به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۰) (۲,۹۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamidkz
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
طوری نیست جبران می کنیم


پنج‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ (۲۰:۲۳)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
این راسل احمق داره به بارسا خیانت می کنه همه وایسادن تا این کارهای خودش رو بکنه نه یه پزشک درست حسابی نه یه بدنساز درست حسابی نه یه خرید درست حسابی البته غیر از نیمار فابرگاس . چه کار کردهع واسه تیم این تاتا از چی این ماسکرانو خوشش اومده یه پاس بلد نیست بده دفاع کردن بلد نیست بارترا حیفه به خدا پینتو که فاجعه است تا یه سوتی نده راحت نمی شه


پنج‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۲ (۱۶:۴۹)
 
سوداگر
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
چی بگم خودکرده راتدبیر نیست


سه‌شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۴۹)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مسی بهترین بازیکن و بهترین مهاجم لالیگا انتخاب شد .
اینیستا بهترین هافبیک تبریک میگم .
ما به بازیا برمیگردیم فقط صبر کنید مصدوما برسن .


سه‌شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ (۲:۱۷)
 
sirvanist
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
ینی یه تیم حق نداره تو یه فصل دوتا باخت داشته باشه؟این بازیکنا حق اشتباه کردن ندارن؟اونا هم ادمن اشتباه میکنن شما که هوادارشونین باید حالا که اشتباه کردن پشتشون باشین یا اینجوری به همشون توهین کنین؟الان که بعضیا میگن مونتویا بدترین بازیکنه دوره ی ژاوی و پویول تموم شده تو بازیای دیگه که همین بازیکنا عالی کار میکنن با چه رویی میاین تعریف میکنین ازشون؟این هواداریه؟این طرفداریه؟که وقتی بردن بگین من طرفدار بارسام و خوشحال باشین وقتی هم میبازن به همشون توهین کنین؟چه فرقی با رئالیا دارین پس؟درسته باید مشکلات تیم رو بگین ولی نه با توهین و بی احترامی به بازیکنا
اگه بارسا با همچین کسایی شده پرطرفدارترین تیم جهان من واقعا متاسفم از داشتن این خانواده ای


سه‌شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۲ (۰:۳۹)
 
irancoolboy
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
خیلی بد بودیم.
به خاطر بدنسازی اینجوری همه آشو لاشن اگه نمیبردن اسراییلو فلسطین تابشون بدن اینجوری نمیشد


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲۳:۳۷)
 
fireman
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
داریم برهه ای از نقاحت رو طی می کنیم که ایشالا زود تموم میشه، نگران نیستم!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲۲:۱۱)
 
javid_b1
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بازی بدی نبود فقط مشکل فینیشینگ داشتیم که اونم به دقت و مارت بالایی نیاز داره که بچه ها این مهارتو دارن ولی


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲۱:۰۱)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بازیه سال 2009 با رئال که 6-2 شد رو ببینید...متوجه میشید که علت باختامون چیه...ترکیبی از تیکی تاکا با سبک الانمون( بازی هوایی) بود..واسه همین قشنگتر بود بازیمون...
خیلیییی هوایی شدیم و بازی رو زمینمون ضعیف شده..به همین دلیله که رو پرس توپ رو از دست میدیم چون دقت پاسا رو هوا به مراتب از زمین کمتره...کاش بین اینا تعادل ایجاد کنه تا بینظیر شیم...
واقعا چرا انقد از تیکی تاکا دور شدیم :/


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲۰:۳۶)
 
VS1370
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
به امید ادامه بازیهای خوب


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۹:۱۸)
 
R.MESSI
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نبود بازیکنای اصلی آلبا و آلوز و مسی و ویکی داره بدجوری به تیم ضربه میزنه و روحیه تیم ریخته بهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازی بعدی رو باید حتما حتما ببریم وگرنه وارد بحران میشیم!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۸:۴۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
من به این تیم خیلی امید دارم فقط کافیه چندتا تغییر تو بازیکنا انجام بشه اینطوری دوباره به قدرت گذشته برمیگردیم
مثلا استفاده از بارترا و اینکه از ژاوی اینیستا و فابرگاس تو هر بازی از دو نفرشون استفاده بشه باور کنید دوباره با این دو تغییر تیم به روند گذشته برمیگرده



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۸:۱۴)
 
saharalcantara
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
باز خوبه به داوري باختيم...خيلي بهتر از اينه كه با داوري ببريم.ولي در هر صورت بايد قبول كنيم تيم ضعيف شده...تاتا بايد زودتر يه كاري بكنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۸:۱۰)
 
rezafcmessi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
زندگی در جریانست

به امید روزهای خوب برای بارسا و تمام بارسایی ها


زنده باد تا ابد بارسا



زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۷:۵۴)
 
peymanimpm
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
به نظر من اوایل فصل به این دلیل خوب نتیجه میگیرفتیم چون از ژاوی اینیستا و فابرگاس هم زمان تو بازی استفاده نمیشد
این 3 بازیکنچون سبک بازی شبیه به همی دارن چون همزمان در زمین هستن شعاع حرکتی اونها کم میشه و واقعا خودشون هم نمیدونند دقیقا باید کجا بازی کنند ولی تو بازی هایی که از دو نفرشون استفاده کرده حتی بدون حضور مسی ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم
مورد دوم در مورد ژاویه برید این 5 بازی لیگ قهرمانان را آمارش را ببنید ژاوی بیشترین دوندگی را برای بارسا داره و تو هر بازی بیش از 10 کیلومتر میدوه ولی نباید این همه بهش فشار بیاد باید تو هر بازی از دو نفر از این هافبکا استفاده بشه
نقل قول
((اگر زمان شکست از تیمت حمایت نمی کنی زمانه برد هم تیم نیاز به هوادار ی که بازیکنه تیمتو بی غیرت می خونی نداره......))

واقعا جمله ی زیباییه باید این جمله را طلا گرفت
خداییش بی غیرت خوندن و بی تعصب خوندن بازیکنا خیلی نا جوانمردانه اس


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۹)
 
Senorita10
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]

فقط خدا به دادمون برسه
این ویکی رو منصرف کنه
لئو هم دیگه مصدوم نشه



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۶:۲۸)
 
Patrick
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
به نظر من باخت این دو بازی تقصیر تاتا بوده چون نه ترکیب درستی در بازی میذاره نه تعویض های خوبی میکنه،در مورد ترکیب با توجه به نوع بازی بارسا که کمی کند می باشددر پست شماره 9 که قبلا مسی بازی می کرد بازیکنی احتیاج هست با دریبلینگ و سرعت خوب و سرعت بازیسازی خوب که اتفاقا در مصدومیت قبلی مسی در 2 بازی از نیمار در این پست استفاده شد که بارسا جواب گرفت.بارسا اگر نیمار رد در پست شماره 9 و دوبال کناری آن از الکسیس و پدرو استفاده می کرد موفق تر بود اما نکته بعد من خودم از علاقمندان بازی و کیفیت کار ژاوی هستم اما با توجه به سن ژاوی سرعت بازی اون پایین اومده بالاخره باید روزی جانشین ژاوی مشخص شود که فکر میکنم استفاده از سسک در این پست جواب بدهد.....در مورد تعویض ها نیمار رو اورد پست 9 اما با بیرون آوردن ژاوی و اینیستا پشت سر اون رو خالی کرد


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
باز خوبه آنتنمون قطع بود نتونستم بازی رو مستقیم ببینم...وگرنه معلوم نبود چقدر اعصابم خورد میشد.چیزی نمیتونم بگم جز اینکه امیدوارم هرچی زود تر مسی برگرده و وضع تیمم درست بشه.
بارسا هنوز همون بارسایه و ما هم هنوز همون طرفدارا
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۴۷)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
والدس میخواد برههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۳۱)
 
Wimps
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
چه شکست ناامید کننده ای
امیدوارم زودتر به خودشون بیان
تا دیر نشده
زنده باد تا تا
زنده باد بارسا



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۳۰)
 
78TARANE
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
هیچی ندارم فقط میتونم بگم واقعا ناراحتم که زنجیره پیروزی ها پاره شد



چرا فک میکنید فقط به خاطر نبودمسی باختیم ؟ والدزم نیست هااااا ؟
بعد میگید چرا میخواد بره ؟



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۲۳)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
در نبود مسی نیمار باید وسط بازی کنه نیمار تو تیم برزیل فوق العادست حالا اینجا خوب کار نمیکنه می تونه دلیلش این باشه چون کناره های بازی میکنه .


