به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۲۲) (۲,۰۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]



دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۳۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
یعنی معنی بد شانسی واقعی رو تو این بازی درک کردم بیش تر از 7-8 تا میتونستیم بزنیم!!!!!!!!!!!!!!!


شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۱۲)
 
kamiba
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
به امید قهرمانی


شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ (۹:۴۷)
 
danialfarzane
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بی صبرانه منتظر یه ال کلاسیکوی دیگه هستم
یه چیپ دیگه برای رئالی ها در راهه!!!


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۴۹)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
ما خشه رو با تیو مقایسه نمیکنیم ما خسه رو با دیولوفو مقایسه میکنیم که دیولوفو خیلی هم بهتر اگه خسه به ختافه گل میزنه دیولوفو به تیمی مثل ارسنال گل مساوی تیمشو میزنه
ماتیو و رو با موراتا رئالی ها مقایسه میکنیم


فقط زدن گل ملاک نیست واسه من. تیو هم بهرحال گل میزنه. یا جفرن هم تو اولین بازیش به رئال گل زد. ضمن اینکه از استعداد دیولوفو هم آگاهم. اما قابل توجهه که الان که مصدومه. قبلش هم تو اورتون زیاد بازی نمیکرد. بهرحال منکر ارزشهاش نیستم.
در باب مقایسه با موراتا، من باز هم رای به موراتا میدم. از نظر من تیو با ارفاق در حد لیگ ایرانه. یه نگاهی به یکسان بودن حرکاتش انجام بدین متوجه میشین.


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۴۲)
 
arash101
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تیم با این وضعیت دفاعی هیچ کاری نمیتونه بکنه
والسلام...


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۳۴)
 
messineymar57
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
برد بدی نبود.


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۳۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
به نظرشما اينا با كوئنكا و دونگو ورجي روبرتو قابل مقايسه هستندكه تاتا بتونه بهشون اعتمادكنه


به غیر از مسی که یک فوق ستاره اس جواب من مثبت خواهد بود . چرا که جان ماری دونوگو و سرجی گومز و ایزاک کوئنکا محصول همین باشگاهن و مثل پدرو و بوسکتس و مسی از لاماسیا میان


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۳۶)
 
ashibala
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازم میگم سیتی حتما می بازه بشینین نگاه کنین اینو با توجه به تجربم میگم نه از روی تعصب اگه اتفاق خاصی نیفته سیتی باخته حرف یه پیرمرد 30 ساله رو جدی بگیرین


جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۵۷)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
این الکسیس هم که شما میگی حاصل و ثمره بذری هست که پپ 3 سال پیش پاشید هست . رفت و از تیم نه چندان مطرحه اودینزه آوردش و یادم نمیره تو اولین بازیش تو ال کلاسیکوی سوپر کاپ چه کرد . همون سال هم به رئال تو ال کلاسیکو گل زد و تو لیگ و لیگ قهرمانان .
پپ رونالدینیو و اتوئو و یحیی توره و هانری و داد به جاشون بازیکن های بی نام و نشون آنروز مثل بوسکتس و پدرو و مسی و تیاگو رو ساخت که امروز این همه اعتبار دارن .
تاتا چقدر به جوانهای تیمش اعتماد میکنه ؟ چقدر به کوئنکا و آداما و جان ماری دونگو و سرجی گومز بازی داده ؟
تو جام باشگاه های اروپا زمان بازی با تیم های درجه دو یا سه پپ بارسای بی رو رسما میفرستاد تو زمین و با 4 تا 5 گل تیم مقابل رو بدرقه میکردن . این از نظر من میشه بازی گرفتن از بازیکن های جوان .

در ضمن در مورد سرجی روبرتو هم که شما میگی من خودم خیلی سرجی روبرتو رو قبول دارم و اصلا با اینکه به جای تیگو بازی کنه مشکلی ندارم ولی مشکل از اونجایی شروع میشه که یک هافبک بازیساز درجه یک و فوق العاده جوان را با 25 میلیو میدیم میره حالا میخوایم بریم دنبال داوید سیلوای 28 ساله که روش 67 میلیون قیمت گذاشتن .

شما ميگيدكه پپ رونالدينيو وبقيه رو فرستادكه برن بعد بوسكتس و پدرو و مسی و تیاگورو آوورد بعد به نظرشما اينا با كوئنكا و دونگو ورجي روبرتو قابل مقايسه هستندكه تاتا بتونه بهشون اعتمادكنه
درموردبازيساز هم تازه برفرض محال كه خبر دنبال سيلوا بودن صحت داشته باشه مطمئن باشيد اگه اون خريد داويد سيلوا باشه حداقل4سال جانشين جاوي (اگه روبرتو)نباشه تضمين ميشه...
به نظرم ما مسئولان باشگاه و كارشناسان ارشد تيممون رو خيلي دست كم گرفتيم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۱۱)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
با این شکل بازی کردن
مقابل سیتی 5، 6 تا میخوریم و حذف میشیم
مشکل تیم نداشتن دفاع نیست
مشکل مربیه احمق و دهاتیه تیمه که از مسی که باهوش ترین بازیکنه قرنه نمیتونه بازی بگیره
این بابا انواع و اقسام سلاحای گرم و سرد رو تو انبار مهماتش داره، اونوقت با پلخمون میره تو میدون جنگ
این همه بازیکن باهوش و خدای تکنیک
اونوقت تو بازی دیشب فقط صدتا پاس الکی از جناحین رو دروازه سانتر شد
به خدا قسم این تیم داره از ده درصد تواناییاش استفاده میکنه
این تیم حتی از تیم پپ خیلی بهتره
یادمه زمان گواردیولا فاصله ی تیم اصلی و ذخیره خیلی زیاد بود حتی واسه نصف پستا بازیکن ذخیره نداشت
حالا واسه هر پستی تو زمین دو تا بازیکن تراز اول داریم
به خدا همین فابرگاس و پدرو و سانچز و بارترا و سرجیو روبرتو و تیو توی هر تیمی باشن، بهترین ستاره ی تیمشون میشن
مشکل بارسا فقط وقتی حل میشه که این تاتا بره
و یه مربی درست درمون بیارن در حد کلاس و اسم و اعتبار تیم، نه یه ادمی از پشت کوهای آرژانتین
تازه واسه این کار بهتره عجله کنن
چون اگه از این تیم اس، دیگه تقریبا هیچ وقت نمیتونن یه تیمی با این بازیکنا رو کنار هم پیدا کنن
بازیکنایی مثل ژاوی و مسی و اینیستا و بوسکتس هر صد سال یه بار پیدا میشن

دوست عزيزهمينجا اعلام ميكنم كه به نظرتون احترام گذاشته ميشه ولي بابه كاربردن اينچنين الفاظي بر عليه مربي تيم محبوبمون نه تنها بنده بلكه تمام طرفداران تيم مخالف هستند
اول ازتون درخواست ميشه ادبياتتون رو تصحيح كنيد
دوم اينكه خواهش ميكنم اينقدر سطحي بازي تماشانكنيد
يك مربي بعضي وقتا نياز به يك فصل كامل داره تا بتونه حسابي به اوضاع مسلط بشه
درضمن يعني شما ميخواهيد سطح سواد فوتبالي خودتون رو بامديران ارشد بارسا مقايسه كنيد وبگيد كه درانتخاب مربي بايد نظرات شما دنظر قرار ميدادن
بهتره هركسي سطح انتقادش به اندازه معلوماتش باشه...


