به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارتینو: «هنگام حمله ثبات نداریم»مصاحبه
فرستنده علی هادی فر در تاريخ دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۰۵) (۵۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد حجازی / FCBarcelona.ir


خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از بازی، اظهار داشت: «از حیث نتیجه‌گیری باید بگویم که عملکرد ما تقریباً بی‌عیب و نقص است اما ما توان آن را داریم که بازی‌‌هایی بهتر از این را به نمایش بگذاریم. در حقیقت ما همیشه می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم».

مسی ما را بد عادت کرده و وقتی که او گل نزند فکر می‌کنیم که مشکلی وجود دارد

سرمربی بارسلونا با اذعان به اینکه تیمش هنوز ضعف‌هایی دارد، اعتراف کرد شیوه بازی مردانش به اندازه نتیجه‌گیری آنها خوب نیست.

هیچ گونه نگرانی بابت مسی نیست

مسی در یک بازی دیگر هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند اما این موضوع ذره‌ای هموطن او را نگران نکرده است. همان چیز‌هایی‌ که قبلا گفته بودم را می‌‌گویم. در تمام بازی‌ها وی را آنالیز می‌‌کنیم و وی در تیم همواره مهم‌ترین بازیکن است. به شکل و روش خاص خود بازی می‌‌کند. اگر به این خوبی‌ بازی کنیم، بهترین نمایش ستاره‌های خود را به زودی خواهیم دید.

فکر نمی‌‌کنم که نگران باشد. در واقع، من همیشه همین شکل چهره را از وی در بازی‌های دیگر دیده‌ام. این تنها یک تصادف است. همان طوری که گلزنی در ۱۹ بازی پشت سر هم، تعجب آمیز است، گلزنی نکردن وی در سه‌ بازی هم عجیب به نظر خواهد آمد. البته مشخص است که از دو، سه‌ یا چهار بار گلزنی در یک مسابقه خوشحال خواهد شد. آنقدر سطح توقع را بالا برده که در اینگونه مواقع احساس می‌‌شود مشکلی‌ وجود دارد. با این حال از نظر من، وی مشکلی‌ ندارد.

سزاوار پیروزی

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از بازی، اظهار داشت: «از حیث نتیجه‌گیری باید بگویم که عملکرد ما تقریباً بی‌عیب و نقص است اما ما توان آن را داریم که بازی‌‌هایی بهتر از این را به نمایش بگذاریم. در حقیقت ما همیشه می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!