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۴۳)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
با اتلتیکو 1 ماه دیگه بازی داریم .2 هفته دیگه با ویارئال بازی داریم .
بر اساس گزارش منتشر شده از توییتر با توجه با پایان رای گیری مثل اینکه مسی باز هم تو رای گیری اول شده .
دقیقا سال پیش توییتر نتایج رو منتشر کرد و نتایج دقیقا همون بود .
اگه مسی ببره به نظرم جو بدی پیش میاد .


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۳۱)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
وای خدااااااااااااااا
آخه چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط بخاطره این که مسی نیست وضع ما اینجوریهههههههه
باز همه میگن نیمار خیلی خوبه خیلی خوبه پس اون خوب بودنش کجاست که ما نمیبینیممممم؟؟؟؟از اول تا آخر بازی داشت تمارض میکرد اینه خوب بودنش؟؟؟کم مونده از په په هم بدتر بشه باز میگه من در غیاب مسی احساس افت نمیکنم... هههه شتر در خواب بیند پنبه دانه....
ژاوی هم که دیگه قربونش برممم این قدر خوب بازی کرد که اصلا تو کف اش موندم....چه وضع بازی کردن بوووووود؟؟؟؟؟؟
شوتاشونم که هیچییییییییییییییییی اصلا بحثش جداستتتتتت
ولی بازم اشکال نداره نباید نا امید بشیم.........
ایشاالله بازی بعد با اتلیتکو میبریم ولی خدا کنه گند نزنیم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۵)
 
Senorita10
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مشکلات زیادن
اول باید راسل اخراج شه
موافقم بازیکن های ما برای تیکی تاکا ساخته شدن اما تنوع تاکتیکی هم لازم هست تا وقتی که این نتیجه نداد از اونم استفاده کنیم تا لنگ نمونیم نمیدونم اخه این مشکلات دوران پپ هم بود یا نه؟چون اصولا منم اون موقع مثل خیلی از دخترا متاسفانه فوتبال نمیدیدم والان برا اون موقع پشیمونم
شاید چون لئونبود این تاکتیک رو استفاده کردن امید وارم وقتی برگرده این مشکلات هم حل کنه خوب البته باید توجه کرد که ویکی نبود این یعنی دروازه یه چیزی تو مایه های تعطیل ودفاع هم دنی ویوردی رو نداره کسی از یوردی خبر نداره؟ نیمار هم که همش میخورد زمین اولش بعدش هم نتونست متاسفانه گل بزنه دیگه نمیدونم چی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بد شد که باختیم اما بارسلونا فدای سرت



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۴)
 
MIX.FCB
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
مارتینو: «این بازی به ما می گوید در چه وضعیتی قرار داریم»

دقیقا!این بازی نشون داد تو وضعیت بدی هستیم...
البته بارسا کم کم درحال تغییره و طول میکشه تغییر یا کاملتر کردن سبکشون...!تات میتونه شک ندارم.البته الان که فعلا ابزارشو نداره!علاوه بر مصدوما،چندتا بازیکن دیگه هم میخواد...
شک ندارم فصل بعد بارسای تاتا متفاوت و وحشتناکتر و نابودگر و البته موفقتر میشه...

واقعا مسی که بحثش جداست!غیب لئو بیشترین تاثیر رو داره...
ولی خداییش از غیبت آلبا و آلوز بیشتر داره ضربه میخوره بارسا!
مونتیا که اصصصصصلا صحبتش نیست!همچنین آدریانوی پر اشتباه!
نه تو حمله خوبن نه تو دفاع!!!همش جا میمونن تو دفاع!راااحت دریبل میخورن!دریغ از یدونه نفوذ و تاثیرگذاری از مونتایا و آدریانو!بی مصرف به تمام معنا!!!
دیشب هافبک های تیم باید تیم رو جمع میکردن ولی...!!!
اینیستا خوبه!عالی بازی میکنه!ولی گاهی اوقات واقعا بی خیال و بی انگیزه بازی میکنه و بازی رو جدی نمیگیره!ژاوی هم که اصصصلا تاثیرگذار نبود و فقط پاس بی فایده و رو به عقب!!!
باورتون میشه؟!هافبک های بارسا شوت نمیتونن بزنن!!!خیییییلی کم!از اول فصل هم کاملا مشخص بود!اینیستا که اصصصلا فک نکنم شوت زنی تمرین بکنه!
نیمار هم دیگه شورشو درآورده!همش داره تمارض میکنه!مسخره بازی درمیاره!الکی جنجال و حاشیه درست میکنه!کار خودشو درست انجام نمیده!
تیمی که گل نزنه میخوره...
اینیستا شوت رو چقدر بد زد!نیمار چقدر بد زد شوتشو!
از اول فصل تا حالا میدونید چندتا موقعیت و تک به بک خراب کرده!!!؟عجیبه واقعا!!!باید جدی بگیره بازی رو،خودشو جمع کنه!هنوز فک میکنه تو لیگ برزیل بازی میکنه!!!
بزرگی بارسا رو درک نکرده هنوز...!
تا کی میخواد اینهمه تو گلزنی موفق نباشه؟!
همش که داره لیز میخوره یا میوفته!
مثلا به جای مسی فعلا به نیمار امیدوار بودیم...!
مسی تکه!یدونست!فوق بشر!تکرارنشدنی!
به امید سلامتیش...
به امید موفقیت بارسای دوس داشتنی...



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۱)
 
hmjz_1
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
درسته همیشه نمیشه برد ولی این جور باختن ها به دلیل مشکلات تیمه که کسی نمیخواد برطرفش کنه.
توپ را میبریم جلو ولی تمام کننده نداریم،بازیکن شوتزن نداریم ،سرزن نداریم
دفاع هم که بدتر از حمله.
ما یه بازیکن کلا گرفتیم تیمای دیگه این همه خرید کردند خب معلومه با چند تا مصدومیت به اینجا میرسیم.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۱)
 
messineymar57
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
کارمون سخت شد.
فقط باید دعا کنیم.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۴:۰۷)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
قبول کنیم که نمیشه همیشه برد ..........در عین اینکه خییییییییییللللللللییییییییی ناراحتم ولی غیر منطقیه که از بارسا همیشه انتظار برد داشت


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۵۴)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مشکل اینجاست بعد گل ما حتی 3 تا پسم بهم ندادیم .دیگه خیلی مستقیم بازی میکنیم .
در جواب اون دوست باید بگم آدریانو برای جانشین خوبه ولی مونتویا باید به فروش برسه و یه جانشین بیاد جاش .
ای کاش پدرو رو 40 میلیون به psg داده بودن .
ژاوی هر 3 یا 4 بازی یکبار باید بازی کنه .
اینیستا افت کرده .
تیم بدون مسی یه تموم کننده نداره .
2 هفته دیگه با ویارئال بازی داریم که از بیلبائو هم قوی تره .خدا اونو رحم کنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۴۳)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
این باختها تجربه ای میشه برای بازیای بعدی.این باختها لازمه پیشرفته
اگه قرار باشه تیم همیشه برد کنه نقطه ضعف تیم تو مراحل حساس تر
مثل لیگ قهرمانان و بازیای بزرگ به تیم ضربه میزنه.این باخت به تاتا یادآوری میکنه در نقل و انتقالات زمستانی به فکر یک مدافع وسط خوب
باشه که لوئیز بهترین گزینه هست.و همچنین یک مهاجم نوک کلاسیک مثل ماریو گومز برای افزایش قدرت تمام کنندگی و سرزنی تیم.من امسال به تیممون و تاتا خیلی امیدوارم.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۲۹)
 
LionMessi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
ببینید دوستان مشکل بارسا اینه که تیکی تاکا بازی نمیکنه
ژاوی درست میگفت که نباید سبک بازی عوض بشه چون این بازیکنا برای تیکی تاکا ساخته شدن
خیلی راحت میشه با تیکی تاکا جلو تیم های دفاعی به پیروزی رسید
پاس های سریع و جابجایی سریع و کارهای ترکیبی که زمان پپ انجام میدادن رو اصلا انجام نمیدن
زمان پپ هم تیم ها سعی میکردن بارسارو پرس کنن اما با پاسهای سریع از پرس در میومدن و این باعث میشد تیم حریف خیلی خسته بشه و بردنش راحت
اما الان اصلا این چیزارو نمیبینیم درصد پاس های اشتباه خیلی بالا بالا رفته
بازیکنا اصلا تحرک ندارن کار ترکیبی هم اصلان نداریم
ما زمان پپ نیازی به بازیکن جدید نداشتیم چون تیکی تاکارو داشتیم که به خوبی اجرا میشد حتی بازیکنای جوون هم که میومدن خوب بازی میکردن اما الان همه دنبال خرید بازیکن هستن چون دیگه تیکی تاکایی نداریم
بخاطر همینه که بازیکنایی مثل ژاوی و اینیستا و پیکه بوسکتس و پدرو افت کردن
در واقع اونا ابزار تیکی تاکا بودن و ساخته شدن برای اجرای تیکی تاکا
وقتی تیکی تاکا نباشه این بازیکنا هم افت میکنن
مشکل بارسا اینه که تیکی تاکا ازش گرفته شده نه اینکه بازیکنا بد بازی میکنن
عدم سرعت در پاس
عدم جابجایی سریع
ایجاد فاصله بین بازیکنان
عدم کارهار ترکیبی و یک دو های سریع(بهترین راه برای گل زدن به تیم های دفاعی)
مشکل بارسا ایناست نه خرید بازیکن
خرید بازیکن واسه رئال مادریده که نه سبک داره نه فلسفه نه اکادمی


