به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفتلالیگا
فرستنده علی رضایی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰) (۹۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در حالی به شهر والنسیا سفر می‌کند که تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. آبی اناری‌ها که در بازی رفت نتیجه‌ای قاطع را بدست آوردند، به دنبال تکرار آن و تثبیت صدر نشینی خود هستند.

اولین قسمت از سریال بازی‌های آبی اناری‌ها مقابل لوانته ظرف مدت تنها 10 روز، امشب و در شهر والنسیا آغاز می‌شود. این بازی، نخستین بازی نیم فصل دوم بارسلونا نیز محسوب می‌شود و آنها در پی توسعه مسیر موفقیتی هستند که از ابتدای سال 2014 با سه پیروزی از مجموع چهار بازی و بدون دریافت گل، آنرا طرح ریزی کرده‌اند. علاوه بر دیدار امشب، دو تیم دو بازی رفت و برگشت در رقابت‌های جام حذفی نیز برگزار خواهند کرد، اما سرمربی بارسا عنوان کرد که دیدار جام حذفی هیچ تاثیری در بازی امشب نخواهد داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازیکنان غایب بازی امشب

در ابتدا باید گفت که نتیجه بازی امشب ظرف 90 دقیقه تعیین می‌شود، در حالی که نتیجه رقابت بین دو تیم در جام حذفی ظرف 180 دقیقه مشخص می‌شود. بارسا در دیدار امشب، آلوس (به دلیل محرومیت)، پویول (به دلیل استراحت)، نیمار و اینیستا (به دلیل مصدومیت) را در اختیار نخواهد داشت. مهاجم برزیلی بارسا تا چهار هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند و دونگو از لیست ذخیره جایگزین نیمار شده است.

از طرفی، لوانته نیز مهاجم اسپانیایی خود، داوید بارال که در دو بازی آخر مقابل مالاگا و رایو وایکانو نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت را در اختیار ندارد. آنها همچنین از مهاجم سنگالی خود، پاپا باباکار نیز نمی‌توانند در ترکیب خود استفاده کنند.

خراردو مارتینو سرمربی بارسا در گفت و گوی پیش از بازی تاکید کرد که در میان این سه بازی، هیچ دو بازی شبیه یکدیگر نخواهند بود. او فزود: «هیچ کس نباید فکر کند که این بازی‌ها با یکدیگر شباهت خواهند داشت. بازی ویارئال مقابل رئال سوسیداد مثال خوبی برای تاکید بر این مساله است».

لیونل مسی نیز به یکی از موضوعات مهم گفت و گو با مارتینو تبدیل شد. پس از غیبت طولانی مدت وی پس از مصدومیت، این بازیکن آرژانتینی با آمادگی بالایی پا به میدان گذاشت و نشان داد که مشکلات و آسیب دیدگی‌ها را به طور کامل پشت سر گذاشته است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفت
بازم مساوی کردیم
ولی هنوز در صدر هستیم
باید با قدرت ادامه بدیم


دوشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۲ (۸:۵۰)
 
PEREZ
پاسخ به: لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفت
مهم نیست چه جوری بازی کردیم اما نتیجه افتضاح بود.


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۲۳:۴۷)
 
danialfarzane
پاسخ به: لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفت
اینجوری میخواستیم بازی رفت رو تکرار کنیم؟؟؟؟؟؟
بابا تو این شرایط باید مساوی کنیم؟؟؟
خدا کنه اتلتیکو نتیجه نگیره


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۲۳:۳۱)
 
hamedkazemi
پاسخ به: لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفت
ب امید پیروزی


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۲۰:۱۸)
 
BRAIN
پاسخ به: لوانته – بارسلونا: در پی تکرار عملکرد بازی رفت
تو 10 روز 3 بار با این تیم بازی داریم، 2 تا تو والنسیا و یکی تو کمپ نو.امشب هم به نظرم باید جدی تر باشیم چون این لوانته اون لوانته اول فصل نیست.


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۷:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!