به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارتینو در آرزوی یک نمایش خوب برای طرفدارانبارسلونا
فرستنده آرین حنفی در تاريخ چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰) (۵۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرین حنفی / FCBarcelona.ir


مارتینو در نشست خبری روز سه شنبه گفت که با وجود فاش شدن جزئیات قرارداد نیمار، وی به این مسائل توجهی نداشته و سخت مشغول تلاش برای بهبودی و بازگشت به ترکیب اصلی تیم است.

بعد از پیروزی هفته پیش در مرحله رفت یک چهارم نهایی جام حذفی در والنسیا (4-1)، بارسا اکنون چهارشنبه شب در کمپ نو میزبان لوانته خواهد بود، اما خراردو مارتینو امروز در نشست خبری اظهار کرد که: «با این وجود، این بازی به تمرکز زیادی نیاز دارد». مربی بارسا هم چنین از طرفداران درخواست کرد که تیم خود را چهارشنبه شب پشتیبانی کنند: «طرفداران همیشه برای ما انگیزه خاصی ایجاد می‌کردند. هم اکنون تیم از شرایط خوبی برخوردار است و در سطح بالایی بازی می‌کند. برای ما فرصت خوبی است تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و مهارت‌های فوتبال خوبی را عرضه کنیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

مسی قابلیت بازی در همه نقاط را دارد

مسی اخیرا نقش یک بازی ساز را بر عهده داشته است و کم‌تر گلزنی کرده است. درباره او چند سوال از مارتینو پرسیده شد و او نیز با بیانی طنز گفت که ذره‌ای درباره گل‌های کم مسی نگران نیست: «من او را در تمام پست‌ها به عنوان مهاجم دیده‌ام و اگر او دروازه بان نیز باشد عالی عمل می‌کند! اگر او به محوطه جریمه نزدیک باشد از عهده مدافعان بر می‌آید و اگر جلوتر باشد می‌تواند پاس گل بدهد و این حریف را گیج می‌کند».

نیمار تمرکز کرده است

مارتینو هم چنین درباره نیمار و این نکته که جزئیات قرار داد او درز کرده است صحبت کرد: «برای ما قدری عجیب است که جزئیات قرارداد یکی از بازیکنان ما به بیرون راه پیدا کرده است. ما امیدواریم این برای بارسا سرانجام خوبی داشته باشد. اما موقعیت نسبتا جدید است. او به روی برگشتن به سلامت کامل خود و بازگشت به تیم تمرکز کرده است».

در آخر نیز مارتینو به آفلای و کوئنکا اشاره کرد: «من همیشه تصور خوبی از آفلای داشته‌ام و او بازیکن خوبی است و من روی او حساب می‌کنم و کوئنکا نیز سه یا چهار روز است که با بقیه تیم تمرین می‌کند» .
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!