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۵۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
باید امسال را فراموش کرد، ، مقابل سیتی هیچ شانسی نداریم، شروع فصل تیم خوب بود، نمی دونم چرا تیم آنقدر افت کرد، هر چه زمان می گذره تیم بدتر میشه و تیم های دیگه بهتر می شن. البته از یک تیمی که اصلاً دفاع نداره بیشتر از این نمی شه انتظار داشت، ماسکرانو که اصلاً دفاع نیست . پیکه هم که یک دفاع معمولی است در حد و اندازه خط حمله و مانی نیستن. کاش به جاش از بارترا استفاده کنه حداقلش این است که اگه اشتباه هم بکنه خیلی جای پیشرفت داره. شاید نیمار برگرده یکم وضعمون بهتر بشه.

نميدونم چه اصراري هست از سيتي يك تيم بي نقص توي زهنمون بسازيم
فكر كنم خيلي از دوستان بازي چلسي سيتي روز دوشنبه رو نديدن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۴۹)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
من سیتی و بارسا بازی خیلی مرموزیه که به نظر من اصلاً نمیشه پیش بینی کرد من احساس می کنم دوستان از روینتایج منچستر سیتی قضاوت می کنن ولی نتیجه ملاک نیست . برای بازی با سیتی از جوهارت بیشتر از همه می ترسم

بازيه خيلي كلاسيكي ميشه فقط يك نكته رو فراموش نكنيد مربي ما هنوز يك ساله نشده


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۴۶)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
سلام. بعضیها میگن چرا انقدر انتقاد می کنی؟ بابا شما تیم رو ببینین. هیچ برنامه مشخصی نداره. گل اول که خداییش دو دقیقه قبلش باید ماسکرانو اخراج میشد و یه پنالتی به اونا میداد. گل دومم که خودشون زدن. اصن این بازی رو ولش کن. یه بررسی 4-5 بازی قبل رو بکنین. تیم برنامه نداره. بازیش هم قشنگ نیست. من که امیدی بهش ندارم. ولی اینا همش مهم نیست. مهم اینه که دوباره یه روز بر میگرده به به اوج. مهم اینه که بهترین فوتبالی که تو دنیا ارائه شده توسط بارسای پپ بوده. با چند تا بازیکن جدید و یه مربی خوب، تیم خیلی وحشتناکی میشیم.

اتفاقا درمورد برنامه كاملا باهاتون مخالفم اين مخالفت دقيقا به خاطر مربيه
به نظرم مربي خيلي زيركانه داره تنوع بيشتري به بازي ميده همون چيزي كه پپ الان داره توي بايرن انجام ميده فقط ايكاش دوستان بادقت بيشتري بازيهارو تماشا كنن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۴۴)
 
childf
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
سلام.
بعضیها میگن چرا انقدر انتقاد می کنی؟
بابا شما تیم رو ببینین. هیچ برنامه مشخصی نداره. گل اول که خداییش دو دقیقه قبلش باید ماسکرانو اخراج میشد و یه پنالتی به اونا میداد.
گل دومم که خودشون زدن.
اصن این بازی رو ولش کن. یه بررسی 4-5 بازی قبل رو بکنین.
تیم برنامه نداره. بازیش هم قشنگ نیست.
من که امیدی بهش ندارم.
ولی اینا همش مهم نیست.
مهم اینه که دوباره یه روز بر میگرده به به اوج.
مهم اینه که بهترین فوتبالی که تو دنیا ارائه شده توسط بارسای پپ بوده.
با چند تا بازیکن جدید و یه مربی خوب، تیم خیلی وحشتناکی میشیم.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۸)
 
***messi***
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
کجایی پپ که یادت بخیر!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۵۷)
 
bardiya30
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
برد رو تبریک میگم
درسته بازی جونداری که ما میخولیم نبود اما این همه انتقاد هم دیگه درست نیست
تیم چند بازی اون بازی خودش رو خوب انجام نمیده اینم تنها دلیلش افت تیمی در فصل هست چون هرتیمی در فصل یه مدتی افت داره بستگی به شرایطش هست که چه مدت طول میکشه اما فعلا باید بازی ها رو برد تا به فرم سابق برگردیم

هیچ موقع فکر چند بازی آینده رو نکنید و همیشه بازی به بازی پیش برید منظورم من سیتی هست که بیشتر بچه ها ناامیدانه فکر میکنن ، باید بازی به بازی جلو بریم و مطمئنن شرایط بهتر خواهد شد .
بازی دیشب تمام بازی در دست بارسا بود و تیمهای جلوی بارسا بازی همیشگیشون یعنی دفاعی رو انجام میدن و آبی اناری ها اومدن متفاوت بازی کنن سانتر از جناحین که خوب هست اما زیادیش نه و چیزی که کسی در موردش چیزی نگفت شوتزنی بود که من این رو عالی میدونم اما سرعت کافی رو نتونستیم در پاسها و انتقال توپ داشته باشیم ، موقعیت های خوبی داشتیم اما بازم روی ضربه آخر بد عمل کردیم.

در این بازی مسی خیلی بهتر از قبل بود و ضربه کاشته خوبی زد و تمرکزش بهتر شده در جریان بازی ایشاا... دوباره گلزنی هاش شروع میشن

در خط دفاع همه گفتن چه اوضاعی هست ولی در موقع حمله دو دفاع کناری ما جلو میرن و این باعث میشه ضد حمله بخوریم چون فقط ماسکی و پیکه رو داریم ، باید در موقع حمله ار هر جناحی که حمله میشه دفاع جناع مقابل زیاد نفوذ نکنه تا بتونیم در نفرات بیشتر باشیم ایشاا... اینم حل شه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۱۰)
 
ashibala
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
دوستان طرفدار سیتی لطفا برید عربستان
اینکه بارسا سیتی رو می بره شکی توش نیست اگه 100 تا گلم از السیتی بخوره بازم خیالی نیست
just barca


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۳۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
شما در مورد مربي كه بتونه از بازيكن بازي بگيره صحبت كرديد من نمونه الكسيس رو مثال زدم حالا اينكه بارسا بافلسفه فوتباليش توي 10 سال اخير تيم برتردنيا بوده دليل نميشه هميشه مربيان به خيلي از جزئيات متعهد باشن اينطوري ديگه حضور مربي معنا نداره درمورد تياگو هم تاحدودي حرفتون قبول دارم ولي ترافيك بازيكن تا2يا3سال اجازه نميداد به تياگو بازي برسه 2تانكته ديگه 1 اينكه اگه تياگو از امروز ديگه نتون خوب بازي كنه شما پپ رو مقصر ميدونيد؟ 2اينكه به نظرم توي بازيسازي روبرتو سرتر از تياگو و سرمايه گذاري بارسا براي جانشيني ژاوي روي اين بازيكن متمركز هستش بايدقبول كنيم كه مسئولان آكادمي از من و شما بيشتر به اوضاع مسلط هستد


این الکسیس هم که شما میگی حاصل و ثمره بذری هست که پپ 3 سال پیش پاشید هست . رفت و از تیم نه چندان مطرحه اودینزه آوردش و یادم نمیره تو اولین بازیش تو ال کلاسیکوی سوپر کاپ چه کرد . همون سال هم به رئال تو ال کلاسیکو گل زد و تو لیگ و لیگ قهرمانان .
پپ رونالدینیو و اتوئو و یحیی توره و هانری و داد به جاشون بازیکن های بی نام و نشون آنروز مثل بوسکتس و پدرو و مسی و تیاگو رو ساخت که امروز این همه اعتبار دارن .
تاتا چقدر به جوانهای تیمش اعتماد میکنه ؟ چقدر به کوئنکا و آداما و جان ماری دونگو و سرجی گومز بازی داده ؟
تو جام باشگاه های اروپا زمان بازی با تیم های درجه دو یا سه پپ بارسای بی رو رسما میفرستاد تو زمین و با 4 تا 5 گل تیم مقابل رو بدرقه میکردن . این از نظر من میشه بازی گرفتن از بازیکن های جوان .