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۱۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اگر تاتا تجدید نظری در آرایش تیم بکنه،مشکلمون حل میشه،ماسکرانو به هیچ وجهبه درد دفاع نمی خوره،بارترا در حد یک دفاع خوب ظاهر شده چرا نباید ازش استفاده بشه، فقط تاتا ماسکرانو را به بارترا ترجیح می دهد، این واقعاً ستم است در حق بارترا.
ژاوی هم سن و سالی ازش گذشته، بیشتر از یک نیمه نمی تواند بازی کنه، فابرگاس اگر در پست ژاوی بازی کنه مطمئن باشید در حد و اندازه های خودش ظاهر میشه، در نبود مسی هم نیمار باید در وسط بازی کنه. پیکه هم که کلاً در حد لیگ ایران است. من دو سال است یک بازی خوب از پیکه ندیدم، هیچ فرقی با ماسکرانو نداره. من هیچ وقت به ادریانو اعتقاد نداشتم اما چاره ای نیست تا آلبا و آلوس برگردند باید صبر کرد یا از تیم پایه اگر کسی هست استفاده کنند. مربی باید با اینیستا صحبت بکنه که در همچون شرایطی تکروی نکنه، اینیستا بازیکن خیلی تکینکی اما باید در خدمت تیم باشه یکیم سرعت پاس دهی اشبیشتر باشه مثل سابق.
در کل بازیکن های زرد زیاد داریم مثل پیکه، ماسکرانو، پدرو ، ادریانو اگر مشتری پیدا بشه باید ردشون کنند و براشون جایگزین پیدا کنند.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۱۷)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
میگید بازیکنا برگردن خوب 1 مامیگذره دوباره 4 تا مصدوم میشن .بدنساز درست حسابی هم نداریم .
همه تیما دارن اوج میگیرن ما داریم افت میکنیم .افت تو این برهه از فصل نگران کنندست


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۲:۱۵)
 
Armin-Aaraam
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
سلام دوستان ! لطف کنید خونسردیتان را حفظ کنید.
اشکالی ندارد بالآخره پیش میآد .
اما به آینده نیمار مطمئن باشید و به نظر من ما فقط به خاطر اینیستا که میشه گفت یکی از بهترین های جهان است باختیم در دقیقه 12 باید برای 2 بازیکن که نیمار و الکسیس بودند پاس میداد اما با خودخواهی با پای چپ شوت زد به اوت . ضمن اینکه با اشتباه فاحش این آقا گل خوردیم و بارها تنها با تکرویهایش توپها را از دست میداد .
ما تنها به یک مهاجم به اندازه های ( لوا آگئرو وامسالهم نیاز داریم و السلام).


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۱:۵۴)
 
LionMessi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
ببینید دوستان مشکل بارسا اینه که تیکی تاکا بازی نمیکنه
ژاوی درست میگفت که نباید سبک بازی عوض بشه چون این بازیکنا برای تیکی تاکا ساخته شدن
خیلی راحت میشه با تیکی تاکا جلو تیم های دفاعی به پیروزی رسید
پاس های سریع و جابجایی سریع و کارهای ترکیبی که زمان پپ انجام میدادن رو اصلا انجام نمیدن
زمان پپ هم تیم ها سعی میکردن بارسارو پرس کنن اما با پاسهای سریع از پرس در میومدن و این باعث میشد تیم حریف خیلی خسته بشه و بردنش راحت
اما الان اصلا این چیزارو نمیبینیم درصد پاس های اشتباه خیلی بالا بالا رفته
بازیکنا اصلا تحرک ندارن کار ترکیبی هم اصلان نداریم
ما زمان پپ نیازی به بازیکن جدید نداشتیم چون تیکی تاکارو داشتیم که به خوبی اجرا میشد حتی بازیکنای جوون هم که میومدن خوب بازی میکردن اما الان همه دنبال خرید بازیکن هستن چون دیگه تیکی تاکایی نداریم
بخاطر همینه که بازیکنایی مثل ژاوی و اینیستا و پیکه بوسکتس و پدرو افت کردن
در واقع اونا ابزار تیکی تاکا بودن و ساخته شدن برای اجرای تیکی تاکا
وقتی تیکی تاکا نباشه این بازیکنا هم افت میکنن
مشکل بارسا اینه که تیکی تاکا ازش گرفته شده نه اینکه بازیکنا بد بازی میکنن
عدم سرعت در پاس
عدم جابجایی سریع
ایجاد فاصله بین بازیکنان
عدم کارهار ترکیبی و یک دو های سریع(بهترین راه برای گل زدن به تیم های دفاعی)
مشکل بارسا ایناست نه خرید بازیکن
خرید بازیکن واسه رئال مادریده که نه سبک داره نه فلسفه نه اکادمی



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۱:۲۷)
 
Mxplode
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
نقل قول
متاسفانه اونایی که بعد از عوض شدن سبک بازی بارسا و دور شدن از تیکی تاکا اینجا به به و چه چه راه انداخته بودن دیگه خبری ازشون نیست!!



ما اینجاییم ...


ما اینـجاییم ...



ما ازون هوادارا نیستیم که با دو تا برد تو یه هفته هوادارا شده باشن که بخوایم با دو تا باخت تو یه هفته دست از حمایت از تیممون بکشیم.

بارسا هنوزم تو لیگ بیشترین امتیاز، بیشترین گل زده، کم ترین گل خورده و بیشترین تفاضل رو داره. هنوز بهترینه، بهترین میمونه و حسرت قهرمانیای این فصل رو به دل مادریدیا میذاره.

In TATA We Trust



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۵۷)
 
emperatur110
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اینقذ هم نگین بازیکنا تموم شدن تموم شدن
پارسال مسی یه افت محسوس داشت تموم شد؟
پویول رو قبول دارم ولی ياوی و بقیه رو نه

بازم میگم با یه باخت نباید کل بازیهای خوب و بازیکنای خوب رو فراموش کرد


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۴۸)
 
tohidxavi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دفاع اصلا خوب نبود.بوسکتس عجب اشتباهاتی می کرد.تیم رو فرم نیست تاتا کارییییییییییی بکن


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۴۶)
 
emperatur110
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
باختن مهم نیست مهم اینه که بتونیم دوباره بعد از شکست راهمونو ادامه بدیم
گاهی اوقات به تیم هایی می بازی که فکرشم نمیکینم طبیعت فوتبال همینه.

دقیقا
یادمه زمانیکه به ریال 5تا 5تا میزدیم گواردیولا از تیمای ته جدولی میترسید.

الان هم همین هست تیم یه افت کوچولو داره که با برگشتن بازیکناش درست میشه.
هر تیمی یه بازیکنی داره که روی اون حساب بیشتری باز میشه چه استقلال چه پرسپولیس چه ریال چه بارسا. ولی خب تیمی مثل رعال میاد.و به فکر جایگزین واسه رونالدو هست که اگر یه زمانی اون نباشه یه بازیکن دیگه بتونه یکم شبیه اون بازی کنه اما در بارسا همچین چیزی نی. هرچند اگه به نظرم توی این باز یهایی که مسی نیست نیمار بیاد وسط و راست سانچز و چپ هم پدرو یا تیلو باشن مشکل حله. در کل خط دفاعمون فقط محتاج تغییره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۴۴)
 
mohammadnabi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
متاسفانه باختیم ولی تیمی که بازیکناش نباشند همین میشد دیگه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۳۹)
 
emperatur110
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دقیقا همینه که میگی
بایه گل بهار نمیشه با یه برگ هم خزان نمیشه

در خط دفاع مشکل داریم قبول اما به نظر من توی بقیه خطوط هیچ مشکلی نیست. پارسال این موقع ها شرایط تیم خیلی بدتر بود با اینکه همه بازیکناشم داشت.
به نظرم توی خط میانه و حمله هیچ مشکلی نداریم.مسی نباشه بازیکن جایگزین واسش داریم فقط کاش نیمار بیاد وسط بازی کنه . دفاع هم که اگه به بارترا که فصل پیش فوقالعاده بود بازی داده بشه خیلی مشکلات حل میشه
در کل این راسل تا مارو بدبخت نکنه ول نمیکنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۳۶)
 
behnoush1360
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
واقعا شانس مسخره ایی داریم
این همه حمله پیاپی
آخرش باختیم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۲۷)
 
PEREZ
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
کم کم دارم به توانایی های تاتا شک میکنم.
در مصاحبه اش یک سری حرف ها رو مطرح میکنه اما در زمین بارسا هیچی ارائه نمیده.
مساوی با اوساسونا درس بود ، باخت به آژاکس هم درس بود ، این بازی رو هم تاتا گفته که یک درس دیگه بود، میترسم درسامون زیاد بشه و آخر فصل نمره قبولی نگیریم.



