به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بوسکتس: «هنوز جای پیشرفت داریم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۱۰) (۴۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


سرخیو بوسکتس عقیده دارد که کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد مقابل سوسیه داد، برای بارسا گران تمام خواهد شد.

سرخیو بوسکتس به خوبی آگاه است که کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد در بازی شنبه شب مقابل رئال سوسیه داد، می‌تواند موقعیت بارسلونا را در صدر جدول به خطر بیاندازد. زمانی که در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه، از او درباره بازی مقابل رئال سوسیه داد و شرایط فعلی تیم سوال شد، او تاکید کرد: «در صورت شکست و یا تساوی در این بازی، بهای سنگینی را پرداخت خواهیم کرد». بوسکتس همچنین افزود: «سوسیه داد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و بازی در ورزشگاه آنوئتا، کار آسانی نیست».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

علیرغم پیروزی مقابل منچسترسیتی، سرخیو بوسکتس عقیده دارد که بارسلونا هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده است: «پس از بازی با والنسیا، دنیا به پایان رسیده بود، اما سه هفته بعد، همه چیز فوق‌العاده شد. در واقع اینگونه نیست، ما هنوز جای پیشرفت داریم و مقابل تیم والنسیا هم عملکرد بسیار ضعیفی نداشتیم». بوسکتس همچنین عقیده دارد که بازی با یک هافبک اضافه به سود تیم است: «با اضافه شدن یک هافبک، بازیکنان تیم انرژی کمتری در طول بازی مصرف می‌کنند و می‌توانند فضاهای بیشتری را پوشش دهند».

سیتی، هنوز هم خطرناک است!

بوسکتس با اشاره‌ای به بازی سه شنبه شب عنوان کرد: «سیتی یک تیم کاملاً هجومی است، شما به چنین بازیهای بزرگی در جام باشگاه‌های اروپا احتیاج دارید. ممکن است که آنها در لیگ برتر بازی تهاجمی تری را ارائه دهند، اما در لیگ قهرمانان اروپا، این موضوع تا حد زیادی به حریف شما بستگی دارد. در دیدار برگشت، آنها بیشتر حمله خواهند کرد؛ زیرا در خارج از خانه بازی می‌کنند و برای صعود به گل نیاز دارند».

در پایان، سرخیو بوسکتس درباره لیونل مسی و بازگشت او به میادن صحبت کرد: «برای ما، مسی بهترین است. می‌دانیم که او برای رسیدن به آمادگی 100 درصد به زمان نیاز دارد، اما او با انجام هر بازی پیشرفت می‌کند. او تا هر زمانی که خودش بخواهد، می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد! با بازگشت مسی به ترکیب، می‌توانیم در هر جامی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!