در ضمن در مورد سرجی روبرتو هم که شما میگی من خودم خیلی سرجی روبرتو رو قبول دارم و اصلا با اینکه به جای تیگو بازی کنه مشکلی ندارم ولی مشکل از اونجایی شروع میشه که یک هافبک بازیساز درجه یک و فوق العاده جوان را با 25 میلیو میدیم میره حالا میخوایم بریم دنبال داوید سیلوای 28 ساله که روش 67 میلیون قیمت گذاشتن .


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۱۳)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
همون بازی پارسال با بایرنو ببینی رسته بارسا 7تا خورد ولی گل اول بون شک دانته روی آلوز سوار ش و گل سالم نبود گل سوم روبن 2متر تو آفسای بود یکی یگه از گلهام مطمئنم ایراد داشت که الان یادم نیست داوری تو نتیجه بازی کم تاثیر نداشت وگرنه بایرن هاینکس تیمی نبود که به بارسا 7تا گل بزنه

خدا امواتتو بیامرزه کاربر محترم که این متن نوشتی من این قضیه رو میخواستم چند وقت مطرح کنم منتظر یک جرقه بودم :کلاًبارسا در اون شب نحس که در ورزشگاه بایرن بودفقط یک گل بایرن درست بود 3گل بعدی هم که به خاطر اشتباهات فاحش داوری بود که بارسا رو به زور بازنده کرددر نیوکمپ هم بازیکنان بارسا چه جوری میخواستند 5تا بزنند به بایرن که مستقیم برن به فینال!!!!!!!!!!!!!!!واقاًبارسا در اون زمان بااون دفاع افتضاح پتانسیل قهرمانی روداشت!!!!!باورکنید.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۱۰)
 
rezafcmessi
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تبریک به همه

بازی خوبی بود ولی عالی نبود حیف مسی هر کاری کرد ولی شانس نداشت گل بزنه ضربه ایستگاهی که زد صدای تیره تا ایجا اومده بود .مسی خیلی خوب بازی کرد

اون صحنه که دوستمون اشاره کرد واقعا با حال بود فکر کنم 5 دقیقه خندیدم اولی نتونست مسی رو مهار کنه با یه دست بعدی اومد با دو دو مسی رو انداخت زمین خدایش خیلی خندیدم.

با اومدن نیمار بهتر از این میشیم نگران بازی با من سیتی نیستم ما بارسا هستیم


زنده باد بارسا

زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۶:۲۱)
 
HAMID.A19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
این طوریام نیست که بارسا 5-6تا از من سیتی بخوره

همون بازی پارسال با بایرنو ببینی
رسته بارسا 7تا خورد ولی گل اول بون شک دانته روی آلوز سوار ش و گل سالم نبود
گل سوم روبن 2متر تو آفسای بود
یکی یگه از گلهام مطمئنم ایراد داشت که الان یادم نیست

داوری تو نتیجه بازی کم تاثیر نداشت
وگرنه بایرن هاینکس تیمی نبود که به بارسا 7تا گل بزنه

من سیتی و بارسا بازی خیلی مرموزیه که به نظر من اصلاً نمیشه پیش بینی کرد
من احساس می کنم دوستان از روینتایج منچستر سیتی قضاوت می کنن ولی نتیجه ملاک نیست . برای بازی با سیتی از جوهارت بیشتر از همه می ترسم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
باید امسال را فراموش کرد، ، مقابل سیتی هیچ شانسی نداریم، شروع فصل تیم خوب بود، نمی دونم چرا تیم آنقدر افت کرد، هر چه زمان می گذره تیم بدتر میشه و تیم های دیگه بهتر می شن. البته از یک تیمی که اصلاً دفاع نداره بیشتر از این نمی شه انتظار داشت، ماسکرانو که اصلاً دفاع نیست . پیکه هم که یک دفاع معمولی است در حد و اندازه خط حمله و مانی نیستن. کاش به جاش از بارترا استفاده کنه حداقلش این است که اگه اشتباه هم بکنه خیلی جای پیشرفت داره. شاید نیمار برگرده یکم وضعمون بهتر بشه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی بدی نبود و حداقل با دو اختلاف بردیم تا برای بازی برگشت یکم خیالمون راحت باشه.
وقتی تیم دفاع نداره و مدیریت هیچ کاری نمیکنه چه توقعی ما داریم. وقتی ما تو حمله دیگه هانری و اتوو را نداریم که روی سر هم به گل برسیم چه توقع زیادی داریم. تا موقعی که مشکلات تیم حل نشه همین آشه و همین کاسه.
هر چند من تو این چند بازی یکم نشونه های پیشرفت دیدم ، بعد چند وقت رو کرنر گل زدیم و دیشب هم فکر کنم تعداد شوتهای بیرون محوطه تیم زیادتر شده بود هر چند خیلیاش بیرون بود ولی با تداومش میشه به ثمر برسه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۱۱)
 
best_of_all
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
با این شکل بازی کردن
مقابل سیتی 5، 6 تا میخوریم و حذف میشیم
مشکل تیم نداشتن دفاع نیست
مشکل مربیه احمق و دهاتیه تیمه که از مسی که باهوش ترین بازیکنه قرنه نمیتونه بازی بگیره
این بابا انواع و اقسام سلاحای گرم و سرد رو تو انبار مهماتش داره، اونوقت با پلخمون میره تو میدون جنگ
این همه بازیکن باهوش و خدای تکنیک
اونوقت تو بازی دیشب فقط صدتا پاس الکی از جناحین رو دروازه سانتر شد
به خدا قسم این تیم داره از ده درصد تواناییاش استفاده میکنه
این تیم حتی از تیم پپ خیلی بهتره
یادمه زمان گواردیولا فاصله ی تیم اصلی و ذخیره خیلی زیاد بود حتی واسه نصف پستا بازیکن ذخیره نداشت
حالا واسه هر پستی تو زمین دو تا بازیکن تراز اول داریم
به خدا همین فابرگاس و پدرو و سانچز و بارترا و سرجیو روبرتو و تیو توی هر تیمی باشن، بهترین ستاره ی تیمشون میشن
مشکل بارسا فقط وقتی حل میشه که این تاتا بره
و یه مربی درست درمون بیارن در حد کلاس و اسم و اعتبار تیم، نه یه ادمی از پشت کوهای آرژانتین
تازه واسه این کار بهتره عجله کنن
چون اگه از این تیم استفاده نکنن، دیگه تقریبا هیچ وقت نمیتونن یه تیمی با این بازیکنا رو کنار هم پیدا کنن
بازیکنایی مثل ژاوی و مسی و اینیستا و بوسکتس هر صد سال یه بار پیدا میشن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۴:۴۱)
 
themistroxavi71
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی رو ندیدم.ای کاش 3 گول میزدیم چون بازی تو زمین سوسیداد خیلی سخته


