به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۵۵) (۴,۱۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamid.lionel
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
من فقط اینو بگم که جلوی من سیتی ابکشیم با این دفاع سوراخمون ||| ((((((( منتظر نتیجه ای مانند بایرن دارم :)


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۲۸)
 
behnoush1360
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
یعنی تو بخش دفاع کلنگی بیش نبودیم
والدز = شاهکار


دوشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ (۸:۴۹)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
در مورد قهرمانی به این زودی نمیشه قضاوت کرد اما تو چمپیونز لیگ فک نمیکنم با این مدافعا به جایی برسیم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۰۵)
 
ژاویر
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دیگه قهرمانی از دست رفت


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۵۲)
 
rezakarimi
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
وای بحالمون جلو من سیتی


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۲)
 
messineymar57
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
ناامید کننده ترین بازی بارسا از ابتدای لالیگا تا به اینجا.
اشکالی نداره ایشالا بازی های بعدی و الکلاسیکو جبران میکنیم.


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۲۰)
 
*aliakbari*
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باختیم رفت دیگه،دعوا نداریم؛
ولی انصافا باورم نمیشد اینی که تو دروازه بود والدزه!!نه به اون بازی های نیم فصل نه به این بازی.
وقتی بازیکن ها اینطوری بازی میکنن دیگه نباید توقع خاصی از تاتا داشت،
وقتی بوسکتس تکل های بی جا میزنه و خودش رو از جریان بازی خارج میکنه(گل اول )وقتی توپ از دوسانتی متریش رد میشه(گل سوم فکرکنم )وقتی پاس اشتباهش باعث میشه که البا مجبور به خطا بشه و اخراج بشه،کلا نباید انتظار خاصی از تاتا داشت وقتی بازیکن ها اینطوری بازی میکنن.
پیکه و ماسکرانو هم که دیگه ماشاالله هرکاری از دستشون میومد در راستای کمک به والنسیا انجام دادن(بازم ماسکرانو دو تا توپ گرفت،پیکه که هیچی )
مسی هم تو یه صحنه هایی بعد از گل اول پاس نداد و موقعیت از دست رفت(احتمالا فکر نمیکرد کار به اینجا بکشه )ولی پاس گل داد وگل هم ززدوتو یه صحنه هم اگه پیرهنشو نکشیده بودن گل رو ززده بود.
ننکاتمثبت بازی از نظر من:
1-مصدوم ندادیم!!!
2-هول باختن تو خونه از بین رفت
3-هول از بین رفتن رکورد صدر نشینی از بین رفت
4-مسی بعد چچندوقت تو لالیگا گل زد
--------------------------
بازی بعدی بسیار سخت خواهد بود،
جلوی سویا اونم خارج از خانه،امیدوارم که ببریم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۶:۲۰)
 
ABBASMESSI
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا حال کردم mxplode.زدی تو دهن این هوادارای یکی دو روزی بارسا.بابا بسه دیگه مسخره کردین خودتونو.شما تعادل ندارین؟بارسا وقتی از جون مایه میزاره شما میشین هوادارای پر و پا قرص.ولی وقتی دیگه هیچی ... خسته کردین نمیتونین و جنبه ندارین اصلا بارسا رو ول کنین و در کل فوتبالو ول کنین.ما هوادارای یه قرونی نمیخوایم. در نا امیدی بسی امیده بارسا اوج میگیره بارسا همیشه بهترین بوده و هست. و همچنین مسی بهترین بازیکن هست و خواهد بود.تمووووووووم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۶:۰۴)
 
nazila10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بچه ها خواهش میکنم.
نگران نباشید معلوم نمیشه من مطمئنم قهرمان لالیگا میشیم.
از این اتفاقا زید میوفته
به هر حال شرایط خرابه بچه ها روحیه ندارن مسیم که تازه از مصدومیت برگشته مربی سابق اسپانیام فوت کرده روشون تاثیر گذاشته قبول دارم که بازی بدی بود ولی تا حالا هیچ تیمی بدون شکست نبوده نباید با یک یا دو باخت اینطوری کنیم من که اگه حتی بارسا 100000000000 تا گلم بخوره بازم دیوونه وار عاشقشم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۲۸)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
والدس هم دیگه شورشو در آورده و به هیچی نه نمیگه. خداکنه سریع فصل تموم بشه و از دستش خلاص شیم و با اومدن تر اشتگن دروازه بانی بهتر داشته باشیم.



خجالت بکش!! والدس اگه امسال نبود تیم تو لالیگا چهارم بود ، سوپرکاپ رو به اتلتیکو باخته بود و تو لیگ قهرمانان هم بعد از میلان دوم میشد!!!

با رکورد 90% مهار موعیت های حریف (تا قبل از این بازی) به هیچ توپی نه نمیگه؟؟؟؟

دلم به حال تراشتگن میسوزه که همین طرفدارای داغونی رو باید تحمل کنه


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۲۶)
 
amc10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واااااااااااااااای...من دیشب خوب شد بازیو ندیدم
باورم نمیشه بارسا 3 گل از والنسیا خورده باشه و ببازه
ایشالله که جبران کنن!!!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۲۵)
 
hassansooler
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
من هم موافقم. از اصلی دلیل شکست نبودن انگیزه است و اینکه فکر میکنند چون یک گل زدند دیگه همه چی تمومه.
در ضمن میشه گفت که با اومدن مسی تمامی بازیکنان پاس رو به مسی می دهند تا او گل بزنه و خودشون گل نمیزنند حتی در بهترین شرایط هم قرار گرفته باشند باز هم پاس رو به مسی که در شرایط بدی نسبت به اونهاست، میدن و مسی هم تازه از کمند مصدومیت رها شده و نمیتونه اون انتظارات رو بر آورده کنه
همچنین با این دفاع در مقابل سیتی رسوا میشیم. سیتی همینجوره داره در ورزشگاه خودش 5تا5تا گل میزنه دیگه واویلا به این دفاعی که یک طرفش ماسکرانو باشه. در ضمن پیکه هم اون پیکه قبلی نیست.
والدس هم دیگه شورشو در آورده و به هیچی نه نمیگه. خداکنه سریع فصل تموم بشه و از دستش خلاص شیم و با اومدن تر اشتگن دروازه بانی بهتر داشته باشیم.
باید تاتا فکر این دفاع کنه وگرنه در منچستر همون بلایی که تو مونیخ سرمون در اومد سرمون میاد.
به امید شکست امشب رئال و بازگشت بارسلونا به ابر ترین تیم جهان


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۵:۰۲)
 
malechauvinistman
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
براي اولين بار خارج از احساسات ميخوام بگم اگر بارسا هزار برابر بدتر از اين هم بازي كنه و ببازه بازم طرفدارش ميمونم! ديشب عصباني بودم يه چيزي گفتم !!!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۴:۳۷)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا خجالت آوره!! تو مدت زمانی که داشتم کامنت ها رو میخوندم اگه یکی از من میپرسیدم طرفدار چه تیمی هستی باور کنین روم نمیشد بگم بارساییم!!! آخه این چه وضعشه؟؟؟؟ دوباره تیم یه بار باخت و شما ها رفتارتون مثل رئالی هایی که بعد از باخت کل تیمشونو به فحش میبندن؟؟؟؟

یعنی چی؟؟؟ منم دیشب عصبانی بودم!! خیلی هم عصبانی بودم اما وارد اینترنت نشدم چون ممکن بود حرفی بزنم دشمن شاد کن!!

والدس تا ساعت 7 دیشب بهترین دروازه بان بود اما حالا شد یه آشغال به درد نخور؟؟؟ چرا شماها اینقدر احساسی نظر میدین؟؟؟ این اولین باخت بارسا در این فصل با والدس بود!!!!! میفهمین؟؟؟؟ اگه ویکی نبود تا امروز حداقل 5 تا از این باخت ها داده بودیم تو این فصل!!!!

این رفتار واقعا زشته!!!

آلبا بدترین بازیکن زمین بود از نظر من چون عملا سمت چپمون اتوبان شده بود و هر 3 گل رو از سمت چپ خوردیم و بارها از اون طرف کرنر دادیم اما یعنی چی که آلبا به درد ترکیب اصلی بارسا نمیخوره؟؟؟ کیو میخواین بیارین جای اون؟؟؟؟

بوسکتس و پیکه هم خیلی بد بازی کردن و افت کردن اما این چه طرز حرف زدنه؟؟ چرا تا دیشب اینا عالی بودن و حالا بد شدن؟؟؟ ظرف 90 دقیقه همه چی از این رو به اون رو شد؟؟؟؟

بارها گفتم ، بازهم میگم ، مشکل دفاع بارسا مشکل ساختاریه نه نفرات!! هیچکس برای بارسا از والدس ، دنی آلوس ، پیکه ، بارترا ، آلبا و ... پیدا نمیشه!!! هیچکس پیدا نمیشه!!

اون اسم هایی که شماها ردیف میکنین هم کم اشتباه نمیکنن و تیمشونو به دردسر نمیندازن!! بارسا اوایل فصل با همین مدافعا اون همه کلین شیت کرد و آمار گل های خورده اش نصف رئال و چلسی و سیتی و ... بود! هنوز هم همون بازیکنا تو ترکیبن نه کسای دیگه!!