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱۰:۰۰)
 
iniesta.reza
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
من مطمئنم که به زودی و با بازگشت بازیکنهای مصدوم که همگی بازیکنهای اصلی(مسی-والدز-آلبا و آلوز) تیم هستند اوج می گیریم و به پیروزی هامون ادامه میدیم.
دوستان انقدر بدبین نباشید من هم مثل شما از مدیریت بارسا به دلیل عملکرد بد خصوصا در نقل و انتقالات خیلی ناراضیم اما به این بازیکنها و به این مربی ایمان دارم.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۴۹)
 
barca5-0
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
تیمی که باید حتما مسی رو داشته باشه تا خوب بازی کنه و بدون مسی از بیلبائو میبازه باید به مربیش تبریک گفت


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۴۲)
 
Reza29.4
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
با تیم دوم داشتیم بازی می کردیم .همه مصدومم .اگه قرار باشه همه بازی هارو ببریم که دیگه نمیومدن مسابقه رو تشکیل بدن همون اول میگفتن با رسا میبره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۳۹)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
پل واکر بازیگر آمریکایی در تصادفی درگذشت!!!
ستاره سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» در یک حادثه رانندگی از دنیا رفت.



من یکی که واقعا شوکه شدم!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۱۸)
 
sherkat
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
آه...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۱۶)
 
barca5-0
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مرسی تاتا
دیگه داریم با سیستم علی اصغری بازی میکنیم.از تیکی تاکا رسیدم به سیستم علی پروین.
دیگه زیادی جو بازی مستقیم تا تا رو گرفته



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۱۵)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
یسریام هستن که فک میکنن اومدن و انتقاد کردن یعنی تازه طرفدار شدی...خب باشه آقا ما طرفدار تازه و شما قدیمی...
اما این حقیقتو عوض نمیکنه که تاتا تو نیمه مربیا تیمو ضعیفتر میکنه..
استفاده نکردنش از بارترا حماقت محضه...
مالکیت توپ رو زیر پرس حریف به راحتی از دست میدیم چون دیگه به سبک تیکی تاکا تمرین نمیکنیم..
بردن وایادولید و گرانادا مهم نیست..عیار تیم تو این بازیا مشخص میشه..
باختن به بیلبائو اینجوری دردناکه...از دقیقه 62 تا آخر بازی بیلبائو کرده بود تو فوطی و 2 تا پاس هم نمیتونستیم بدیم...اینا نشونه ی خطره...
چون بایرن مونیخ اصلا رحم نداره...وقتی تو این بازیا تا مرز 3 4 گل خوردن به سادگی میریم جلو بایرن با اون پرسشون به سادگی اون 3 4 تارو میخوریم..
پس همینطوری تعریف و تمجید باعث نمیشه واقعیت عوض شه...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۹:۰۲)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بابا یه لشکر مصدوم داشتیم تازه بازی خارج از خانه هم بود ولی تو نیم فصل دوم حتما باید 2بازیکن خوب تو پست دفاع بگیریم والا قهرمان که هیچ سوم هم نمیشیم درضمن لیگ قهرمانان امسال هم مال بایرن یا رئاله!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۸:۴۹)
 
kamiba
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بارسا نیمه اول خوب بود و نیکه دوم فاجعه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۸:۴۷)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اصلاً مشکل نبود مسی یا بازیکنای دیگه نیست مشکل تاکتیک تیمه هیچ حمله زهرداری نمیکنیم اون از بازی با اژاکس که نیمه اول له شده بودیم اینم از این. باختن مهم نیست بد بازی کردن مهمه که ما لان داریم بد بازی میکنیم. یعنی بد داریم بد بازی میکنیم.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۸:۲۴)
 
2click
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بارسلونا بدون مسی هیچی نیست.
نیم فصل باید خط دفاع و خط حمله و حتی دروازه رو تقویت کنه.
و برای هر پست حداقل دو تا بازیکن خوب و تراز اول داشته باشه ، نه بازیکن غیر حرفه ای و بی تجربه که از بارسلونای ب اومده. اون بازیکنا فقط به درد اولین بازی های جام حذفی می خورن که بقیه تیم استراحت کنن.
اتفاقا بازی دیشب خوب بود و سرعت بالایی داشت و پاسهای زمینی به پاسهای هوایی تبدیل شده بود. فقط ضعف بارسا اینه که به جز مسی کسی گلزن نداره.
ضمنا چند تا بازیکن شوت زن باید بگیره. چلسی کل تیمشون شوت زن هستن. وقتشه دیگه یکم پول خرج کنه روسل.



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۸:۰۳)
 
messi-.10
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
20 بازی بدون شکست داشتیم حالا میخوان 20 بازی رو باشکست تجربه کنن حداقل یک تساوی باید میگرفتیم باید از فابرگاس در پست هافبک استفاده بشه حالا با اتلتیکو مساوی شدیم روز ازنو


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۷:۵۵)
 
sherkat
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
افتضاح فقط همین
واقعا حالا باید بفهمیم نیمار اصلا خرید خوبی نبوده
انقدر بیل و کلنگ رو مسخره کردیم بیاید ببینید چی میکنه توی رئال
با این وضعیت باید فکری به حال تیم کرد چون همه تیم ها که گرانادا و چمیدونم ضعیف نیستن
بارسا روبروی تیم های قوی مشکل داره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۷:۵۰)
 
najieman
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
این تیم با این سطح از بازی و اینهمه اشتباه نمیتونه مدعی لیگ قهرمانان باشه. اصلا از اون طراوت و زیبایی سابق خبری نیست. چرا تیم انسجام نداره؟؟؟ آیا واقعا تاتا توانایی هماهنگ کردن اینهمه ستاره رو نداره؟؟؟


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۷:۲۳)
 
hamedkazemi
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اه اه
چرا اینقدر بد بازی کرد


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۶:۱۳)
 
