به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»مصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۳۰) (۷۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


مارتینو گفت که انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارد و عقیده دارد سه بازی متفاوت با لوانته پیش رو خواهد بود. وی همچنین در مورد غیبت اینیستا و پویول توضیحاتی ارائه کرد.

بازی یکشنبه برابر لوانته که ساعت 21:30 آغاز می‌شود، اهمیت زیادی دارد زیرا این دو تیم در جام حذفی نیز برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

از طرفی دیگر، پیروزی 7-0 بارسلونا در بازی رفت که در هفته آغازین لیگ رخ داد باعث شده است که خیال هواداران بارسا برای بازی فردا راحت باشد؛ اما تاتا مارتینو، محتاطانه درباره این بازی می‌گوید: «باور دارم که آن بازی معمولی نبود؛ مخصوصا وقتی به عملکرد خوب لوانته پس از آن بازی نگاه می‌کنم. آنها ثابت کرده‌اند که قوی و جنگنده هستند، ضد حملات سریعی دارند و خوب دفاع می‌کنند. از آن بازی به بعد هیچ وقت 7 گل از تیم دیگری نخورده‌اند و انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم».

از سوی دیگر آنها دو تیم حاضر در مرحله بعدی جام حذفی هستند که باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و در ده روز سه بازی با یکدیگر دارند. تاتا گفت: «در مدتی کوتاه بازی‌های زیادی با هم داریم و باید هر بازی تاکتیک نویی اجرا کنیم چون هیچ یک از این دیدار‌ها شبیه به هم نخواهد شد. مثال خوبی برای این قضیه بازی ویارئال و سوسیه داد است». ویارئال دوشنبه در لیگ 5-1 سوسیه داد را در هم کوبید ولی سه شنبه در جام حذفی با نتیجه 1-0 توسط این تیم اهل ایالت باسک حذف شد. به عقیده تاتا کسب نتیجه یکسان در مقابل حریف یکسان در دو بازی متفاوت حتمی نیست.

بر طبق لیستی که وی برای این بازی داده است، اینیستا و پویول غایب هستند. مدافع کهنه کار تیم استراحت خواهد کرد: «نظر من این نیست که پویول نمی‌تواند در دو بازی پشت سر هم بازی کند، ولی من نیازی برای ریسک کردن نمی‌بینم. ما می‌توانیم او را همگام با تیم پیش ببریم. این هم برای او بهتر است و هم برای تیم».

در همین حال او خاطر نشان کرد که اینیستا تقریبا به شرایط مطلوب آمادگی رسیده است: «تقریبا معمولی تمرین می‌کند. اگر می‌خواستیم در یک بازی حیاتی یا در فینال یک رقابت بازی کنیم او نیز بازی می‌کرد. به نظر من ببهتر است قبل از بازی کردن کمی بیشتر تمرین کند و آماده‌تر شود».

مارتینو هم چنین درباره رقابت تنگاتنگ و حساس در بالای جدول و نیم فصل دوم پیش رو گفت: «فکر می‌کنم جایگاه‌های تیمها مساوی خواهد بود. گمان می‌کنم 100 امتیاز برای قهرمانی کافی نیست، در شرایطی که دو تیم خوب و شایسته دیگر نیز پا به پای ما پیش می‌آیند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
نتیجه 7-0 دیگه برای بازی های بارسا اتفاق نخواهد افتاد.


دوشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۲ (۸:۵۲)
 
PEREZ
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
شاید اون نتیجه تکرار نشه اما میشه با یک نتیجه خوب شکستشون بدیم.


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۲۱:۱۹)
 
R.MESSI
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
باید بریم لوانته رو تو سیوداد والنسیا 6 تایی کنیم به امید خدا و برگردیم.


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۷:۰۶)
 
Senorita10
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
نقل قول
مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»

چه منطقی و کم توقع!!!!!!!!!!
باید تو. فوتبال جاه طلب بود


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۶:۴۶)
 
hamedkazemi
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
انشااله میبریم


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۶:۱۱)
 
MIX.FCB
پاسخ به: مارتینو: «انتظار تکرار نتیجه بازی رفت را ندارم»
تورو خدا دوستان بارسایی از همین الان شروع کنید به پیامک فرستادن برای شبکه ورزش به شماره 3000091 ازشون بخوایید که بازی بارسا-لوانته رو پخش بکنن،کافیه 20 تا پیامک بگیرن پخش میکنن باورکنید...چیزی نداره...!بگید شبکه ورزشه!باید بخش بکنه...


یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!