متاسفانه مسی یکی 2 ساله عادت کرده هروقت توپ زیر پاش نیست تو زمین قدم میزنه و همین مسئله باعث میشه تعداد موقعیت هایی که گیرش میاد از وینگر ها هم کمتر باشه!!! وقتی توپ گیرش میاد خیلی راحت دریبل میزنه و موقعیت میسازه اما وقتی توپ نداره اصلا خودشو تو موقعیت مناسب قرار نمیده و این واقعا بده!!!

بالاخره این باخت اتفاق افتاد و گذشت. ما هم اولین باری نیست که باخت بارسا رو میبینیم. امیدوارم تیم از این نتیجه و این اشتباهات پرتعداد عبرت بگیره و برای بازی های حساس تر از این اشتباهات نداشته باشیم. گرچه مطمئنم که دلیل این بازی افتضاح فقط و فقط دست کم گرفتن حریف بود وگرنه بازی ای که تو 15 دقیقه اول بازی کردیم میتونست منجر به برد 4-0 یا 5-0 بشه.

و 100 البته امیدوارم دیگه شاهد این نظرات شرم آور از طرف یه عده نمک نشناس نباشم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۴:۱۴)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
اگه بازی با من سیتی دفاع مون همین باشه که همین خواهد بود داستان بایرن تکرار میشه شک نکنید. اینی که هر تیمی میبازه درسته اما سبک بازی و نحوه باخت مهمه خدا وکیلی ٪90 بازی که دست بارساست بازی یخ و بی حادثه ست اون 10٪ که دست حریفه صدتا موقعیت گل دارن و همه مون صد بار میمیریم و زنده میشیم آخه اینکه نمیشه که


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۵۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
ما ازون طرفدارا نیستیم که با یه غوره سردی مون بشه و با یه مویز گرمی. اما خدا وکیلی حتی تو بازی هاییم که میبردیم میگفتم دفاعمون کلاً شوته!!! همه مونم الان داریم همینو میگیم فقط من موندم تیمی که تو جام حذفیه همین بارساست؟ رفت و برگشت 9 تا به لوانته زدیم اما تو همون موقع تو لیگ باهاشون مساوی کردیم اونم با یه گل!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۵۴)
 
abmessi82
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
همه نظرات رو خوندم متاسفام برای "بعضی"ها و امیدوارم ب "بعضی "ها افرادی میان اینجا نظر میدن ک خدایش از فوتبال همینو بلدن ک تیمشون ببره و تموم
درسته بد بازی کردیم ولی همین بد بازی کردن هاست ک مشکل اساسی رو نمایان میکنه درضمن وقتی خود مربی و مدیرعامل میگن لازمب دفاع نیست پس لابد نیست!!!!!!
مطمئن باش تیم بزرگی مثل بارسلونا مربی و مدیر عاملش عقل و هوشو و سیاستشون دوبرابر شایدم بیست برابر من و توست
اگ اینجوری ادعای مربیانه میدی چرا خودت ی تیم نمیبندی؟!؟؟!!!
والا بخدا!!!
باختیم بد بودیم ولی بهتر میشیم ب امید موفقیت های بیشترو خوب بازی کردن دوست دارم بارساااااا


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۲:۰۷)
 
erfan738
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا دلم برای اون روزهای بارسا تنگ شده
اون روزها کجا رفته؟؟؟
تا کی باید منتظر این باشیم که اون روزها رو دوباره ببینیم؟؟
اون روز هایی که وقتی اسم تیم بارسا به گوش حریف میخورد از ترس نمیدونستن چیکار کنن!!!!
اون روزهایی که رئال برای بارسا حرفی برای گفتن نداشت؟؟؟
کاشکی میشد به اون روزها برگشت تا بشه بازیهای رویایی بارسا رو دوباره دید؟؟؟؟
دلم برای اون روز ها خیلی تنگ شده
به هر حال از بارسایی بودنم افتخار میکنم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۵۱)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بازی دیشب واقعا اشک منو دراورد
بعد از باختی که به بایرن داشتیم تا حالا انقد گریه نکرده بودم مثل دیروز
واقعا وحشتناک بود بازی دیروز
اینو چه بارسا ببره چه ببازه میگم که چرا باشگاه هیچ فکری به حال خط دفاع نمیکنه
خط میانی و هافبک داره کار خودشو خوب انجام میده
دیشبم دیدیم که کلی موقعیت داشت ولی خب هر خط یه وظیفه ای داره
خط دفاعمون واقعا افتضاحه
دیگه از دست والدزم کاری بر نمیاد اینطوری . اونم یه نفره نمیتونه جور خط دفاعو که بکشه .
اگه این روند ادامه پیدا کنه اصلا نمیتونیم مقابل تیمای قوی نتیجه ی خوبی بگیریم
فعلا که داریم لالیگا رو از دست میدیم. بارسا اگه هم تا آخر فصل با برد پر گل ببره همه ی بازیاشو بازم باید دل ببنده به باخت اتلتیکو و رئال بلکه شاید صدر نشین شه و قهرمان لالیگا
باید منتظر باخت اتلتیکویی باشه که این فصل فوق العاده ظاهر شده . منتظر باخت رئالی باشه که داره خوب نتیجه میگیره

کاری از دست ماها بر نمیاد جز این که دعا کنیم به شرایط ایده آل برگردن
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۴۱)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا بعضی از دوستان شرایط رو درک نمیکنن........بابا داریم قهرمانی لالیگا رو از دست میدیم.........رئال که تیم نیس اما اتلتیکو فقط یه باخت داره اونم به خاطر گل به خودی عجیب دروازه بانشون مقابل اسپانیول بود ...... بعد اون وقت ژاوی برگشته میگه دوس داریم دوباره به بایرن مونیخ بخوریم........د آخه با این دفاع درب و داغون؟؟؟؟؟؟؟ شما رو بخدا یکم واقع بین باشین چطور از ما انتظار دارین که بمونیم و چیزی نگیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۴۹)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
سلام.
دیشب من خودم ناراحت و عصبانی بودم،بعد این بازی رو دیدم دیگه بدتر....
حرفهای من خطاب به خودم بعد از هر گل بازی دیشب:
گل اول بارسلونا: آفرین الکسیس که خوب گل میزنه.چرا مسی گل نزد؟
گل اول والنسیا: اشکال نداره.هنوز مساوی هستیم یه گل بزنیم سه امتیاز میگیریم
گل دوم والنسیا: اشکال نداره گل مساوی و گل برد رو راحت میزنیم
گل دوم بارسلونا: این از گل مساوی.گل سه امتیازی رو هم میزنیم.
گل سوم والنسیا: خفه شو بابا هی گل میزنیم گل میزنیم!

با اوساسونا 0-0 مساوی کردیم.گفتیم اشکال نداره.
با میلان 1-1 مساوی کردیم. گفتیم اشکال نداره.
از آژاکس 2-1 باختیم.گفتیم اشکال نداره.
از بیلبائو 1-0 باختیم.گفتیم اشکال نداره.
با اتلتیکو 0-0 مساوی کردیم.گفتیم اشکال نداره.
با لوانته 1-1 مساوی کردیم.گفتیم اشکال نداره.
در سه بازی متوالی لوانته اولین گل رو زد.گفتیم اشکال نداره.
حالا تو خونه خودمون از والنسیای ضعیف شده و بدون بازیکن باختیم،بازم بگیم اشکال نداره؟


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۳۹)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط متأسفم برای بازیکن هایی که با بازیشون قدمت صد و چهارده ساله ی ما رو خدشه دار میکنن ........ حتی مسی !!!!!!!!! با این وضعی که بارسا داره بازی میکنه جلو من سیتی لههههههه میشه !!!!!!!! بخدا دیشب از سر درد نمیتونستم بخوابم ......... بارسا هیچ وقت انقد تحقیر نشده بود.... یعنی بچه های که تو کوچه ها گل کوچیک بازی میکنن معنی دفاع رو بهتر از مدافع های بارسا میفهمن مطمئنم یه مدافع های بارسا از یه جسم ثابت هم جا میمونن .... اون یه گل الکسی هم شانسی بود پنالتیم که اصا پنالتی نبود خورد به شونه ی بازیکن والنسیا..........توانایی هیچ کدومشون در حد و اندازه های بارسا نیست ....... فقط امیدوارم تو بازی های بعدی بازیکن های بارسا ثابت کنن که من اشتباه میکنم........خدا حافظ قهرمانی لالیگا!!!!!!!...........


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۳۳)
 
fireman
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دیگه واقعا ریدیم!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۳۱)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
خدا حافظ قهرمانی لالیگا.........