farahbakhsh
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
ماورای افتضاح ریالو نگاه کنید اون قدر بازیکن داره که وقتی کریس هم نیست خیلی خوب بازی میکنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۵:۴۵)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
امیدوارم یا راسل احمق به خودش بیاد یا سال دیگه هیئت مدیره بهش رای ندن .
دفاع خراب .
هافبک خراب .
قدرت تمام کنندگی صفر .
مدیر خراب .
مربی : فقط به ماسکرانو هموطنش اعتقاد داره .
مدیر فنی زوبی زارتا : ما به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم .
تیم پزشکی : داغون .
بدنساز : داغون
بیلبائو 7 سال نتونسته بارسا رو میبره .دیشب هیچ حرفی برای گفتن مقابلشون نداشتیم .
مثلا جزئ ثروتمندترین باشگاه های جهانیم اونوقت 1 بازیکن در سال میخریم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۴:۴۰)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
حداقل تیم اگه انقدر بد بازی میکنه به جوونا بازی بده که دلم نسوزه .مثل 6 سال پیش که پپ یهو از 6 تا جوون بهترین رو ساخت .
اینطوری نمیشه .این تیم خیلی چیزا کم داره .دفاع خرابه .بارترا داره خاک میخوره اونوقت ماسکرانو شروع کینه .
هافبک ها داغونن .ژاوی دیگه تموم شده .اینیستا فقط با توپ بازی میکنه .
خط حمله یه تمام کننده درست حسابی در نبود مسی نداریم .
دوست ندارم بگم ولی در نبود مسی تو این 4 هفته صدر جدول رو میدیم بعید هم نیست به سلتیک ببازیم دوم شیم بخوریم به بایرن اونوقت بباید خدا خدا کنیم کمتر بهمون بزنن .حداقل تیتو مالکیت رو داشت ، ما الان اونم درست نداریم فقط الکی دنبال توپ میدویم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۴:۳۵)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
برای من چند نکته جای سوال داره
1.ژاوی بازی با آژاکس در حالی در ترکیب اصلی بود که از مصدومیت برگشته بود و از بازی با آژاکس هم با تیم تمرین نکرد و به سن مامس رفت . آیا ژاوی در این دو بازی چه کرد که مثلا سرجی روبرتو قادر به انجام دادنش نبود ؟ آیا نمیشد در حالیکه صعودمون به دور بعد مسجل شده بود به سرجی روبرتو و چند بازیکن جوان میدان میدادیم و نفرات اصلی رو برای این بازی مهم نگه میداشتیم ؟سرجی روبرتویی که بخاطر بازی نرسیدن بهش در آستانه جدایی قرار گرفته ؟ در توانایی های ژاوی هیچ شکی نیست اما با بالا رفتن سن و مصدومیت های مکرر حتی رسیدن او به دوران اوج هم زمان نیاز دارد . بر خلاف همه که به خریدن دفاع اعتقاد دارن من معتقدم بارسا باید در درجه اول هافبکی بازیساز و جنگنده به خدمت بگیره چرا که دفاع اصلی بارسا در زمین حریف و از جلو آغاز میشه . ژاوی شماره یک در پست خود بوده و تاریخ ماندگار خواهد شد اما این چنین بازی گرفتن از او ممکن است روزهای پادشاهی او در زمین برای بارسا و اسپانیا را کمرنگ کند . ما به بزرگتر هایی در تیم مثل ژاوی و پویول نیازمندیم ولی باید بپذیریم آنها اکنون در اوج نیستند و به زمان نیاز دارند .
2.به نظر شما مارک بارترا تا چه اندازه میتواند از ماسکرانو و پیکه بدتر بازی کند ؟جرارد پیکه ای که امروز در تمام جنگ های تن به تن شکست خورده بود این در حالیست که او اخیرا اصلا به اردوهای تیم ملی اسپانیا دعوت نمیشود ... ماسکرانو بارها با اشتباهاتش نه تنها در این بازی بلکه در بازی های گذشته نیز نشان داده که مرد خط دفاعی نیست اگر چه او در زمان گواردیولا به نحو احسن این وظیفه را انجام میداد اما بازی گرفتن گواردیولا از بازیکنان کجا و ... من از طرفدارن ماسکی هستم ولی به عقیده ام او نمیتواند در این پست به بارسا کمک کند . امروز یاد روزی افتادم که یکی از شروط پپ برای ماندن در بارسا کنار گذاشتن پیکه بود. هیچگاه حتی روزی که از بایرن هم باختیم انتقاد نکرده ام اما واقعا دیگر از دست این دو خسته شده ام و نمیتوانم حرفی نزنم
3. تا چه روزی میخواهیم از ضربات کرنر به شکل پاس های کوتاه استفاده کنیم ؟ این در حالیست که امروزه این ضربات شروع مجدد میتواند راه گشایی این چنین بازی های سخت و پیچیده باشد
4. آیا بزرگتری در تیم نیست تا گوش نیمار و بوسکتس را بگیرد تا این چنین بیهوده کارت نگیرند ؟ شرایط روبرویمان است با این همه مصدوم دیگر جایی برای محرومیت برایمان نمی ماند آن هم در حالیکه تازه جدالمان با تیم های بالا جدولی شروع شده و ویارئال و اتلتیکو تیم های دوم و چهارم جدول برای بهبود شرایطشان منتظر لغزش ما هستند
5. سوال آخر اینکه هیئت مدیره بارسا تا کی روسل را تحمل خواهد کرد ؟ گواردیولا رفت ، کرایف رفت ، امروز آنقدر رقیبانمان جسور شده اند که از رفتن مسی و اینیستا سخن میگویند دیگر جوان های درجه یکی که لاماسیا پرورش داد که یکی یکی بار بسته و راهی تیم های دیگر میشوند بماند


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۴:۱۵)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بارسا امسال لالیگارو میگیره... شک نکنید


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۴:۱۳)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
تیمی مثل بارسا زمان لاپورتا هر فصل80 میلیون خرج میکرد و به جووناشم بازی میداد .
این فصل ما در مجموع 6 تا خروجی دادیم 1 بازیکن خریدیم اونوقت تیم کم نمیاره ؟
بدنساز تیم هم گل کاشته .رئال و اتلتیکو دارن بازی به بازی اوج میگیرن اونوقت ما داریم بازی به بازی پسرفت میکنیم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۳:۴۶)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
آیا ماسکرانو به خاطر اینکه آرژانتینیه باید بازی کنه ؟
نیاز های بارسا تو نیم فصل :
1 دروازه بان
2 مدافع شیش دونگ و فروش الکس سانگ .
1 هافبک فوق العاده
1 مهاجم فوق العاده مثل اگرو .
ما نیمکتمون خیلی ضعیفه و اگه یکی مصدوم شه اینطوری از هم میپاشیم .
اگه این خریدا انجام نشه با این وضع تو یک هشتم اروپا حذفیم و تو لالیگا هم دوم میشیم و نهایتش یه جام حذفی .
اونوقت رئال و بایرن و چلسی هر فصل 6 تا بازیکن میگیرن


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۳:۴۳)
 
barsa*
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اقایون طرفدار رئال مالدیف عمرا بتونید تا 14 سال دیگه 14 تا جام ببرید . برید از نا داوری و تیم نصف نیمه بارسلون لذت ببرید تا از سوزشاتون کم بشه . بارسا محکم ادامه میده هیچ کسیم حق منفی دادن و نظر الکی دادن نداره . زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۳:۲۹)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اگه این طوری باشه تا نیم فصل نتیجه نگیریم بهتره . راسل احمق به خودش بیاد 4 تا بازیکن بخره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۳۹)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
شما نگاه کن .الان امسال رئال 6 تا بازیکن خریده 200 میلیون .
باب مگه ما دومین باشگاه ثروتمند نیستیم ؟
خدایی ماسکرانو و مونتویا در حد بارسا هستن ؟
ژاوی دیگه عمر فوتبالیش داره تموم میشه .
اینیستا انگیزه نداره .
فابرگاس تو پست خودش نیست .
نیمار هنوز بچست و نمیشه کل فشار رو رو اون گذاشت که هنوز بی تجربه است


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۳۳)
 
sahraei
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
متاسفانه اونایی که بعد از عوض شدن سبک بازی بارسا و دور شدن از تیکی تاکا اینجا به به و چه چه راه انداخته بودن دیگه خبری ازشون نیست!! یه روزی دلمون خوش بود که اگه نتیجه نمیگیریم لااقل قشنگ بازی میکنیم ، تو 4 ، 5 سال اخیر هم که نتیجه گیری و بازی فوق العاده با هم ترکیب شده بود اما حالا 2 هفته اس نه قشنگ بازی میکنیم نه نتیجه میگیریم


به نظر شما نیمه ی اول شبک تیم چی بود ؟؟ خیلی هم به بارسای چند ساله پیش نزدیک بودیم فقط توپمون توی گل نرفت در ضمن سبک تیم عوض نشده بود تنها بعضی از ایراداش گرفته شده .به نظر شما فصل پیش تیم شاداب بود؟؟؟تنها بازی خوبه فصله پیش جلو میلان بود !!
این بازی فقط از روی اشتباه انیستا و ماسکی باختیم وگرنه به نظر من عالی نبودیم اما خوب بودیم!!!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۱۶)
 
bardiya30
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
از اینکه بازی بدی انجام دادیم همه مطمئن هستیم و باید بدونیم که تیم خستگی بازی آزاکس رو داشت و اتلتیک یک هفته آرامش برای بهترین بازی این فصل در زمین و با هواداران خودش ، همیشه در زمین این تیم به مشکل میخوردیم اما بدونید جلو بودیم و راحت تر بازی میکردیم.
خیایا میگن تیکی تاکا تمام شده اینطور نیست تیکی تاکا یعنی پاسهای سریع ، جابجایی های سریع و موقعیت های زیاد که از همین دو ویژگی میاد + پرس شدید ( بازپس گیری سریع توپ از حریفان ) و پوشش های مناسب در خطوط
اما چند بازی من دارم میگم که فاصله بین خطوط زیاد شده و پاسها به کندی رد و بدل میشون و بازیکنان بیشتر به بازی انفرادی رو آوردن که باعث تراکم دفاعی حریف میشن اما در قبل با چند پاس سریع کار رو تمام میکردیم و فضا ایجاد میشد.