دیشب طبق معمول ریال با گلهای شانسی تونست اتلتیکو رو شکست بده

صد رحمت به ریال موریانه.این آنجلوتی هیچ تاکتیکی نداره


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۲۹)
 
*aliakbari*
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تبریک بابت برد،
به نظر من که انقدرهم که بعضیا میگن بد نبودیم،باوجود امسال پیکه و ماسکرانو نباید انتظار خاصی از تاتا داشت.
مسی هم خوب بود،یکی به تیرک زد،دوتاهم دروازبان گرفت.
علت اصلی اینکه موقعیت کم ایجاد میشه اینه که بازیکن ها پاس ریسکی نمیدن،دوتاپاس ریسکی فابرگاس داد که یکیش منجر به گل دوم شد،اون یکی روهم گرفت.
ژاوی اصلا وابدا پاس ریسکی خاصی نداد،اینجور پاس ها حتی اگه لوهم بره بازم یه ترس ودلهره برای حریف ایجادمیکنه،
تویکی ازکامنت ها یه دوستی گفته بود که شوت پشت محوطه نمیزنیم،سانترنمیکنیم،
درجوابشون بگم که شما یه باردیگه ببازیرو ببین،کم شوت از بیرون محوطه نزدیم،کم هم سانتر نکردیم،
متاسفانه بازیکنی نداریم که ازاین توپ ها استفاده کنه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۱۲)
 
masoud908
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی دیشب هر چند بردیم و موقعیت های زیادی داشتیم ولی به گل تبدیل نکردیم ولی بازم وضعیت دفاعی فاجعست و حتی شیرینی برد بازی رو به زهر تبدیل میکنه
یک بازی در میون پیکه و ماسکرانو سر سوتی دادن مسابقه گذاشتن ... نمیدونم چه اصراریه وقتی ماسکرانو نه تو کورس ها میتونه عکس العمل مناسبی نشون بده نه تو ضربات سر ، بارترا رو نمیذاره تو ترکیب ... اقلا بهتر از ماسکرانو هست



سر این صحنه دیشب چقدر خندیدم اول یکی از بازیکنای رئال سوسیه داد اومد با یک دست مسی رو بگیره نتونست مسی رد شد بعد بازیکن بعدی گفت با یک دست نمیشه با دو دوست اینطوری مسی رو گرفت مسی هنوز داشت به مسیرش ادامه میداد حالا اگر بازیکن دیگه ای جای مسی بود میومد چنگی به صورت بازیکن حریف میکشید یا موهاش می کشید ولی مسی طبق معمول هیچ واکنشی نشون نداد


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۱۰)
 
hamedtaheri
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
این سبک بازی بارسا بدجوری منو ناامید کرده . شما دقت کنید ببیند توی این چند بازی اخیر و بازی های بعد ژاوی چند تا پاس توی عمق انداخته و خواهد انداخت. تمام تاکتیک بارسا شده پاس به راست و سانتر بی هدف از دنی آلوز - پاس به چپ و سانتر بی هدف از آلبا
آخه یکی نیست به این مربی بگه سانتر برای بازیکنای 1.60 سانتی چه فایده ای داره . دیشب دیدید که مسی بلند شد که ضربه سر بزنه .
به نظر من توی نیم فصل اول باز هم بارسا همون بارسای پارسال بود و شمه ای از تیکی تاکا توی تیم بود ولی توی نیم فصل دوم تفکرات تاتا به طور کامل روی تیم نشسته و این سبک همون سبکیه که تاتا برامون آورده .
خیلی ها دارن از مسی انتقاد می کنند ولی من دیشب بازی رو خیلی با دقت نگاه کردم نظر من اینه مسی داره قربانی این سبک بازی بارسا میشه . دیشب بنده خدا همه جا میرفت که 4 تا توپ بتونه برای خودش ردیف کنه . آخه هر پاسی از هافبک های ما میرسه به دنی آوز و آلبا و سانتر ا جناحین . تا پارسال ما چند تا پاس توی عمق میدادیم . دیدید وقتی اینیستا اومد داخل و یه کم کار به عمق کشید چقدر بازی بهتر شد . مسی مشکلی نداره مشکل از تاکتیک تیمیه . مربی باید بدونه و بتونه از بازیکنانش متناسب با تواناییهاشون استفاده کنه توی تیم پپ و تیتو مسی محور تیم بود و نتیجه اونو هم میدیدیم ولی الان کلا همه چی عوض شده. بازی ها یکی از یکی بدتر . بازی بارسا شده مثل استقلال که هر چی توپه میدن به خسرو حیدری که اونم سانتر کنه .
مطمئنا با این سبک به مشکل بر میخوریم. خیلی خیلی نگرانم . اعصابم خورده.
خدا کنه تاتا تغییری توی سیستم بازی ایجاد کنه . واقعا حیفه این تیم که داره اینطوری بازی می کنه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۳:۰۸)
 
hassansooler
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی بد نبود،خوب هم نبود. در این بازی هم به چشم می خورد که در دفاع فوق العاده مشکل داریم و قطعا با سیتی اون بلای مونیخ سرمون نیاد خدا را با این دفاع باید شکر کنیم. مسی هم نه.!!! نه اون مسی است که در هر بازی عطش گلزنی داشت. البته این که خیلی پاس میده خوبه ولی گل بزن..
با بازگشت نیمار میتونیم سیتی رو ببریم.
به امید بازگشت کینگ نیمار


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۳۲)
 
barca20909
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
اصلا شما تیو رو با همین خسه رئال مقایسه کنید. تفاوت از زمین تا آسمونه

ما خشه رو با تیو مقایسه نمیکنیم ما خسه رو با دیولوفو مقایسه میکنیم که دیولوفو خیلی هم بهتر اگه خسه به ختافه گل میزنه دیولوفو به تیمی مثل ارسنال گل مساوی تیمشو میزنه
ماتیو و رو با موراتا رئالی ها مقایسه میکنیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۰۳)
 
78TARANE
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
خیلی بازی ضعیفی بود !!!!!اصلا خوب بازی نکردن .
اگه بخوان فینال هم اینجور بازی کنن که باختیم :(
نمیدونم بارسا اینروزا چش شده فقط امیدوارم با برگشت نیمار اوضاع بهتر شه :)

زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۳۳)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
1-درسته باید با گلهای بیشتر می بردیم
درسته که یه گل هم گل به خودی بود وگرنه فقط یه گل داشتیم
درسته طرفدار بارسا هستیم و دوست داریم پر گل ببریم.
اما اگه بعنوان تفریح و بعنوان اینکه 90 دقیقه از تماشای یه بازی لذت ببریم فوتبال نگاه میکنیم، بنظرم بازی خیلی قشنگی بود.موقعیتهای قشنگی داشتیم ولی خوب گل نشدن.
2-البته سوسیداد هم کاملا دفاعی بازی میکرد.
حتی وقتی گل اول و حتی دوم رو خوردن.
از همون اول هم معلوم بود وقتی ترکیب رو 5-4-1 فرستاده.
3-این سیانکی هم خیلی روی اعصاب بود!
من اون جمله اش تو ذهنم مونده: تصویر زوبیکارای رو می بینید،یکی از گلزنان این مسابقه!
گزارشگر بازی رئال - اتلتیکو با وجود کم تجربگی خیلی بهتر بود.حداقل اسم و قیافه بازیکنا رو کامل میدونست.اما سیانکی این همه درباره سرخیو کنالس حرف زد بعد وقتی تعویض شد و اومد تو زمین تا زیرنویس اسمشو ننوشت نمیدونست این کانالس هست.
4-یه چیز دیگه هم اینکه من خوشحالم که الکسیس تقریبا توی هر بازی یه حرف برای گفتن داره
5- نمیدونم مسی چش شده که گل نمیزنه...
6- نوشته روی لباس بازیکنای سوسیداد جالب بود! Basque Country