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۲۷)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نمیدونم چی بگمم
واقها نمیدونم چی بگم
ینی میخوایم جایگاه اول رو بدیم به اتلتیکو؟؟؟؟؟؟
ینی از اول میخوایم بشیم سوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصن دارم دیوونه میشم
من که دیشب جلو بازی اشکم در اومد...
ولی نباید نا امید بشیم
ایشالا دوباره صدر جدول رو بدست میاریم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۲۰)
 
messi.maradoona
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
همه بد بازی کردن ولی امید به آینده هیچ اشکالی نداره .
بازیهای بعد ایشالا با پیروزی و پر گل و هتریکهای مجدد شاه فوتبال مسی


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۰:۰۱)
 
masoud-xavi
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
2 یا 3 تا از بازیکنه باید یا نیمکت نشین بشن یا برن از بارسا :
ژاوی
پدرو
پیکه
کاسکرانو هم باید تو پست اصلیش بازی کنه نه دفاع .
قشنگ یه 3 یا 4 تا بازیکن می خوایم فصل بعد .
والدس هم گلی خورد که یه بچه 6 ساله هم نمی خوره


واقعاً خسته نباشی با این نظرت...!

تا اینجای فصل فقط 3 باخت دادیم. دوتا خارج از خونه (آژاکس و بیلبائو) و یکی تو نیوکمپ (والنسیا) ، همین! چه خبرتونه؟؟؟!!!

شماها طرفدار منچستر بویدن چیکار میکردین!؟ لابد خودکشی!

دفاع بد بود قبول (خصوصاً آلبا) ... ولی بد بازی نکردیم...کمی بد شانس بودیم. اگر 25 دقیقه اول 3-4 تا موقعیتمون گل میشد . والنسیا نای بلند شدن نداشت الان نتیجه دیگه ای رقم خورده بود!

اونایی که زیاد فوتبال دیدن و بازی کردن...خوب میفهمن که روز بد در بازی فوتبال یعنی چی؟ یعنی 10تا توپت تو گل نمیره ولی حریف از 3 تا توپش تو گل میشینه!

دیروز روز بد فوتبال در نیوکمپ بود....

به امید برد در بازی بعدی و جلوی سوسیداد.

زنده باد بارسا.....


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۹:۲۶)
 
kamiba
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
افتضاح بودیم. وحشتناک بد بازی کردن.


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۸:۱۱)
 
refah_cfz
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
.
نقل قول
دوباره این هوادارای پشمکی شروع کردن به در و گوهر باریدن، شما حرف نزنین نمیگن لالینا !! همون حرف نزنین خیلی بهتره ! تا تیم میبازه میشن مادریدیستا، تا میبره میشن بارسایی 100 آتیشه. جمع کنین بابا خودتونو. با یه باخت میان کل تیمو فحش میدن و می برن زیر سوال. شما با 2تا برد طرفدار بارسا شدین، خدا کنه 2 تا باخت هم بده دست از سر این تیم بردارین .... اه اه اه ... آدم حالش به هم میخوره ....

......دقیقا همینطوره دوست عزیز ..بعضی ها فکر میکنند تیم همیشه باید ببره و اون هم پرگل ...نمی دونند که باخت هم در فوتبال هست و بازیکنانی هم که در زمین هستند انسانند و انتظار هروز بهتر از دیروز باشند یه چیز دو از عقله...تیمی مثل بارسا هم می بازد و این جزئی از فوتبال است اگر چه ناراحت کننده است اما باید قبول کرد
خواهشا عقده هاتون را جای دیگه خالی کنید نه روی بازیکنان و مربیان تیم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۸:۰۴)
 
messi-.10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بارسا تو این چند فصل از نیم فصل دوم بی انگیزه میشه دفاع که اصلا به بازی نیان بهتره مسی هم که کاملا از کار افتاده


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۶:۵۶)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نیم فصل اول فوق العاده بودیم ولی نیم فصل دوم دریم افتضاح کار میکنیم .
تکلیف قهرمان هم تا بازی آخر معلوم نمیشه .
رئال هم این فصل نوسان زیادی داره مثل ما و بازی های سخت تری نسبت به ما دارن .
برای اروپا هم فقط باید انگیزه بازیکنا زیاد بشه .دیگه اون انگیزه 2 سال پیش رو ندارن


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۳:۵۹)
 
maryan
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
هیچ حرفی برای گفتن ندارم !!!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۱۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
یعنی دردناکتر از این شکست حرف های چرت و پرت این دوستان رئالیه ! تو پیجاشون یه جوری میگن از همین الان قهرمانیم و کار بارسا تمومه که آدم میخواد شاخ دربیاره !
یکی نیست بگه دوست من تا همین هفته صدرنشینی کابوس شبانتون شده بود . حالا ببینیم خودشون چیکار میکنن !
ترجیح میدم همیشه منطقی باشم ولی این دفعه آی دلم خنک میشه فردا شب رئال نتیجه نگیره !



یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۵۳)
 
serpiko
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دفامون مثل پنیر سوئیسی هست خدا بدادمون برسه با این پیکه و ماسکرانو جلو من سیتی لیونل هم خیلی خوره شده میخواد خودش گل بزنه ای نبازی والنسیا 3 تا موقعیت داشت هر3 گل شد درصورتی که باید 5 تا میزدیم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۴۳)
 
shahnam
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط یک کلام
viva barca


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۳۷)
 
iran-malavan
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط امیدوارم تاتا یه فکری واسه بازی با سیتی بکنه
به امید موفقیتهای بارسا


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۳۱)
 
nima.barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
موافقم. پیکه و والدس 100% باید از تیم برن. دقت کنید در اکثر بازی‌هایی که میبازیم شروع اشتباهات از پیکه هست و بعد کل خط دفاعی شروع به اشتباه میکنه. والدس هم دورانش به پایان رسیده. خیلی مواقع پینتو بهتر از والدس عمل میکنه. باشگاه از لحاظ مالی خیلی خوبه باید چندتا مدافع خوب بخرن برای فصل آینده.


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۲۵)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
2 یا 3 تا از بازیکنه باید یا نیمکت نشین بشن یا برن از بارسا :
ژاوی
پدرو
پیکه
کاسکرانو هم باید تو پست اصلیش بازی کنه نه دفاع .
قشنگ یه 3 یا 4 تا بازیکن می خوایم فصل بعد .
والدس هم گلی خورد که یه بچه 6 ساله هم نمی خوره


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۱۵)
 
Eisenhaardt
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
age tarafdare barcayi,nabayad injuri timo bekubi!!!
doroste alan barca tu owjesh nist,vali bazam barcast,bazam behtarin time tarikhe...
benazare man dalile ofte barca bekhatere parvandeye neymaro hashie raftane time va masdumiato tarse MESSI...
in bakht ehtiaj bud ta team be khodesh biad.
be Omide ruzaye behtar
Viva BARCA


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۱۳)
 
HAMID.A19
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
راستش من بازی رو ندیده بودم و در مورد این بازی نظر نداده بودم
الان خلاصه بازی رو دیدم

راستش تیم اونقدرم بد نبوده که دوستان می گن !

تا قبل از خوردن گل اول بارسا 3-4تا موقعیت عالی داشت و بدشانس بود
اون حرکت دقیقه 92 مسی و اینیستا فوق العاده بود
واقعاً مسی بی نظیره
به اندازه 6تا گل قشنگ بود
حیف که گل نشد

از کار هجومی تیم راضیم

اون تکل بد بوسکتس رو گل اولی که خوردیمم خیلی عجیب بود !اشتباه این طوری خیلی کم دیدم از بوسکتس
البته اگه خط دفاع یه ذره بالا تر بود اینطوری نمی شد
فضای بین هافبک و دفاع خیلی زیاد بود


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱:۰۷)
 
barca87
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نتیجه افتضاح بود
اما بازی بارسا چندان که دوستان میگن بد نبود حداقل در نیم ساعت اول اگه بدشانسی نمی اوردیم 3 تا میزدیم.
لازم بود که بارسا هم شکست بخوره اما به نظر من اگه اوایل فصل شکست می خورد بهتر بود نه الان .
حاشیه تیم خیلی زیاد شده در این دو هفته گذشته .

مشکلات هم داریم که همه اشاره کردند و بعضی هاشو من اوایل فصل فهرست وار ذکر کردم البته از دید خودم



یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۵۰)
 
PEREZ
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان عزیز!
مسی یه گل زده و یه پاس گل داده ، شما به این میگین بازی ضعیف؟؟!!


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
siriusblack
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باخت تلخی بود، اما تلخ تر بازی تیم بود..و این بود دلیل اصلی اینکه من (و خیلیهای دیگه) هنوز نتونستن آروم شن..
چنتا نکته؛
_اول اینکه از رو یک بازی نباید قضاوت کرد..گرچه بازی بسیار بدی بود، اما بنظرم تیم کاملا بهتره از فصل قبل..
_دوم اینکه باوجود اینکه دیدگاه من این نیست که نتیجه نگرفتن یا ضعف در یک پست حتما باید با خرید بازیکن حل شه (دیدگاهی که مدتهاست اساس کار تیم مادریدیه)، دفاع حتما حتما یک بازیکن حرفه ای میخواد..جدا از علت فنی، بدلیل مسائل روانی و انگیزه ی تیم..
_سوم اینکه در همچین بازیهایی که دفاع حریف چندلایست، یه بازیکن تخریبی خیییلی تاثیر پررنگی داره، به همین دلیلم بود که مسی سعی بر اینکار میکرد و از دید خیلیها تو افت شدید(!) دیده شد..برای همین جای نیمار هم که همچین خصوصیاتی داره بسیار خالی بود..چون هم مسی فضاش بیشتر می شد، هم از نواحی مختلف تخریب انجام می شد..
_و آخر اینکه بنظرم بارسا جلوی من سیتی خوب ظاهر میشه و نتیجه میگیره..میشه درش این پتانسیلو دید..