نمیدونم نیمار کی میخواد گل بزنه ، جایگیری خوبی داره اما ضربه آخر رو خیلی بد میزنه و همچنین بازیکنان دیگه واقعا به یک مهاجم با 100% توانایی گلزنی نیازمند هستیم که بعد از مسی کمک کنه به تیم

نمیدونم چرا بازیکنان پاسهایشون دقیق نیستن و روی رفع مسئولیت به توپ ضربه میزنن و وقتی تیم حریف پرس میکنه نمیتونن اون جابجایی هاشون رو انجام بدن که راحت تر فضا پیدا کنن و هر موقع انجام دادن صاحب موقعیت شدیم

حرفی برام نمیاد فقط میتونم بگم از باخت بدم میاد و باید زود واکنش نشون داد تا روحیه بازیکنان خراب نشه
و
در آخر نباید از فلسفه بازیمون فاصله بگیریم چون همین فلسفه هنوز حرفی برای گفتن داره

به فکر خرید 3 یا 4 بازیکن در نیم فصل حتما باید باشیم چون نیمکت ضعیفی داریم با فشردگی بازیها


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۷)
 
sahraei
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بارسا خیلی بهتر از بازی با اژاکس بازی کرد خصوصا نیمه ی اول .اگر نیمه ی اول توپ نیمار گل میشد اگر خودخواهی انیستا نبود نتیجه جوره دیگه ای میشد والان همتون داشتین به به چه چه میزدید.
به نظر من تاتا خیلی خوب تیمو چیده بود اصلا تیممون سر حال بود اما عدم استفاده از موقعیت ها واشتباه بازیکنای با تجربه ی تیم و خونسردی بیش از حد کار دستمون داد.اینو در نظر بگیرید تیم نسبت به سال های پیش که مسی نداشت خیلی بهتر داره بازی میکنه .دوست دارم این قدر ببازیم تا تیم بفهمه بدونه مسی باید گل بزنه. شاید خدایی نکرده زبونم لال یک سال بدون مسی شدیم پس باید ببازیم؟؟؟
از دوستان هم خواهش می کنم این قدر نگید اگر پپ بود فلان بیسار می کرد.پپ اسطوره باشگاه هست کمتر از گل نمی تونم بهش بگم اما پپ چند تا بازی تیمش بدونه مسی بود .اگه اشتباه نکنم مسی فقط 1-2 ماه توی این 4 سال مصدوم شد.
پارسال این حسو نداشتم اما امسال این حسو دارم که تیممون بر خلاف سال های پیش توی نیم سال دوم حرف واسه گفتن زیاد داره!!

((اگر زمان شکست از تیمت حمایت نمی کنی زمانه برد هم تیم نیاز به هوادار ی که بازیکنه تیمتو بی غیرت می خونی نداره......))
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۶)
 
Dos.Santos
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
متاسفانه اونایی که بعد از عوض شدن سبک بازی بارسا و دور شدن از تیکی تاکا اینجا به به و چه چه راه انداخته بودن دیگه خبری ازشون نیست!!


ما اینجاییم ...



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۶)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
آخرشم مسی به خاطر همین مصدومیت خداحافظی میکنه
دیگه هر 2 ماه 1ماه مصدومه . عادی نیست این . مشکل حاده و درست ریکاوری نمیشه



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۵)
 
moji.aref
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
باختیم درست مثل باختهای قبل از همان نقطه ضعفهایی که 4 ساله و فکری به حالش نشده
سیستم دفاعی تیم بقدری ضعیفه که اگه یک توپ تو وسط زمین لو بره اون توپ یا گل میشه و یا 90% امکان گل شدن وجود داره
نکته عجیب اینکه اعتماد بنفس کاذب بازیکنان در منطقه دفاع خودی به حفظ توپ هست که امشب کار دستشون داداو هم تو شبی که تعداد لو دادن پاسهاشون کم نبود ...نکته دیگه ندانستن قدر موقعیتها بدست آمده و از روی شکم سیری ضربه زدن یا اصلا ضربه نزدن به توپ بدون هیچ خطری و فقط نگه داشتن توپ پشت منطقه جریمه حریف. وقتی بازیهای اولین فصل مسی با نیمار را مقایسه میکنم به این نتیجه میرسم که نیمار 40 % مسی هم کارایی نداره .مسی به تنهایی یک تیمه. واقعا نبودش به بارسا ضربه زده



دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۴)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
بزرگترین ایرادی که به تاتا وارده بازی دادن به هموطنش و نیمکت نشین کردن بارتراست. اما به مونتویا نباید اینقدر توهین بشه چون کم اشتباه تر از 3 تا دفاع دیگه بازی کرد.

متاسفانه اونایی که بعد از عوض شدن سبک بازی بارسا و دور شدن از تیکی تاکا اینجا به به و چه چه راه انداخته بودن دیگه خبری ازشون نیست!! یه روزی دلمون خوش بود که اگه نتیجه نمیگیریم لااقل قشنگ بازی میکنیم ، تو 4 ، 5 سال اخیر هم که نتیجه گیری و بازی فوق العاده با هم ترکیب شده بود اما حالا 2 هفته اس نه قشنگ بازی میکنیم نه نتیجه میگیریم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۳)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
مارتینو اولای فصل تز پرس تو زمین حریفو داد ولی هنوز هیچی نگذشته دی بوئر و والورده که مربیای شاخی نیستن و تیمای قدری هم ندارن مچ مارتینو رو خوابوندن خدا به عاقبتمون رحم کنه


البته زیاد مقصر نیست . کلی بازیکن مصدوم داریم که بر میگرده به بدنسازی بد بازیکنا تو این چند سال


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۲)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
خیلی بد بودیم... خیلی زیاد...
ولی من اصلا دلم نمیاد از بارسا بد بگم...
انشاالله که جبران میکنیمو قهرمانیم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۱)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
2تا راه داره بارسا :
1 : راسل اخراج بشه
2: راسل چنتا خرید عالی بکنه ( مثل اینا : داوبد لوییز - گوندوگان - آگوئرو )


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۰)
 
barca-barca
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مارتینو اولای فصل تز پرس تو زمین حریفو داد ولی هنوز هیچی نگذشته دی بوئر و والورده که مربیای شاخی نیستن و تیمای قدری هم ندارن مچ مارتینو رو خوابوندن خدا به عاقبتمون رحم کنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۲:۰۰)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
باختن مهم نیست مهم اینه که بتونیم دوباره بعد از شکست راهمونو ادامه بدیم
گاهی اوقات به تیم هایی می بازی که فکرشم نمیکینم طبیعت فوتبال همینه.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۶)
 
ARminii
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
به قول دوستمون تا یه تیم میاد جلوی بارسلونا ی دفاع عالی رو انجام میده باخت رو شاخمونه ! الان چند ساله همین مشکلو داریم و چاره ای براش اندیشیده نشده !

آخرین باری که از روی کرنر گل زدیم کی بود ؟ می تونیم بازی رو با ی کرنر یا سانتر با ضربه سر گلش کنیم بارسا پلان بی نداره متاسفانه

این ضعف بزرگ بارسا در چند سال اخیره که جلوی تیمایی که دفاعی بازی می کنن هیچ طرحی رو نداره ! دلخوش بودن که حرکتای مسی که اونم الان مصدومه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۵)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اصلا نمیدونم از کجا و کدوم بازیکن شروع کنم
فقط انقدر اعصابم خورده از 2 باخت پشت هم که خدا میدونه
اگر مصدوما نرسن انگاری وضعیت تیم همینه!!!


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۴)
 
Ali_messilover
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
این باخت هیچ چیز از ما کم نکرد
با برگشت مصدومامون مثل قبل میشیم و همه ی تیما رو له می کنیم
زنده باد بارسااااااااااااااااا


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۴)
 
yas_8
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
راسل:بازیکن کم اوردیم خودم میرم تو زمین بازی میکنم
با وجود این آقا دور از ذهن نیست همچین حرفی بزنه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۰)
 
fshiri92
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
تاتا : ما پویول رو داریم و به دفاع نیاز نداریم .
پینتو هم که همه توپا رو بیرون زد .
مونتویا و ماسکرانو هم مزخرف .
این تیم حداقل به 4 تا بازیکن جدید و خوب نیاز داره وگرنه فقط باید به جام حذفی دل ببندیم .
ژاوی و اینیستا و فابرگاس هم اصلا تو زمین بودن ؟


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۵۰)
 
ARminii
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
حالا بگو مدافع لازم نداریم


راسل : مدافع لازم نداریم !


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دوستان نظرتون رو مطرح کنید، ولی ادب رو حفظ کنید و به نظرات دیگران حمله نکنید.

وقتی هم عصبانی هستید، چیزی نگید. کمی خویشتن دار باشید.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۸)
 
Dos.Santos
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دوستان یکم خویشتنداری کنید ...

همه ی بازیکنان تیم اعم از اسطوره ها رو دارید از لبه ی تیغ ...

مگه چه اتفاق خارق العاده و دور از ذهنی افتاده ...

مگه زمان پپ به روبین کازان نباختیم ...