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۰۷)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
رئال مادرید 3تا گل میزنه به اتتلیکو اون بارسلونا با بدبختی 2 تا گل میزنه به سوسیداد یادت بخیر پپ

عزیزم این به نشون نیست که بارسا افت شدیدی کرده بلکه کمی افت کرده اما تیم سوسیداد هم پیشرفت کرده !!!هر تیمی خوب بازی کنه با نتیجه ی خوب می بره!!!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۰۴)
 
rezakarimi
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
رئال مادرید 3تا گل میزنه به اتتلیکو اون بارسلونا با بدبختی 2 تا گل میزنه به سوسیداد
یادت بخیر پپ


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۳۷)
 
ali_catalan
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بابا به جون خودتون برید یه دفاع وسط بخرید از دست این اشتباهات راحت شیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۱۴)
 
سوداگر
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی بدی بود ولی تلاش مسی قابل ستایش بود واقعا بدون ترس می جنگید برای گل زدن بازی هیچ لذتی نداشت به تلاشهای مسی


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۱۴)
 
justin
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
2 بر0 نتیجه ی خیلی خوبیه و نشون میده سوسیداد هم خیلی خوب بازی کرده


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۰۷)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بارسا خوب بازی کرد اما نه عالی
کی میگه مسی ضعیف شده ودیشب بد بازی کرد
اون کاشته بسیار عالی وعمه ی من زد و اون شوت وپسر خالم زد
عزیزم تاتا از مسی میخواد به خودش فشار نیاره وخودشو به آب وآتیش نزنه
من هنوزم میگم تاتا بارسا ومسی رو مقابل من سیتی بسیار متفاوت به زمین میفرسته!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۰۵)
 
messi.maradoona
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
اتلتیکو دیگه زوری واسش نمونده فینال با رئال
ایکاش شاه فوتبال گل میزد .هیچکس نیست بهش پاس درست و حسابی بده


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۹:۵۶)
 
samanehbarca
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تبریک میگم به بارسایی ها!!
به احتمال زیاد فینال با رعاله...ایشالا میبریمشون و قهرمان میشیم!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۹:۴۹)
 
masoud-xavi
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تیم خیلی بی انگیزه شده..
نمیدونم چرا هر سال بارسا تو ماههای فوریه و مارس دچار بی انگیزه گی و افت میشه و مصدومیت!!!؟؟؟ برعکس تیم رئال..

استقبال خیلی کم از بازی از سوی تماشاگران!!!؟؟؟

کم تحرکی بسیار زیاد همه بازیکنان در زمین!!!؟؟؟

بی برنامه گی و عدم داشتن تاکتیک مناسب برای چنین بازیهایی که تیم حریف با 10 نفر دفاع میکنه!!!؟؟؟

دم ماسکرانو گرم که با اون خطای حرفه ای خودش و با زیرکی نه تنها یه گل برامون خرید بلکه اخراج هم نشد...

امیدوارم در این مقطع حساس فصل به روزهای اوج برگردیم.

زنده باد بارسا....


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۸:۴۶)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول

در ضمن اون كسي كه اين درسها رو نبايد ازخاطرببره وهرروز پيش خودش مرور كنه مربيه
به نظرم بازي بايرن با چلسي تو سوپركاپ امسال ثابت كرد كه پپ خوب درسهاي يادگرفته شده از باي باتيمهاي مورينيو رو يادشه...


با کلیت حرفتون موافقم. اما معتقدم از یاد نرفتن تلخی به معنی ناامیدی نیست.
بازیکن هم باید یادش بمونه که در گذشته چه اتفاقی افتاده اما کاملا موافقم که مربی بیشتر.
به دلیل مشغله زیاد متاسفانه فرصت دیدن این بازی بصورت کاملش رو نداشتم اما هایلایتشو دیدم. بذارین در مورد مربی خودمون حرف بزنیم. تاتا رو دوس دارم. اما امیدوارم کمی به حرفای قشنگی که میزنه هم عمل کنه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۴۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
آها آفرين
موضوع اينجاست كه اونا درسهارو فراموش نميكنن تلخي رو فراموش ميكنن و نميزارن ياد گذشته باعث ياس ونااميدي بشه
در ضمن اون كسي كه اين درسها رو نبايد ازخاطرببره وهرروز پيش خودش مرور كنه مربيه
به نظرم بازي بايرن با چلسي تو سوپركاپ امسال ثابت كرد كه پپ خوب درسهاي يادگرفته شده از باي باتيمهاي مورينيو رو يادشه...


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۳۸)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
همين الان اگه از مسي بپرسيد آخرين باختتون به رئال كي بوده يادش نمياد يا بايد 2سه دقيقه فكركنه تا يادش بياد
بجاش خيلي خوب ميدونه بازي بعدي چند شنبه وساعت چنده...

امیدوارم اینجوری نباشن بازیکنا.
من معتقدم درس گرفتن از گذشته آینده رو میسازه نه از یاد بردنش.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۲۹)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
مطمئن باشيد باشگاه بارسلونا و آكادمي وابسته به اون حداقل درمورد3تا ازين جوونا اشتباه نميكنن

شما هم مطمئن باشین تیو و مونتویا در بهترین حالت میشن مثل فونتاس یا جفرن که الان تو ناکجا آباد بازی میکنن.
در مورد بقیه منم امیدوارم حرف شما اتفاق بیفته و باز هم سربلندمون کنه لاماسیا.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۲۷)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
بهرحال من به عنوان یه طرفدار متاسفانه بشدت متعصب بارسا که اندکی هم سابقه بازی باشگاهی داشتم، آینده روشنی واسه این بازیکنای جوون که نام بردم نمیبینم. البته همینجا اعلام میکنم امیدوارم اشتباه از من باشه.

مطمئن باشيد باشگاه بارسلونا و آكادمي وابسته به اون حداقل درمورد3تا ازين جوونا اشتباه نميكنن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۲۱)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
فقط یک شکست نبوده. بایرن رو بذاریم کنار چون زورمون بهشون نرسید. اما هنوز تلخی شکست به تقریبا تیم دوم رئال یادم نرفته.

اين موضوع هم واسه ما طرفداران و تماشاگران اينطوريه براي خود بازيكنان اصلا اينطور نيست همين الان اگه از مسي بپرسيد آخرين باختتون به رئال كي بوده يادش نمياد يا بايد 2سه دقيقه فكركنه تا يادش بياد
بجاش خيلي خوب ميدونه بازي بعدي چند شنبه وساعت چنده...