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
به جای این دفاع هویج می کاشتن بیشتر کاربرد داشت من نمیدونم اون ماسکرانو چی که بازی می کنه اونم دفاع بارترا چرا باید رو نیمکت باشه مسی چرا اینجوری شده خیلی زشته تو نیوکمپ بری به یه تیم متوسط ببازی اونم در شرایطی که 1 گل هم جلو باشی پیکه کلا از مرحله خارجه سر گل 3 مقصر اصلی بود بدون شک وایساده بازیکن ضربش رو بزنه بعد بره تو پاش ای خاک بر اون سر این دفاع کنم ولی جلو سیتی نباید اینجوری بازی کنن که اون موقعه جای 3تا 7تا می خوریم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۲۲)
 
iniesta.reza
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
یعنی فقط خدا بهمون رحم کنه با این خط دفاعی جلو سیتی بیچاره ایم
منچستر سیتی تو بازیهای خانگی وحشتناک حمله میکنه و گل میزنه اگه تو اتحاد خط دفاعیمون اینجوری بازی کنه فاتحمون خوندست خط حمله سیتی تیکه تیکمون میکنه.


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۱۸)
 
***messi***
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نظرات دوستانو خوندم همون بهتر که بازی رو یادم رفت ببینم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۱۲)
 
nima.barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوست عزیز درسته باید امیدوار بود ولی پیروزی در برابر رئال و اتلتیک کار آسانی نیست اون هم با فرض اینکه تمام بازی های دیگه رو ببریم یا اینکه اتلتیک و رئال تمام بازی های دیگشون رو نبرند. به هر حال شکست هم قسمتی از فوتباله ولی خط دفاعی باید ترمیم بشه به صورت جدی هم ترمیم بشه.نمیشه تیم دائم در لیگ قهرمانان بیاد بالا و به تیم های بزرگ که میخوره فستیوالی از گل خوردن راه بیوفته. امیدوارم فکری اساسی بشه برای فصل بعد تا شاهد چنین شکست هایی نباشیم. الان برابر منچسترسیتی اوضاع خیلی بدی داریم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۰۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
میتونه یه طرفدار بارسا هم باشه . از طرفدارایی که با فیفا و ساکر طرفدار شدن . که کم نیستن . همینا که توهین میکنن هم جزو این دسته هستن



آخه مسی یک گل زده یک پاس گل هم داده . نکنه باید میرفته تو دفاع جای پیکه و ماسکرانو هم سر میزده ؟ من میگم کاری نکنید که طرفدارای دیگر تیم ها از این جو سوء استفاده کنن و بیان به بهترین بازیکن دنیا بی احترامی کنن .


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۵۵)
 
PEREZ
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
چرا جنبه های مثبت بازی رو در نظر نمیگیریم؟؟
مسی بعد از مصدومیتش در لیگ موفق به گلزنی نشده بود که خدا رو شکر پاش به گلزنی باز شد.
ایشاا... از بازی های بعد شاهد همون مسی همیشگی هستیم.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۵۳)
 
d1358
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بشدت موافقم ، اگه تیمم 100بار 10-0ببازه نمیگم بهترین بازیکن دنیا افتضاح شده دوستان بیایین خوشبین باشیم و خیلی به زمین وزمون خورده نگیریم فرض کنید رئال واتلتیکو فردا ببرن بازی های مستقیم شون با ماچی؟اونم میبرن؟مطمئناً نمیتونن
ایمان داشته باشین لالیگا مال ماست
پس به امید موفقیت


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۴۸)
 
childf
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
ما تا ابد عاشق بارسا می مونیم.
الان تیم داغونه. ولی منتظر می مونیم تا دوباره اوج بگیره.
اینم بگم که هیشکی پپ نمیشد.
من به تموم آدمای دنیا احترام می ذارم. ولی مربیمون برای تیمی در حد بارسا برنامه نداره.
بازی زیبای بایرن رو که میبینم، فقط حسرت می خورم.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۴۷)
 
PEREZ
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
وستان ما بارسایی هستیم. شکست می خوریم، اما تسلیم نمیشیم. زمین می خوریم، اما بر می گردیم. ما همیشه جدی ترین گزینه برای فتح مهمترین قله ها هستیم! پس بر این جو ناراحتی و سرخوردگی غلبه کنید!

سرخوردگی واسه چی؟؟
ما باافتخار سرمون رو بالا میگیریم و میگیم طرفدار بارسا هستیم ، چه بعد از برد 5-0 رئال باشه و چه بعد از شکست 4-0 مقابل بایرن!!
ما به خاطر یه برد طرفدار بارسا نشدیم که حالا با یه باخت سرخورده و سرافکنده بشیم.
اگه هم انتقادی میکنیم از سر دلسوزیه وگرنه مطمئنم همه قبول دارند که آخر فصل پوز رئال و اتلتیکو رو به خاک میمالیم.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان ما بارسایی هستیم. شکست می خوریم، اما تسلیم نمیشیم. زمین می خوریم، اما بر می گردیم. ما همیشه جدی ترین گزینه برای فتح مهمترین قله ها هستیم! پس بر این جو ناراحتی و سرخوردگی غلبه کنید!

TOTS UNITS FEM FORCA
اگر با هم باشیم پیروزیم!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۴۱)
 
Mac.tavish
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
فقط یک رئالی میتونه بیاد و این نظر رو بده . نظر شما چیست ؟


میتونه یه طرفدار بارسا هم باشه .
از طرفدارایی که با فیفا و ساکر طرفدار شدن . که کم نیستن . همینا که توهین میکنن هم جزو این دسته هستن


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۳۴)
 
PEREZ
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
درسته که مسی کمی کم فروغ بود اما همچنان بهترین بازیکن جهان هستش.
اصلا درست نیست اشتباهات بچه گانه خط دفاع و دروازبان رو به پای همه بازیکنان گذاشت.
لطفا دوستان کمی در نظراتشون منصف باشند.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۲۴)
 
BAR3A
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دفاع مثل چند سال اخیر افتضاح بود البته همیشه افتضاح بود ولی بخاطر خط حمله و خلاقیت مسی این افتضاح بودن هیچ وقت جدی گرفته نشد
امشب هم که مسی خوب بازی نکرد خیلی واضح خودشو نشون داد
فقط کافیه به گل دوم والنسیا نگاه کنید یکی از مسخره ترین گلهایی بود که بارسا تو این چند سال خورد پیاتی با اون قد کوتاه در حالیکه جهت حرکتش به سمت دیگه بود یک توپ معمولی را که رو هوا بود به خنده دارترین شکل ممکن گل کرد دیدنی ترین قسمت صحنه عکس العمل آلوز تو صحنه سرزدن بود که اصلا نفهمید چی شد تو این مواقع آلوز و آدریانو و فابرگاس در حد تیمهای لیگ دسته 2 ما هم نمیتونند رو توپهای هوایی اثر مثبت بزارند
وقتی آدم این مدافعان را میبینه و بعد به حرفهای کادر فنی که کفتند نیاز به مدافع نداریم فکر میکنه تنها چیزی که به ذهن آدم میرسه اینه:
تو اروپا هیچ حرفی برای گفتن نداریم
تو لیگ هم هیچ چیز مشخص نیست و کار فوق العاده سختی درپیش داریم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۲۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این باخت حسابی حالمو گرفت داغونم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۳:۱۴)
 
hmjz_1
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بی نظم ترین بازی بارسا تو این چند وقت را دیدیم. اصلا برنامه ای برای حمله نداشتند. در دفاع هم که افتضاح بودیم و یکی از نکات اصلیش هم بد بازی کردن هافبک دفاعیمون بود که اصلا پوشش نمیداد و به خوبی توپا را قطع نمیکرد.
تا چند تا دفاع خوب نخریم هم همین آشه و همین کاسه.
مسی هم امشب درسته یکم بد بازی کرد و توپ لو میداد و پاسم کم داد ولی همین چند موقعیت هم که داشتیم روی خلاقیت مسی بود و اگه یکم شانس داشت الان بازم گل زده بود.
فقط امیدوارم ساختار دفاعمون را یکم بهبود بخشیم چون با این وضع شاید امسال بی جام شویم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۵۱)
 
R.MESSI
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
اصلا باورم نمیشه بازی 1-0 برده رو یاختیم.

فقط میتونیم به خدا توکل کنیم. همـــــــــــیـــــــــن!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۵۰)
 
Senorita10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
هیچی ندارم بگم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۵۰)
 
6+5=11
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این تیم امسال هیچ جامی نخواهد برد این خط و این نشون


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۳۳)
 
themistroxavi71
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باورم نمیشه که بعد از 10 سال به والنسیا باختیم.3 امتیاز حساس خانگی


بازی بعدی با سویا داریم که....


