والنسیا همینجوری باختیم و .... واقعا به مسئولیتی تو بازیکنا دیدم تو این بازی . فقط و فقط برای منافع شخصی اومدن تو زمین تو این بازی . واقعا توجیهی نداره نیمه اول بدون حمله بازی کردن . کاملا معلوم بود برنامه تیم باخته . اصلا مگه میشه تو 1 نیمه 1 حمله ؟؟ همش پاسهای اضافه و بیهوده . سوتی های الکی . اصلا لیاقت قهرمانی تو لالیگا نداریم . بعد 3 تا خوردن یادشون افتاده که باید کمی تلاش کنن . که اونم ندیدیم ما .

عزيز برادر اگه بازيكنا ضعيف بودن چه ربطي به مربي داره
اگه مربي ضعيف بوده توضيحاتي كه در مورد بازيكنا داديد ديگه چيه


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
کیا
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
time khaste bood taghsire defaa nis bazi ba city kheyli feshar jesmi v ravani dasht vali chun mohreye jaygozin to defaa kam darim dg nemishe karish kard..inaeyam k jaygoozin umadanam khaste budan nymaram baade masdumiyaat be form matlub nareside ..kam kam doros mishe ...asan narahat nabashid . viva barca


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
sinakh
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
از ترکیب اول بازی میشد چنین نتیجه ای رو تصور کرد
تو بازی به این حساسی 5 از بازیکنای اصلی رو میزاره بیرون
این باخت مبارک اقای تاتا
انصافا این بارسا حقش قهرمانی نیست
یاد حرف مورینیو افتادم که گفت : این بارسا ضعیفترین تیم چند سال اخیره


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
sabzake
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
فقط و فقط به تاتا باختیم. این ترکیب بود الان ؟!
نمی دونم کجای قران نوشته همه بازیکنا باید بعد چمپیونز لیگ استراحت کنن.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به خودمون باختیم ....

خط دفاعی و هاقبک های تدافعی 3 - 1 مسی و اینیستا

ما بقی هم تماشاچی های بازی بودند



یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
امتیازات من :
والدز 4
پیکه 0
مونتویا 2
آدریانو 2
بارترا 2
سانگ 0
بوسکتس 2
اینیستا 4
مسی 3
نیمار 1
پدرو 2


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
zx_ss57
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
یعنی‌ تو این ۱۰ سال که بازی بارسا رو نگاه می‌کنم به این افتضاحی بازی نکرده بود


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
pep_is_god
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
هر تیمی روز بد و دوره افت داره، و نمیشه این رو کتمان کرد، اما سه تا نکته خیلی زور داشت! اول لاین آپ و ترکیب اولیه تیم که واقعا بد بود. دوم اینکه یحیی توره رو اینقدر راحت از دست بدی و برا بازیکنی مثل سانگ همچین پولی بدی! و سوم با این اوضاع پیکه و شرایط پویول، یعنی واقعا کادر فنی نمیدونه این تیم 2 تا دفاع وسط میخواد؟!


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
به امام زمان با این دفاع بخوریم به بایرن بدتر از پارسال به سرمون میاد


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۱)
 
ari10
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
افتضاح همه بد بودن و مقصر اصلی کسی نیست جز مربی چطور میشه یه مربی نتونه بعد از سه بازی با یه تیم مشخص نتونه نقاط ضعفشو پیدا کنه ضمن اینکه همه بد بازی کردن بجز اینیستا.اگه 50 بار دیگه هم با این تیم بازی کنه نمیتونه ببره این مشخص بود از همون اول


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۱)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک نمایش دفاعی ناامید کننده دیگر! [ سوسیداد 3-1 بارسا ]
بدترین بازی 5-6 سال اخیر بارسا
واقعا هیچی نمیشه گفت . فوق العاده ضعیف .
تیم در حد لیگ 2 هم نیست .
کاملا اعتمادمو نسبت به تاتا از دست دادم .
بازیکناهم که فقط اومدن مصدوم نشن . دریغ از یه ذره غیرت .
راه میرن تو زمین .
پیکه واقعا افتضاحه . سانگ اصلا نیازی به توضیح نداره .
تاحالا این شدت غرور تو بازیکنا ندیده بودم . واقعا در حد بارسا نیست تیم . کاملا مغرور و بی خیال .
حالا هی نیاید بگید یه باخته فدا سرشون. یه نگاه به بازی های اخیر بندازید . چی میبینید ؟؟ جلو همین سوسیداد به زور صعود کردیم . به والنسیا همینجوری باختیم و ....
واقعا به مسئولیتی تو بازیکنا دیدم تو این بازی . فقط و فقط برای منافع شخصی اومدن تو زمین تو این بازی .
واقعا توجیهی نداره نیمه اول بدون حمله بازی کردن . کاملا معلوم بود برنامه تیم باخته . اصلا مگه میشه تو 1 نیمه 1 حمله ؟؟
همش پاسهای اضافه و بیهوده . سوتی های الکی . اصلا لیاقت قهرمانی تو لالیگا نداریم .
بعد 3 تا خوردن یادشون افتاده که باید کمی تلاش کنن . که اونم ندیدیم ما .


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!