به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار دیدار تاریخی مقابل سوسیه دادبارسلونا
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۲۵) (۶۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


دیدار‌های دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد همواره با صحنه‌های دیدنی همراه بوده است. بارسا تا کنون در دو ورزشگاه خانگی سوسیه داد، مقابل این تیم بازی کرده است.

امشب، رئال سوسیه داد در یک بازی سنتی، میزبان بارسلونا خواهد بود. تا قبل از این که باشگاه باسکی در سال 1993 به ورزشگاه جدید خود نقل مکان کند، تیم فوتبال بارسلونا لحظات بیادماندنی زیادی را در ورزشگاه آتوکسا رقم زده بود. در ادامه با چهار بازی سرنوشت ساز در 25 سال اخیر، آشنا خواهیم شد:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

1992/93: آخرین دیدار در آتوکسا (2-2)

آخرین مسابقه تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه آتوکسا، لحظات تلخ و شیرین بسیاری را برای این تیم به همراه داشت. آنها در دیداری دو امتیاز حساس را از دست دادند، که به راحتی می‌توانستند پیروز آن باشند. در این بازی بارسلونا با سرمربی گری یوهان کرایف، دوبار از حریف پیش افتاد، که هر دو بار، گل تساوی را توسط میهو کودرو، بازیکن تیم رئال سوسیه داد، دریافت کرد. آخرین گل بازی، در دقیقه 88 به ثمر رسید.

1993/94: شکست در اولین بازی در ورزشگاه آنوئتا (1-2)

بار دیگر میهو کودرو، نقش بسیار مهمی در اولین بازی بارسلونا در ورزشگاه آنوئتا ایفا کرد. تیم فوتبال بارسلونا در این بازی، روماریو، ستاره برزیلی خود را به دلیل محرومیتی که ناشی از درگیری بین او و دیگو سیمئونه که در سویا رخ داده بود، در اختیار نداشت. تک گل لادروپ نتوانست حریف دو گل دیگری از سوی کودرو شود، تا با این شکست، فاصله بارسلونا با دیپورتیوو لاکرونیا که آن زمان صدرنشین لالیگا بود، افزایش یابد.

2000/01: شش گل در 30 دقیقه اول بازی (6-0)

بارسلونا تحت مربی گری سرا فرر نه تنها قاطع‌ترین شروع بازی را چه در اروپا و چه در لیگ رقم زد، بلکه این برد استثنایی مقابل سوسیه داد نشانگر این بود که بالاخره همه چیز به جای خود بازگشته است. همه گلها در نیم ساعت اول بازی و توسط، ریوالدو (2 گل)، آلفونس (2 گل)، لوییس انریکه و سیمائو به ثمر رسیدند. این شش گل باعث شد که بارسلونا به بهترین برد خود در قلمرو آبی و سفید پوش‌ها دست پیدا کند.

2012/13: پایانی بر یک شروع عالی (2-3)

فصل گذشته، رئال سوسیه داد با برد مقابل بارسلونا نوار شکست ناپذیری این تیم در لالیگا را قطع کرد. بارسا تحت سرمربی گری تیتو ویلانووا موفق شد رکورد جدیدی را با کسب 55 امتیاز از 57 امتیاز ممکن، به دست آورد. علیرغم برتری 2 بر 0 بارسا، تیم رئال سوسیه داد موفق به تساوی و در نهایت شکست بارسلونا در لحظات تلف شده بازی شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mehraban_780
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی مقابل سوسیه داد
باختیم


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۳)
 
justin
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی مقابل سوسیه داد
این بازی هم میبریم


شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی مقابل سوسیه داد
امیدوارم که بارسا از از زمین رئال سوسیداد پیروز بیرون بیادو امیدوارم با بردی پرگل شهر میزبان ترک کنه باید بارسا بازی رو ببره(چون دلیله نداره بازی رو ببازه یا مساوی کنه چون همه با روحیه ای مناسب بازی می کنند)
راستی می دونستید دوستان ،در سال 2006 نیمار از رئال پیشنهاد داشت ولی به رئال نرفت می دونید چرا؟
به این لینک زیر بروید
لینک



شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۵۲)
 
PEREZ
پاسخ به: چهار دیدار تاریخی مقابل سوسیه داد
ایشاا... امشب رکورد بهترین بردمون رو جابجا میکنیم


شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!