کسی نیستم که به خاطر یه باخت همه رو بکوبم ولی آقای تاتا هفته پیش گفتی که این تیم نیازی به خرید دفاع نداره .حالا چی



اگه امسال قهرمان نشدیم امیدوارم اتلتیکو قهرمان بشه


به امید روزهای بهتر


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۳۰)
 
mahdi_kazemi76
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
حیف پست مدیریتی که به تو دادن.اگه به نظرت سانچز با این بازیش خوب بازی میکنه نمی تونم درباره ی مضحک بودن حرفت چیز دیگه ای بگم.بازیکنای بارسا کین؟برادرت؟بابات؟گواردیولا به راحتی بازیکنای بارسا رو که بی خاصیت شده بودن پرت کرد بیرون.نتیجش رو هم گرفتیم.البا برای همکاری تو حمله و کم رنگ کردن بی خاصیت بودن پدرو جلو میومد و نتیجش هم کارت گرفتن بود .از همه ی بازیکنا هم بیشتر دوید.از همه هم موئثر تر بود.در ضمن عزیزم تو که ظرفیت انتقاد رو نداری جات تو سایت نیست نه بقیه ی کاربران.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۲۴)
 
Reza29.4
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باز یه باخت اوردیم شروع کردید .البته که دفاع مشکل داره اما شما هم شورشو در اوردین


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۱۸)
 
adel_barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
قصد توهین ندارم ولی واقعا برای راسل متاسفم با این افکار احمقانش که تو این 3 4 سال، آخر هم نفهمید که مشکل اصلی بارسا دفاع وسط و دروازبانه ...

مطمئنم اگه از بارسا نرفته بود فردا اعلام میکردن آگرو فصل بعد میاد بارسا بجاش نیمار و هم مجانی میدیم به منچستر سیتی...

واقعا ... تو اون مدیریتت بره


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۱۶)
 
mooom93
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این بازی هم تموم شد و یک بار دیگه فهمیدیم که دفاع مشکل داره.
در نیم ساعت اول بد بازی نکردیم و می تونستیم سه تا بزنیم اما نشد.
تو دفاع خیلی شل و ول گرفتیم و راحت اجازه حرکت می دادیم و دچار غرور شده بودیم.
امیدوارم این سریال نتیجه نگرفتن تو لیگ در سال 2014 که فقط دو برد و دو تساوی و یک باخت کسب کردیم تموم بشه.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۱۴)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان من!!!می دونم شما واقاًعصبانی هستید من یک گلایه دارم از کسانی که میگن:کجایی پپ ....پپ برای بارسا مرد.یک لحظه به عقلتون رجوع کنید بعد نظر بدید!!!!!درسته پپ مربی خوبی برای بارسا بود وسبک جدیدی تو فوتبال آورداما اون از بارسا رفته مربی حال حاضر بارسا مارتینو هستش. هر تیمی مزه باخت رو می چشه چه خوب بازی کنه چه بد!تاتا مربی خوبیه این فصل یکی از مشکلات بارسا رو فهمید خسته بودن.مشکل دیگری که مشکل دفاع هست رو باید مدیران برطرف کنند!!!!دوستان یه خورده مثبت بین باشید.به امید روز های بهتر


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۱۳)
 
Wimps
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
شرمنده بارسلونا هستم با این هواداران نخبه ای که در ایران داره
اومدم راجع به بازی نظر بدم اما شاید بهتره بارسا یک فصل فاجعه بار داشته باشه تا بلکن این طرفداران (حزب باد) دست از سر تیم بردارن نمیدونم چی بگم.
در این که بارسا سالهاست در خرید یک مدافع قدرتمند دست دست میکنه و نمیتونه این کار رو انجام بده شکی نیست، در این که مدیریت انقدر شایسته نیست که تیم رو در این زمینه حمایت کنه شکی نیست این هم این فصل هم در طی 2 فصل اخیر کاملاً مشهود بوده و شکی نیست.
باز هم فوریه اومد و بارسا تمام نقطه ضعفش رو شد. سال پیش هم همین موقع ها همینو فهمیدیم و کاری نکردیم و باز هم این موضوع ادامه داره. امیدوارم بارسا مثل پارسال بهم نریزه، این مدل باخت ها میتونه شروع این پروسه باشه. امیدوارم همه چیز به ناگهان عوض بشه و بارسا به خودش بیاد در غیر اینصورت امسال بدتر از پارسال خواهد بود. امیدوارم هر اون چه در باشگاه اتفاق میفته به نفع تیم بشه.
زنده باد بارسا
زنده باد کاتالونیا
زنده باد



شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۰۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
ای کاش داور اون پنالتی رو نمیگرفت چون به غیر از اون صحنه توی خیلی دیگه از صحنه ها داور کاملا بر علیه بارسا سوت زد .
آخر بازی که تکل رفتن زیر پای مسی تو محوطه جریمه اگه هر کی دیگه بود خودشو مینداخت زمین ولی این پسر فوق العاده اس و اصلا تمارض نکرد و اونجایی هم که پیراهنش رو کشیدن اگه خودشو مینداخت زمین داور خطا میگرفت ولی چون اهل دایوینگ نیست داور به سادگی از کنار اون صحنه گذشت .
بر خلاف شما من اصلا فکر نمیکنم مسی افت کرده باشه . درسته که مثل روزهای اوجش نیست ولی هنوزم بهترین بازیکن دنیاس . توی بازیهای قبل مسی کاملا جور هافبک های تیم رو کشیده و خیلی عقب تر از قبل بازی میکنه و برای بقیه مهاجم ها موقعیت میسازه . درسته که تیم باخته ولی به مسی ربطی نداره چون دیگه مسی نمیتونه همزمان هم دفاع کنه هم تو دروازه باشه . هر چند که به نظرم اگه در دفاع یا دروازه هم بایسته باز هم بهترین بازیکن دنیا خواهد بود .


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۰۲)
 
najieman
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این فوتبال نبود ، یه افتضاح تاکتیکی بود. تیم اصلا انگیزه و طراوت نداشت. بیش از حد آروم و با خونسردی بازی کردیم. بخصوص نیمه اول. نیمه دوم هم که فقط اشتباه و اشتباه. با این دفاع از لیگ قهرمانان صعود کردن کار بسیار سختیه و شبیه به یک رویا.تمرکز بازیکنان بسیار پایین،ضریب خطا بالا و خلاقیت بی نهایت پایین بود.در فضا سازی نمره صفر، حفظ توپ در زمین حریف متوسط و خلق موقعیت کمی بیشتر از صفر. دفاع که زیر صفر.اگه منصفانه نگاه کنیم پنالتی هم شانسی بود.در هر سه گل فضای ایجاد شده درون محوطه بسیار زیاد و ضعف آشکار در قلب خط دفاع مشهود بود اما انگار بهترین تیم دنیا توانایی خرید یه مدافع رو نداره.بهر حال هنوز لیگ تموم نشده. بازی های زیادی مونده و قطعا رئال و اتلتیکو هم در ادامه امتیاز از دست میدن اما ما دیگه فرصتی برای لغزش نداریم که البته اگه بخوایم همینجوری بازی کنیم امیدی نیست مگر اینکه فکری برای دفاع و عبور از لایه های دفاعی کنیم.نمیدونم آخرین پاس عمقی که ژاوی داده کی بود...


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۵۷)
 
bardiya30
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بازی رو به خودمون باختیم و الان این قدر اعصابم خرابه مثل خود شما که نمیدونم چی بگم از این بد بازی کردن
رویی 3 گل اشتباهات جبران ناپذیری داشتیم گل اول اشتباه آلبا و بوسکتس ، گل دوم اشتباه والدس و گل سوم اشتباه 4 نفر در نگرفتن فیگولی و راحت دریپ خوردن و در آخر اشتباه پیکه در نگرفتن زننده گل ، حالا با این اشتباهات که روی گلها و البته در طول بازی داشتیم و نزدن گل در زمانی که بازی به سود ما بود باید چه بگیم
موقعیت هایی که یکی پس از یکی از روی شکم سیری خراب میکردیم تاوانش رو باید داد ، نمیدونم چرا سریع توپ رو انتقال نمیدن و پاسهای سرعت به هم نمیدن هر وقت این کار رو کردیم موقعیت داشتیم مانند توپ آخر مسیکه با دنی و اینی کار کرد
بازی خیلی محتاط نه خیلی شلی رو انجام دادیم و این باعث باخت ما شد و امیدوارم سرمربی و بازیکنان حداقل از این بازی درس بگیرن و در ادامه گاف ندیم که وضعیت دشوارتر بشه
هر تیمی یک دوران افتی داره اما امبدوارم همبن جا این افت مسخره تمام بشه و دوباره بازی های زیبا از تیم ببینیم
شاید فردا صدر رو از دست بدیم و به رده سوم سقوط کنیم ( امیدوارم تیمهای دیگه نذارن ) اما زندگی ادامه داره و اونا امتیاز از دست میدن ، من فقط دوست دارم بازیکنان تیم آتش خشمشون روشن شه و همه تیمها رو آتیش بزنن