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۱۳)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
ماكه تمرينات اين بازيكنان رو نميبينيم يعني ميخواهيد بگيد ما از كادر فني بارسا بيشتر در چم وخم كاريم به نظر من كه اصلا اينطور نيست حتما تيو نمايشهايي داشته كه كادر رو مجاب ميكنه ازش استفاده كنن

قبول دارم که ما از تمرینات خبر نداریم. اما مطمئن نیستم تیو یا مونتویا این نمایشی که شما میگی رو داشتن. بنظرم بیشتر اصرار بارسا بر رویکرد قبلی پرورش بازیکنه تا استعداد این دوستان. نمونه زنده‌اش بویان یا فونتاس. بهرحال من به عنوان یه طرفدار متاسفانه بشدت متعصب بارسا که اندکی هم سابقه بازی باشگاهی داشتم، آینده روشنی واسه این بازیکنای جوون که نام بردم نمیبینم. البته همینجا اعلام میکنم امیدوارم اشتباه از من باشه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۵:۰۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
یا اصلا شما تیو رو با همین خسه رئال مقایسه کنید. تفاوت از زمین تا آسمونه. بازیکن جوون که با استعداد باشه کاملا بازیش نشون داده میشه. بنظرم باید قبول کرد که نمیشه روی نسل فعلی لاماسیا حساب کرد بجز یکی دو مورد مثل بارترا که واقعا بازیشو دوس دارم. مقدار کمی روبرتو و دوس سانتوس. و البته کوئنکا که خیلی دوسش داشتم ولی تاتا بهش میدون نداده.

ماكه تمرينات اين بازيكنان رو نميبينيم يعني ميخواهيد بگيد ما از كادر فني بارسا بيشتر در چم وخم كاريم به نظر من كه اصلا اينطور نيست حتما تيو نمايشهايي داشته كه كادر رو مجاب ميكنه ازش استفاده كنن
حالا اينكه توي مسابقه جو گير ميشن و اعتمادبه نفسشون پايينه كم كم درست ميشه در ضمن فكر ميكنم اين خيلي فكر خامي هست كه باشگاهي مثل بارسا بخواد بي دليل روي يه جوون مثل تيو سرمايه گذاري كنه
نكته آخر اينكه اگه لاماسيا توي 10 تا12 سال گذشته يهو تونسته نزديك به15تا ازيكن تراز اول به دنيا معرفي كنه يه اتفاق نادره نميشه انتظار داشت اين موضوع تكراربشه درحالي كه منكر ارزشهاي سرجي روبرتو ،دونگو،مونتويا،بارتراوكوئنكا نيستم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۵۴)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
صرفا يك شكست و گرفتن انتقام نميتونه انگيزه ساز باشه

فقط یک شکست نبوده. بایرن رو بذاریم کنار چون زورمون بهشون نرسید. اما هنوز تلخی شکست به تقریبا تیم دوم رئال یادم نرفته.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۴۱)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
خوب اشكال همينجاست كه ما بازيكنان جوون خودمون رو با دوران اوج بازيكنان پابهسن گذاشته مقايسه ميكنيم كه خيلي هم غيرمنصفانه اس

حداقل من اینکارو نمیکنم. اصلا انتظار ندارم تیو بیاد مثل مسی یا ژاوی بازی کنه. اما انتظار دارم مثل جوونی پدرو باشه. یا اصلا شما تیو رو با همین خسه رئال مقایسه کنید. تفاوت از زمین تا آسمونه. بازیکن جوون که با استعداد باشه کاملا بازیش نشون داده میشه.
بنظرم باید قبول کرد که نمیشه روی نسل فعلی لاماسیا حساب کرد بجز یکی دو مورد مثل بارترا که واقعا بازیشو دوس دارم. مقدار کمی روبرتو و دوس سانتوس. و البته کوئنکا که خیلی دوسش داشتم ولی تاتا بهش میدون نداده.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۳۸)
 
fshiri92
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نمیدونم نیم فصل دوم تیم چش شده ول امیدوارم با برگشت نیمار ، الکسیس و پدرو هم قدر فیکی بودن رو بدونن .
هافبک ها نمیتونن جدیدا خوب بازی سازی کنن .
الوس هم افت کرده .
امیدوارم بهتر شیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۳۷)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
اما بنظرم تیم با توجه به شکستای بد سال قبل مقابل تیمهای بزرگ باید انگیزه داشته باشه

صرفا يك شكست و گرفتن انتقام نميتونه انگيزه ساز باشه
نقل قول
حالا کنارش عدم وجود بازیکن جوون با کیفیت رو اضافه کنین. نمیشه از تیو و مونتویا انتظار بازیکن شدن رو داشت. اونا تهش همینن که هستن

خوب اشكال همينجاست كه ما بازيكنان جوون خودمون رو با دوران اوج بازيكنان پابه سن گذاشته مقايسه ميكنيم كه خيلي هم غيرمنصفانه اس


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۳۰)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
گه تعدادقهرمانيها چندسال اخير رو نگاه كنيد بزرگترين عامل كم شدن انگيزه رو درك ميكنيد
فكر ميكنم بايد به اتا فرصت داد

قبول دارم که این هم میتونه باعث کاهش انگیزه بشه. اما بنظرم تیم با توجه به شکستای بد سال قبل مقابل تیمهای بزرگ باید انگیزه داشته باشه. یا مثلا مسی همینطور. واقعا در مورد مشکل انگیزه هنوز به نتیجه ای نرسیدم که مشکل کجاست.
اما اگه از مشکل انگیزه بگذریم بنظرم میشه از پا به سن گذاشتن بازیکنای اصلی بعنوان یکی از مهمترین دلایل افت تیم نام برد. حالا کنارش عدم وجود بازیکن جوون با کیفیت رو اضافه کنین. نمیشه از تیو و مونتویا انتظار بازیکن شدن رو داشت. اونا تهش همینن که هستن. بهترین بازیکن نسل جدید لاماسیا روبرتو هست که علیرغم امیدی که بهش داشتم کم کم دارم ناامید میشم ازش. بنظر میاد به شدت دچار کمبود اعتماد به نفس و فقدان تمرکزه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۴:۲۶)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
اصلا بحث الکسیس نبود . صحبت در مورد پدرو و تیو بود . در ضمن تیاگو همین هفته گذشته دقیقه 93 با یک سوپر گل دو امتیاز به تیمش هدیه کرد و اینکه به غیر از بوندس لیگا در جام باشگاه های جهان هم گل زد . جدیدا که رکورد 93 درصد پاس سالم رو هم به ثبت رسوند و بین اون همه هافبک ملی پوش تیم آلمان جایگاهش ثابته . 25 میلیون تیاگو جوان رو دادیم حالا بارسا میخواد بره برای جانشینی ژاوی داوید سیلوای 28 ساله ی منچستر سیتی رو بیاره که 67 میلیون براش قیمت گذاشتن .

شما در مورد مربي كه بتونه از بازيكن بازي بگيره صحبت كرديد من نمونه الكسيس رو مثال زدم
حالا اينكه بارسا بافلسفه فوتباليش توي 10 سال اخير تيم برتردنيا بوده دليل نميشه هميشه مربيان به خيلي از جزئيات متعهد باشن اينطوري ديگه حضور مربي معنا نداره
درمورد تياگو هم تاحدودي حرفتون قبول دارم ولي ترافيك بازيكن تا2يا3سال اجازه نميداد به تياگو بازي برسه
2تانكته ديگه
1 اينكه اگه تياگو از امروز ديگه نتون خوب بازي كنه شما پپ رو مقصر ميدونيد؟
2اينكه به نظرم توي بازيسازي روبرتو سرتر از تياگو و سرمايه گذاري بارسا براي جانشيني ژاوي روي اين بازيكن متمركز هستش بايدقبول كنيم كه مسئولان آكادمي از من و شما بيشتر به اوضاع مسلط هستد


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۵۷)
 
abmessi82
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازیه خوبی بود البته خیلی هم نه ولی خوب خوب بود !!!
مسی خوب بازی کرد ولی حقش این نبود حداقل یه گل باید میزد تف به این شانس ولی چیزی که این روزا تو بارسا موج میزنه خدایش افت شدیددددددددددددددد هافبک هامونه بیش از حد افت کردن اگ اینجوری پیش بره باید قید بازی با سیتی رو زد به امید بهتر شدن همه ........