مگه زمان رایکارد به بیلبائو نباختیم ...

یه مقدار صبور باشید.با بازگشت لئو و دنی و آمادگی ستون های تیم همون تیم سابق می شیم.

لطفا صبور باشید ...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۴)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
اینقدر به تاتا گیرندین ، اون خیلی هم خوب کارشو بلده اما وقتی مهاجمای تیم توپا رو گل نمی کنن چه ربطی به تاتا داره ؟؟؟

انصافا توی این بازی بد بازی کردیم که این حرفا رو میزنید ؟؟؟ نیمه ایول تیکی تاکی دوران گواردیولا رو میدیدیم ، نیمه دوم هم بد نبود اما خوب بیلبائو تیم ضعیفی نیس و خیل خوب پرس می کرد بارسا تمام سعیشو کرد و خیلی هم خوب بازی کرد اما توپاش گل نشدن

مگه شما 1 روزه طرفدار بارسا شدید که این حرفا رو میزنید ؟؟؟ هر تیمی ممکنه با بدشانسی مواجه بشه مثل الان ما

اینقدر به بازیکنا و تاتا گیر ندید توی این بازی خوب بازی کردیم اما شانس با ما نبود داوری هم ضد ما بود


با جمله اولت موافقم

ولی گل نشدن توپ ها چه دلیلی داره ؟؟ نداشتن مهاجم نوک . نیمار میتونه این پست بازی کنه که ...........

بعد این دیگه از بد شانسی گذشته . 2-3 ساله اینه وضعمون . تا یه تیمی دفاع خوب داره جلومون 100% میبازیم . این بد شانسی نیست ضعفه .

در کل هم اگه تیم اینقدر خوب باشه داور 10 تا پنالتی هم نگیره برامون 10 تا برای طرف بگیره بازم نباید ببازه .


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۴)
 
yas_8
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
جالبه هر بازیکن 2تا بازی میکنن 1 ماه مصدوم میشن نمونش آدریانو
پویول و ژاوی واسه بارسا تموم شدن
تو بازی با آژاکس بارسا 5کیلومتر کمتر دویده بودن نتیجش شد باخت
بازی امشبم دقیقا مثل بازی با آژاکس بود
هرکی هر کار میخواست انجام میداد توپ لو میدن واسه پس گرفتنش از جنگندگی خبری نبود
دلم خوش بود بوسکتس امشب تو بازیه-بود و نبودش فرقی نداشت


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۴)
 
elnew
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
ما بر مي گرديم. به نظر من اين دو تا شكست پشت سر هم لازم بود


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۲)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
راسل خان بیا تحویل بگیر هی بگو دفاع لازم نداریم حالا دفاع که هیچی ما چنتا مهاجمو مدافعو حتی هافبک میخایم
اخر فصل راسل خان باید بیای جنازه ازین بازیکنای مصدوم تحویل بگیری
تو که نمخای پول خرج کنی واسه خریدن بازیکن لااقل یه کاری کن این کادر پزشکیو مجهز کن ک اخر فصل نخای خرج کفن و دفن بازیکنا و از همه مهمتر خرید 11 تا یا شایدم بیشتر بازیکنو پولشوبدی
حالا بگو مدافع لازم نداریم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دیگه باید عادت کنیم به باخت های پیاپی
تیم خیلی اوضاعش خرابه .
نیمار که انگار رو یخ بازی میکنه هر توپی که میرسه لیز میخوره . تو این 20 بازی اول لیگ تا الان هیچی ازش ندیدم که خاص باشه . البته طبیعی اولین فصل بازی تو اروپا داره تجربه میکنه .
مهاجم نوک هم نداریم . میتونیم نیمار وسط بازی بدیم ولی اینگار یاسین تو گوش خر خوندنه . وقتی نیمار وسطه عالیه ولی نمیدونم چرا مربیا این چیزارو درک نمیکنن .
دفاع هم که مثل همیشه .
کلی بازیکن مصدوم . بنازم به این بدنسازی و مربیهاش
و یه مدیر احمق که پول خرج نمیکنه .
سبک بازی بارسا هم هیچ فرقی نکرده فقط یه پرس اضافه شده بهش . وگرنه هیچ تغییری نداریم . راحت جلو تیمهای دفاعی میبازیم . خدا بهمون رحم کنه تو لیگ قهرمانان .
با این وضع تا آخر نیم فصل صدرنشین بمونیم خیلی باید خدارو شکر کنیم .


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۴۰)
 
Ali_messilover
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
حالا همتون برید با خیال راحت بگیرید بخوابید ، با این باخت هیچ چیز از ارزش های ما کم نمیشه ، مطمئن باشید

وقتی که مصدومای ما برگردن ما با اقتدار ادامه میدیم

زنده باد بارسا و بارسایی


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۹)
 
Ali_messilover
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
اینقدر به تاتا گیرندین ، اون خیلی هم خوب کارشو بلده اما وقتی مهاجمای تیم توپا رو گل نمی کنن چه ربطی به تاتا داره ؟؟؟

انصافا توی این بازی بد بازی کردیم که این حرفا رو میزنید ؟؟؟ نیمه ایول تیکی تاکی دوران گواردیولا رو میدیدیم ، نیمه دوم هم بد نبود اما خوب بیلبائو تیم ضعیفی نیس و خیل خوب پرس می کرد بارسا تمام سعیشو کرد و خیلی هم خوب بازی کرد اما توپاش گل نشدن

مگه شما 1 روزه طرفدار بارسا شدید که این حرفا رو میزنید ؟؟؟ هر تیمی ممکنه با بدشانسی مواجه بشه مثل الان ما

اینقدر به بازیکنا و تاتا گیر ندید توی این بازی خوب بازی کردیم اما شانس با ما نبود داوری هم ضد ما بود


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۸)
 
Mac.tavish
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
تیمیکه اول فصل فقط یک خرید کنه معلومه آخرش ی جایی افت می کنه !

ما چرا ستاره نخریم ؟ یعنی همه تیمای بزرگ اشتباه می کنن و بارسلونا داره راهو درست میره ! میدون ذادن به جوونا بد نیست اما ما جوونا میشه به جایی رسید ؟ نه ! ترکیبی از ستاره ها و جوونا !

راسل بیا جواب بده دیگه !

تیم اصلا خلاقیت نداره ! 3 تا هافبک بازیساز دریغ از یک توپ سالم به مهاجما !

نیمار هم خیلی فشار روشه ! هنوز بچس نمی تونه تحمل کنه این فشار رو !

آخه بارترا رو بذاریم نیمکت این ماسجراتو فیکس باشه خداییش ستمه !

دست بارسا خیلی وقته برای تیما رو شده ! تنها فرق این بارسا نبود مسی هست !

باید قبول کرد که بارسا به مسی بیش از حد وابستس !

شمما رئال رو در نظر بگیر تو بازیاش چند تا موقعیت گل داره ! اونوقت بارسا چی !

دریغ از دو موقعیت ! بد جایی تیم داره وا میده ! شدیم مثل زمان رورا !

باید تا نیم فصل صبر کرد ببینیم روسای بارسا یه تکونی به خودشون میدن یا نه !

وضع خیلی خطرناکه !

تیمی که فقط متکی به تیم اصلیش باشه و جایگزینی نداشته باشه تو نیمکت بهتر از این نمیشه !

از حرف کاپلو خندم می گیره که می گفت نیمار توانایی رهبری بارسلونا رو در زمین داره ! هنوز خیلی زوده براش

بعضیام بودن تو همین سایت که حتی دوره مسی رو تموم شده می دونستنو می گفتن دوره نیمار شروع شده


آخه مشکل اینه که اصلا دیگه به جوونا بازی نمیدیم . ژاوی که اصلا آماده نیست باید بازی کنه .
مشکل بارسا فقط با عوض شدن مدیر درست میشه


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۸)
 
Ali_messilover
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
همه اما الان ناراحتیم ما نباید حرفای غیر منطقی بزنیم
واقعا توی این بازی خیلی بهتر از بازی با آزآکس یا حتی خیلی از بازی های دیگمون بازی کردیم اما موقعیتامونو به گل تبدیل نکردیم
نیمه اول من احساس می کردم دارم بارسای دوران گورادیولا رو می بینم اما نشد
فوتبال همینه به هیچ تیمی رحم نمی کنه
البته باید بگم توی این که بیبلائو خیلی خوب بازی کرد هیچ شکی نیست اما توی این که ما بهتر بازی کردیم هم هیچ شکی نیست ، یه باخت هزار باخت نمیشه

مطمئن باشید بارسا بازی های بعدیشو می بره و از این وضعیت میاد بیرون
الان بارسا مصدوماش زیاد شدن و تیو دفاع مشکلاتی داره که اگه برطرف شن همون بارسای همیشگی رو می بینیم ، پاس کاریمون واقعا عالی بود مخصوصا نیمه ی دوم

ناامید نشید ، هنوز هیچ چیز هیچ چیز مشخص نشده

ما هنوز بارساییم و همه ی تیما از اسممون میترسن ، این بازی هم مستحص باخت نبودیم

زنده باد بارسا و بارسایی


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۸)
 
elnew
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دوستاي گلم فقط يكم منصفانه نظر بديد.


