به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جزئیات قرارداد نیماربارسلونا
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۱۸:۴۳) (۱,۳۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


جوزپ ماریا بارتومئو و رائول سانیهی در نشست روز جمعه جزئیات قرارداد نیمار را شرح دادند و تمام گمانه زنی‌های بیجا در مورد این قرارداد را تکذیب کردند.

پدر نیمار جونیور، نیمار داسیلوا به باشگاه اجازه داد تا از جزئیات محرمانه قرارداد پسرش رونمایی شود. در جلسه این جمعه، رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو به همراه مدیر قسمت مدیریت فوتبال، رائول سانیهی، تمام جزئیات این پرونده را بازگو کردند: «دروغی در کار نبوده است.نتیجه بازی‌های فوتبال در زمین رقم می‌خورد؛ نه پشت در‌های بسته دفتر‌ها. ما دی استفانو را در یکی از همین دفاتر از دست دادیم ولی نگذاشتیم نیمار از دست برود. وقتی بارسا به دنبال نیمار بود، نمایندگان تمام باشگاه‌های مطرح اروپا در برزیل حضور داشتند تا وی را جذب باشگاه خود کنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

آقای بارتومئو عنوان کرد که پدر نیمار اظهارات جدید درباره قرارداد پسرش را غیرمنصفانه خوانده است. رئیس باشگاه تاکید کرد که با وجود پیشنهاد‌های بهتر، نیمار همیشه بارسا را بر بقیه تیم‌ها ترجیح داده است: «او بارسا را برگزید؛ با اینکه بعضی از تیم‌های اروپایی حاضر به پرداخت پول بیشتری به وی بودند. نیمار جونیور به ارزش‌های بارسا ایمان دارد و هم چنین بسیار مشتاق بازی کردن در کنار لئو مسی بود». بنابراین بارتومئو و سانیهی تصمیم گرفتند با تمام آمار و ارقام این پرونده قدم پیش بگذارند تا تمام داستان‌های جدید ایجاد شده در مطبوعات اسپانیایی را تکذیب کنند. هم چنین باشگاه تصمیم گرفت تا رقم دستمزد بازیکن را نیز افشا کند؛ هرچند سانیهی توضیح داد: «ما در آینده دوباره درباره دستمزد هیچ بازیکنی سخن نخواهیم گفت».

هزینه - 57.1 میلیون یورو

رائول سانیهی که تیم مذاکره کننده را رهبری می‌کرد گفت: «به قرارداد نیمار بسیار افتخار می‌کنیم؛ اما به نظر می‌رسد عده‌ای می‌خواهند ما را به عذرخواهی برای این قرارداد وادار کنند. مذاکرات بسیار دشوار بود. بسیار متاسفم که مجبور به افشای جزئیات شدیم. دوباره پافشاری میکنم؛ هزینه کلی خرید نیمار 57.1 میلیون یورو بود. هم چنین اگر وی جزو 3 نامزد نهایی توپ طلا قرار بگیرد 2 میلیون یوروی دیگر به سانتوس پرداخت خواهد شد».

علاوه بر توضیح دادن در مورد پول پرداخت شده به سانتوس (17 میلیون یورو) و غرامت 40 میلیون یورویی به N&N (نیمار داسیلوا و نادین، والدین بازیکن)، باشگاه در مورد دستمزد بازیکن نیز توضیحاتی ارائه داد. مجموع دستمزد وی 56.7 میلیون یورو خواهد بود که شامل سه قسمت می‌شود: 2.7 میلیون یورو به عنوان کمیسیون مدیر برنامه (5%، برخلاف بقیه باشگاه‌ها که 10 تا 15% می‌پردازند)، 10 میلیون یورو به هنگام امضای قرارداد و 44 میلیون یورو دستمزد تضمین شده.

