به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول: « بارسلونا برای قهرمانی در جام حذفی می‌جنگد»مصاحبه
فرستنده آرین حنفی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۲ (۲۲:۲۷) (۵۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم : آرین حنفی / FCBarcelona.ir


بارسولونا دیشب در مقابل ختافه با درخشش مسی توانست در جام حذفی یک مرحله به قهرمانی نزدیک شود. بازیکنان نیز بعد از بازی این موضوع را تایید کردند و از عملکرد تیم راضی به نظر می‌رسیدند.

کاپیتان بارسلونا بعد از، از دست دادن دو بازی اخیر پر اهمیت به ترکیب اصلی تیم بازگشت و چهارشنبه شب 90 دقیقه کامل در زمین حاضر شد. کاپیتان بارسلونا می‌گوید:«ما می‌دانستیم که بازی آسانی نخواهد بود و هدف ما این بود که برای جام قهرمانی بجنگیم و در همه مسابقات برنده از زمین بیرون برویم.»
از بازیکنان برتر زمین می‌توان به مسی اشاره کرد. پویول این حقیقت که «مسی برای بازی کردن بسیار مشتاق بود و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود نشان داد. ما به او احتیاج داریم، او بهترین بازیکنان جهان است و با وجود او در زمین ما بهتر بازی می‌کنیم.»

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«باید از زمانی که داخل زمین هستم بهترین استفاده ممکن را بکنم.»
پویول هم چنین اظهار داشت که «من باید به مرور زمان، بیشتر روی چمن بیایم و از زمانی که مربی به من می‌دهد نهایت استفاده مفید را داشته باشم. هنگامی هم بازی نمی‌کنم باید به خوبی تمرین کنم.»
او در جواب سوال رقیب بعدی بارسا اضافه کرد:« مسابقه بسیار مهمی در برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا است.»
در ادامه شاهد اظهار نظر بقیه بازیکنان بعد از بازی دیشب مقابل ختافه هستیم.

پدرو رودریگس

«به خاطر بازی پیشین ما در برابر ختافه ما تصویر خوبی از آنها در ذهین خود داشتیم. شما تنها وقتی که بازی به اتمام رسیده می‌توانید مطمئن باشید که برنده هستید. ما نیز بازی خوبی انجام دادیم و از نتیجه به دست آمده راضی هستیم.»
«ما می‌دانیم برای هواداران به خصوص برای کودکان و افرادی که کار می‌کنند، سخت است که در شب و هم چنین با وجود پخش تلویزیونی به نیو کمپ بیایند. اما افرادی که حضور پیدا کردند بسیار زحمت کشیدند و ما از انها متشکریم.»
«مسی نیز فوق‌العاده بود، او تمام هفته را به سختی تمرین می‌کرد.»

خاویر ماسکرانو

«مسی بازگشتی خوبی داشت. من فرصت زیادی نداشتم تا با او صحبت کنم اما از گل دوم او می‌توان به خوبی متوجه شد که به شرایط فیزیکی خوب خود برگشته است، من خیلی خوشحال هستم چون دوماه گذشته برای او بسیار پیچیده و دشوار بود و او از زمین چمن دور ماند تا بتواند به روی بهبود خود تمرکز کند و این کار هم نتیجه داد.»
«این مرحله هنوز تمام نشده و ختافه باید چیزی که ما شروع کردیم را به پایان برساند، اما ما با دست پر به بازی برگشت خواهیم رفت.»

« مهم این است که ما همه مانند یک خانواده هستیم، مهم نیست چه کسی به زمین برود و بازی کند ما همگی از نشان بارسلونا دفاع خواهیم کرد و هر کس دارای اهمیت خاص خود است.»
«هیچ وقت این احساس را نداشتیم که در یک پست خاصی قرار بگیرم، و هم چنین احساس یک بازیکن ذخیره را نیز نداشته‌ام، همواره بیشترین تلاش خود را خواهم کرد و تا روز آخر که اینجا هستم اوضاع به همین صورت خواهد بود.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: پویول: « بارسلونا برای قهرمانی در جام حذفی می جنگد»
از بارسا فقط قهرمانی میخوایم.
همین و بس


شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!