نمیدون چرا این آدریانو رو در بازیهای حساس تو بازی نمیاره چون شوتزنه و بهتر میتونه خلق موقعیت کنه و کار با توپشم از تیو خیلی بهتر هست اما نمیارش درون زمین ، به خدا بهتر از تیو جواب میده و شوتهاش تاثیر گذارتره ، فصل قبل جلوی والنسیا گل به اون زیبایی رو زد و بازی 1_0 تمام شد و با اتلتیکو با زدن گل زیبا از راه دورش بازی رو بارسا با نتیجه 4_1 برد ، اقای سرمربی چرا این کار رو نمیکنی این یک سوالی که من از تاتا دارم در چنین بازیهایی به این بازیکنها با این سبک نیاز داریم ( شوتزن ، سرعتی ، حفضظ توپ بال و دریپلینگ عالی )

مسی نمیدونم چش شده توپهای زیادی رو خراب میکنه ای خدا دوباره مسی رو به فرم خوب خودش برسون با گلزنی های فراوان
بازی بعدی لیگمون خیلی سخته اونم با یک تیم تدافعی به نام سویا و با مربیگری امری که بیشتر موقع ها تیمش عالی کار میکنه و بازی در زمین خودش هست

تاثیرات این جریان هایی که برای بارسا پیش اومد کم و بیش تاثیراتش رو میذاره و خداکنه فقط تا همین بازی باشه

امیدوارم بازیهای دیگه رو با گردش سریع توپ و پاسهای سریع وایجاد موقعیت های زیاد و البته گل کردنشون ادامه پیدا کنه و دیگه از این بازیهای بد نبینیم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۵۷)
 
sinakh
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
قابل توجه مترجم سایت :
ظرفیت شنیدن حرف مخالف رو داشته باش
من بازهم میگم مسی داره بارسا رو فدای جام جهانی میکنه


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۵۳)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط باید صبر کرد! اووووووووف


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۵۲)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این چه وضعی بود ؟ :(


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۴۸)
 
parsa.j
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
درسته که این بازی رو خراب کردیم ولی این قدر بی انصاف نباشین


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۴۸)
 
messi_ronaldinho
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
کمر تیم رو والدز با گل مفتی که روی گل دوم والنسیا خورد شکست !
خدا رو شکر که دیگه فصل بعد قرار نیست تحملش کنیم ، به تنهایی بسیاری از جام ها رو از دست بارسا گرفته این والدز
=============
ولی تیم هم خیلی بد بود خیلی افتضاح بازی کردن ، واقعاً دفاعمون افتضاح بود !!!!!!!!!!!
مسی هم تو افته
سانچز نیمه دوم شاید باورتون نشه من هی دنبالش میگشتم ! نبود فکر کردم نکنه اخراج شده ما نفهمیدیم ؟!!!!!!!!!! نیمه اول مثل ... میدوید با خودم گفتم نکن خسته میشی جای خالی که همون هم شد
کلاً یک نفر خوب نبود امروز
خیلی اعصابم خورده ه ه ه ه ه ه ه


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۴۷)
 
Ramtin007
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
تیم بارسا امروز خیلی بد بود البته با انگیزه ترین بازی کن یعنی نیمار نبودش و مسی هم واقعا محتات عمل می کنه و این بیشتر به فاصله گلش با رونالدو تو لالیگا بر می گرده و انگیزه ای برا گلزنی نداره ولی در کوپا دل ری و چمپیونز لیگ بازیش بهتر خواهد بود دفاع هم که دیگه ....... والدز هم تقصیرکار اصلی نبود ولی روز خوبشم نبود دوران طلایی دیگه تمام شده مسی 4 تا توپ طلا داره و واقعا انگیزه ای جز جام جهانی نداره
ژاوی و اینیستا هم که تقریبا تموم شدن دیگه و من خیلی از آینده بارسا می ترسم ضمنا جالب اینه سانچز و پدرو خودخواهن و پاس نمیدن ولی نیمار با مسی بهتر کار میکنه و تنها امید من همینه حمله بهترین دفاعه


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۴۶)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
اینکه بگیم دفاعمون ضعف نداره و دوباره به کورس بر میگردیم کاملا متعصبانه اس به نظرم .
تیم نیمه اول واقعا نا امید کننده بازی کرد و تک حمله والنسیا درسی جبران ناپذیر به بارسا داد . به نظرم ما مهمتر از این بازی ، بازی با اوساسونا ، اتلتیک بیلبائو ، اتلتیکو مادرید و لوانته بود که امتیاز از دست دادیم .
درسته که دفاع ضعیفه ولی خط هافبک واقعا هیچ خلاقیتی به کار نمیگیره . اینکه ژاوی فوق العاده اس در اون هیچ شکی نیست ولی اگه نگیم 100 در صد میشه گفت 99 درصد پاساش در عرض داده میشه به تازگی و جدیدا از اون پاس های توی عمق بی نظیرش خبری نیست .
به نظرم مسی بهترین بازیکن بارسا تو این بازی بود یک پاس گل و یک گل . هافبک ها و مهاجم های کناری اصلا مسی رو تغذیه نمیکنن .
در کل امتیاز های مهمی رو از دست دادیم و چیزی که دست خودمون بود رو به دست زمان و بخت و اقبال واگذار کردیم و از همه بدتر اینکه تیم با یک باخت روحیه خراب کن هفته بعد باید به زمین تیم سمج سویا بره که بازی فوق العاده سختی برای بارسا خواهد بود .


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۴۴)
 
Mehran_FCB
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
احسنت Mxplode


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۳۰)
 
mahsa.barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
پارسال با اين ك سرمربي نداشت خيلي بهتر كار ميكردن بازيكنا

امسال ك معلوم نيس ميخواد تاتا چيكار كنه وضعيت بارسا تو جدول اصن راضي كننده نيس يكم بايد چاره انديشي كنه اخه، طرفداراي بارسا پرتوقع ان حقم دارن چون فصلاي قبل رو ديدن الانم راضي نيسن
اما بارسا ميتونه به جايگاه قبلش برگرده
هر تيمي افت ميكنه نبايد اينجور برخورد كرد
به اميد روزاي بهتر و بازي هاي پر از گل


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان لطفا نظراتتون رو با ادبیات مناسب بیان کنید. دوستانی که رعایت نمی کنند، بعدا نمی تونن گلایه ای بابت برخورد مسئولین سایت داشته باشن.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۲۸)
 
Mxplode
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوباره این هوادارای پشمکی شروع کردن به در و گوهر باریدن، شما حرف نزنین نمیگن لالینا !! همون حرف نزنین خیلی بهتره ! تا تیم میبازه میشن مادریدیستا، تا میبره میشن بارسایی 100 آتیشه. جمع کنین بابا خودتونو. با یه باخت میان کل تیمو فحش میدن و می برن زیر سوال. شما با 2تا برد طرفدار بارسا شدین، خدا کنه 2 تا باخت هم بده دست از سر این تیم بردارین .... اه اه اه ... آدم حالش به هم میخوره .... فقط نگاه کنین بعضی از حرفاشونو :

* با این بازی و دفاع لالیگا پر، حذفی پر، اروپا پر

* والدز:آشغال ترین بازیکن زمین.خدارو شکر که فصل دیگه تو دروازه نیست.
ماسکرانو :بی عقل ترین مدافع بارسا در تمام بازی ها.مارتینو خیلی احمقه که بارترا رو بازی نمیده
پدرو:در یک کلام بی خاصیت
الکسیس:خیلی خیلی خیلی کند و خدای لو دادن
آلبا هم بهترین بود.
در جواب ایشون باید بگم حرف دهنتو بفهم ! داری با بازیکنانی بارسا صحبت میکنی. اگرم جدی گفتی آلبا بهترین بود که باید بگم اخراجش برا رد این حرفت کافیه !

* این فصل رو بیخیال شیم و نهایتا به یه کوپا دل ری اکتفا کنیم ان شائ الله فصل بعد

* جوردی آلبا و الکسیس در حد ترکیب ثابت بارسا نیستن.تو اوج بازیشونم اینو می گم
همینا اگه یه بازی خوب بازی کنن از نظر تو میشن اسطوره بارسا. یعد از الکلاسیکو مطمئنم به چیپ الکسیس افتخار می کردی. آلبا هم اگه نگم بهترین یکی از بهترین چپ های دنیاس، به چه جراتی این حرفو میزنی ؟؟

* این تیمیه که ویانوا بسته . از تیتو ویانوا متنفرم در حد مرگ
شما خیلی بیجا میکنی ! تیتو با وجود سرطان تا حد توان با تیم وایساد بعد میای اینجوری حرف میزنی در موردش ؟؟ تو در چه حدی هستی که اینو میگی ؟؟
-------
دیگه شاه ماهی جملات هم این بود :
این باخت فقط به خاطر کم کاری سازمان یافته بازیکنانی مثل مسی ، والدز ، فابرگاس ، بوسکتس ، البا ، پدرو بود تا مدیر جدید رو زمین بزنن

!!!!! یعنی کل بارسا رو با هم برد زیر سوال !!! خواهش میکنم ازین سایت برو بیرون چون جات نیس !
-------
و بهترین جوابی که دیدم :

بابا چه خبرتونه....
همش با یه بازی بارسا پر حذفی پر لیگ پر اروپا پر...... کی گفته
درسته افتضاح بازی کردن ولی خوب دلیل نمیشه تیمی که عاشقشین اینطوری بکوبین
=D>

تا آخر فصل 16 تا بازی مونده ! ما بارساییم ! ما میتونیم ! ما قهرمانیم !