معامله‌های شفاف، اما با احتیاط

باشگاه بارسلونا در مورد قرارداد‌های مختلف با سازمان‌های مرتبط با بازیکن نیز اطلاعاتی ارائه داد. فونداسیو نیمار جونیور، شرکتی تبلیغاتی در برزیل، توافقی با سانتوس در مورد بازیکنان آکادمی و N&N که استعداد‌های جوان در برزیل را شناسایی می‌کند از این قبیل شرکت‌ها هستند.

رائول سانیهی به صورت خلاصه گفت: «شفافیت اهمیت بسیاری دارد، اما شفافیتی که کنترل شده باشد. زیرا اگر درها را بیش از حد باز کنید بی‌احتیاطی حاصل می‌شود و صدماتی جدی به باشگاه وارد می‌کند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
ایناهمه اش ازطرف اون رسانه های پشت سررئال مادریدآب میخوره هرچند وقتی راسل اومدمن انتظاراین چنین روزهایی روداشتم ولی این مسئله برمیگرده به عملکردموفق نیماردربرابر گرت بیل اونهادران ازاون جاشون میسوزن تحمل سوزش ندارن حاشیه سازی میکنن


سه‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۲ (۱۱:۰۳)
 
messineymar57
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
آب پاکی رو روی دست همه ریخت!


یکشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۲ (۱۴:۵۳)
 
kamiba
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
امیدوارم نیمار با این شرایط بتونه به بارسا بیشتر کمک کنه


یکشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۲ (۸:۱۷)
 
poyafatehi
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
زیر سر رئالی هاست و دولت مادرید بود، امیدوارم لاپورتا با این مدیر جدید مشکلی نداشته باشه، هر چند درستش این است که یک انتخابات زودهنگام برکزار بشه ولی فعلاً باشگاه نیاز به اتحاد داره


یکشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۲ (۲:۱۶)
 
PEREZ
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
دست گلش درد نکنه.
از همون اول میبایست همه چیز رو شفاف سازی میکردند.
باز هم تیر رئالی ها به سنگ خورد


یکشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۲ (۰:۵۳)
 
justin
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
57میل؟؟؟ کم


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۲۰)
 
barca5-0
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
بهترین کار رو کرد بارتامئو.
بالاخره اومد رک پوسکنده همه چی رو گفت.شروع خیلی خوبی داشت شنیدم که برای کرویف هم کارت دعوت فرستاده


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۲۲:۰۴)
 
danialfarzane
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
برام جالبه
برخی رئالی ها قیمت های نجومی روی نیمار میذاشتن در حالی که قیمت بازیکن خودشون معلوم نبود . خیلی جالبه


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۲۱:۵۶)
 
sahraei
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
لاپورتا خواستار برگزاري انتخابات در اخر فصل شد و گفته اين كادر مديريتي توسط اعضا انتخاب نشده!

جا داره به رئالي هاي عزيز بعد از ٥٩ هفته صدر نشيني تبريك بگم ، اين ٢٤ ساعتي كه صدر نشين هستيد خيلي خوشحالي كنيد چون ممكنه تا ٥٩ هفته ي ديگه صدر رو نبينيد!!هاهاهاهاها!


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۲۰:۰۹)
 
ehsan-Messi
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
زنده باد بارسلونا و مدیرانش..... هرچند ک مطمئنم این حاشیه ها از گور رئال و مدیران منچسترسیتی ک مدیران قبلی بارسلونا بودن و اوناهم سخت بدنبال نیمار بودن بلند شد و گواردیولا هم ازین ب حاشیه رفتن تیم و استعفای روسل بیش از بقیه خوشحاله


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۴۶)
 
fshiri92
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
بارسا باز هم پیروز شد و دهن همه رو بست.
visca barca


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۱۷)
 
Ali_SHS
پاسخ به: جزئیات قرارداد نیمار
خوشم میاد اکثر سایت ها یا به طور خودجوش ساکت شدن یا برداشت خنده دار خودشونو از مفاد قرارداد به خورد مردم دادن!!!

امیدوارم بازیکنا (مخصوصا نیمار) شرایط خودشونو درک کنن و متوجه باشن که چرا این دشمنا به ایجاد حاشیه و دروغ رو میارن


شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۲ (۱۸:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!