به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیزمصاحبه
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۲ (۲۱:۳۵) (۱,۰۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


اینیستا اظهار کرد بازی مقابل اتلتیکو مادرید سرنوشت ساز نخواهد بود. وی هم چنین از بازگشت هم‌تیمی‌هایش، لئو مسی و ویکتور والدس به تمرینات بسیار خوشحال است.

اینیستا می‌داند که اگر کار خود را درست انجام دهند، بارسا توانایی فتح تمام جام‌ها در این فصل را دارد. وی در کنفرانس خبری پنج شنبه گفت: «سال خوب برای ما به معنای کسب تمام جام هاست. وقتی شانس رسیدن به بهترین‌ها را دارید، باید سخت بجنگید و این جاه طلبی در ماههای آوریل و مه در مبارزه‌ها به ما کمک می‌کند. تیم خوب بازی می‌کند و باید رشد کنیم. بازیکنانمان برای ادامه دادن به پیروزی‌ها به اندازه کافی خوب هستند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نظر شخصی اینیستا این است که: «اگر تیم کار خود را انجام دهد، بازی کردن برای همه راحت خواهد بود. پس امسال باید به تمرین ادامه بدهیم و خوب بازی کنیم. می‌خواهم مهارت‌های شخصی خود را تقویت کنم، این چیزی است که من را خوشحال می‌کند».

در بازی یک شنبه مقابل الچه در نیو کمپ (18:30)، بارسا همانند هر سال یک ژانویه شلوغ با بازی‌های لیگ در آخر هفته و بازی‌های جام حذفی در میان هفته را آغاز خواهد کرد، اما اینیستا اظهار کرد: «تیم بسیار سرحال است و حس مثبتی دارد. باید همان گونه که سال را به پایان بردیم سال جدید را آغاز کنیم. کلید پیروزی این است که به هیچ چیز فراتر از بازی پیش رویمان فکر نکنیم. نخست باید به فکر بازی در لالیگا باشیم سپس رویه را عوض کرده و بازی جام حذفی برایمان مهم باشد».

اما تنها یک بازی است که همه در مورد آن صحبت می‌کنند؛ اتلتیکو مادرید برابر بارسلونا، شنبه 21 دی. اینیستا در این خصوص گفت: «به خاطر رقیب و زمینی که در آن بازی می‌کنیم، دیدار دشواری خواهد بود، اما فکر نمی‌کنم سرنوشت ساز باشد، چون مسابقه‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. ولی قطعا به دنبال کسب سه امتیاز در آن بازی خواهیم بود».

بازگشت مسی

لئو مسی بعد از ظهر دیروز پس از حضور یک ماهه در آرژانتین برای درمان مصدومیت، به تمرینات بازگشت. اینیستا احساس می‌کند: «این یکی از بهترین خبرهایی است که امروز شنیده‌ام، همه می‌دانیم که در تیم چه بار سنگینی روی دوش لئو است». بارسا بدون حضور بزرگترین ستاره‌اش باز هم نتایج دلخواه خود را به دست آورد، اما اینیستا احساس می‌کند: «بازگشت وی ما را قوی‌تر خواهد کرد. مسی بهترین است و وقتی بازیکنی به خوبی او در تیمت داری، همه چیز ساده‌تر است». در ادامه اینیستا افزود که در دوران مصدومیت مسی با او در ارتباط بوده و از حالش خبر داشته است. وی ادامه داد: «بازگشت مسی برای خودش خبری عالی است، چون وقتی بازی می‌کند در خوشحال‌ترین حالت خود به سر می‌برد، اما برای تیم و هواداران هم خبری فوق‌العاده است».

اینیستا از بازگشت دوست صمیمی و هم‌تیمی خود، ویکتور والدس نیز بسیار ذوق زده است. آندرس بیان کرد: «دوران سختی بود. یک ماه زمان زیادی است ولی تنها مسئله مهم این است که او مانند همیشه است. برای من او بهترین است، و هنوز زمان کافی برای لذت بردن را از آن را دارد».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
happy new year to every one!


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۲۳:۲۳)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
همه امیدواریم که امسال عالی باشه..


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۲۱:۳۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
تمدید قرارداد اینیستا یکی از مهمترین برنامه های این فصل باشگاه بود . ما هم آرزوی سالی پر از افتخار برای بارسا و سلامتی برای بازیکنان رو داریم . زنده باد دون آندرس پسر طلایی نوکمپ


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۱۷:۵۶)
 
messineymar57
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
به امید اینکه دو دوست قدیمی از هم جدا نشن!


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۱۶)
 
kamiba
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
همیشه سلامت و سرحال باشی آندرس


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۹:۲۹)
 
PEREZ
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
امیدوارم سال جدید رو با قدرت شروع کنید و تمام جام ها رو درو کنید.


شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۲ (۰:۰۴)
 
tohidxavi
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
ایشالا.


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۲ (۲۳:۰۵)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
ایشالله که این فصل رو طوفانی شروع کنن و فصل خوبی باشه برای بارسا همراه با کسب موفقیت های فراوان


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۲ (۲۱:۴۷)
 
hamedkazemi
پاسخ به: آندرس اینیستا در آرزوی سالی موفقیت آمیز
همچنین


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۲ (۲۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!