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۲۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
مربي به نظرتون نتونسته از الكسيس و ديگران بازي بگيره؟


اصلا بحث الکسیس نبود . صحبت در مورد پدرو و تیو بود .
در ضمن تیاگو همین هفته گذشته دقیقه 93 با یک سوپر گل دو امتیاز به تیمش هدیه کرد و اینکه به غیر از بوندس لیگا در جام باشگاه های جهان هم گل زد . جدیدا که رکورد 93 درصد پاس سالم رو هم به ثبت رسوند و بین اون همه هافبک ملی پوش تیم آلمان جایگاهش ثابته .
25 میلیون تیاگو جوان رو دادیم حالا بارسا میخواد بره برای جانشینی ژاوی داوید سیلوای 28 ساله ی منچستر سیتی رو بیاره که 67 میلیون براش قیمت گذاشتن .


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۱۷)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
حس میکنم اون تشنگی که باید در تیم باشه وجود نداره. و در بسیاری مواقع بازیکنا از سر عادت بهم پاس میدن.نمیدونم چرا یاد حرف پیکه افتادم که میگفت بازیکنا برده یه سیستم خاص شدن. بنظرم تاتا باید بیشتر کار کنه روی تیم. مواردی رو اصلا در بازی بارسا نمیشه دید که جای فکر داره: شوت از پشت هجده گل روی ضربات ایستگاهی. بخصوص کرنرها که تبدیل به عادت شده دادن پاس کوتاه ضد حمله سریع از طریق پاس بلند هدف دار بازی با مهاجم تخصصی

اگه تعدادقهرمانيها چندسال اخير رو نگاه كنيد بزرگترين عامل كم شدن انگيزه رو درك ميكنيد
فكر ميكنم بايد به اتا فرصت داد


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۱۰)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
ینکه مسی افت کرده رو قبول ندارم چون ضعف از خودش نیست از کل تیمه،ولی با این شاید به زور لیگ رو بگیریم سوسیه داد،لوانته،ختافه و و و رو که هر ساله میبریم مهم چندتا بازیه مهم تو هر سال هست که مثل دو سال پیش امسالم از پسش بر نمیایم تا 2تا دفاع خوبو یک هافبک جنگنده و یک مهاجم هدف نگیریم همین اشه و همین کاسه

عقب بازي كردن مسي تاكتيكيه اين كاملا مشهوده مسي سعي ميكنه موقعيت گل ايجاد بكنه واسه بقيه
با مهاجم بيشتر از همه موافقم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۰۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
اینا بازیکن های خوبی هستن فقط مربی کار بلد میخواد ازشون خوب بازی بگیره . همین پدرو زمان گواردیولا یک بازیکن بی نام و نشان بود ولی گواردیولا چه کرد باهاش . چپ و راست که تو ال کلاسیکو گل میزد و گل سر سبد هم که گل ومبلی در فینال چمپیونزلیگ بود . همین پدرو جرات نداشت اونموقع یکی از این شوت های بی هدف و بزنه و پاس نده ولی به هر حال حرف حرفه مربیه . خیلی ها پارسال همین جا میگفتن تیاگو بدرد نمیخوره و باید بفروشنش حالا ببینید رفته تو بایرن داره زیر نظر گواردیولا پادشاهی میکنه . با وجود اون همه هافبک درجه یک بازیکن ثابته

درمورد پدرو اصلا موافق نيستم چون افت از خودشه
تازه خيلي وقتا خودخواهي هم ميكنه
تياگو هم بازي خاصي انجام نداده بذاريد ببينيم تو بازيهاي بزرگ چه كاره س
مربي به نظرتون نتونسته از الكسيس و ديگران بازي بگيره؟


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۰۵)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
دیشب داشتم یه کلیپی از تیری هانری میدیدم (مهاجم چپ قدیمی) با مهاجم چپ جدید(پدرو- تیو ) مقایسه کردم اشکم در اومده بود هر وقت تیو وارد زمین میشه اعصابم خورد میشه میخوام بزنم هر چی دور و برم هست رو خورد کنم

زمان پپ با اون بازيكنا اينقدر گل ميزديم كه ديگه تيمي نميتونست عرض اندام بكنه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۰۱)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
..اول باید از این گزارشگر ... اقای سیانکی شروع کنم که کل بازی رو اعصاب بود..بابا جان این مردک یه ریالی .... .بازیهای ریال بدید...کشت مارو






پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۷)
 
PEREZ
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
برد خوبی بود اما بازی خوبی نبود!!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
با مهاجم چپ جدید(پدرو- تیو ) مقایسه کردم اشکم در اومده بود


اینا بازیکن های خوبی هستن فقط مربی کار بلد میخواد ازشون خوب بازی بگیره . همین پدرو زمان گواردیولا یک بازیکن بی نام و نشان بود ولی گواردیولا چه کرد باهاش . چپ و راست که تو ال کلاسیکو گل میزد و گل سر سبد هم که گل ومبلی در فینال چمپیونزلیگ بود . همین پدرو جرات نداشت اونموقع یکی از این شوت های بی هدف و بزنه و پاس نده ولی به هر حال حرف حرفه مربیه . خیلی ها پارسال همین جا میگفتن تیاگو بدرد نمیخوره و باید بفروشنش حالا ببینید رفته تو بایرن داره زیر نظر گواردیولا پادشاهی میکنه . با وجود اون همه هافبک درجه یک بازیکن ثابته


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۳)
 
ayat_moro
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
اینکه مسی افت کرده رو قبول ندارم چون ضعف از خودش نیست از کل تیمه،ولی با این شاید به زور لیگ رو بگیریم
سوسیه داد،لوانته،ختافه و و و رو که هر ساله میبریم مهم چندتا بازیه مهم تو هر سال هست که مثل دو سال پیش امسالم از پسش بر نمیایم
تا 2تا دفاع خوبو یک هافبک جنگنده و یک مهاجم هدف نگیریم همین اشه و همین کاسه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۳)
 
bamrood
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
حس میکنم اون تشنگی که باید در تیم باشه وجود نداره.
و در بسیاری مواقع بازیکنا از سر عادت بهم پاس میدن.نمیدونم چرا یاد حرف پیکه افتادم که میگفت بازیکنا برده یه سیستم خاص شدن.
بنظرم تاتا باید بیشتر کار کنه روی تیم. مواردی رو اصلا در بازی بارسا نمیشه دید که جای فکر داره:
شوت از پشت هجده
گل روی ضربات ایستگاهی. بخصوص کرنرها که تبدیل به عادت شده دادن پاس کوتاه
ضد حمله سریع از طریق پاس بلند هدف دار
بازی با مهاجم تخصصی


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۲)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
1..اول باید از این گزارشگر ... اقای سیانکی شروع کنم که کل بازی رو اعصاب بود..بابا جان این مردک یه ریالی .... .بازیهای ریال بدید...کشت مارو...2..ماسکرانو...هه هه ولش کن..این بازی هیچ فرقی با بازی با والنسیا نداشت....دفاع داغون با شاهکارهای ماسکرانو..اینیستا دیر اومد...پدرو گند زده بود به بازی..مقابل تیم 10 نفره واقعا ضعیف بودیم.....یه پیشنهاد بدم شاید خیلیا ناراحت بشن..این فصل منتظر جام نباشید....امیدوارم بازیهای فاجعه امیز هم نداشته باشیم..همین(اول فصل تاتا امیدوارم کرد که تیمش از تیم تیتو بهتره(تیم تیتو تیم نبود فقط با درخشش مسی حرکت میکرد)و الان کم کم داره پشیمونم میکنه...بگو بین بد و بدتر چه حق انتخابی هست) مربی درجه 1..تغییر در 2-3 بازیکن...