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۲۳)
 
Mehran_FCB
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان چه خبره با یه باخت دلیلی نداره اونقدر واکنش بیجا نشون بدید درسته خطدفاعی خیلی بد کار کرد و مسی هم بیش از اندازه نیمه ی اول موقعیت خراب کرد و تو چند مورد اگه پاس می داد کار والنسیا همون 30دقیقه ی اول تموم بود ولی تیمی که گل نزنه گل میخوره این یه قانون نا نوشتس تو فوتبال
ولی دوستان هنوز کلی بازی مونده روحیه ی خودتونو نبازید و شرایط این بازی رو بیدلیل با بازی سیتی مقایسه نکنید
زنده باد بارسا


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۲۳)
 
Gold.Marble
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
یعنی اگه بخواین بدترینهای بازیا انتخاب کنن این طوری میشه:
والدز
تیو
البا
فابرگاس
مسی
ماسکرانو
پیکه هم که بماند...
اون ک عضو ثابته خراب کن هاست...
تاتا چرا اینطوری کرد؟!؟
ژاوی را میاره بیرون تا تیو بیاد توبازی...؟؟
واقعا خنده داره...!!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۲۲)
 
rezafcmessi
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
منم مثل تمام هواداران ناراحت و عصبی هستم ولی چکار میشه کرد
نیمه اول بارسا میتونست دو سه تا بزنه ولی نیمه دوم بد بازی کرد اشفته بود .به اینده این تیم امیدوارم و از تیم محبوبم حمایت کامل میکنم.

زنده باد بارسا


زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۶)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دفاعمون شبیه لطیفه است .می خوام ببینم این مدیر جنم داره کارهای انقلابی بکنه یا نه .


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۵)
 
ALI.just10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
يعني رفتن تيو به اندازه ي خريد مدافع خوشحالم ميكنه...


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۵)
 
سوداگر
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
همه افتضاح بودن ازوالدزتامسی ...اول فصل گفتیم تیم مشکل درساختاردفاع داره بعضی حرفمون رومتوجه نشدن گفتن بهترین مدافعهاروداریم .منظورساختاردفاعی اینه برنامه ایی برای دفع توپ نداره گفتیم تیم مشکل بدنسازوبدنسازی داره بعضیهاخورده گرفتن که چرافقط انتقادمیکنی وفازمنفی میدی مااین روزهارومیدیدیم واین مسائل روبیان کردیم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۵)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دوستان عزیز امیدوارم نظرات رو سریع حذف نکنن........1..خدا لعنت کنه راسل بی شرف رو...هیچ کاری نکرد هیچ کاری..هی میگن از نظر اقتصادی فلان کرد به همان کرد...اگه منم بعد 100 سال میرفتم دنبال یه اسپانسر واسه تبلیغ رو لباس در امد زایی داشتم..قضیه نیمار و استعفایی که تیم رو به گند کشید..رفتن پپ کبیر..نخریدن یه دفاع......و نیاوردن مربی که بتونه انقلاب ایجاد کنه تو تیم نه چار تا بکشی زیرش بازی مستقیم بکنی بگی تغییر.....خدا لعنتت کنه راسل...2..تعویض های امروز یه شاهکار به تمام معنی بود....امروز والنسیا فوتبال بازی کرد و برد حقشم بود..واقعا استرس و بی برنامگی موج میزد.....نکته ای که نگران کننده هست اینه که این همه فضا و دریغ از خلق موقعیت درست و حسابی..واقعا یکی از بدترین بازیهای بارسا بود....قضیه باخت در این بازی نیست قضیه نحوه باخت که فکر کنم(امیدوارم این چنین نشه)باید قید جام رو زد مگر اینکه یه تحول درست و حسابی ببینیم.....3..والدز و خط دفاعی فاجعه...اگه کسی کلمه ای غیر از فاجعه میدونه لطفا کمک کنه...احمق ترین ادم های دنیا هم میفهمن که این تیم دفاع لازم داره اونوقت اینا...... .استفاده از لاماسیا واقعا بعضی مواقع رو اعصابه..لازم نیست همیشه از لاماسیا استفاده کرد به عنوان بازیکن..بعضی مواقع باید فروخت و کسب درامد کرد..بازیکنی مثل تیو تا 10 سال دیگه هم همینه..کاملا مشخصه...تیاگو رو که نباید بفروشیم میفروشیم اون وقت تیو میره رو اعصاب...این حرفا واسه بعد باخت نمیگم..بازیهای بزرگ هست که باید نشون بده چیکاره ای..مواقعی که بازی گره میخوره..به هر شکل این بازی گذشت ولی امیدوارم رفتن راسل و بحران مدیریتی باعث نشه فصل فاجعه باری داشته باشیم....


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۳)
 
Gold.Marble
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
به نظرشما مسی ی افت بسیار وحشتناکی نکرده؟؟
خط دفاع شبیه اتوبان نشده؟؟
واقعا دلم واسه پپ کبیر و تیکی تاکا وبارسلونای 4.3ساله پیش تنگ شده....
اون موقعا ...
مسی مهارنشدنی بود...
ژاوی جوون تر بود...
تیکی تاکا پابرجابود...
هی...



شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۲)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
مشکل اینجاست که از فصل پیش هیچ چیز تغییر نکرده .
نه بازیکنا عوض شدن .نه دفاعمون درست شده . نه سیستم عوض شده
فصل پیش حداقل تیتو 100 امتیاز گرفت .
امسال نه تنها تو بازی های بزرگ نتیجه نمی گیریم بلکه تو 5 بازی قبلی 5 امتیاز گرفتیم .
امسالم مثل سال 2012 نهایتش یه جام حذفی .
والدز : افتضاح پیکه : اقتضاح ماسکرانو : کی هافبک دفاعی میذاره تو دفاع ؟
مسی : خیلی محتاط شده و اصلا تحرک نداره .معلومه تموم فکرش جام جهانیه .
ژاوی : تموم شده پدرو و الکسیس : پستی بلندی زیاد
سیستم چرخشی زیاده و تیم 2 بازی با ترکیب ثابت بازی نکرده


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۲)
 
poyafatehi
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
هر چه که نیمۀ اول خوب بازی کردیم، نیمۀ دوم افتضاح بودیم، دفاع هم که کلاً تعطیل است، هر توپی می اد سمت دروازه گل میشه، کلاً خیلی افتضاح بازی کردیم، پدرو کلاً نمیشمه روش هیچ حسابی کرد، اگه نیمار زودتر برنگرده کاری نمیشه کرد، واقعاً ناامیدکننده بود شکست تو نوکمب. چقدر راحت است امیتاز از دست دادن برای بارسا. من یکی که اعصابم خورد شد، نیمۀ اول که خوب بودیم، دفاع آنها فوق العاده ظاهر شد. نیمۀ دوم یک تیم درجه دو شده بودیم.


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۱۱)
 
MM-Master
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
خوشم میاد طرفدارای بارسا تا تیمشون میبازه شروع میکنن...بسه باووو این وضع مال فقط همین بازیه...درست میشه


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۹)
 
ALI.just10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
اين دفاع فوق العاده جلوي من سيتي دقيقا چيكار ميخواد بكنه؟؟!!!
اخه يكي بهشون بگه براي پي بردن به خريد مدافع 7تا گل از بايرن خورديم كافي نبود واقعا؟؟!!

فقط ميتونم سرمو بكوبم به ديوار...


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۷)
 
justin
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نقل قول
نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]


نباید باهت بدیم ک از کورس با رقبا عقب بمونیم

ولی من ب این تیم امیدوارم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۶)
 
sinakh
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
البته فردا تیمهای مادریدی هم نمیتونن ببرن


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۳)
 
sinakh
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این باخت فقط به خاطر کم کاری سازمان یافته بازیکنانی مثل مسی ، والدز ، فابرگاس ، بوسکتس ، البا ، پدرو بود تا مدیر جدید رو زمین بزنن


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
78TARANE
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
من اصلا نمیدونم چی بگم .....
این خط دفاعه ؟ اخرین باری که یه همچین خط دفاعی رو دیدم یادم نمیاد ....
خدایا اینه بارسا ؟ بارسا به والنسیا میباخت ؟؟؟؟
من نمیدونم فقط یکار کنن این خط دفاعی درست شه ....


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
PEREZ
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بچه ها ذکری چیزی بلد هستین واسه رئال و اتلتیکو بخونیم تا نتیجه نگیرن؟؟!!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
saeedsafari
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نمیدونم واقعا چی باید بگم
تیم افتضاح بود
خداوکیلی همه بازیکنا تر زدن
من موندم با من سیتی میخوایم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
من فکر میکنم خیلی فرمول پیچیده ای نداره این مشکل دفاع بارسا .
همه یاد فصل 2010 - 2011 بیفتید . با سه دفاع قد بلند که هر سه تاشون تو بهترین حالت و فرمشون بودن و با اضافه شدن بوسکتس و یه سیستم دفاع سه تایی کاملا مشخص چیکار میکردیم !؟
الان هم سیستمون مشکل داره وهم پیکه و پویول دیگه تو اوج نیستن .
با خرید دو دفاع جنگنده یا یه دفاع خیلی خوب و بازسازی مجدد دفاعمون حتی تو حمله هم پیشرفت میکنیم .
به امید روزای بهتر ...


