به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک شروع رویایی (0-1)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۵ مرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۱۴) (۱,۲۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسلونا شروع فصل را به بهترین شکل ممکن و با پیروزی 0-1 برابر دندی یوانیتد آغاز کرد و یک گل از تیری آنری، یکی از خریدهای جدید بارسا، شروع فصل جدید این تیم را رقم زد.

یک بازی، یک گل. تیری آنری نمی‌توانست شروع کار خود را در بارسا به شکل بهتری انجام دهد. مهاجم ملی‌پوش فرانسوی در نیمه دوم به بازی گرفته شد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. بارسا شروع خوبی برای پیش فصل داشت و طلسم بدشانسی چهار بازی اخیر برابر داندی یونایتد را شکست.


مالکیت برای بارسا

داندی یونایتد از سوت آغاز بازی رو به حمله آورد و فروارد نوک حمله آنها، هانت، در دقیقه 7 خود را با والدس تنها دید. سنگربان بارسا به خوبی با او مبارزه کرد و یک موقعیت مسلم گلزنی زوهنگام را از حریف گرفت. این موقعیت تنها شانس گلزنی میزبان در نیمه نخست بود.
از این لحظه بارسا - با حضور یایا توره در ترکیب اولیه - کنترل بازی را در دست گرفت و داندی یونایتد را به محوطه جریمه خودی بازگرداند. رونالدینیو با یک ضربه کاشته در دقیقه 18 دروازه حریف را هدف قرار داد، در شرایطی که ازکوئه رو و اینیستا نیز فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند.

موقعیت‌های بیشتر

ازکوئه رو و اتوو هر دو پیش از سوت پایان نیمه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما جایگیری مناسب دفاع اسکاتلندی و چند واکنش خوب از دروازبان شاموتولسکی آنها را در بازی نگه داشت.

هفت تغییر در بین نیمه

نیمه دوم شاهد لحظه‌ای بود که هرکس انتظار آن را می‌کشید. آنری به بازی آمد، به همراه او خورخه را، بلتی، جیوانی، بوخان، دکو و بازیکن جدید آبیدال، که سمت چپ دفاع بارسا را در مقابل حمله تیم میزبان بسته نگه داشت.

تیری آنری، کسی که در خلال نیمه دوم مانند ماهی‌ای در آب بود، تنها به دو تماس توپ - و کمتر از یک دقیقه - نیاز داشت تا اولین موقعیتش را خلق کند، اما ضربه او با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دفاع اسکاتلندی قوی

با گذر دقایق، بازیکنان بارسا تحت فشار بازیکنان داندی یونایتد قرار گرفتند و آنها می‌جنگیدند تا موقعیتی مشابه نیمه اول خلق کنند.
داندی یونایتد با خطاهای مکرر حالت دفاعی به خود گرفته بود و از ایجاد موقعیت‌های گل آشکار توسط بارسا جلوگیری می‌کردند. در عین حال، آنها شانس خود را با سانترهای بلند آزمایش می‌کردند اما نمی‌توانستند یک هم‌تیمی برای تمام کردن کار پیدا کنند. رابسون در دقیقه 82 گلی را برای تیم میزبان به ثمر رساند، اما بازی پیش از آن به دلیل خطا متوقف شده بود.

دو موقعیت برای بوخان

بوخان دو موقعیت برای پیش انداختن بارسا داشت اما موفق به استفاده از آنها نشد و به نظر می‌رسید که بازی به سمت یک تساوی بدون گل پیش می‌رود.

آنری تمام کننده

به هر صورت، بارسا بلافاصله به خاطر خطا بر روی جیوانی صاحب یک ضربه پنالتی شد. آنری پشت توپ ایستاد تا ضربه را بزند، در حالی که او ضربه را مستقیم به وسط دروازه زد. دروازبان ضربه اولیه او را مهار کرد اما آنری در ریباند مرتکب اشتباهی نشد و گل اولش را برای بارسا به ثمر رساند. در لحظات پایانی داندی یوانیتد می‌توانست نتیجه بازی را 1-1 کند اما بلتی موقعیت را دفع کرد. نتیجه نهایی 0-1.
ارزش: ۷.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
یاشاسین بارسلونا




جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۲۷)
 
kingamir
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۴)
 
harry1
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۳)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۱۸)
 
Sattar_d
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
این بازی میتونست گلهای بیشتری داشته باشه ولی نداشت چون بارسلون تغیرات زیادی رو بین دو نیمه در ترکیب خود داد. و این باعث شد بارسلون هماهنگی کمتری داشته باشه


شنبه، ۶ مرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۱۲)
 
BehrouzM
پاسخ به: یک شروع رویایی (0-1)
faghat titi titi to mitooni barca ro hamishe shegeft zade koni . barca rooye pahaye to mohkam tar az hamishe mi este.avalin bazi avalin goal behtar az in nemishe . vivaa titi vivaaa barcaaaaaaaaaaaaaaa


شنبه، ۶ مرداد ۱۳۸۶ (۱۰:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!