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۵۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
مسی هم حق داره وقتی میبینه 10 ماه خوب بوده و کفش طلای اروپا رو با اقتدار نسبت به بقیه برده ولی تو دو ماهی که مصدوم شده یک آقایی اومده هت تریک کرده برابر سوئد و یکم گریه زاری کرده گفته خوب دلیل نداره خودشو خیلی خسته کنه گذاشته برای دو ماهه آخر از نظر من مسی امشب برترین بازیکن زمین بود .


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۴۸)
 
mnri19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
دیشب داشتم یه کلیپی از تیری هانری میدیدم (مهاجم چپ قدیمی)
با مهاجم چپ جدید(پدرو- تیو ) مقایسه کردم اشکم در اومده بود
هر وقت تیو وارد زمین میشه اعصابم خورد میشه میخوام بزنم هر چی دور و برم هست رو خورد کنم



پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۴۶)
 
mnri19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
ولی کی باشه من از دست این مثلث ضعیف بارسا (پدرو-سانچز-تیو) سکته کنم.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۴۲)
 
sahraei
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
افت از مسي نيست ، تيم خوب موقعيت ايجاد ميكنه اما بي دقتي و خودخواهي بازيكنايي مثل پدرو كار دستمون ميده.اميدوارم نيمار زود برگرده كه پدرو قدر فيكس بودن رو بدونه!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۴۲)
 
onlymessi10
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
خدا رو شکر که بردیم تبریک
بازیه خوبی بود
خیلی بدشانس بودیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۴۲)
 
mnri19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نمیدونم چی شده این روزا مسی شانس گل زنی نداره
به خصوص تو بازی های لیگ که فقط امسال 1 گل زده


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۹)
 
azulgranaas
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
كاش يه گل ديگه هم ميزدن


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۸)
 
Anabaena
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
عالی بود ولی کم گل زدیم
مسی هم طبق مصاحبه اش عمل کرد و عالی بازی کرد،ولی با بدشانسی نتونست گل بزنه.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۸)
 
mnri19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
مسی همه کار کرد فقط بد شانس بود که گل نزد


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
ولی کلا بازم پاسهای بی هدف زیاد داریم . باید بیشتر رو گل کردن موقعیت ها کار کنیم تا پاسهای اضافه

يكي از نقاط ضعف بارسا در 3 سال گذشته همين مطلبه نه ضعف دفاع


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۸)
 
mnri19
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
اقای Alireza_Sleepless شما حتما بازی رو ندیدی که میگی مسی افت کرده و موقعیت گل اصلا نداشت

پس من بودم داشتم اون جا لایی می زدم
پس من بودم ضربه ازاد به تیر دروازه کوبیدم
پس من بودم دو تا شوت توی چهار چوب 100 درصدی رو داشتم که با شانس سوسیداد گل نشد
من بودم که تو بیشتر دقایق با پاس های دقیق گره بازی رو باز میکردم

بله شما حتما بازی رو ندیدی



پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۵)
 
konjkave60
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
بازی فوق العاده ضعیف بود! دوتا گل شانسی ! من از بازی با منچستر سیتی نا امید شدیم به راحتی حذف میشیم! مسی هم که افت فاحشی کرده و فک نکنم که دیگه اون مسی سال پیش بشه! فقط پاس میده حتی یه موقعیت گل هم نداشت!

اصلا اين حرف رو قبول ندارم به نظرم اينكه مسي بيشتر پاس ميده يه بحث تاكتكيه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۵)
 
6+5=11
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تبریک برد خوبی بود


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
نقل قول
مسی هم که افت فاحشی کرده و فک نکنم که دیگه اون مسی سال پیش بشه! فقط پاس میده حتی یه موقعیت گل هم نداشت!


دوست عزیز مسی خوب بازی کرد . حداقل دو تا گل میتونست بزنه که بد شانس بود . در ضمن این افت مسی نیست بلکه افت بازیکنایی مثل ژاوی و فابرگاس هست که نمیتونن برای مهاجمین موقعیت گل بسازن . مسی که هر بازی نمیتونه از وسط زمین همه رو دریبل بزنه بره بزنه تو گل . سه بار امشب مسی روی دروازه خالی بود که هر سه بار پدرو با خود خواهی شوت زد و به مسی پاس نداد . من که شخصا تنها امیدم به نیمار هست که برگرده تا با حرکاتش کمی فضا برای مسی باز تر بشه . تیم های جلوی بارسا همه ب 9 نفر دفاع میکنن که در این شرایط باید بازیکنا کمی خلاقیت فردی نشون بدن تا بتونن فضا سازی کنن برای همدیگه


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
مسی کاشته به اون زیبایی زد و اواخر بازی با پرتاب خودش چیزی نمونده بود گل بزنه. مسی از خوبهای امشب بود، گرچه مشخص بود که ماموریت داره زیاد به خودش فشار نیاره.


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۲۹)
 
Mac.tavish
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
تبریک به همه
بازی خوبی بود
فقط 2-3 تا اشتباه وحشتناک از دفاع که نزدیک بود همون اول کارمون تموم بشه .

در کل بازی خوبی بود . با اومدن اینیستا اون روح بارسایی به تیم اومد و عالی بازی کردن .

ولی کلا بازم پاسهای بی هدف زیاد داریم . باید بیشتر رو گل کردن موقعیت ها کار کنیم تا پاسهای اضافه .

نکته ای که جالب هست اینه که صندلی های خالی زیاد شده و از همه مهمتر بی تحرکی تماشاگراست . انگار اومدن نعطیلات . هیچ تشویقی نمیکنن . خیلی ساکت و آروم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۲۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
خوب شد بازیکن سوسیداد یک گل هدیه به ما دادن و گرنه باز باید جمع میشدیم شبانه روضه میخوندیم واسه هم .
در کل من یک سوال برام پیش اومد و اون این بود که بارسا 45 دقیقه با یک یار بیشتر از حریف تاکتیکش چی بود ؟
و اینکه من نمیدونم ما چه گناهی کردیم که بیشتر بازی های بارسا رو این مردک سیانکی گزارش میکنه .


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۲۵)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: یک گام تا فینال حذفی [ بارسا 2-0 سوسیداد ]
بازی فوق العاده ضعیف بود!
دوتا گل شانسی !
من از بازی با منچستر سیتی نا امید شدیم به راحتی حذف میشیم!
مسی هم که افت فاحشی کرده و فک نکنم که دیگه اون مسی سال پیش بشه! فقط پاس میده حتی یه موقعیت گل هم نداشت!


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!