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۷)
 
yas_8
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح
بارسا باید علاوه بر مهاجم و مدافه 2تا هافبک خوب هم بگیره
پدرو مونتویا ماسکرانو آدریانو ژاوی حتی پیکه در حد بارسلون بازی نمیکنن
یاد پپ بخیر،از بازیکنای معمولی چی ساخت!اینا بازیکنای طراز اول رو به کجا رسوندن!بیلبائو هر بلایی خواست سر بارسا آورد
فقط اسم بارسا تو زمین بود.......


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۷)
 
BAR3A
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
باختیم درست مثل باختهای قبل از همان نقطه ضعفهایی که 4 ساله و فکری به حالش نشده
دفاعهایی که اصلا بلد نیستند دفاع کنند و تو توپهای هوایی فقط یک تماشاگر حرفه ای هستند
حتی یک تیم درجه 3 هم اگه چند فوروارد قدبلند داشته باشه میتونه به بارسا گل بزنه
سیستم دفاعی تیم بقدری ضعیفه که اگه یک توپ تو وسط زمین لو بره اون توپ یا گل میشه و یا 90% امکان گل شدن وجود داره
نکته عجیب اینکه اعتماد بنفس کاذب بازیکنان در منطقه دفاع خودی به حفظ توپ هست که امشب کار دستشون داداو هم تو شبی که تعداد لو دادن پاسهاشون کم نبود
نکته دیگه ندانستن قدر موقعیتها بدست آمده و از روی شکم سیری ضربه زدن یا اصلا ضربه نزدن به توپ بدون هیچ خطری و فقط نگه داشتن توپ پشت منطقه جریمه حریف
وقتی بازیهای اولین فصل مسی با نیمار را مقایسه میکنم به این نتیجه میرسم که نیمار 40 % مسی هم کارایی نداره .مسی به تنهایی یک تیمه
من ترجیح میدم بارسا این بازیها را ببازه و این مشکلات قدیمی رو بر طرف کنه تا اینکه با وجود این مشکلات ببره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۴)
 
ARminii
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
تیمیکه اول فصل فقط یک خرید کنه معلومه آخرش ی جایی افت می کنه !

ما چرا ستاره نخریم ؟ یعنی همه تیمای بزرگ اشتباه می کنن و بارسلونا داره راهو درست میره ! میدون ذادن به جوونا بد نیست اما ما جوونا میشه به جایی رسید ؟ نه ! ترکیبی از ستاره ها و جوونا !

راسل بیا جواب بده دیگه !

تیم اصلا خلاقیت نداره ! 3 تا هافبک بازیساز دریغ از یک توپ سالم به مهاجما !

نیمار هم خیلی فشار روشه ! هنوز بچس نمی تونه تحمل کنه این فشار رو !

آخه بارترا رو بذاریم نیمکت این ماسجراتو فیکس باشه خداییش ستمه !

دست بارسا خیلی وقته برای تیما رو شده ! تنها فرق این بارسا نبود مسی هست !

باید قبول کرد که بارسا به مسی بیش از حد وابستس !

شمما رئال رو در نظر بگیر تو بازیاش چند تا موقعیت گل داره ! اونوقت بارسا چی !

دریغ از دو موقعیت ! بد جایی تیم داره وا میده ! شدیم مثل زمان رورا !

باید تا نیم فصل صبر کرد ببینیم روسای بارسا یه تکونی به خودشون میدن یا نه !

وضع خیلی خطرناکه !

تیمی که فقط متکی به تیم اصلیش باشه و جایگزینی نداشته باشه تو نیمکت بهتر از این نمیشه !

از حرف کاپلو خندم می گیره که می گفت نیمار توانایی رهبری بارسلونا رو در زمین داره ! هنوز خیلی زوده براش

بعضیام بودن تو همین سایت که حتی دوره مسی رو تموم شده می دونستنو می گفتن دوره نیمار شروع شده


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۳)
 
elnew
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
به نظر من نيمه اول خوب بوديم و بد شانس بوديم كه يكي دوتا موقعيت خوبي كه داشتيم از جمله ضربه نيمار گل نشد. نيمه دوم هم واقعا توپ و ميدان دست ما بود و به نظرم در كل جريان بازي اتلتيكو از تك موقعيتش خوب استفاده كرد. بحرحال نبود بازيكني مثل مسي مسلما به چشم مياد ضمن اينكه خدا وكيلي دني آلوس نعمتيه واسه سمت راست انگار سمت راست تيم كلا فلج شده وقتي نيست


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
Dos.Santos
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
دو بازیه که به خاطر عدم آمادگی ستون های تیم و نبود اون ها نتیجه نمیگیریم.

امیدوارم تاتا همچنان بر روی سیاست هاش ثابت قدم باشه و دوباره شاهد یه سری پس بیهوده نباشیم...

تشکر از همه ی بچه ها بابت تلاششون مخصوصا پینتو ...

تشکر از مربی عزیزمون.امیدوارم با بازگشت لئو ، پویول و دنی و آمادگی انیستا و یکی دو خرید خوب در بارسا جاودانه شی ...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
masoud908
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
مونتویا مزخرف ترین بازیکنی که میتونه بارسلونا در تاریخش داشته باشه یعنی من مربی تیم دسته دهمی ایران هم بودم این و میذاشتم رو سکو
دنی آلوز هم انگار قصد برگشتن نداره با اون آلبا انگار خوش گذشته دوران مصدومیت به قول یکی از بچه ها پای آلبا هم تا حالا قطع شده بود باید پای جدید در می اورد
نیمار و اینیستا هم افتضاح ... اینیستا که با شاهکارش گل تقدیم کرد
داور هم که شاهکار تر از بارسا بازیکنشون که باید اخراج میکرد فقط یه کارت زرد داد و کلا هیچ خطایی واسه بارسا نمیگرفت
خط دفاعی هم که دیگه مورد لطف قرار ندیم بهتره
هفته بعد هم با ویارئال هست که اونم تو مایه های همین بیلبائو هست و با این وضع اونم باختیم و کلا هفته دیگه اتلتلیکو مادرید میاد صدر
با این وضع که نصف تیم هی یه بازی در میون مصدوم میشن و این وضع دفاع و ... لیگ قهرمانان که سهله جام ولایت هم نمیگیریم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۸)
 
ari10
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلبائو 1-0 بارسلونا ]
فوق افتضاح
بارسلونا بدون مسی یعنی شموشک نوشهر
موندم تیمی با این اعتبار چرا بی فکر و بی خیالن مشکل بارسلونا خرید بازیکنه ریال مالدیو سالی 50 تا بازیکن میخره 40 تا میفروشه اونوقت بارسلونا فکر مصدومیت بازیکنانش نیست و تو هر بازی چند تا بازیکن آشغال میاره تو بازی ...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۷)
 
mostafa169
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلیائو 1-0 بارسلونا ]
داور احیانا نمی خواست خطای وسط زمین بگیره؟؟ حریف باید ده نفره می شد. تیم بدون مسی حتی با نیمار هم خلاقیت نداره


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۵)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلیائو 1-0 بارسلونا ]
این بازی ترکیب همه چیز بود...
بازیه بد نیمار ...داوریه بد...مشکل عدم تمام کنندگی..
شکننده نشون دادن رو پرس حریف..
عدم توانایی تاتا تو بردن نیمه مربیا..
خیلیی کم شدن پاسامون..
اصن وضعیت جالبی نبود...
بد شانسی هم از طرف دیگه..
باختن تو این مقطع فصل و با این سبک بازی نگران کنندست...
حالا دیگه این سوال به ذهن میاد...تاتا توانایی مربیگری بارسا با این سبک رو واقعا داره یا نه؟!
2بازیه ضعیف و معمولی رو از بارسا دیدیم...


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۲)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: ناکامی در سن مامس جدید [ بیلیائو 1-0 بارسلونا ]
افتضــــــــــــــــــــــــــــــــاح!

باید از همون اول شدت حملات رو بیشتر می کردند...

هر چند اینقدر بیلبائو فشار آوورد که بارسا نتونست هیچ کاری کنه

ولی از موقعیت ها به هیچ عنوان استفاده نکردیم


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ (۱:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!