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
s.m.n
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
تیکی تاکا دیگه به درد بارسا نمیخوره، باید سبک بازیشو عوض کنه!
آخه به چه درد میخوره که تا پشت 18 حریف پاسکاری میکنن اما یه شوت هم نمیزنن. چرا!!!
دفاع هم که افتضاح بود!
بازیکنا هم هیچ انگیزه ای برای جبران ندارن!!!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۰۰)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نیم فصل اول : 59 امتیاز .
5 بازی قبلی 5 امتیاز .
پپ کجایی که تیمتو کشتند .
این سیستم دیگه جواب نمیده .با یه هافبک دفاعی به جایی نمیرسیم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۹)
 
masoud908
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فراتر از افتضاح
15 دقیقه اول راحت اختلاف میتونستیم دو تا کنیم
دفاع و دروازبان هم که شاهکار
پیکه که کلا ولش تعطیل به معنای واقعی ... دیشب نشسته هی کلیپ شکیرا جونش با ریحانا رو دیده کلا همون نیمچه دفاعی هم که میکرد یادش رفت
والدز هم یه چشمه از همون بازی های درخشان و سوتی هاشو به نمایش گذاشت که موقع رفتنش از بارسا باعث ناراحتی طرفدارا نشه
با این بازی منچستر سیتی حتما میترکونیم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۷)
 
Ali586
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
نیمار برگرد که کار داریم .......


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۵)
 
Ali586
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط یه چیز میتونه این مشکل رو حل کنه اونم : پپ


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۴)
 
MIX.FCB
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
پیکه جیه بابا؟!!!
ماسکرانوی احـــــمق رید!همینطور بوسکتس و والدز و آلبا...
من سیتی پدر بارسا رو درمیاره...
آقا تیم کمبود داره!ضعف آشکار داره!چرا کسی نمیبینه!!!
نقطه ضعف ما دقیقا نقطه قوت و برتریه من سیتیه!
همه بد بودن بلااستثنا!
تاتا باید بدونه سیتم چرخشی هم بدی ها و ضررهایی داره!عدم پبات میاره!
بازیکنا و ترکیب اصلا هماهنگی شونو از دست میدن!کاملا امشب مشخص بود!
اونا هم منطقی بازی کردن!
بازی بعد خیلی سخته تو زمین سویا!
رئال و اتلتیکو بچسبن به صدر دیگه پایین بیا نیست!فشار رو بارسا بیشتر میشه!
تازه بازیهای سخت خارج از خونه ای مقابل تیم های سویا و سوسیداد و ویارئال و اسپانیول و رئال مادرید هم داریم...
مطمئنم رئال و اتلتیکو هم امتیاز از دست میدن شک ندارم...
ولی ما خودمون کامل نیستیم!ضعف داریم.
به امید آینده و روزهای بهتر و موفقیت بارسای دوس داشتنی..


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
samanehbarca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا دارم آتیش میگیرم..خیلی بد بازی کردن!!
البته امید دارم که جبران میکنیم..
دوستان یکی به من گه مسی چرا اینقد بد بازی میکنه؟
هیچ وقت فکر نمیکردم یه روزی بیاد از بازی مسی هم انتقاد کنم ولی..
خداییش اصلا خودش نیس..مصدومیتش که خوب شده..پس چراااااااااااا؟!
حالا خدا رو شکر نیمار میتونه 1-2 هفته دیگه بازی کنه..
من به کور بودن سران باشگاه پی بردم!!واقعا وضع گند دفاع رو نمیبینن؟!حتما باید یه دفاع بخرن..الکی هم پولو صرف بازسازی ورزشگاه نکنن..
واااااااااااااااااااااااای مسی توروخدا بهتر بازی کن..ما به تو امید داریم!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
malechauvinistman
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
فقط ميتونيم اميدوار باشيم! اي خدا تيما درست كن!!!


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
azulgranaas
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بابامو داداشمو به زور نشوندم پاي تلويزيون
ولي
به معناي واقعي خجالت كشيدم
منو ياد بارساي ٢٠٠٧-٢٠٠٨ انداخت...


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
باز طرفدارای خوش صحبت فرصت پیدا کردن واسه گل افشانی

یه 2 رو تر از این طرفدارا تو عمرا ندیدم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۲)
 
salar_barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بابا چه خبرتونه....
همش با یه بازی بارسا پر حذفی پر لیگ پر اروپا پر...... کی گفته
درسته افتضاح بازی کردن ولی خوب دلیل نمیشه تیمی که عاشقشین اینطوری بکوبین
شما این کاررو بکنید از رئالیا نمیشه انتظار بهتری داشت...
به امید باخت تیمای مادرید مقابله حریفاشون
فردا بازیهای سختی دارن.
زنده باد بارسلونا زنده باد کاتالان


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰)
 
ari10
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دفاع افتضاح...همین
واسه من تیو رو میاره بازی اونوقت ژاوی تعویض میشه عجب


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰)
 
reza.madoski
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
وقتی حریف والنسیا نمیشیم چه جوری میخوایم حریف رئال و اتلتیک و من سیتی و بایرن بشیم ...امسال به هیچ جامی نمیرسیم


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۸)
 
Dead-Man
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
با این وضعیت،این تیم امسال به هیچ جا نمیرسه


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا دوستانی که اول فصل مدعی بودن به خرید دفاع جنگنده احتیاج نداریم الان بیان جوابگوی وضعیت دفاع باشن :
1- سیستم دفاع خطی مون چند جا جاموند واصلا نه تو آفساید گیری و نه تو پوشش موفق نبود .
2- یارگیری توسط ماسکرانو و پیکه صفر بود .
3- دو بازیکن درجه دو قادرن بین هشتا بازیکن بارسلونا بیان و گل بزنن و پیکه داره تماشا میکنه .
4- به علت کوتاهی قد ماسکرانو وقدرت کم سرزنی حتی بوسکتس ما بازم تو سانت از کنار مشکل داریم .
حتما باید هفتا هم از منچستر سیتی بخوریم تا بفهمیم این دفاع افتضاحه !


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۸)
 
HAMID.A19
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
جوردی آلبا و الکسیس در حد ترکیب ثابت بارسا نیستن

تو اوج بازیشونم اینو می گم

این تیمیه که ویانوا بسته . از تیتو ویانوا متنفرم در حد مرگ

و جدا از اینا
4-3-3 رو فقط و فقط پپ بلده به درستی پیاده بکنه
کلا سیستم با یه دونه هافبک دفاعی رو به جز پپ کسی تو جهان نمی تونه اجرا بکنه
بعد از پپ با 4-3-3 هم ویانوا بد بود هم مارتینو ضعف تاکتیکی داره


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۷)
 
Ali586
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
بابا از من سیتی میبزاییم داوید لوییز هم بیاریم که بتونه هم بازی کنه باز هم می بازیم .... مشکل اصلی بی انگیزه بودنه تمام

چرا قبول نمی کنید


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۶)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
اول فصل : تیتو سرطان گرفت رفت .
نیم فصل اول هر بازی 2 تا مصدوم داشتیم .
ماجرای نیمار پیش اومد و تیم بازم رفت تو حاشیه .
سیستم چرخشی بیش از حد .
بازیکنا انگیزه ندارن .
مسی پشت سر هم مصدوم میشه .
این فصل رو بیخیال شیم و نهایتا به یه کوپا دل ری اکتفا کنیم ان شائ الله فصل بعد


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
D.barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
هر توپی اومد رفت تو دروازه
آخه چرا؟؟؟
به هر حال زنده باد بارسا


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۴)
 
fshiri92
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
واقعا نمایش تیم از تیم 20 لالیگا هم ضعیف تر بود .
اصلا نه انگیزه برای جبران وجود داره .نه تمرکز برای دفاع .
این بارسا نیاز به یه انقلاب داره .
دستی دستی لالیگا پر .


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۴۱)
 
arashme
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
با این بازی و دفاع لالیگا پر
حذفی پر
اروپا پر
بازی نبود که فاجعه بود


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۲۸)
 
barca-barca
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
این بازی اینقدر نکته منفی داشت که ازش بگذریم بهتره فقط میگم زنده باد بارسا


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۲۸)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
به خدا اگر بگیم تیم گند زده، به واژه گند توهین میشه....

من سیتی این تیم رو نابود میکنه....


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۲۸)
 
Mac.tavish
پاسخ به: نمایش دفاعی ناامید کننده [ بارسا 2-3 والنسیا ]
دفاع که نداریم
مسی که کلا محو شده . کاملا معلومه زیر فشاره . افت شدید داره .
بازیکنا عصبی هستن و الکی کارت میگیرن
نا هماهنگی بیش از حد
بی دقتی
پاس های بیهوده و بی هدف
واقعا صدرنشینی حقمون نیست
تیم کاملا بی انگیزه شده . هیچ علاقه ای به گل ندارن فقط به هدف پاس میدن


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!